cash Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2012 jaka jest roznica w koncowym efekcie biorac pod uwage te 2 szkoly? przyznaje sie ze naleze do tej pierwszej. Zależy od lakieru, czasem 500 jest nie konieczna, a wystarczy 2500 i 3000 lub 4000 na fisnish.
sinner Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2012 sinner, a Ty czasem nie mylisz FF z SF? Bo teraz się przyjrzałem co prawda nie dotykając past, ale FF jest cała biała, zaś SF jest taka bardziej grafitowa z niebieskimi granulkami. Mam 4 rodzaje past Menzerna i każda ma inną konsystencję, gęstość, zapach i wygląd . Od lewej FG500 jest gładziutka jak emulsja, FF juz bardziej wyczuwalne są granulki i troszke bardziej w SF4000. Czy to nornalka przy pastach wykończeniowych?
tukolarz Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2012 sinner, na stronce Menzerny Menzerna- kolory FF3000 ma szary kolor, a SF4000 biały. Ja mam odwrotnie . Dziwne to jest, ale to już nie moja pierwsza FF3000, która jest biała. Dodam, że pasty działają OK- w pracy z nimi nie ma problemów .
Administrator AreK Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2012 FF3000 jest biała
sinner Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2012 sinner, na stronce Menzerny Menzerna- kolory FF3000 ma szary kolor, a SF4000 biały. Ja mam odwrotnie . Dziwne to jest, ale to już nie moja pierwsza FF3000, która jest biała. Dodam, że pasty działają OK- w pracy z nimi nie ma problemów . A konsystencja tez podobna jak w moim opisie? Ja zaopatrywałem się na brytyjskim rynku może stąd ta różnica? Może opakowania starsze? FF3000 08.02.2011??
tukolarz Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2012 sinner, możliwe. Ja zaopatrywałem się pod koniec 2011 i początku 2012 w Polsce, więc... FF3000 ma taką tłuściutką konsystencję, jak wezmę ją między palce to ja nic nie czuję, ale w trakcie polerowania czuć wyraźną różnicę między FF i agresywniejszymi pastami .
bobas Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2012 sinner, kupowałeś w PL? Jeżeli nie to byc może twoje ff3000 to jest stare PO85RD, które jest szare, a nie PO85U jak z polskiej dystrybucji.
Mariano Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Witam serdecznie. Jestem nowy zarowno na forum jak i w kosmetyce. Czytajac dokladnie wasze rady i doswiadczenia doszedlem do wniosku ze polecana przez znajomego lakiernika Farecla (tak , tak - lakiernik ze starej szkoly ^^) odchodzi w zapomnienie na rzecz past 3M , a osoby ktore "robia" na 3M po pewnym czasie zachwlaja wlasnie Menzerne. Obecnie przebywam na emigracji i mam dostep do tych past( choc widze po allegro ze w kraju to tez juz przestaje byc problemem) i dlatego ten watek zwrócił moja uwage. Chcialem was prosic o opinie i rady w 3 konkretnych przypadkach . 3 rozne samochocy , 2 o podobnych problemach, trzeci troche z innej beczki wiec moze zaczne : VW Bora 2003 , kolor zielony(nie wiem czemu moj aparat stwierdzil ze powinnien wygladac bardziej na niebieski )- wady - przedewszystkim cale tony malych rysek, byc moze po myjni mechanicznej : http://zapisz.net/images/445_bora_00_a.jpg http://zapisz.net/images/967_bora_00_b.jpg http://zapisz.net/images/292_bora_00.jpg przypadek drugi to Toyota Corolla 99 r. http://zapisz.net/images/169_corolla_99_a.jpg http://zapisz.net/images/720_corolla_99_b.jpg http://zapisz.net/images/745_corolla_99.jpg i ostatni Nissan Primera 2003 http://zapisz.net/images/137_primera_03_a.jpg http://zapisz.net/images/174_primera_03.jpg pierwsze 2 przypadki podobne - cale tony drobnych rys- jak wychodzi slonko to wyglada jak grafili- bez glebi, bez odpowiedniej gladkosci . Ostatni przypadek to jak to nazywam- wspaniala sasiedzka życzliwość - z obu stron auta mamy jedna,.dluga,dosc gleboka ryse a reszta lakieru wyglada calkiem niezle na tle tych 2 pierwszych przypadkow. Odnosnie Nissana to nie koniecznie zalerzy mi na calkowitym zniwelowaniu tej rysy ale na widocznym jej zmniejszeniu. Najważniejsze : Jakie zestawy past i padow byscie polecili komus bez wprawy ,komus kto zaczyna ale jakąś wiedze w tym temacie posiada(choc niewielką ). Poprosze o przydklady lacznie z oznaczeniami fabrycznym :aby bylo to mozliwie najbardziej przejrzyste dla laika btw. polerka sico ( wiem wiem- sa duzo lepsze ale na poczatek mam nadzieje ze wystarczy- szczegolnie jesli zdecydowal bym sie na ta 1400W ).
paluch Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Weź FG500 + FF3000 i dasz radę. Do bory być może będziesz potrzebował futra. Jeśli chodzi o pady to jest duży wybór. Ja przykładowo korzystam z 3M i ABW. Są jeszcze polecane Urban.
