Skocz do zawartości

Biały Mercedes ML 350


Streat

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator

Witam wszystkich chciałbym podzielić sie z wami efektem mojej pracy nad Mercedesem ML 350 w kolorze białym. 

Auto bardzo zaniedbane w środku jak i na zewnątrz, bardzo dużo obcierek parkingowy oraz ubytków lakieru, ale praca przy tym lakierze to sama przyjemność 😄 Lubie pracować na twardych lakierach bo można troche zaszaleć z cięciem go a przy tym miktony nie uciekaja w oczach 🙂  A Zatem przechodzimy do sedna:

Mycie/dekontaminacja:
-ADBL shampoo Pro
-ADBL Yeti
-Tenzi Mosquitos
-Mac Prickbort 124
-ADBL Vampire liqiude
-ADBL APC PRO
-claymitt Flexipads 

Wnętrze:
-ADBL PRO APC
-Dash Away Interior detailer 
-Kenotek Glass cleaner
-Nielsen NAP Low Foam
-Odkurzacz karcher MV3
-Ekstraktor Numatic George

Polerowanie:
-Krauss S8
-Biały pad RRC
-Pasta Profi Easy
-odtłuszczanie IPA
-Wipe Out Pro ADBL

Zabezpieczanie:
-FX Protect Vision
-Ultra Glaco
-ADBL Tire dressing

 

M001.jpg

M002.jpg

M003.jpg

M004.jpg

M005.jpg

M006.jpg

M007.jpg

M010.jpg

M011.jpg

Jak widać auto dość brudne 😛 

No to małe przygotowania:

M012.jpg

M013.jpg
Zaczynamy standardowo od mycia felgi i opon 

M020.jpg

M008.jpg

Oczywiscie nie mogło zabraknąć efektu krwawienia na białym lakierze 😎

M009.jpg

M021.jpg

M022.jpg

M023.jpg

 

M015.jpg

M016.jpg

M017.jpg

M018.jpg

M019.jpg

Na to wlatuje aktywna piana:

M024.jpg

M025.jpg

Pędzelkowanie szczelin:

M026.jpg

M027.jpg

M028.jpg

M029.jpg

M030.jpg

M031.jpg

M032.jpg

M031.jpgM032.jpg

 

Auto spłukujemy 

M014.jpg

Mycie na dwa wiadra:

M037.jpg

M038.jpgM036.jpg

Spłukujemy:

M014.jpg

I od nowa pianujemy:

M024.jpg

M033.jpg

 

M034.jpg

M035.jpg

 

Kolejny raz spłukujemy i osuszamy:

M039.jpg

APC ADBL i pedzelek w ruch do doczyszczenia plastiku:

M040.jpg

tutaj małe 50/50

M041.jpgM042.jpg

Zabieramy sie za wnetrze:

No tutaj to dawno nikt nie sprzątał:

M043.jpg

M046.jpgM044.jpgM045.jpgM047.jpgM048.jpg

M111.jpg

M113.jpg

M112.jpg

M069.jpg

M114.jpg

M115.jpg

M116.jpg

M117.jpg

M118.jpg


 

M054.jpg

M055.jpg

M056.jpg

M057.jpg

 

M049.jpg

wyciągamy mate:

M050.jpg

i zaczynamy odkurzanie:

M051.jpg

No odrazu lepiej 😄 
Skoro jest odkurzone to pora na pranie:

Moj niezawodny george:

M125.jpg

Do tego nielsen nap low foam jako pre-spray a wypłukuje czystą wodą:

M126.jpg

M127.jpg

M128.jpg

Woda dość brudna:

M129.jpg

a tutaj efek po praniu:

M130.jpg

M131.jpgM132.jpgM133.jpg

M053.jpg

małe bonetowanie w miejscach niedostępnych:

M136.jpg

M137.jpg

Wnętrze wyprane to pora zająć sie skórami:

M071.jpg

M072.jpg

M073.jpg

M074.jpg

M075.jpg

M076.jpg

M077.jpg

M078.jpg

M079.jpg

M080.jpg

M081.jpg

M083.jpg

M084.jpg

M085.jpg

M086.jpg

M087.jpg

M057.jpg

Skóry ogarniete to pora na plastiki:

