Justyna Opublikowano 15 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2011 a tak odnośnie tych "płaskich" fibr - co sprawia, że są dobre do szyb? jest lepszy "poślizg" przy "tarciu" niż w przypadku grubszych? mam taką jedną fibrę u siebie, ale nie testowałem jej na szybach... z mojego doświadczenia to właśnie "stawiają większy opór" przy tarciu, ja najpierw spryskuję szybę pianką, potem MF z dłuższym włosiem przecieram szybę rozprowadzając piankę po całości a na koniec używam właśnie tej jak to ująłeś "płaskiej" fibry w celu dokładnego osuszenia szyby bo do tego się właśnie idealnie nadaje według mnie i nie zostawia zacieków. Czasami po deszczu przecieram nią też boczne szyby w aucie PS. Justyna, pozdrawiam płeć piękną na forum dziękuję i również pozdrawiam
Piciosz Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2011 Czy Tenzi rollex może być stosowany po myciu jako wspomaganie suszenia ? jak last touch megsa ? nie ma ryzyka zniszczenia warstwy wosku ? używał to ktoś ?
aro_77 Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2011 Ja uzywam regularnie - mysle ze nie szkodzi woskowi ale az tak szczegolowo nie testuje tego
SzaKal Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2011 Piciosz, Tenzi Rolex napewno nie zaszkodzi woskowi, myślę że jak juz to przedłuży jego żywotność. Czy używał ktoś z was tego recznika ? cena lepsza niż Jan Niezbędny ... http://www.klakiernik.pl/index.php?prod ... rod_id=812
Administrator Evo Opublikowano 16 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2011 Ja mam,jest to prawdopodobnie najbardziej miękka MF jaką miałem w ręku, używam do wosków.
SzaKal Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2011 Evo, A do osuszania się nadaje czy raczej nie ?
Administrator Evo Opublikowano 16 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2011 Nigdy nie próbowałem bo mam od tego ręczniki, ale myśle że tak. Z tym że conajmniej dwie byłyby potrzebne.
aro_77 Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2011 Piciosz, Tenzi Rolex napewno nie zaszkodzi woskowi, myślę że jak juz to przedłuży jego żywotność.Czy używał ktoś z was tego recznika ? cena lepsza niż Jan Niezbędny ... http://www.klakiernik.pl/index.php?prod ... rod_id=812 To K2 jest dostepne w auchanie wieksze troche od jana i faktycznie wyglada bardzo dobrze - cena okolo 10pln.
Jordan Opublikowano 16 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2011 z mojego doświadczenia to właśnie "stawiają większy opór" przy tarciu, ja najpierw spryskuję szybę pianką, potem MF z dłuższym włosiem przecieram szybę rozprowadzając piankę po całości a na koniec używam właśnie tej jak to ująłeś "płaskiej" fibry w celu dokładnego osuszenia szyby bo do tego się właśnie idealnie nadaje według mnie i nie zostawia zacieków. Czasami po deszczu przecieram nią też boczne szyby w aucie odnośnie przecierania bocznych szyb po deszczu to wydaje mi się, że fibra z dłuższym włóknem byłaby bezpieczniejsza dla szyb bo ewentualne ziarenka piasku czy innego brudu lepiej "wnikną" w puszystą strukturę... chyba, że mówisz o świeżo umytym samochodzie ja dokładnie tak samo robię tzn. szczególnie nocą przecieram wspominanym tu Jankiem Niezbędnym lusterka i szyby boczne z przodu (oczywiście jeżeli nie są mocno zabrudzone) - komfort zwiększony o parę poziomów
Justyna Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2011 tak miałam na myśli szyby w miarę czyste bez piachu itp.
matgym Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2011 Zakupilem srodek CHEMICAL GUYS EXTREME METAL SHINE i chce sie zabrac za wypolerowanie rur z nierdzewki, czy to dobry pomysl zeby zmatowic najpierw papierem 5000? Jak w ogole podejsc do tego tematu?
