spongeboben Opublikowano 12 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2012 Witajcie, ostatnimi czasy kupiłem mały motocykl, ale jest zapuszczony trochę. Głównie plastiki - są lekko wyblakłe i osiadłe takim jakby pyłem, z przodu porysowane. Zdjęcia poniżej. Co i jak ruszyć? Z czym? Mam małe fundusze, chcę odświeżyć cały motocykl, a plastiki to tylko część koniecznych poprawek (zadrapania, drobne ogniska rdzy, porysowana szybka czołowa/szybka licznika - jeśli byście mogli to w tym temacie wspomnijcie jak można to naprawić ) Zależy mi aby efekt był długotrwały. Muszę nadmienić że w mojej historii czyszczenia samochodów/motocykli zawsze był plak, ale teraz postanowiłem się z resocjalizować .
Tomek6 Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 Ja bym je najpierw dobrze umył a potem nałożył coś co je trochę odżywi i przywróci czarną barwę. Mam pozytywne doświadczenia jeśli chodzi o Autoglym Bumper Care. Jeśli nie chcesz dużo wydawać to możesz kupić też tester 118ml Finish Kare 317 Exterior Trim Restorer. Spokojnie starczy na te Twoje plastiki a kupisz go u jednego z partnerów za 20zł
Dystrybutor EXCEDE Opublikowano 14 Września 2012 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 spongeboben, jeśli zależy Ci na trwałości to polecam ValetPRO Dionysus Trim Glitz - http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... c&start=45
spongeboben Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2012 dzięki! na dniach jak dostanę APC porządnie je wyczyszczę, jeśli chodzi o propozycję EXCEDE, środek w teście prezentuje się bardzo dobrze, ale najchętniej odkupiłbym od kogoś jakąś ilość ValetPRO Dionysus Trim Glitz, bo 72 zł to sporo jak za jeden środek, jest go dużo, nawet za dużo Ale pomimo dzięki, dla ciekawych po szorowaniu, polerowaniu itp mogę wstawić zdjęcia
mirek85 Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2012 możesz kupić też tester 118ml Finish Kare 317 Exterior Trim Restorer Popieram, to dobra propozycja. Tester tani, bardzo wydajny, efekt długotrwały - w zależności od materiału na jakim go stosujemy. Nadaje się również do gumy i winylu
Dystrybutor EXCEDE Opublikowano 17 Września 2012 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 17 Września 2012 72 zł 64,9 zł
kamilgt Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2012 w takim razie ostatnie dwa produkty z listy zakupów będą z AG Jak masz na myśli nadkola, to wstrzymaj się z BC - bardzo przeciętny Jutro potestuję pewien nowy diwajs I jak tam Wujku Pawle się sprawy mają ?
cubstone Opublikowano 18 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2012 No no, ja też czekam na garść informacji, bo jeśli w porównaniu do tego nowego diwajsu BC jest bardzo przeciętny, to już zacieram ręce
arekr6 Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2012 Ten pył na manetce od prawej wygląda jak odkurz, po malowaniu. powinna pomóc (chyba jestem laikiem) glinka. Na moim moto pojawiło się to samo gdy skończyłem malować
saddam Opublikowano 3 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2012 Do stosujących Owatrol Polytrol. Aplikowałem w/w środek na plastiki zewnętrzne. Wszystko ładnie, pięknie, czarno. Ale właśnie, minęło ~10h spędzonych w garażu i plastiki delikatnie się lepią. Zaobserwowaliście coś podobnego? Dodam, że postępowałem zgodnie z zasadą "im mniej, tym lepiej".
lukwawa Opublikowano 3 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2012 saddam, też tak kiedyś miałem ale przy nieco lepszej pogodzie (lato, wysokie temperatury). Samochód stał kilka godzin na słońcu ale Owatrol się nie wchłonął a aplikowałem go prawie jak wosk Migliore, ekstremalnie cieniutko. Kurz zaczął osadzać się na plastikach i wyglądało to masakrycznie. Tak jakbym "naoliwił" samochód kujawskim. Usunąłem wszysko, ogrzałem plastiki opalarką, nałożyłem Owatrol raz jeszcze i auto wygrzało się po drodze cały dzien w temp około 30 stopni. Pomogło. To jest mega specyficzny produkt. Na pewno nie do regularnego stosowania a raczej na mocno wypłowiałe dziady. Nawet jak kilka-kilkanaście godzin po aplikacji usuniesz go to plastik i tak będzie dużo ciemniejszy niż pzed aplikacją. Mocna rzecz. Dlatego może usuń to i nałóż coś do regularnego stosowania. Przy obecnie panujacych temp. raczej cięzko będzie Ci cokolwiek z tym zrobić, znaczy z lepkością.