ADBL APC pro w ruch:

M040.jpg

 

a na to:

M123.jpg

M088.jpg

M089.jpg

M090.jpgM091.jpgM092.jpgM093.jpgM097.jpgM098.jpgM120.jpgM122.jpgM121.jpgM147.jpgM148.jpgM149.jpgM150.jpgM094.jpgM151.jpg

M096.jpgM152.jpg

Oraz nie wolno zapominac o wnekach:

M138.jpgM139.jpgM142.jpgM143.jpgM144.jpgM145.jpgM104.jpgM105.jpgM106.jpgM107.jpg

M100.jpgM101.jpgM102.jpgM103.jpgM063.jpgM064.jpgM059.jpgM060.jpg

 

Wnętrze ogarniete to pora na inspekcje lakieru:

Jak to na białym niewiele widać ale cos tam mozna dojrzeć:

M159.jpg

Moj ulubiony zestaw do twardych lakierów:

M154.jpg

 

Dach czarny i w tragicznym stanie ale cos sie udało zrobić:

M155.jpgM156.jpgM157.jpgM160.jpgM161.jpgM162.jpgM163.jpg

Jak widać całkiem ładnie wychodzi lakier a zatem działym dalej...

Obcierka parkingowa:

M164.jpgM165.jpg

M170.jpgM171.jpgM172.jpgM173.jpg

Bez zaprawek sie nie obejdzie ale i tak ładnie zeszło 💪

M175.jpgM176.jpg

 

lampy tak jak i lakier w opłakanym stanie...

M177.jpgM178.jpg

ale nie ma rzeczy niemożliwych 😄 

M180.jpgM181.jpg

Pod klamkami standardowo porysowano:

M182.jpgM183.jpgM184.jpgM185.jpg

Ciezko uchwycić biały kolor ale rysy wycieło bardzo ładnie 😄 

Słupki black piano...

Małe 50/50

M186.jpgM187.jpg

 

małe i duze zaprawki:

M189.jpgM190.jpgM191.jpgM192.jpg

idealnie nie jest bo to bardzo duzy ubytek ale włściciel auta był w szoku tak czy siak 😄 

M196.jpg

Zaczynamy zabawe z Visionem 😄 

Szyby umyte Kenotekiem jeden z moich ulubionych płynów do szyb

M194.jpg

na szyby niewidzialna wycieraczka od soft99 ultra glaco

M193.jpg

na opony ADBL tire dressing

M195.jpg

a tutaj efekt finalny:

M197.jpgM198.jpgM203.jpgM204.jpgM207.jpgM199.jpgM200.jpgM201.jpgM202.jpgM205.jpgM206.jpg

Niestety tylko takie zdjecia udało mi sie zrobić bo jak tylko wyjechałem autem na zewnątrz to pogoda jak zwykle spłatała figle i zaczeło padac... a ze vision przez 24h musi sie utwardzać to szybki powrót do garażu... 

  • Lubię to 13
  • Super 1
  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

 @smerf91 Szczerze nie mam im nic do zarzucenia, pady polerskie robia to co maja robić i w dodatku jak za taka cene sa nawet wytrzymałe, dopiero jednego udało mi sie zajechać ale to troche moja wina bo gorący BP z DA, troche za duzo pasty i nowy BP wiec rzep dość mocno trzymał i odkleiła sie gąbka 😛 

Co do ich chemii to testowałem większość ich portfolio i jak za taka cene to nie jest to zła chemia, duża fala hejtu poszła na tą marke że słaba itp. z mojego punktu widzenia i porównując ich do innych znanych detailingowo marek to nie jest źle.

Moge co nie co powiedzieć o tej marce w osobnym temacie jeżeli chcecie bo wiekszość mam i testowałem 🙂

 @Michał82  na jednym z ostatnich zdjec gdzie jest pokazane koło jest nałożony ADBL tire dressing 😄 wiesz co zalezy jaka opona bo tutaj akurat na tych oponach nigdy nie było dressingu i piła go jak oszalała i wyszedł fajny półmat/satyna 😛 dzieki bardzo 😄 na całość prac miałem tylko 3 dni wiec musiałem sie nieco spieszyć ale myslę że i tak wyszło fajnie 😄 

@damiano2007 szczerze to średnio, mam claymitt z ali i jak dla mnie ten z ali jest duzo lepszy.... FP claymitt zrobił sie w pewnym momencie taki klejący w dotyku a leżał wyprany i wysuszony a powierzchnia robocza byłą tak klejaca ze czego nie dotkła to kleiła a w tych rekawicach nie o to chodzi zeby było to klejące... dopiero jak wpakuje ja do lodówki to staje sie tepa w dotyku i tak jakby clay zastygał i nie jest klejący, osobiscie nie polecam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

@Gardor 

45 minut temu, Gardor napisał:

Super relacja 🙂 Powiedz mi co to za kranik masz do dużych butli ADBL, potrzebował bym do vampire liquida, bonneta i cleanera do opon. Mocno średnio się nalewa z dużej butli. Fajne pędzelki masz podzielisz się co to za model?

Dzięki 😄 
Dokładnie tak jak pisze 

40 minut temu, damiano2007 napisał:

@Gardor o ten kranik to już pytało kolegę @Streat osób tysiąc pinceta, w tym ja 😛 a Patencik spoko 😉

tutaj są najtaniej allegro: 8119760093

Tylko że on jest na 50mm a niekoniecznie będziesz mieć w butli ADBL 50mm

Te które mam w Yeti'm i shampoo pro nie sa juz dostepne... Wykupiłem cały zapas w LM i castoramie a nowej dostawy nie ma i ciezko je zdobyć, mam zamiar zamówić te 7306307574 i zobacze czy da sie je dopasowac do korków bo ADBL lubi zmieniać średnice korka a to jedyne rozwiązanie bedzie aby wywiercić otwór w korku i samemu sobie zrobic taki kranik. 

 

Co do pedzelków to mam sporo rodzajów takich jak Dexter (skubane sa nie do zdarcia), Noname od rygrysa tez bardzo fajne, workstuff, valetpro a te co na zdjeciu to kupiłem w Action cena była śmieszna za niego bo około 3zł za sztuke a jest naprawde fajny i delikatny 😄 do albino mu troche brakuje ale mimo wszystko jak za 3zł to daje rade 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wnikam w szczegóły 🙂 bo jest to relacja PSB i trochę się wymaga, więc:

1) Ogólnie trochę ubogo opisy z poszczególnych etapów - szczególnie etap mycia, dekontaminacji lakieru.

16 godzin temu, Streat napisał:

Jak widać auto dość brudne 😛 

No to małe przygotowania:

Napisałeś, że auto brudne.... zdjecie jak nalewasz piane z zbiorniczka... a potem nagle, że myjesz koła... i zdjecie wrzuconego deirona na lakier. 

 

2) Czy właśnie była taka kolejność wrzucania chemii na lakier jak wstawileś zdjęcia? DEIRON -> PRICBORT -> Aktywna piana ?? Wrzuciłeś to wszystko na brudny lakier i mycie ręczne dopiero po deironie i tarze ? 

 

3)  

16 godzin temu, Streat napisał:

Pędzelkowanie szczelin:

Pędzelek widać super jakość włosia, ale... metalową część polecam okleić taśma izolacyjną. Zmniejszy ryzyko zrobienia KUKU na lakierze 🙂 

 

4)

16 godzin temu, Streat napisał:

małe bonetowanie w miejscach niedostępnych:

Czemu nie wykręciłeś foteli 🙂 ?? Ułatwiłoby to dojście we wszelkie zakamarki i za jednym zamachem byś ładnie całą podłogę wyprał bez wygibasów. W końcu to detailing z dbałością o każdy szczegół 😄 

 

5)

16 godzin temu, Streat napisał:

Oraz nie wolno zapominac o wnekach:

Na etapie mycia auta myłeś te wnęki ??? Bo właśnie mycie wnęk, to powinno się załatwić podczas mycia 🙂 

 

