Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@blazej 30ml Ci starczy - szacowane zużycie na jedną warstwę to 10ml średniej wielkości auta - jako, że kładziesz pierwszy raz, to można przyjąć, że 15ml na jedną warstwę wystarczy.

Czyli kup 30ml i to co Ci zostanie to np położysz na felgi.

Kanapkuje się by uzyskać lepszy look, dłuższą ochronę i lepsze zabezpieczenie. Do Cq masz tzw top-coaty - SIC lub Gliss - one są opcjonalne, ale użycie ich daje lepszy wygląd, śliskość lakieru i dodatkowo wydłuża życie takiej powłoki.

Opublikowano
W dniu 3.08.2021 o 13:21, blazej napisał:

Panowie, czytam ten topic i praktycznie wszyscy piszą o "kanapkach". To samego 3,0 już nie warto kłaść?

Nie warto. UK 3.0 sam w sobie jest tępy w dotyku. SIC nadaje poślizg, jest "bardziej odporny" na water spoty. 

37 minut temu, blazej napisał:

A SIC to nie jest oddzielna powłoka? Nie można tylko jej nałożyć?

Można ale ma krótszą żywotność w stosunku do UK3.0.

Opublikowano
W dniu 8.07.2021 o 00:44, Rafal9304 napisał:

Przymierzam się do aplikacji powłoki i nie wiem co będzie lepszym wyborem, UK 3.0 + GLISS czy UK 3.0 + SIC ? Kolor auta to grafit. Przeglądając temat bardziej przemawia do mnie druga opcja. Jeżeli zdecydowałbym się na UK 3.0 + SIC to kłaść jedną warstwę UK 3.0 a po pewnym czasie (jakim?) warstwę SIC ? Czy dwie warstwy UK 3.0 a później dopiero SIC ? Powłokę będę kładł na Volvo XC90, myślicie że 2x10 ml UK 3.0 + 2x10 ml SIC powinno wystarczyć ? Czy lepiej wziąć butelki 30 ml ? 

 

23 godziny temu, blazej napisał:

Czyli 50 ml aby 2x oblecieć dużego sedana? Stricte powłokę będę kładł amatorsko pierwszy raz, do tej pory był Fusso i Vision.

Ja na Lagunę 3 w kombi zużyłem ok. 20-25ml UK3.0 w dwóch warstwach. Położyłem na wszystkie blachy, nawet we wnękach oraz na lampy przód i tył, w odstępie 1godz./warstwa.

SIC-a, jedną warstwę, położyłem na drugi dzień, po około 18 godzinach. W garażu temp. około 25stopni.

6 minut temu, blazej napisał:

To słabo. A coś w tej cenie, co będzie jednym i drugim?

Nie wiem.

Jedynie co Ci mogę od siebie dodać, biorąc pod uwagę co do tej pory kładłem z powłok (a nie ma dużego doświadczenia w tej kwestii) to:

- Carpro UK3.0, SIC, GLISS - bajecznie proste produkty do położenia dla pojedynczej osoby. Takie wręcz idiotoodporne.

- Aqua 9H, Booster - produktu już trochę bardziej wymagające jeśli chodzi o położenie ale jest możliwe aby samemu położyć. 9H, z tego co pamiętam też była tępawa w dotyku, dopiero Booster, po kilku godzinach od położenia, nadał śliskości i lepszego looku.

- Cleantech Tech Coat - powłoka samodzielna, tzn. nie potrzebuje podbijania. W dotyku ślisko, coś pomiędzy UK3.0 a SIC/GLISS. Faaajny look. Ale niesamowicie ciężka do położenia samemu. W obecnych warunkach wręcz niemożliwa do położenia (próbowałem przy temp. ok 25-26 stopni położyć na klapie bagażnika w Lagunie i poległem). Wydaje mi się, że ta powłoka może dobrze się kłaść w niskich temperaturach przy dużej wilgotności.

Opublikowano

Jak ma być tanio, to - K2 Gravon Lite 😀

Tylko koniec offa, bo temat dotyczy innej powłoki i tego się trzymajmy.

Opublikowano

Pisałem do MrCleaner (dystrybutor CarPro) jaki powinien być odstęp pomiędzy aplikacją UK 3.0 a SIC to mi odpisali, że najlepiej odczekać 4h między warstwami. Parę osób na forum pisało, że kładło po 1h a niektórzy na drugi dzień. Ja już zgłupiałem 🤣

Miałem kłaść po jednej warstwie ale kupiłem UK 3.0 1x 30 ml i SIC 2x 10 ml, więc chyba zaaplikuje 2x UK 3.0 i na to 1x SIC. W jakim odstępie czasowym miedzy warstwami ? Jeszcze nie wiem 🤣

Opublikowano
7 godzin temu, Rafal9304 napisał:

Pisałem do MrCleaner (dystrybutor CarPro) jaki powinien być odstęp pomiędzy aplikacją UK 3.0 a SIC to mi odpisali, że najlepiej odczekać 4h między warstwami. Parę osób na forum pisało, że kładło po 1h a niektórzy na drugi dzień. Ja już zgłupiałem 🤣

Miałem kłaść po jednej warstwie ale kupiłem UK 3.0 1x 30 ml i SIC 2x 10 ml, więc chyba zaaplikuje 2x UK 3.0 i na to 1x SIC. W jakim odstępie czasowym miedzy warstwami ? Jeszcze nie wiem 🤣

W wysłałeś zapytanie do carpro? 