saddam Opublikowano 3 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2012 Lukwawa, dzięki za kolejną pomoc Sprawdzę jeszcze jutro jak się sprawy mają. [ Dodano: 4 Październik 2012, 16:00 ] Ok, dzisiaj przetarłem plastiki IPĄ i jest zdecydowanie lepiej, tzn. nie lepią się a kolor pozostał, w zasadzie, taki sam. Na nie odświeżane wcześniej plastiki nałożyłem Polytrolu jeszcze mniej niż poprzednio i wygląda na to, że pomogło, bo IPY używać nie musiałem. Kiedy przestanę okupować garaż sprawdzę przyciąganie kurzu. [ Dodano: 6 Październik 2012, 09:01 ] Po niemal 400km trasie nadmiernego przyciągania kurzu nie zaobserwowałem
rustin Opublikowano 20 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2012 Panowie czytam tak i chyba najlepszy w tej cenie do plastików na zewnątrz będzie AG Bumper Care?
Marco Opublikowano 20 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2012 AG Bumper CareZly nie jest. Ale ma powaznych konkurentów-ValetPro Dionisus trim Glitz- duza trwałosc ,ladny efekt. Koch chemie Nano magic plast care, Nielsen SAS -oba pieknie kropelkują. lukwawa, Czyli co Polytrol lepiej w cieple dni na słońcu czy w chłodniejsze takie jak się zbliżają? Bo zamieszałeś ze nie kumam Chce przed zima opędzlować jeszcze nadkola ale jak mi maja nałapać syfu to dam sobie spokój.
rustin Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 Jeśli chodzi o trwałość i wydajność to co wybrać? 1. AG Bumper Care 2. Nielsen SAS 3. Valetpro Yellow Bumper Gel
deska80 Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 Polecam PBR Concept Cemicals barwi ladnie na czarno i dlugo sie utrzymuje
TADEK14 Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 Co polecacie na dolne listwy w passacie b5? Dionysus trim glitz bardzo szybko wsiaka i ciezko jest go rozprowadzic po calej listwie a po dwoch myciach nie ma po nim sladu.
kamilgt Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 TADEK14, spróbuj Koch Chemie Nano Magic Plast Care
rustin Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 Jeśli chodzi o trwałość i wydajność to co wybrać? 1. AG Bumper Care 2. Nielsen SAS 3. Valetpro Yellow Bumper Gel
kamilgt Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 z tych trzech nic nie testowałem, ale wg mnie mistrzem trwałości i wydajności jest Koch Chemie wymieniony przeze mnie wyżej.
rustin Opublikowano 21 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2012 rozumiem , ale mnie właśnie interesują te 3
deska80 Opublikowano 22 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2012 Jeśli chodzi o trwałość i wydajność to co wybrać? 1. AG Bumper Care 2. Nielsen SAS 3. Valetpro Yellow Bumper Gel Nielsen SAS
Bania Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 cześć chciałem się doradzić mam Passata b6 czarnego i jest tam trochę plastików na zewnątrz , parę plastików mam pobrudzone woskiem zostały ślady białe bo wyjechaniu wosku , pytanie czym to usunę czy APC MEG 1:4 usunę to i czym to czyścic gąbką ?? , i co później polecicie na plastiki te zastanawiam się nad tymi tylko zależy mi o trwałości i żeby nie zostawiał plam na lakierze Koch Chemie Nano Magic Plast Care ValetPRO Dionysus Trim Glitz Nielsen SAS czy coś innego ??
kamilgt Opublikowano 24 Października 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2012 Bania, Koch chemie a oczyścisz magiczną gąbką jak masz apc to próbuj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się