Mam nadzieję, że nie potraktujesz tego jako uszczypliwość, tylko cenne uwagi. Relacje ogląda każdy. Szczególnie młodzi adepci detailingu tutaj bazują na relacjach i potem jakieś błędy mogą być powielane 😉 Jak zdementujesz moje uwagi i uzupełnisz opisy i to jakoś uporządkujesz, to wtedy dam LAJKA 😄 heheh 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Fajnie ze kolejna relacja PSB tylko również mam pare ale

po pierwsze to wnęki myjemy razem z autem, oraz następnym razem wywalić fotel i odkurzyć i prac pod nim zajmuje to dodatkowo 10-15 min pracy a nie musimy sie cisnac we wnętrzu

 

pokazałeś tez 50 dachu i piano no to na moje to zrobiłeś to mega tragicznie z dachu zlikwidowales tylko zmatowienie a ryski jak były tak sa dalej a na piano prawdopodobnie porysowales podczas docierania pasty badz nie dotarłes jej wcale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Fajnie, że pojawiła się nowa relacja i za to wielkie propsy. Błędy wypunktowane przez @BiałyGTi i @david2888 to dobre argumenty poparte praktyką - zapisz, zapamiętaj, wdróż w życie bo relacje PSB to jednak "wyższa liga" dlatego mi tutaj brakuje więcej zdjęć z korekty.

Czekamy na kolejne relacje bo masz duży potencjał.

Pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyjmujecie fotele, to odpinacie aku (kostki od poduch itp.)?

Jeśli tak, to nie zdarzył Wam się zonk w rodzaju zakodowania klientowi radia czy cuś takiego?

 

Relacja bardzo fajna, podobuje mnie się.

 

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna relacja i widać twój duży wkład 🙂 
Na początku w opisie jak przeczytałem

18 godzin temu, Streat napisał:

Lubie pracować na twardych lakierach bo można troche zaszaleć z cięciem

i później

18 godzin temu, Streat napisał:

Polerowanie:
-Krauss S8

+ dodatkowo lakier Mercedesa to przypuszczałem właśnie, ze z konkretnym cięciem może być trochę słabo.
Mam tą maszynkę i wiem, że w połączeniu z dobrym futrem/padem MF i sporą ilością czasu, da się coś podziałać z cięciem, ale do grubasów nie ma co podchodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
1 godzinę temu, david2888 napisał:

a ja wnikam w szczegóły 🙂 bo jest to relacja PSB i trochę się wymaga, więc:

1) Ogólnie trochę ubogo opisy z poszczególnych etapów - szczególnie etap mycia, dekontaminacji lakieru.

Napisałeś, że auto brudne.... zdjecie jak nalewasz piane z zbiorniczka... a potem nagle, że myjesz koła... i zdjecie wrzuconego deirona na lakier. 

 

2) Czy właśnie była taka kolejność wrzucania chemii na lakier jak wstawileś zdjęcia? DEIRON -> PRICBORT -> Aktywna piana ?? Wrzuciłeś to wszystko na brudny lakier i mycie ręczne dopiero po deironie i tarze ? 

 

3)  

Pędzelek widać super jakość włosia, ale... metalową część polecam okleić taśma izolacyjną. Zmniejszy ryzyko zrobienia KUKU na lakierze 🙂 

 

4)

Czemu nie wykręciłeś foteli 🙂 ?? Ułatwiłoby to dojście we wszelkie zakamarki i za jednym zamachem byś ładnie całą podłogę wyprał bez wygibasów. W końcu to detailing z dbałością o każdy szczegół 😄 

 

5)

Na etapie mycia auta myłeś te wnęki ??? Bo właśnie mycie wnęk, to powinno się załatwić podczas mycia 🙂 

 

Mam nadzieję, że nie potraktujesz tego jako uszczypliwość, tylko cenne uwagi. Relacje ogląda każdy. Szczególnie młodzi adepci detailingu tutaj bazują na relacjach i potem jakieś błędy mogą być powielane 😉 Jak zdementujesz moje uwagi i uzupełnisz opisy i to jakoś uporządkujesz, to wtedy dam LAJKA 😄 heheh 

Juz spiesze z wyjasnieniem 😄 

2. Kolejność była taka spłukiwanie lakieru zeby pozbyć sie wiekszego brudu-> po tym Tar prick borth który jest avfetingiem dzięki czemu dodatkowo rozmiękcza brud->spłukiwanie->deiron -> piana aktywna->spłukiwanie->mycie własciwe -> spłukiwanie->osuszanie auta z wody i jeszcze raz poszedł deiron + tar-> spłukanie.   Drugiego użycia deirona + tara zapomniałem zrobić zdjecia przez pośpiech... 

