senz Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Mam pytanko jeżeli pozwolicie...czy istnieje jakiś instruktarz na forum jak wykonać dobre zdjęcia rys na lakierze... Mam do dyspozycji lustrznakę sony ale nie jestem zadowolony ze zdjęc które wykonałem http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=47785 Tak jak robisz, tylko trochę bliżej, ciaśniej i ostrzej - posiedź trochę z lampą/halogenem przy aucie i sam wyczujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 to jak jest z tym last touch megsa? można używać do kokpitu i plastików wewnątrz autka..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baccara Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 senz, świetny link! dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mutra Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Arek_: poszukaj czegoś takiego (allegro 1433182487) musisz tylko wybrać odpowiednią twardość. Ja polerowałem czymś takim kątowniki stalowe z użyciem najtańszej zielonej pasty do polerowania i na zwykłej wiertarce dawało radę a koszta są znikome. Chyba że masz naprawdę głębokie wżery to wtedy bez papieru albo drucianej szczotki nic nie poradzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 to jak jest z tym last touch megsa? można używać do kokpitu i plastików wewnątrz autka..?A czy do kokpitu i plastików we wnętrzu nie ma dedykowanych środków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 A czy do kokpitu i plastików we wnętrzu nie dedykowanych środków? Tzn, co masz na myśli? można użyć? bo w opisie last touch jest napisane że : Bezpieczny dla lakieru plastiku chromu i wynilu ..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Bezpieczny dla lakieru plastiku chromu i wyniluBezpieczny jest ale to nie jest dressing do plastików... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Bezpieczny jest ale to nie jest dressing do plastików... Chodzi mi o to że skończył mi się Quick interior detailer megsa i nie wiem czy przed nałożeniem Poorboy`s natural look muszę czymś wyczyścić kokpit czy można bezpośrednio nanosić Poorboy`s?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senz Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Chodzi mi o to że skończył mi się Quick interior detailer megsa i nie wiem czy przed nałożeniem Poorboy`s natural look muszę czymś wyczyścić kokpit czy można bezpośrednio nanosić Poorboy`s?? Od tego jest APC lub jakieś Cockpit Cleaner'y typu Sonax, Sonus itp. Ewentualnie jak nie masz APC to spróbuj jakimś płynem uniwersalnym typu DAISY z Tesco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemko Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Jeśli nie ma mocnych zabrudzeń, to świetnie się sprawdzi roztwór szarego mydła z wodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmek Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Biały jeleń APC , ale tak na serio to calkiem niezly pomysl. Szare mydlo jest super do prania fibr i IMO jest to jedyny srodek ktory jest w stanie je domyc i utrzymac w zdrowej kondycji. Do tego nie zostawia nalotu. W sumie to nawet i do lekko zakurzonej tapicerki w aucie bylo by pewnie ok uzyte przed ekstrkacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mutra Opublikowano 3 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 nie bardzo - spieni się i będzie problem z pływakiem w zbiorniku na brudną wodę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagmar Opublikowano 4 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 czy czyszcząc plastiki wewnątrz auta APC psikacie bezpośrednio na plastiki i potem czyścicie czy na fibre i wtedy nią czyścicie ? (bo gdzieś mi się obiło o uszy ze nie nalezy psikać APC bezpośrednio na plastiki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 4 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Ja psikam na fibre i wycieram, żeby mi na tapicerke nie leciało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 4 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Zakupiłem w końcu Poorboy's All Purpose Cleaner, powiedzcie mi w jakiej proporcji go rozcieńczyć aby był bezpieczny dla plastików i kokpitu..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmek Opublikowano 4 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 A nie jest przypadkiem napisane w instrukcji na butelce ? [ Dodano: 4 Luty 2011, 17:22 ] Od 30:1 do 10:1 w zaleznosci jak bardzo sa brudne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 4 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Cytuję za instrukcją zamieszczoną w sklepie Show Car Shine: "Poorboy’s APC jest profesjonalnym, ale również slinym środkiem do czyszczenia . W niektórych przypadkach musi być urozcieńczony. Rozcieńcz w proporcji 30:1 (woda:APC) do czyszczenia podsufitki i podobnych, czystych delikatnych powierzchni, rozcieńczony w proporcji 15:1 sprawdzi się idealnie do czystej tapicerki kokpitów i innych elementów wnętrza. Jeśli czyszczona powierzchnia wnętrza jest silnie zabrudzona stosuj proporcję 10:1 (woda:APC). Do kół, silnika i innych cięższych zabrudzeń stosuj proporcję od 4:1 do 1:1 (woda:APC). Jeśli zabierasz się za czyszczenie elementu, który wydaję się niemożliwy do wyczyszczenia, zastosuj nierozcieńczony preparat – ale nie przesadzaj – jego działanie jest bardzo silne." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmek Opublikowano 4 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 toka, zwracam honor . Na butelce nie ma ani slowa jak rozcienczac. Producent moglby sie troche lepiej postarac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baccara Opublikowano 5 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Co zrobić z lakierem który kilka lat temu został odświeżony poprzez pomalowanie auta po całości bezbarwnym tylko... poleruje i poleruje, sporo rys poschodziło ale i tak wiele innych nadal widać... kubeł wody i papier?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz KRK Opublikowano 5 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Zależy jak był wtedy przygotowany do lakierowania. Jeżeli kiepsko to może się okazać, że rysy które nadal widać po polerowaniu są pod warstwą bezbarwnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mutra Opublikowano 5 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 najpierw zobacz czy przypadkiem rysy nie zostały POD klarem. Czym polerujesz i polerujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baccara Opublikowano 5 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Smart Heavy Cut Smart Medium Cut Smart Light Polish i na deser próbowałem też G3 na innym elemencie ale niczym nie daje rady... tzn 95% rys zniknęło ale zawsze się te kilka trafi i psuje cały efekt... tu zdjęcie okolicy klamki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 5 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 No niby jest nieźle ,ale jakiś taki mało klarowny ten lakier. Chyba ze to zdjęcie jest słabe. A co do jakichś pojedynczych rys to nie ma się czym przejmować,da się z nimi żyć Nie ma sensu ciorać lakieru po to żeby usunąć jedna rysę która i tak się w oczy nie rzuca. O papierze i matowaniu całego auta zapomni-absolutnie nie ma takiej potrzeby. Spróbuj może teraz jakiegoś glaze'u z wypełniaczami-np SRP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mutra Opublikowano 5 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 inna sprawa to omawiane ostatnio "chowanie" się rys pod wypełniaczami. Przecierałeś auto IPA po polerowaniu? Jeżeli faktycznie to tylko kilka rys to zgadzam sie z Marco że najlepiej olać sprawę i zamaskowac to co zostało. Swoją drogą bardzo ładny kolor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baccara Opublikowano 5 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Przecierałeś auto IPA po polerowaniu? wytarłem tylko mikrofibrą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi