Skocz do zawartości

Meguiar's Ultimate Compound


Rekomendowane odpowiedzi

Spokojnie teraz bede jej robił korekte taką jak należy...

 

Dam ostatni raz szanse maszynce DA i Menzernie na padzie z MF jeśli nie pójdzie to kupuje rotacje... bo już nie wiem jakiej pasty używać, żeby ładnie ściąć twardy lakier maszynką DA...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Dzis bawilem sie z UC i mocnym padem przy Nissanie. Po nalozeniu troche pasty (tyle ile kladzie sie pasty do zebow na szczoteczke ) po jej wypracowaniu resztki albo to miejsce gdzie tarlem UC przysycha i bardzo ciezko sie je poleruje.

Co jest nie tak ?

Kiedyś juz bawilem sie UC i nieprzypominam sobie takiego zachowania. Dodam ze pasta jest u mnie od co najmniej 4 lat.

Autko umyte, suche i zimne.

 

Poradzicie cos co robic ?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień pad na średni. Wg mnie UC jest nieco za słabe na tnący pad.

Warto też pamiętać o delikatnym spryskaniem pada - jedno psiknięcie z odległości wystarczy.

A masz może m menzerne 4000? Czasem sobie pomagam jedna mała kropelka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Machałem trikolorem dach przedwczoraj myślałem, że ręka odpadnie. Strzasznie przysychał i nie dało się go polerować, nie pomyślałem o tym aby psiknąć delikatnie wodą chyba tutaj był mój błąd. Dodam, że dzisiaj przeleciałem dach SRP i praca z nim to czysta przyjemność. Waliłem też trikolorem żółtą stroną co ciekawe zrobiła się delikatnie granatowa, więc coś tam starłem :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym odświeżyć trochę Opla Vectre, mam Vandera DA i UC, tylko jakie i ile padów dokupić?? Później myślałem by nałożyć SRP i PB Blue co wy na to?? Ewentualnie meguiars gold class tylko czy AG SRP się sprawdzi jako cleaner??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śmiało odświeżysz Vectre pracując UC na DA. ja chciałem ręcznie ale po chwili machania tricolorem kupiłem DA Krauss'a. z padów kupiłem na razie pomarańczowego flexipads czyli średniego i myślę że jest ok o tej pasty. mogłaby bardziej ciąć ale jak na UC to i tak dobrze. jako cleaner używam prima amigo i ..robi on robotę tylko tyle napiszę :good:

mogę zapodać jakieś foto na których i tak słabo widać :P bo nie oddają tego co w realu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śmiało odświeżysz Vectre pracując UC na DA. ja chciałem ręcznie ale po chwili machania tricolorem kupiłem DA Krauss'a. z padów kupiłem na razie pomarańczowego flexipads czyli średniego i myślę że jest ok o tej pasty. mogłaby bardziej ciąć ale jak na UC to i tak dobrze. jako cleaner używam prima amigo i ..robi on robotę tylko tyle napiszę :good:

mogę zapodać jakieś foto na których i tak słabo widać :P bo nie oddają tego co w realu

 

Podpytam - UC można stosować na rotacji również? bo piszecie tylko o DA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze koty za płoty... na początku pomarańczowy pad, później żółty od flexipad, i wydaje się jakby żółty był twardszy. Ogólne wrażenie ok, lakier odświeżony, rysy oczywiście zostały, vander daje rade ale już widzę ze do cięcia jest za słaby. Muszę kupić futro i spróbować jeszcze raz może coś polepszy. Dzisiaj próbowałem na Toyocie i jest jeszcze ciężej, mało co usuwa ale jestem początkującym i praktyka to nie to samo co teoria, trzeba duzoo ćwiczyć teraz dopiero to wiem. :ad::ad::ad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Przeczytałem wiele stron tego tematu, obejrzałem filmiki na YT i cały czas mam mętlik w głowie :dontknow:

 

Na zimę chcę trochę poprawić i zabezpieczyć mój lakier. Czy na oplowskim lakierze używać UC zwykłym aplikatorem gąbkowym czy tricolor sprawdzi się lepiej? Jeżeli tricolor to żółto-czerwony czy niebiesko-biały? I czy po ręcznym użyciu UC przetrzeć auto IPĄ przed położeniem wosku?

 

Ile osób, tyle opinii dlatego chcę się upewnić jak to poprawnie zrobić :P

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
Ile osób, tyle opinii

I co zrobisz jeśli teraz znowu 2 osoby napiszą Ci żeby robić tak, a dwie inne żeby inaczej?

 

Zaczniesz w końcu wyciągać jakieś własne wnioski na podstawie informacji na forum, czy będziesz dalej pytał o to, co było wałkowane milion razy :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co zrobisz jeśli teraz znowu 2 osoby napiszą Ci żeby robić tak, a dwie inne żeby inaczej?

 

Zaczniesz w końcu wyciągać jakieś własne wnioski na podstawie informacji na forum, czy będziesz dalej pytał o to, co było wałkowane milion razy :o

 

To może inaczej:

 

Lakier opla, UC na tricolorze -> ipa -> cleaner -> wosk

 

Pytanie tylko, który tricolor.

 

Lepiej? :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A glinki wcześniej nie zamierzasz użyć ? Nie wiem czy jest jakaś różnica między tym czarno-czerwono-żółtym a tym drugim. Ja kupiłem ten tricolor od flexipads http://autonablask.pl/produkt/flexipads ... wustronny/ i jestem zadowolony z jego wytrzymałości. Polecam ostro poćwiczyć jak zamierzasz robić to wszystko ręcznie :kox: Ja się poddałem po połowie auta. Jeśli masz dużo mocy to powinieneś ładnie lakier na Oplu odświeżyć UC. Robisz tak jak napisałeś. Żółta strona trikolora jest twarda a czarna miękka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A glinki wcześniej nie zamierzasz użyć ? Nie wiem czy jest jakaś różnica między tym czarno-czerwono-żółtym a tym drugim. Ja kupiłem ten tricolor od flexipads http://autonablask.pl/produkt/flexipads ... wustronny/ i jestem zadowolony z jego wytrzymałości. Polecam ostro poćwiczyć jak zamierzasz robić to wszystko ręcznie :kox: Ja się poddałem po połowie auta. Jeśli masz dużo mocy to powinieneś ładnie lakier na Oplu odświeżyć UC. Robisz tak jak napisałeś. Żółta strona trikolora jest twarda a czarna miękka.

 

Glinkowałem samochód jakieś 2-3 miesiące temu, ale może jeszcze raz przelece przed UC :P

 

Biało-niebieski tricolor jest podobno twardszy z od germana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.