boT Opublikowano 11 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2020 @ghost 105 słabiej tnie jak 101 a 110 porównywalnie a raczej ciut słabiej. Jednak zostanę przy polishu od Opt + hyaperpolish? Tu pylenie zminimalizowanie prawie do zera
Arkeolowy Opublikowano 11 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2020 W dniu 5.02.2020 o 23:20, boT napisał: napisz mi na fb coś ci wyślę Quick Detailer mega śliski japonce się chowają z prostafa a co to to to?
ghost Opublikowano 11 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2020 3 godziny temu, boT napisał: zostanę przy polishu od Opt + hyaperpolish ale polish to już średni kaliber, zazwyczaj dużo mniej problematyczny
boT Opublikowano 11 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2020 @ghost system z opt jest prosty jak cep, masz trzy pasty cuting ziarno stałe, polish rozbijalny i uwierz mi że tnie i wykancza, oraz pastą polish finish hyper polish i zestawem padow LC często zaskakuje Jak widzę te systemy past których jest po pięć czy sześć oznaczeń to zapala się lampka , i pytanie po jakiego grzyba tyle past?? tak samo padow i kolorów?? zejdźmy na ziemię, w zupełności zrobimy robotę pastą rozbijalna i wykonczymy bez problemu, to wsytsko powstało aby amatorom zryć beret i tyle 2
ShiningCar Opublikowano 11 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2020 4 godziny temu, boT napisał: system z opt jest prosty jak cep, masz trzy pasty To jaki jest system 3D, gdzie pasty są dwie..
ghost Opublikowano 11 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2020 19 minut temu, ShiningCar napisał: To jaki jest system 3D, gdzie pasty są dwie.. 500, 501, One, 502, 520, 505, Speed - ja się doliczyłem 7 a że pracuje się na dwóch to równie dobrze można takie wybrać z Megsa, klasyki 105 + 205 Mimo, że w ofercie mieli 05, 07, a12, 03, 06, Colorx, 09, up, d301, 82, swirlx, 66, 80, 205, 02, scratchx2, d151, 83, 01, uc, 04, 84, d300, 85, 100, 95, 101, 105, 110, 210 tu poszli na rekord 2 1 2
ShiningCar Opublikowano 11 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2020 @ghost, systemy polerskie 3D są 2 - podstawowy, głównie na rotację/cutting AAT501 + AAT502 i lepszy jakościowo i bardziej uniwersalny DA/rotacja ACA500 + ACA520. Pozostałe to pasty tzw. pomocnicze.. 3
boT Opublikowano 11 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2020 @ShiningCar 3d dopiero dochodzę do niej, już pislaem biorę tak jak wspomniałeś. 501 nie mogę znaleźć dla niej zastosowania, w porównaniu do tych co mam, to są o krok do przodu jeżeli mówisz o cutingu. Godzinę temu, ghost napisał: a że pracuje się na dwóch to równie dobrze można takie wybrać z Megsa, klasyki 105 + 205 Mimo, że w ofercie mieli 05, 07, a12, 03, 06, Colorx, 09, up, d301, 82, swirlx, 66, 80, 205, 02, scratchx2, d151, 83, 01, uc, 04, 84, d300, 85, 100, 95, 101, 105, 110, 210 tu poszli na rekord U mnie od kąd pamiętam to 101-205, togheter Ale ofertę do jebneli niezłą, aż zniechęca niestety do spróbowania
sadam55 Opublikowano 23 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2020 @ShiningCar sprawdzę napewno, system dopiero sobie rozpracowuje tak więc zapodam zaraz aca 500. Jestem otwarty na nowości @ghost przy cutingu ciężko jest o paste która nie pyli, i szczerze to jeszcze takiej nie miałem,każda w mniejszym lub większym stopniu pyli, dla mnie nie jest to wyznacznikiem podczas ciezkich prac tak wiec zbytnio nie przykuwa do niej uwagi, dlatego Arsenal uzupełniam o pasty rozbijalne ziarno ale z inna charakterystyka jak np sonax cut a nanolex cut dla mnie dwie inne pasty cutingowe, a do tego clear cut jeszcze inna charakterystyka bardziej właśnie pylaca ale bardziej tnąca, i jak ktoś mi mówi ze cuting nie pyli, no to nie wierzę, bo na 10 aut