Po tym było aktywna piana->claymitt aby pozbyc sie resztek smoły z lakieru

3. Zgadzam sie że trzeba to zrobić żeby uniknąć kuku z lakierem ogolnie nie wale pedzlami po lakierze ale fakt zapomniałem tego zrobić bo przyznam sie szczerze skonczyła mi sie taśma izolacyjna 😛 

4. Myślałem o tym aby wykręcić fotele z auta bo to jednak znacząco ułatwia prace i mozna wszedzie dojść jednak do tego radia nie ma kodu aby mozna było rozkodowac a jedyne wyjscie to jechać na serwis do mercedesa dlatego chciałem tego uniknąć 😕 

5. Wnęki zwykle myje podczas mycia auta ale w momencie mycia wiał bardzo silny wiatr i nie chciałem nalać do auta znaczącej ilości wody bo akurat wiało tak że wszystko by naleciało do środka.... Dlatego wnęki umyłem juz w grazu za pomocą szamponu i opryskiwacza z wodą plus ewentualnie apc tam gdzie brud był dość duzy

Godzinę temu, BiałyGTi napisał:

pokazałeś tez 50 dachu i piano no to na moje to zrobiłeś to mega tragicznie z dachu zlikwidowales tylko zmatowienie a ryski jak były tak sa dalej a na piano prawdopodobnie porysowales podczas docierania pasty badz nie dotarłes jej wcale

Dach jest przepalony i tam nie dało sie nic juz wiecej osiągnąć ja właśnie usunąć zmatowienie, klar praktycznie tam nie istniał ponieważ po jednym wypracowaniu pad robił sie czarny i jedynie co to własnie usuniecie zmatowienia tak aby nie dokopać sie do podkładu, on był malowany ale auto dość duzo sało na pełnym słoncu dlatego tak sie stało z dachem, jedyny jego ratunek to ponowne lakierowanie. 
Z black piano nie docierałem pasty, zdjecie jest przed dotarciem po pierwszym wypracowaniu pasty dlatego tak to wyglada a zapomniełem dodać zdjecia po wymyciu pasty:

IMG-20200213-105441005.jpg

IMG-20200213-105428224.jpg

Po tym wypracowaniu jeszcze poszedł finish ale gdzies mi zdjecie zaginęło...

57 minut temu, Domel napisał:

Fajnie, że pojawiła się nowa relacja i za to wielkie propsy. Błędy wypunktowane przez @BiałyGTi i @david2888 to dobre argumenty poparte praktyką - zapisz, zapamiętaj, wdróż w życie bo relacje PSB to jednak "wyższa liga" dlatego mi tutaj brakuje więcej zdjęć z korekty.

Czekamy na kolejne relacje bo masz duży potencjał.

Pozdro !

Biore wszystko na klate 🙂 Co do zdjeć z korekty to przy białym lakierze ciezko zrobić cos sensownego aby były widoczne zmiany przed i po 😛 z czarnymi lakierami jest juz duzo lepiej bo widać co i jak 😄 Na drugi raz postaram sie cyknąć wiecej 50/50 🙂 
 

 

3 godziny temu, MMCzysci napisał:

Jak wyjmujecie fotele, to odpinacie aku (kostki od poduch itp.)?

Jeśli tak, to nie zdarzył Wam się zonk w rodzaju zakodowania klientowi radia czy cuś takiego?

 

Relacja bardzo fajna, podobuje mnie się.

Jest takie ryzyko dlatego zawsze wole sie upewnić aby nie było poźniej nieprzewidzanych wydatków na rozkodowanie radia badź błąd poduszek powietrznych, a jeżeli nie mam kodu do radia to niestety musze obejść sie bez wyciągania foteli

Dzięki bardzo 😄 

 

2 godziny temu, Grzechu23 napisał:

Fajna relacja i widać twój duży wkład 🙂 
Na początku w opisie jak przeczytałem

i później

+ dodatkowo lakier Mercedesa to przypuszczałem właśnie, ze z konkretnym cięciem może być trochę słabo.
Mam tą maszynkę i wiem, że w połączeniu z dobrym futrem/padem MF i sporą ilością czasu, da się coś podziałać z cięciem, ale do grubasów nie ma co podchodzić.