Opublikowano

Mi CarPro napisało że 1h odstępu + 24h odstania auta do wyjazdu z garażu + zakaz aplikowania Reloada na SIC. Punkt 1 spełniłem, 2 i 3 niestety nie, ale powłoka póki co siedzi i robi fajną robotę -> choć białe auto, niewiele widać 😜

Opublikowano

Które rozwiązanie na 1 raz dla Accorda? 

1) 30 ml UK 3.0 na dwie warstwy
2) 10 ml UK 3.0 + 10 ml SIC
3) 20 ml UK 3.0 na jedną warstwę + 10 ml SIC na drugą

 

Przy tym oszczędnym aplikowaniu ( 10 ml na warstwę ), ile średnio kropel schodzi na element? Wiem że element elementowi nie równy, więc powiedzmy drzwi. 
 

Opublikowano

Panowie po jakim czasie można kłaść quick detailera na cquartz uk 3.0? Muszę czekać 24h na pełne utwardzanie czy mogę szybciej?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
40 minut temu, mlodziak22 napisał:

Panowie po jakim czasie można kłaść quick detailera na cquartz uk 3.0? Muszę czekać 24h na pełne utwardzanie czy mogę szybciej?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

A w jakin celu?

  • Lubię to 1
Opublikowano
1 godzinę temu, xadamx napisał:

Pomiędzy UK3.0 a SIC?

Tak, po godzinie SIC-a się wrzuca. I rzeczywiście -> u mnie 0 problemów z SIC-iem. Z miesiąc temu wrzuciłem też SIC-a na ponownie lakierowany zderzak w Soul Red i.. dotarcie po 3 minutach bezproblemowe. Żadnych mazów, high-spotów. 

Opublikowano
30 minut temu, FilipO napisał:

Tak, po godzinie SIC-a się wrzuca. I rzeczywiście -> u mnie 0 problemów z SIC-iem. Z miesiąc temu wrzuciłem też SIC-a na ponownie lakierowany zderzak w Soul Red i.. dotarcie po 3 minutach bezproblemowe. Żadnych mazów, high-spotów. 

Ja problemów tez nie odnotowałem pomimo, że na drugi dzień aplikowałem. No to teraz będzie okazja sprawdzić co się w tym przypadku zadzieje z biegiem czasu. Czy i kiedy SIC zejdzie.

Opublikowano

Czyli wychodzi na to, że aplikujemy dwie warstwy UK 3.0 z odstępem 1h między warstwami (wg instrukcji w opakowaniu) i po drugiej warstwie UK 3.0 znowu odstęp 1h (wg CarPro) i na to SIC już bez Reload.

Opublikowano
2 minuty temu, Rafal9304 napisał:

Czyli wychodzi na to, że aplikujemy dwie warstwy UK 3.0 z odstępem 1h między warstwami (wg instrukcji w opakowaniu) i po drugiej warstwie UK 3.0 znowu odstęp 1h (wg CarPro) i na to SIC już bez Reload.

Wystarczy 1x uk, 1x Sic.

Opublikowano

Czyli dwie warstwy UK 3.0 nie wydłużą trwałości? Skoro tak to może faktycznie nie dokładać sobie roboty i zrobić tak jak piszesz 1x UK i 1x SIC

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Mam na aucie kanapkę 1x 3.0 UK i 1x SIC, powłoka leży od września 2021r, w między czasie był serwis. Proces przygotowania lakieru zgodnie ze sztuką. korekta dwuetapowa, odstęp miedzy uk a sic tak jak producent podaje, mało tego, auto po aplikacji stało w garażu przez tydzień. Na początku hydro było bajeczne przez pierwsze 3-4 miesiące, później już było gorzej, krople słabe, miejscami nawet tafla. Serwis i Reload pomógł na miesiąc i dalej jest tak samo, mycie kwaśnym szamponem nie pomaga. Widać, że powłoka leży bo look jest praktycznie taki sam jak po położeniu tylko to słabe hydro... Niestety ale uwielbiam kropelki 😍😀 Jakiś pomysł jak to naprawić ? 

Opublikowano
W dniu 3.07.2022 o 22:03, powalla napisał:

Ja bym spróbował najpierw szampon neoxala .

Mam, próbowałem, bez zmian. 

 

W dniu 3.07.2022 o 12:06, Gardor napisał:

Carpro Gliss 🙂 

Nie głupi pomysł tylko jak teraz przygotować lakier pod aplikacje ? Zrobić porządny serwis, później Eraser i klaść ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.