magicznym sposobem na jednym będzie pył mniejszy czy większy ale będzie . Niby lakier ma tu znaczenie, codziennie obcuje przy korektach i każdy lakier to przeważnie inna praca inne podejście, w sumie gdyby nie to, to ten przyjmę już zawód był by monotonny nudny pozbawiony tej zabawy. Nie raz tak sobie myślę, czy na ten fakt dziwnych, problematycznych obrobkach lakieru , że nie raz pasta się wałkuje, zasycha, znika po przejeździe, pyli, ogolnie podejrzanie się wyrabia, czy nie wpływa na to właśnie wieloletnie używanie nieodpowiedniej chemi, to nie dość że degraduje lakier to wpływa na jego późniejszą obróbkę, bo jednak coś się odkłada w te pory lakieru po wielu latach użytkowania, nie mówię tu o autach do pięciu lat a starszych, przeważnie autach starszego rocznika i starej technologi lakierów jeszcze z tulenem i olowiem. Bo te nowe to przeważnie 80% masełko przyjemne podczas obróbki. Taa, walkowanie to moj znienawidzony efekt... Ostatnio robilismy one step na alfie. Maszyna 15stka jeden i drugi. Jak dostawalo obrotow i temp to rzucalo farfoclami wszedzie. Ja znalazlem jakas gabke z dziura i mi robota szla, kolega sie wkurzyl i dalem mu Gyeona polish, ja robilem na menzerna 2200. No i jak zawsze twierdzilismy, ze ta pasta nie daje popracowac i w ogole jest lipa tak tutaj zrobila robote super. Ja w ogole wciaz szukam zlotego zestawu do mojej makity PO6000C. Bardzo lubie ta maszyne, jednak rzadko jej uzywam, ze wzgledu na wlasnie na walkowanie pasty i szybkie wyrabianie produktu. Widac, ze potrafi zalatwic sprawe szybciej niz DA, ale wymaga silnej reki i wg mnie cienkich padow. Duzo lepien sie prowadzi. Z czasem chce zainwestować w LC hybrid dedykowanych do maszyn z DA wymuszona rotacja. Z drugiej strony patrzac na twardosc lakierow w nowych auta zasem starcza dobre AIO i krauss 8mm i w zasadzie jest mocny one stepWysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
boT Opublikowano 24 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2020 @sadam55 jeżeli ci się walkowalo to tu szukałbym wielu innych przyczyn, niż sam problem z lakierem. Kup sobie pastę hyper polish do takich lakierów, jest to pastą idealna na wykończenie, na onestepa i nawet jak dobrze zgrasz sobie pada maszyna pastą zrobisz niekiedy małego cuta tą Pastę trzeba posiadać w Arsenalem w razie W
boT Opublikowano 24 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2020 Dzisaja przyszła do mnie, zobaczymy co tam jest w środku i jak to działa w praktyce 3
Crasher Opublikowano 24 Lutego 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2020 @boT No to czekam na relację Marcinie.
pablo15005 Opublikowano 24 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2020 @boT dawaj znac jak najszybciej z tym sonaxem
boT Opublikowano 24 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2020 @Webster88PL @Webster88PL @Crasher wiecie że chwilę to zajmie, to nie będzie tak że po jednym panelu mogą być ohy ahy U mnie sprawdzanie produktu trwa jakiś czas, i też nie kończy się to na 100 czy 200 ml, żeby to było rzetelnie i dobrze zmierzone to muszę zrobic kilka rodzajów lakierów, aktualnie mam na warsztacie jakieś tam Porsche zobaczymy czy robi ta pasta na nim bałagan, bo tam zazwyczaj miękko Następnie Smax, później Passat Jakiś b6 a później wskoczy Pacyfica. Pady Super shine i Lacke cuntry. Jak już się przejadę na prosiaku to jak tylko zacznę to coś wspomnę na forum
Swift Opublikowano 27 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2020 Witam. Planuje odświeżyć wypłowiały dach z tworzywa w ciągniku rolniczym kolegi. Posiadam DA 15 i 7. Pasty Carpro Clearcut i H8. Jakich padów użyć? Zastanawiałem się nad: ROYAL PADS AIR SYNTHETIC WOOLCUT, Super Shine NeoHybrid Cut, LAKE COUNTRY Force Hybrid Wool Pad.