toka Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 Witam, do korekcji lakieriu, chodzi o lakier na moim exeo, czarny metalic - kod LC9Z (ten co się rysuje od patrzenia), będzie się nadawać 3M Fust cut plus, 3M Ultrafina..? 3M Extra fine chyba nie będzie potrzebne..? Czy lepiej wybrać pasty poorboysa SSR3 i SSR1..? Jeśli chodzi o pady to czy taki zestaw wystarczy : 3M finishing pad blue, 3M cutting pad green ..? Czy może jakieś inne sprawdzone kombinacje..?
Artur Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 Ja na lakierze grupy VAG planuje użycie niemieckich past Menzerna, tyle że są problemy z ich dostępnością w PL, pamiętam że kiedyś Łukasz znacząco je wykorzystywał przy projekcie nie najmłodszej polówki. A Tomasz KRK bardzo je sobie chwali na forum.
micha-ł Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 matgym, tego środka szczerze mówiąc nie znam. Papierem 5000 krzywdy nie zrobisz. Ale moim zdaniem jest to zbędne bo nierdzewka jest bardzo "twarda". Poleruj filcem na polerce albo wiertarce.
matgym Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 Ja papierem jechalem zeby strukture jakos wyrownac bo rura nie dosc ze jest porysowana to tez nie jest idealnie gladka, wiec papierkiem tak czy siak musze ja potraktowac. Pozatym w instrukcji tego srodka jest napisane zeby uzywac go na finishowej gabce
toka Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 pomoże ktoś w sprawie doboru past i padów polerskich.. 4 posty wyżej temat
matgym Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 Bierz 3M i zastanow sie czy nie bedzie Ci potrzebny zolty korek pomiedzy FC+ i UF, bo skoro to jest tak delikatny lakier to zapewne FC+ narobi niezlego meksyku z ktorym UF moze sobie nie poradzic Ja czasem robie tak FC+ -> EF i na to odrazu jakis scierny cleaner Praca z pastami oczywiscie z zachowaniem zasady teroi zenitu. Pozdrawiam!
kuchar Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 Jaki mocny środek kwasowy polecicie do zmycia kleju po ciężarkach na felgach ??
Administrator AreK Opublikowano 18 Lutego 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 kuchar, "zeskrobiesz" to bez problemu np kartą kredytową.
Kubz Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 Meguiars Extra Tough All Surface Cleaner to mniej więcej to samo co APC? Z opisu wynika, że wyczyszczę tym grilla, łódź, silnik i wykładziny. Nie ma na opakowaniu nic o rozcieńczaniu (próbował ktoś tego)?
Gość Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 All Surface Cleaner Jak sama nazwa wskazuje to taki uniwersalny środek, jak APC.
Kubz Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 All Surface Cleaner Jak sama nazwa wskazuje to taki uniwersalny środek, jak APC. To akurat wiem, chodzi mi raczej o to jak mocno skoncentrowany jest ten środek, na opakowaniu brak instrukcji o rozcieńczaniu, a o to mi głównie chodzi. Mycie silnika, grilla i wykładzin, wymaga chyba nieco innych proporcji, ASC:woda. Foto poglądowe:
toka Opublikowano 18 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2011 Bierz 3M i zastanow sie czy nie bedzie Ci potrzebny zolty korek pomiedzy FC+ i UF, bo skoro to jest tak delikatny lakier to zapewne FC+ narobi niezlego meksyku z ktorym UF moze sobie nie poradzic Ja czasem robie tak FC+ -> EF i na to odrazu jakis scierny cleaner Praca z pastami oczywiscie z zachowaniem zasady teroi zenitu. Pozdrawiam! Ok, czyli żółty korek też wezme i pada do tej pasty również, a powiedzcie mi jakie pady mi polecicie do tych past do wykończenia detali i tp..?
Rekomendowane odpowiedzi