dave90 Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2014 Spokojnie teraz bede jej robił korekte taką jak należy... Dam ostatni raz szanse maszynce DA i Menzernie na padzie z MF jeśli nie pójdzie to kupuje rotacje... bo już nie wiem jakiej pasty używać, żeby ładnie ściąć twardy lakier maszynką DA...
Druss Opublikowano 27 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2014 Hej. Dzis bawilem sie z UC i mocnym padem przy Nissanie. Po nalozeniu troche pasty (tyle ile kladzie sie pasty do zebow na szczoteczke ) po jej wypracowaniu resztki albo to miejsce gdzie tarlem UC przysycha i bardzo ciezko sie je poleruje. Co jest nie tak ? Kiedyś juz bawilem sie UC i nieprzypominam sobie takiego zachowania. Dodam ze pasta jest u mnie od co najmniej 4 lat. Autko umyte, suche i zimne. Poradzicie cos co robic ? Pozdrawiam.
mohseth Opublikowano 27 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2014 Może zbyt ciepły lakier? Spróbuj zrosić pada tylko mgiełka wodną.
Druss Opublikowano 27 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2014 Lakier napewno nie byl cieply, po myciu siedzial kilka godz w garazu wiec to odpada. Po spryskaniu QD UC schodzi.
woof Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2014 Zmień pad na średni. Wg mnie UC jest nieco za słabe na tnący pad. Warto też pamiętać o delikatnym spryskaniem pada - jedno psiknięcie z odległości wystarczy. A masz może m menzerne 4000? Czasem sobie pomagam jedna mała kropelka
Druss Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2014 Niestety nie mam menzerny. Dziś spróbuje z psiknięciem na pad. Wystarczy zwykła woda czy QD ??
mateuszk Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2014 Machałem trikolorem dach przedwczoraj myślałem, że ręka odpadnie. Strzasznie przysychał i nie dało się go polerować, nie pomyślałem o tym aby psiknąć delikatnie wodą chyba tutaj był mój błąd. Dodam, że dzisiaj przeleciałem dach SRP i praca z nim to czysta przyjemność. Waliłem też trikolorem żółtą stroną co ciekawe zrobiła się delikatnie granatowa, więc coś tam starłem
woof Opublikowano 28 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2014 Sama woda starczy. Qd zostaw sobie na pozniej:> Bardzo delikatnie z ta woda. Sam wyczujesz
Druss Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2014 Wczoraj skonczyłem tego Nissana. Woda pomogła. Został mi jeszcze do położenia wosk i mam nadzieje że przyszła teściowa bedzie zadowolona
grelos Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2014 Witam, chciałbym odświeżyć trochę Opla Vectre, mam Vandera DA i UC, tylko jakie i ile padów dokupić?? Później myślałem by nałożyć SRP i PB Blue co wy na to?? Ewentualnie meguiars gold class tylko czy AG SRP się sprawdzi jako cleaner??
k@rto Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2014 śmiało odświeżysz Vectre pracując UC na DA. ja chciałem ręcznie ale po chwili machania tricolorem kupiłem DA Krauss'a. z padów kupiłem na razie pomarańczowego flexipads czyli średniego i myślę że jest ok o tej pasty. mogłaby bardziej ciąć ale jak na UC to i tak dobrze. jako cleaner używam prima amigo i ..robi on robotę tylko tyle napiszę mogę zapodać jakieś foto na których i tak słabo widać bo nie oddają tego co w realu
grelos Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2014 Zamówiłem pomarańczowego flexipada wypróbuje, zobaczymy bo ogólnie lakier nie jest strasznie zaniedbany, trzeba go dopieścić. Jeśli masz fotki to zapodaj
k@rto Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2014 telefonem robiłem więc nie zmieniam rozdziałki żeby cokolwiek było widać. wszystko przetarte IPA dwukrotnie. maska robi takie łał https://www.dropbox.com/sh/ba1wsjhhddr0 ... 0GlhY7tp8a
knzz Opublikowano 30 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2014 śmiało odświeżysz Vectre pracując UC na DA. ja chciałem ręcznie ale po chwili machania tricolorem kupiłem DA Krauss'a. z padów kupiłem na razie pomarańczowego flexipads czyli średniego i myślę że jest ok o tej pasty. mogłaby bardziej ciąć ale jak na UC to i tak dobrze. jako cleaner używam prima amigo i ..robi on robotę tylko tyle napiszę mogę zapodać jakieś foto na których i tak słabo widać bo nie oddają tego co w realu Podpytam - UC można stosować na rotacji również? bo piszecie tylko o DA
Justyna Opublikowano 30 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2014 Podpytam - UC można stosować na rotacji również? bo piszecie tylko o DA można, ale jest wtedy trudniejsza w pracy i szybko wysycha
grelos Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Pierwsze koty za płoty... na początku pomarańczowy pad, później żółty od flexipad, i wydaje się jakby żółty był twardszy. Ogólne wrażenie ok, lakier odświeżony, rysy oczywiście zostały, vander daje rade ale już widzę ze do cięcia jest za słaby. Muszę kupić futro i spróbować jeszcze raz może coś polepszy. Dzisiaj próbowałem na Toyocie i jest jeszcze ciężej, mało co usuwa ale jestem początkującym i praktyka to nie to samo co teoria, trzeba duzoo ćwiczyć teraz dopiero to wiem.
