Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W związku z testami w dziale testów ;)

Mam na myśli oczywiście testy własne (niesponsorowane). Myślę, że jak forum się rozwinie przyjdzie i czas na testy sponsorowane (testy całych zestawów, firm itp.)

Ale teraz mówimy o tych pierwszych. Proponuję ustalić pewne zasady:

1. Zakładamy nowy temat w którym piszemy pełną nazwę testowanego produktu. Będzie czytelnie i z czasem jak przetestowanych produktów będzie przybywać, łatwo będzie można znaleść dany produkt.

2. Wstawiamy zdjęcie produktu i opis/instrukcję producenta.

3. Opisujemy nasz test: wstawiamy rzeczywiste zdjęcie produktu, zdjęcia przed i po zastosowaniu produktu. Piszemy jak najwięcej o produkcie (zastosowanie, konsystencja, zapach, łatwość nakładania itp.), opisujemy nasze działania - krok po kroku, nasze opinie, porady, wskazówki, uwagi i ocenę.

Proponuję ocenę w skali od 1 do 10. I może do każdego testu dołączyć ankietę. Wtedy będzie widać, że tester ocenił produkt na 8, a średnia użystkowników jest np. 6. Będzie to wiarygodne - średnia ocen. Dzięki temu można się zorientować czy produkt jest godny uwagi, czy to bubel.

4. Po skończeniu testu opinie innych stosujących użytkowników/dyskusja i głosowanie w ankiecie stosujących ten produkt.

 

To moja luźna propozycja ;) Zapraszam do dyskucji. Jak widzi to administracja, użytkownicy?

Opublikowano

Co szanowne grono myśli o stworzeniu malutkiego kącika na dowcipy i linki do filmów etc.? Chyba, że dawać do newsrooma? Dowcipy oczywiście w białych rękawiczkach, nie jakieś porno jęki. :o

  • Administrator
Opublikowano
Co szanowne grono myśli o stworzeniu malutkiego kącika na dowcipy i linki do filmów etc.? Chyba, że dawać do newsrooma? Dowcipy oczywiście w białych rękawiczkach, nie jakieś porno jęki. :o
Po to zostało Newsroom stworzone.

Może tylko źle nazwane ;)

Opublikowano
Nie znam się na "serwerach transferowych" czy czym tam, ale mam pytanie: czy shoutbox mocno obciąża serwer i generuje dodatkowe koszty w związku ze swoim istnieniem? :)

 

Obciąża, a poza tym jest inny problem - użytkownicy zaczynają zadawać pytania techniczne na SB zamiast na forum poprzez co informacje zamiast mieć rację bytu na forum znikają wraz z SB.

Opublikowano
Nie znam się na "serwerach transferowych" czy czym tam, ale mam pytanie: czy shoutbox mocno obciąża serwer i generuje dodatkowe koszty w związku ze swoim istnieniem? :)

 

Obciąża, a poza tym jest inny problem - użytkownicy zaczynają zadawać pytania techniczne na SB zamiast na forum poprzez co informacje zamiast mieć rację bytu na forum znikają wraz z SB.

czy ja wiem ;) znam fora gdzie jest SB ... sam moderuję jedno i jestem tam od bardzo dawna ;) i nigdy nie było problemów, a dwa że jak ktoś chce gadać o głupotach gada tam,a nie zaśmieca głupimi tematami ;)

Opublikowano
czy ja wiem ;) znam fora gdzie jest SB ... sam moderuję jedno i jestem tam od bardzo dawna ;) i nigdy nie było problemów, a dwa że jak ktoś chce gadać o głupotach gada tam,a nie zaśmieca głupimi tematami ;)

 

Troszkę obciąża, ale tu tak jak piszę nie o to chodzi.

Ludzie z forum przenoszą się na SB - zadają pytania, bo nie chce im się czekać na odpowiedź, a potem wiadomości z SB odlatują siną w dal i tyle po nich zostaje.

Do głupot został stworzony oddzielny dział i tam można sobie walić OT ;)

Opublikowano
o co chodzi z tym podwójnym logowaniem ? nie da się tego fixnąć ? często mam z tym problem

 

 

Właśnie, też mam z tym problem, miałem o tym wcześniej napisać. Mam tak ZAWSZE, że kiedy się loguje pierwsze podejście nie załapuje, wraca do strony głównej i dalej nie jestem zalogowany. Dopiero za drugim razem załapuje. Poza tym nie działa u mnie opcja "zaloguj automatycznie". O co chodzi? Możecie mi wytłumaczyć?