Wszystko sie da, nawet zwykła s8 mozna sporo rys wyciąć, tutaj na szczescie nie było duzo głębokich rys a odpowiednia kombinacja padów + pasty daje niezłe efekty jeżeli chodzi o cutting, widać pare meijsc gdzie były dość głębokie rysy i nawet tak delikatna maszyna jak s8 dała rade 🙂 Ale fakt zakupiłem juz nowe maszyny 215 oraz s21 na lepsze ciecie 🙂 

 

 

45 minut temu, ghost napisał:

przy sporej ilości czasu to można nawet ręcznie osiągnąć to samo, tylko czy tędy droga

na to auto mialem niecałe 3 dni pracy wiec dość małą ilość czasu ponieważ było potrzebne ale myśle że nie wyszło mimo wszystko najgorze 😄 

Dziękuje wszystkim za komenatarze, lubie krytyke szczególnie tą konstruktywna i przy następnej fotorelacji postaram sie wprowadzić wszystkie zmiany o których mowiliście, nigdy nie nazwe siebie ekspertem w detailingu ponieważ tylko głupiec myśli ze wie wszystko 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Michał82 napisał:

Do tego odżywka białkowa i siłownia niepotrzebna 🤣

Latem (posiadając maszyny) czasami nadal robię ręcznie przy samochodzie (mycie, decon, cleanser, wax) zamiast pójść na trening. W ramach dodania ćwiczeń wielostawowych :)  Ale to bardziej kondycyjne niż siłowe

27 minut temu, Streat napisał:

fakt zakupiłem juz nowe

zarobkowo to każda sekunda się liczy, ale pasjonat to każdy powinien raz w życiu na początku zrobić ręcznie, by potem mocno docenić jak maszyna usprawnia pracę :D

 

23 minuty temu, andrew-mks napisał:

Robiłeś kiedyś polerke ręczną o której piszesz? udałoby się ściąć takie rysy na lakierze jak w tym MLu?

Efekt uzyskasz taki sam, może nawet lepszy, w końcu jakość ręcznej roboty zależy od rzemieślnika :D

Ale ostudzę Twój zapał taki suv zajmie Ci miesiąc, a po jednym zrobionym elemencie ból sprawi, że i tak kupisz maszynę.

 

Za to ręcznie można sie bawić na małych powierzchniach np 20x20cm. Wiele razy usuwałem przyjaciołom rysy parkingowe i większości nawet bez papierów wodnych się obyło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
4 minuty temu, ghost napisał:

ale pasjonat to każdy powinien raz w życiu na początku zrobić ręcznie, by potem mocno docenić jak maszyna usprawnia pracę 😄

Swoje poprzednie auto zaczynałem od robienia recznie pad tricolor + UC i jazda z koksem, reka po pewnym czasie sie nawet tak wyrobiła ze nie bolała 😛 ale jednak co maszyna to maszyna 

5 minut temu, ghost napisał:

Za to ręcznie można sie bawić na małych powierzchniach np 20x20cm. Wiele razy usuwałem przyjaciołom rysy parkingowe i większości nawet bez papierów wodnych się obyło.

Sam ostatnio usuwałem na swoim lakierze ryse recznie bo oczywiscie ludzie jak wysiadaja z auta to otwieraja drziw jak od obory.... Nawet haze mi wyszedł po takiej pracy i musiałem finishem zrobić 😂

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, MMCzysci napisał:

Jak wyjmujecie fotele, to odpinacie aku (kostki od poduch itp.)?

Jeśli tak, to nie zdarzył Wam się zonk w rodzaju zakodowania klientowi radia czy cuś takiego?

 

Relacja bardzo fajna, podobuje mnie się.

 

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Wydaje mi się, że jeśli nie włączysz zapłonu po odpięciu kostek to nie powinno się nic kodować ani nie powinny wyskakiwać błędy. Osobiście nigdy mi się tak nie zdarzyło chociaż zawsze jest ta adrenalinka 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.