grabek246 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2014 panowie czy uc na polishu flexi zostawi mi hologramy na oliwkowej lagunie 2?
atvmmz Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2014 grabek246, Najlepiej jak sam sprawdzisz
Mass Opublikowano 1 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2014 Przeczytałem wiele stron tego tematu, obejrzałem filmiki na YT i cały czas mam mętlik w głowie Na zimę chcę trochę poprawić i zabezpieczyć mój lakier. Czy na oplowskim lakierze używać UC zwykłym aplikatorem gąbkowym czy tricolor sprawdzi się lepiej? Jeżeli tricolor to żółto-czerwony czy niebiesko-biały? I czy po ręcznym użyciu UC przetrzeć auto IPĄ przed położeniem wosku? Ile osób, tyle opinii dlatego chcę się upewnić jak to poprawnie zrobić Pozdrawiam
Moderator rychu Opublikowano 1 Września 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 1 Września 2014 Ile osób, tyle opinii I co zrobisz jeśli teraz znowu 2 osoby napiszą Ci żeby robić tak, a dwie inne żeby inaczej? Zaczniesz w końcu wyciągać jakieś własne wnioski na podstawie informacji na forum, czy będziesz dalej pytał o to, co było wałkowane milion razy
Mass Opublikowano 1 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2014 I co zrobisz jeśli teraz znowu 2 osoby napiszą Ci żeby robić tak, a dwie inne żeby inaczej? Zaczniesz w końcu wyciągać jakieś własne wnioski na podstawie informacji na forum, czy będziesz dalej pytał o to, co było wałkowane milion razy To może inaczej: Lakier opla, UC na tricolorze -> ipa -> cleaner -> wosk Pytanie tylko, który tricolor. Lepiej?
mateuszk Opublikowano 1 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2014 A glinki wcześniej nie zamierzasz użyć ? Nie wiem czy jest jakaś różnica między tym czarno-czerwono-żółtym a tym drugim. Ja kupiłem ten tricolor od flexipads http://autonablask.pl/produkt/flexipads ... wustronny/ i jestem zadowolony z jego wytrzymałości. Polecam ostro poćwiczyć jak zamierzasz robić to wszystko ręcznie Ja się poddałem po połowie auta. Jeśli masz dużo mocy to powinieneś ładnie lakier na Oplu odświeżyć UC. Robisz tak jak napisałeś. Żółta strona trikolora jest twarda a czarna miękka.
Mass Opublikowano 1 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2014 A glinki wcześniej nie zamierzasz użyć ? Nie wiem czy jest jakaś różnica między tym czarno-czerwono-żółtym a tym drugim. Ja kupiłem ten tricolor od flexipads http://autonablask.pl/produkt/flexipads ... wustronny/ i jestem zadowolony z jego wytrzymałości. Polecam ostro poćwiczyć jak zamierzasz robić to wszystko ręcznie Ja się poddałem po połowie auta. Jeśli masz dużo mocy to powinieneś ładnie lakier na Oplu odświeżyć UC. Robisz tak jak napisałeś. Żółta strona trikolora jest twarda a czarna miękka. Glinkowałem samochód jakieś 2-3 miesiące temu, ale może jeszcze raz przelece przed UC Biało-niebieski tricolor jest podobno twardszy z od germana.
oskarr17 Opublikowano 1 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2014 Mass zamęczysz się ręcznie a efektu i tak nie będzie. Jak robić to maszynowo DA z UC
mateuszk Opublikowano 1 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2014 I po odrobinie treningu z maszyną nawet ładnie da się odświeżyć lakier DA. Na lakierze Opla powinno być jeszcze łatwiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się