Opublikowano
o co chodzi z tym podwójnym logowaniem ? nie da się tego fixnąć ? często mam z tym problem

 

Zmusiłeś mnie do usilnego rozwiązania w końcu tego problemu ;)

 

Odpowiedź zamieściłem TUTAJ.

Opublikowano
czy działają u was "style forum" ja od tygodnia mam z tym problem

 

Nie będą działać inne style, ponieważ obecny styl forum jest defaultowy, a pozostałych już nie ma. Inne nie są dostępne, ponieważ każda modyfikacja na forum czy instalacja jakiegoś dodatku wiąże się z modyfikacją plików każdego stylu z osobna, a jest to zbyt czasochłonne dlatego też został ten jeden styl i do niego wprowadzane są wszystkie zmiany.

 

Jeżeli zostawilibyśmy możliwość zmiany stylu na inny (ten co w standardzie jest w tym silniku forum) to wtedy część funkcji by po prostu nie działało i użytkownik miały problem. Stąd też taka decyzja ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja jednak powrócę grzecznie do tematu SB. Często rano jak siedzę i widzę np. zaspanego Przemka, to coś bym pogadał. Tak o dupie maryni (czy maryni pisze się z dużej lytery?), czy chociażby się przywitał, o zdrowie zapytał... Myślę, że tematy detailingowe nie uciekałyby. Może taka wersja light? Pomyślcie coś adminy. :)

Opublikowano

I widzisz, wcześniej byśmy pogadali. Nie no, takie wrażenie jak się zajrzy, a tu jeden coś tam ogląda, przegląda. A tej porze to tak na leniwo.... Widzę ciebie często o brzasku ;)

Opublikowano

Bo ja jak wpadam do roboty, odpalam kompa, to od razu wpadam na forum i siedzę cały czas.

Mimo skromnego doświadczenia zawsze coś można nowego się dowiedzieć, lub coś powiedzieć.

Opublikowano

No wiesz, ja dopiero od października sie tym zajmuję, ale myślę, że co 2 tygodniowe spotkania u mnie w garażu w grupie kilku osób powiększą moja wiedzę.

Poza tym, uważam tez, że należy pytać, pytac i pytać i uważnie słuchać.

 

A moje doświadczenie... Jest nadal skromne

Opublikowano

Dzięki, dzięki.

Mam wobec niego pewne plany, ale to jak kasa bedzie:

Zawieszenie pneumatyczne, marza mi się koła stalowe z SL (tam były 15', u mnie seria miała 13, te są z W114, muszę tylko kołpaki pomalować), marzy mi sie wymiana silnika na 190 benzyna w automacie (niestety, 230 - 6 cylindrów nie moge, bo to było po 65 roku, a mój jest z 1961 i w rejestrze zabytków, więc nie mogę wsadzić 230, ale wtedy by był bajer, 120 km, 14 sek do 100... a mój ma 30 sek do 100... no i prędkość 170, a nie 125...).

 

Oczywiście zupełnie inna zabudowa Audio, bo u mnie to amatorszczyzna.

No i przemalowanie albo na złoto, albo srebrny (bardziej pod śluby podejdzie).

 

A z zawieszeniem, to tak jak mówiłem, pneumat, ale niekoniecznie z regulacja prześwitu (były pneumatyczne w wersji W111 Pullman), jednakże troszkę bym go położył na ziemi, jakieś 10mm, wtedy by nabrał takiego pełnego kształtu...

 

No i jeżeli benzyna, to od razu klime zakładam.

 

Hehe, już wymyśliłem sobie usprawnień na 50 tyś zł....

 

Myślę tęż o Spiderze.

Tam na pewno idą nowe sprężyny z Fiata 124 Sport (moje są od nowości, więc pewnie są juz "wychechłane"), jak również chcę mu wymienić koła na Revolution 4 Spoke

(www.revolutionwheels.com)

 

Jak również troszkę mu chcę pozmieniać układ dolotowy, wałki mu dac z Abartha oryginalne.

 

Także mam troszke pracy z tymi autami.

 

[ Dodano: 4 Grudzień 2009, 09:18 ]

marctwain, miło sie gadało, niestety ja musze spadać

 

Odezwę się za około 3 godziny.

 

pozdrawiam

Opublikowano

Ja jednak powrócę grzecznie do tematu SB. Często rano jak siedzę i widzę np. zaspanego Przemka, to coś bym pogadał. Tak o dupie maryni (czy maryni pisze się z dużej lytery?), czy chociażby się przywitał, o zdrowie zapytał... Myślę, że tematy detailingowe nie uciekałyby. Może taka wersja light? Pomyślcie coś adminy. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.