Maikel Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Witam mam małe pytanie na początek mojej przygody z polerowaniem ,może wiecie z własnego doświadczenia jaka twardość lakieru jest na włoskich wozach a konkretnie na alfie 159 zaopatrzyłem się w komplet past menzerny 500 2500 i 4000 oraz komplet padów flexipads i będę próbował odświeżyć lakier na swojej beli za wszystkie rady z góry dziękuję...
dzinkins Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Witam mam małe pytanie na początek mojej przygody z polerowaniem ,może wiecie z własnego doświadczenia jaka twardość lakieru jest na włoskich wozach a konkretnie na alfie 159 zaopatrzyłem się w komplet past menzerny 500 2500 i 4000 oraz komplet padów flexipads i będę próbował odświeżyć lakier na swojej beli za wszystkie rady z góry dziękuję... Tym zestawem bez problemu go wyprowadzisz nie należą do jakoś twardych
Maikel Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Mam jeszcze małą prośbę czy miałby ktoś małą ochotę wyskrobać na pw taki krótki instruktarz jak zadbać odpowiednio o swoje auto jak już je wypoleruje to znaczy jak myć co jaki czas nakładać wosk czy też politurę , nie proszę o to dlatego że nie chce mi się czytać tematów bo przeczytałem ich już naprawdę wiele i wiele się też od was nowego dowiedziałem ale jest tego tak dużo że naprawdę można się pogubić ewentualnie jakich środków używać żeby właściwie zadbać o auto , dodam jeszcze że auto niestety będzie nocowało pod chmurkę jeśli to ma znaczeni ma dostęp do myjki ciśnieniowej i garażu do celów pielęgnacji ,,,,,jeszcze raz dzięki za wszystkie rady.....
gruby_RS Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2012 tylko przez wzgląd na fakt, jakie masz piękne auto (praktycznie na "F" ), skrobne PW w wolnej chwili
Maikel Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Super dzięki będę czekał z niecierpliwością postaram się zrobić jakieś fotki z moich zmagań przed i po zobaczymy co z tego wyjdzie.....
szymek118 Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2012 Witam. Pacjent to Passat b5FL. Ciemny granat Chciałem się zapytać czy kombinacja past menzerna 500 2500 i 4000 bedzie dobra dla tego lakieru? Jaki kolor pada z 3M będzie odpowiedni do pasty 500? Bo do 2500 żółty wafel a do 4000 niebieski 3M. Zaznacze że lakier jest dosyć mocno zniszczony, nie widział nigdy korekty jak i wosku, jednak rysy nie są głębokie lecz jest ich dużo. Maszyna to LARE EPL-11
bizislawek Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2012 Sam sobie odpowiedziałes na pytanie bo wymieniłes wszystkie prócz zielonej
Maciej WTN Opublikowano 14 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2012 Można jeszcze skorzystac z futra
blaszczu Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2012 Panowie która z past: FG500 czy zielony korek 3M wg Was jest bardziej tnąca i skuteczna? Do tej pory użytkowałem tylko FG500 i jestem ciekaw zielonego korka Druga sprawa - można gdzieś zdobyć u partnerów forum pasty 3Ma w opakowaniach po ok 200-250ml?
gruby_RS Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2012 FG500 czy zielony korek 3M Fg500, zielony wymaga "cyrku" przy wypracowaniu i mocno wypełnia........ pasty 3Ma w opakowaniach po ok 200-250ml? chyba nie, to stuff projektowany i sprzedawany głównie z myślą o profesjonalistach....
yesfan Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2012 blaszczu, bardziej tnący jest zielony korek 3m.
blaszczu Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2012 blaszczu, bardziej tnący jest zielony korek 3m. Dzięki za odpowiedź. Panowie a jakie są różnice między pastami FF3000 a SF4000? Jest jakaś zauważalna różnica, może w wypracowywaniu?
Jaczinto Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2012 Pytanie pojawiało się już setki razy, osobiście porównałbym to do obiadu FG500 (zazwyczaj konieczną) uznajmy za zupę jako początek spożywania, usuwa największy głód, daje już jako takie uczucie sytości. FF3000 jest jak dobre, obfite drugie danie, którym doprawisz się i będziesz mógł zakończyć ucztę, bo będziesz najzwyczajniej w świecie najedzony. Większości to wystarcza i poprzestają na takim zestawie. SF4000 jest wyśmienitym smakołykiem, jednak potrzebujesz wcześniej drobnej przekąski (PF2500) żeby się najeść, co pociąga za sobą dodatkowe koszty (zajadanie frykasów nigdy tanie nie było), niemniej jednak miło od czasu do czasu przekąsić coś z menu "szef kuchni poleca" Każdy z nas (i każdy z lakierów) ma jednak swoje smaki i każdemu odpowiada co innego, dlatego dobieraj "menu" indywidualnie, nie kieruj się jedynie teorią z forum i zdaniem innych, to, że ja lubię stek z wołowiny (medium oczywiście) nie oznacza, że Ty też się nim zachwycisz
bizislawek Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2012 lepiej tego nie mozna napisac , teraz ciekawe do czego zostanie porownany system 3ema
BartekB Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2012 Haha normalnie zglodnialem idę po fg500 a pózniej na deser sf4000
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się