boT Opublikowano 27 Lutego 2020 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2020 @Swift powinieneś posiadać wszystkie trzy. Bo wszystkie zrobią robotę, ale tylko Ty osobiście sam bedziesz wiedzial który zrobi to np. Szybciej bo będziesz miał punkt odniesienia, co nie przekreśla materialow który akurat w tym przypadku zrobił to ciut gorzej lub inaczej. Tak więc będziesz miał okazje poznać produkty. Liczyć się trzeba z tym że lakier na tych ciężarówkach jest ciężko w usuwaniu głębokich rys, z wyciągnięciem połysku problemu nie będzie to napewno Apropo tematu mam już kilka godzin zabaw z sonaxem nowym cutem P1000 p3000 parę głębszych rysek było... Idzie fajnie. Podkreślić muszę że lakier porshe i robi się gładko i pasta za jednym podejściem robi tak, jak na foto Nawet bez haejzu, ale ja to lecę na różne sposoby Sonax w połączeniu z mikrofibrą z Super Shine, która jest w testach i zdaje egzamin tak więc niedługo w sprzedaży zaraz jako drugi produkt oo hybrydzie żółtej, produkt będzie zapewne na dwóch przekładkach z piany pomarańczowe j twardej oraz miękki czarny Będę wrzucal na kolejnych autach i coś opisywał więcej... Stay stund 1 2
ghost Opublikowano 24 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2020 @Gozdziu23 @Crasher @boT Nadszedl ten niezręczny moment gdy bez docisku Dual Action przebija się przez klar szybciej niż Rotacja i VRG link od Rag Company 1
Moderator Streat Opublikowano 25 Marca 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2020 @ghost w sumie to nawet logiczne
Gozdziu23 Opublikowano 25 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2020 Widziałem, nie wiem czy to konspiracja czy nie Ale od kiedy kupiłem zentoola 21, rzadziej sięgam po rotacje, na prawde sporo można wyciąć, przy mniejszym nakłądzie czasu i poprawek. Jednak zauważcie też ze na rotacji nacisk jegomościa jest mniejszy od tego na 21
ghost Opublikowano 25 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2020 Fajnie jak by powtórzyli porównanie montując odważnik na maszynie Swoją drogą były pomówienia, że DA nic nie potrafi wyciąć. A tu poszła cała warstwa klaru ponad 40um aż do koloru i to bez docisku.
Moderator Streat Opublikowano 25 Marca 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2020 swoją drogą to VRG ma 8mm skoku a tamta DA jak dobrze widze 21 co tez wpłyneło na siłe cięcia. Jak dla mnie to taki test troche mija sie z celem bo wiadomo ze DA bez docisku lepiej bedzie ciąć niż taka rotacja bez docisku. Fajnie jakby to zrobili w sposób kontrolowany typu wydzielić jeszcze mniejszą płaszczyzne roboczą tak aby maszyny pracowały w tym samym meijscu, zamontowac ja na uchwycie tak aby zniwelowac ruchy ręką plus odpowiedni docisk dla kazdej z maszyny wtedy mozemy to porównac
ghost Opublikowano 25 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2020 1 godzinę temu, Streat napisał: swoją drogą to VRG ma 8mm skoku a tamta DA jak dobrze widze 21 co tez wpłyneło na siłe cięcia Nie do końca, to wymuszony ruch obrotowy w teorii odpowiadał za większą siłę cięcia, nie sam skok. Rotacja ma skok 0 Druga sprawa VRG, to była maszyna o największej sile cięcia tego typu (oscylacyjna z wymuszonym ruchem obrotowym). Z tego co podał Flex, następca XCE był konsturowany, żeby odrobinę słabiej ciął, odrobinę lepiej wykańczał, nieznaczne różnice. Obie maszyny to 8mm. Makita po6000c ma jeszcze mniejszy skok nawet niecałe 6mm. Większy skok to też większa powierzchnia robocza w tej samej pozycji maszyny. Eksperyment bardzo ciekawy, ale zgadzam się w pełni, że brakuje obciążenia by odzwierciedlić realne warunki pracy.
powalla Opublikowano 25 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2020 Tak dokładniej , to Makita ma 2 ruchy wybierane pokrętłem , czyli możemy mieć sam ruch DA lub ten ruch połączony z ruchem obrotowym.
boT Opublikowano 26 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2020 @ghost widziałem filmik, ale nie miałem okazji obejrzeć jeszcze, dziś zapewne to zrobię i dokładnie prześledzę co ci Panowie przekazali. Fakt jest taki ze DA SKOK 21 robi bardzo dobry przemiał przy cięciu i robi to szybciej, ale ma również i minusy no nic później się odezwę po seansie Rozumiem ze chodzi tu o to, która maszyna usuwa ssybciej klar?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się