Justyna Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 a tak odnośnie tych "płaskich" fibr - co sprawia, że są dobre do szyb? jest lepszy "poślizg" przy "tarciu" niż w przypadku grubszych? mam taką jedną fibrę u siebie, ale nie testowałem jej na szybach... z mojego doświadczenia to właśnie "stawiają większy opór" przy tarciu, ja najpierw spryskuję szybę pianką, potem MF z dłuższym włosiem przecieram szybę rozprowadzając piankę po całości a na koniec używam właśnie tej jak to ująłeś "płaskiej" fibry w celu dokładnego osuszenia szyby bo do tego się właśnie idealnie nadaje według mnie i nie zostawia zacieków. Czasami po deszczu przecieram nią też boczne szyby w aucie PS. Justyna, pozdrawiam płeć piękną na forum dziękuję i również pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piciosz Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Czy Tenzi rollex może być stosowany po myciu jako wspomaganie suszenia ? jak last touch megsa ? nie ma ryzyka zniszczenia warstwy wosku ? używał to ktoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Ja uzywam regularnie - mysle ze nie szkodzi woskowi ale az tak szczegolowo nie testuje tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Piciosz, Tenzi Rolex napewno nie zaszkodzi woskowi, myślę że jak juz to przedłuży jego żywotność. Czy używał ktoś z was tego recznika ? cena lepsza niż Jan Niezbędny ... http://www.klakiernik.pl/index.php?prod ... rod_id=812 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 16 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Ja mam,jest to prawdopodobnie najbardziej miękka MF jaką miałem w ręku, używam do wosków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Evo, A do osuszania się nadaje czy raczej nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 16 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Nigdy nie próbowałem bo mam od tego ręczniki, ale myśle że tak. Z tym że conajmniej dwie byłyby potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Piciosz, Tenzi Rolex napewno nie zaszkodzi woskowi, myślę że jak juz to przedłuży jego żywotność.Czy używał ktoś z was tego recznika ? cena lepsza niż Jan Niezbędny ... http://www.klakiernik.pl/index.php?prod ... rod_id=812 To K2 jest dostepne w auchanie wieksze troche od jana i faktycznie wyglada bardzo dobrze - cena okolo 10pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 W Opolu nie ma auchana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordan Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 z mojego doświadczenia to właśnie "stawiają większy opór" przy tarciu, ja najpierw spryskuję szybę pianką, potem MF z dłuższym włosiem przecieram szybę rozprowadzając piankę po całości a na koniec używam właśnie tej jak to ująłeś "płaskiej" fibry w celu dokładnego osuszenia szyby bo do tego się właśnie idealnie nadaje według mnie i nie zostawia zacieków. Czasami po deszczu przecieram nią też boczne szyby w aucie odnośnie przecierania bocznych szyb po deszczu to wydaje mi się, że fibra z dłuższym włóknem byłaby bezpieczniejsza dla szyb bo ewentualne ziarenka piasku czy innego brudu lepiej "wnikną" w puszystą strukturę... chyba, że mówisz o świeżo umytym samochodzie ja dokładnie tak samo robię tzn. szczególnie nocą przecieram wspominanym tu Jankiem Niezbędnym lusterka i szyby boczne z przodu (oczywiście jeżeli nie są mocno zabrudzone) - komfort zwiększony o parę poziomów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 tak miałam na myśli szyby w miarę czyste bez piachu itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matgym Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Zakupilem srodek CHEMICAL GUYS EXTREME METAL SHINE i chce sie zabrac za wypolerowanie rur z nierdzewki, czy to dobry pomysl zeby zmatowic najpierw papierem 5000? Jak w ogole podejsc do tego tematu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Witam, do korekcji lakieriu, chodzi o lakier na moim exeo, czarny metalic - kod LC9Z (ten co się rysuje od patrzenia), będzie się nadawać 3M Fust cut plus, 3M Ultrafina..? 3M Extra fine chyba nie będzie potrzebne..? Czy lepiej wybrać pasty poorboysa SSR3 i SSR1..? Jeśli chodzi o pady to czy taki zestaw wystarczy : 3M finishing pad blue, 3M cutting pad green ..? Czy może jakieś inne sprawdzone kombinacje..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Ja na lakierze grupy VAG planuje użycie niemieckich past Menzerna, tyle że są problemy z ich dostępnością w PL, pamiętam że kiedyś Łukasz znacząco je wykorzystywał przy projekcie nie najmłodszej polówki. A Tomasz KRK bardzo je sobie chwali na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha-ł Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 matgym, tego środka szczerze mówiąc nie znam. Papierem 5000 krzywdy nie zrobisz. Ale moim zdaniem jest to zbędne bo nierdzewka jest bardzo "twarda". Poleruj filcem na polerce albo wiertarce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matgym Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Ja papierem jechalem zeby strukture jakos wyrownac bo rura nie dosc ze jest porysowana to tez nie jest idealnie gladka, wiec papierkiem tak czy siak musze ja potraktowac. Pozatym w instrukcji tego srodka jest napisane zeby uzywac go na finishowej gabce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 pomoże ktoś w sprawie doboru past i padów polerskich.. 4 posty wyżej temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro_77 Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Bierz 3M... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matgym Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Bierz 3M i zastanow sie czy nie bedzie Ci potrzebny zolty korek pomiedzy FC+ i UF, bo skoro to jest tak delikatny lakier to zapewne FC+ narobi niezlego meksyku z ktorym UF moze sobie nie poradzic Ja czasem robie tak FC+ -> EF i na to odrazu jakis scierny cleaner Praca z pastami oczywiscie z zachowaniem zasady teroi zenitu. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuchar Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Jaki mocny środek kwasowy polecicie do zmycia kleju po ciężarkach na felgach ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 18 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 kuchar, "zeskrobiesz" to bez problemu np kartą kredytową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubz Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Meguiars Extra Tough All Surface Cleaner to mniej więcej to samo co APC? Z opisu wynika, że wyczyszczę tym grilla, łódź, silnik i wykładziny. Nie ma na opakowaniu nic o rozcieńczaniu (próbował ktoś tego)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 All Surface Cleaner Jak sama nazwa wskazuje to taki uniwersalny środek, jak APC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubz Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 All Surface Cleaner Jak sama nazwa wskazuje to taki uniwersalny środek, jak APC. To akurat wiem, chodzi mi raczej o to jak mocno skoncentrowany jest ten środek, na opakowaniu brak instrukcji o rozcieńczaniu, a o to mi głównie chodzi. Mycie silnika, grilla i wykładzin, wymaga chyba nieco innych proporcji, ASC:woda. Foto poglądowe: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Bierz 3M i zastanow sie czy nie bedzie Ci potrzebny zolty korek pomiedzy FC+ i UF, bo skoro to jest tak delikatny lakier to zapewne FC+ narobi niezlego meksyku z ktorym UF moze sobie nie poradzic Ja czasem robie tak FC+ -> EF i na to odrazu jakis scierny cleaner Praca z pastami oczywiscie z zachowaniem zasady teroi zenitu. Pozdrawiam! Ok, czyli żółty korek też wezme i pada do tej pasty również, a powiedzcie mi jakie pady mi polecicie do tych past do wykończenia detali i tp..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi