Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a tak odnośnie tych "płaskich" fibr - co sprawia, że są dobre do szyb? jest lepszy "poślizg" przy "tarciu" niż w przypadku grubszych? mam taką jedną fibrę u siebie, ale nie testowałem jej na szybach...

z mojego doświadczenia to właśnie "stawiają większy opór" przy tarciu, ja najpierw spryskuję szybę pianką, potem MF z dłuższym włosiem przecieram szybę rozprowadzając piankę po całości a na koniec używam właśnie tej jak to ująłeś "płaskiej" fibry w celu dokładnego osuszenia szyby bo do tego się właśnie idealnie nadaje według mnie i nie zostawia zacieków. Czasami po deszczu przecieram nią też boczne szyby w aucie :-]

PS. Justyna, pozdrawiam płeć piękną na forum

dziękuję i również pozdrawiam ;)

  • Odpowiedzi 751
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Czy Tenzi rollex może być stosowany po myciu jako wspomaganie suszenia ? jak last touch megsa ?

nie ma ryzyka zniszczenia warstwy wosku ? używał to ktoś ?

  • Administrator
Opublikowano

Ja mam,jest to prawdopodobnie najbardziej miękka MF jaką miałem w ręku, używam do wosków.

  • Administrator
Opublikowano

Nigdy nie próbowałem bo mam od tego ręczniki, ale myśle że tak. Z tym że conajmniej dwie byłyby potrzebne.

Opublikowano
Piciosz, Tenzi Rolex napewno nie zaszkodzi woskowi, myślę że jak juz to przedłuży jego żywotność.

Czy używał ktoś z was tego recznika ? cena lepsza niż Jan Niezbędny ...

http://www.klakiernik.pl/index.php?prod ... rod_id=812

To K2 jest dostepne w auchanie wieksze troche od jana i faktycznie wyglada bardzo dobrze - cena okolo 10pln.

Opublikowano
z mojego doświadczenia to właśnie "stawiają większy opór" przy tarciu, ja najpierw spryskuję szybę pianką, potem MF z dłuższym włosiem przecieram szybę rozprowadzając piankę po całości a na koniec używam właśnie tej jak to ująłeś "płaskiej" fibry w celu dokładnego osuszenia szyby bo do tego się właśnie idealnie nadaje według mnie i nie zostawia zacieków. Czasami po deszczu przecieram nią też boczne szyby w aucie :-]

odnośnie przecierania bocznych szyb po deszczu to wydaje mi się, że fibra z dłuższym włóknem byłaby bezpieczniejsza dla szyb bo ewentualne ziarenka piasku czy innego brudu lepiej "wnikną" w puszystą strukturę... chyba, że mówisz o świeżo umytym samochodzie ;) ja dokładnie tak samo robię tzn. szczególnie nocą przecieram wspominanym tu Jankiem Niezbędnym lusterka i szyby boczne z przodu (oczywiście jeżeli nie są mocno zabrudzone) - komfort zwiększony o parę poziomów 8-)

Opublikowano

Zakupilem srodek CHEMICAL GUYS EXTREME METAL SHINE i chce sie zabrac za wypolerowanie rur z nierdzewki, czy to dobry pomysl zeby zmatowic najpierw papierem 5000? Jak w ogole podejsc do tego tematu? :)

Opublikowano

Witam, do korekcji lakieriu, chodzi o lakier na moim exeo, czarny metalic - kod LC9Z (ten co się rysuje od patrzenia), będzie się nadawać 3M Fust cut plus, 3M Ultrafina..? 3M Extra fine chyba nie będzie potrzebne..? Czy lepiej wybrać pasty poorboysa SSR3 i SSR1..?

Jeśli chodzi o pady to czy taki zestaw wystarczy :

3M finishing pad blue, 3M cutting pad green ..? Czy może jakieś inne sprawdzone kombinacje..?

Opublikowano

Ja na lakierze grupy VAG planuje użycie niemieckich past Menzerna, tyle że są problemy z ich dostępnością w PL, pamiętam że kiedyś Łukasz znacząco je wykorzystywał przy projekcie nie najmłodszej polówki. A Tomasz KRK bardzo je sobie chwali na forum.

Opublikowano

matgym, tego środka szczerze mówiąc nie znam. Papierem 5000 krzywdy nie zrobisz. Ale moim zdaniem jest to zbędne bo nierdzewka jest bardzo "twarda". Poleruj filcem na polerce albo wiertarce.

Opublikowano

Ja papierem jechalem zeby strukture jakos wyrownac bo rura nie dosc ze jest porysowana to tez nie jest idealnie gladka, wiec papierkiem tak czy siak musze ja potraktowac. Pozatym w instrukcji tego srodka jest napisane zeby uzywac go na finishowej gabce :)

Opublikowano

Bierz 3M i zastanow sie czy nie bedzie Ci potrzebny zolty korek pomiedzy FC+ i UF, bo skoro to jest tak delikatny lakier to zapewne FC+ narobi niezlego meksyku z ktorym UF moze sobie nie poradzic :)

 

Ja czasem robie tak FC+ -> EF i na to odrazu jakis scierny cleaner

 

Praca z pastami oczywiscie z zachowaniem zasady teroi zenitu.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Meguiars Extra Tough All Surface Cleaner to mniej więcej to samo co APC? Z opisu wynika, że wyczyszczę tym grilla, łódź, silnik i wykładziny. Nie ma na opakowaniu nic o rozcieńczaniu (próbował ktoś tego)?

Opublikowano
All Surface Cleaner

Jak sama nazwa wskazuje to taki uniwersalny środek, jak APC.

To akurat wiem, chodzi mi raczej o to jak mocno skoncentrowany jest ten środek, na opakowaniu brak instrukcji o rozcieńczaniu, a o to mi głównie chodzi. Mycie silnika, grilla i wykładzin, wymaga chyba nieco innych proporcji, ASC:woda.

Foto poglądowe:

meguiars-extra-cleaner.jpg

Opublikowano
Bierz 3M i zastanow sie czy nie bedzie Ci potrzebny zolty korek pomiedzy FC+ i UF, bo skoro to jest tak delikatny lakier to zapewne FC+ narobi niezlego meksyku z ktorym UF moze sobie nie poradzic :)

 

Ja czasem robie tak FC+ -> EF i na to odrazu jakis scierny cleaner

 

Praca z pastami oczywiscie z zachowaniem zasady teroi zenitu.

 

Pozdrawiam!

Ok, czyli żółty korek też wezme i pada do tej pasty również, a powiedzcie mi jakie pady mi polecicie do tych past do wykończenia detali i tp..?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.