Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 minut temu, Marcin1992 napisał:

@jelinski17 robota w passacie to czysta przyjemność 👌

Ikona polskiej wsi Passat w tdi;) 

A tak serio to auto kolegi, muszę mu ogarnąć sprintera bo strach nim jechać po zmroku 

Opublikowano

Laguna 3, niby mocno utlenione klosze a jednak cholernie twarde, papiery 320-600-800-1200-1500 zabezpieczenie czajnik plus dlux, 20210726_105824.jpg.44bca2e0ce2dd5d0b4822d33f3378763.jpg20210726_105830.jpg.e0e84baab8a6f383afa78fec64349719.jpg20210726_131005.jpg.d2fabea901f779e66157f3dcbd5e61dd.jpg20210726_131010.jpg.6f71009eeeac1f8f8626ea2a38316def.jpg20210726_131154.jpg.636e54d90cf9791e5e5323baba7c61c9.jpg

Uprzedzając pytania pod szarą taśma jest woskowana bolla, auto jest tak fatalnie spasowane że lampy w miejscach w których powinny wystawać schowały się w błotnikach, zawsze to trochę bezpieczniej, lewa lampa ma dziwne wypalone kółko w środku i lekkie zamglenie (brak dekielka)

  • Lubię to 2
Opublikowano

Potrzebuję waszej porady. Planuję polerowanie lamp w swoim saabie i aucie brata. Jaki waszym zdaniem jest optymalny rozmiar BP na rotacji do ta takiej roboty? 50 czy moze 75? Wiem, że pewnie duże znaczenie ma czy lampa schowana w zderzak/ atrapy...ale mam nadzieje, że coś doradzicie

pozdrawiam 👍

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pierwsze próby z lampami. Przeciwmgielne wypolerowane, a z ksenonami się mecze. Każda kolejna gradacja pracowałem dłużej.  Papiery 600-2500, hamron +h8+twardy pad kocha, 04/06+ żółty nat. Macie pomysł jak to ogarnąć?

IMG_20210810_143602.jpg

IMG_20210810_143712.jpg

Opublikowano

Witam wszystkich. Posiadam maszynę DA , Menzerne 3w1 . Dokupić muszę tylko pada lub pady.

Czy po szlifie  lampy przedniej papierami od 600 do 3000.  Lampa w Fordzie Focusie MK2.

Wystarczy  Menzerna  3w1 plus pad https://adbl.eu/produkt/adbl-roller-pad-da-one-step/

Przeczytałem , że Menzerna  usuwa szlif po papierze 3000.  Ale czy wytnie mi to na plastikowej lampie.

 

Opublikowano

Co w takim razie muszę kupić  w wersji minimalistycznej.

Czy bez futra się obejdzie , zastępując go dwoma padami.

Rozumiem , że FG400 obowiązkowo.

- Menzerne FG 400

https://adbl.eu/produkt/adbl-roller-pad-da-cut/

-  pad  https://adbl.eu/produkt/adbl-roller-pad-da-polish/

W kolejności takiej bym to robił.

1- szlif do 3000

2- FG400 plus ADBL ROLLER PAD-DA CUT

3- menzerna 3w1 na żółtym padzie ADBL ROLLER PAD-DA POLISH

Oczywiście  przeczytałem jak wy to robicie w optymalny sposób . 

Ale może coś mi w wersji min zaproponujecie mając większe doświadczenie. Moja polerka ma talerz 125 mm.

Opublikowano

Czyli dojdzie jeszcze zakup Menzerny FF3000 Czy tak będzie ok. Zastanawia mnie ta tabelka , że niby ta 3w1 mieści się w przedziale finish.

Sorki za duży załącznik.

90d8aa963384ca1653a79632febfb295.jpg.a7f42bb996734ff1af34ad33781388f7.jpg

Opublikowano

Mercedes Sprinter, lampy po rozklejaniu i próbie papierów do drewna 😄

Papiery 320-600-800-1200-1500 plus czajnik i jutro dlux20210813_150523.jpg.68fe752c38753b93a755441ff68c6837.jpg20210813_150528.jpg.049ef55ca8faed7fc5e6dda6fbbf78a0.jpg20210813_150535.jpg.c4de4adcae8763688e5b1293eb1503b4.jpg20210813_150539.jpg.c2f21e8c2dd0fc6eab30b905c4fa8ce1.jpg20210813_150545.jpg.b394a27f973de224f26b435265fa705d.jpg20210813_155455.jpg.5b8d057357773a21c96966320dc19553.jpg20210813_160227.jpg.17d676a2187a9fa228d20793e57ad8d3.jpg20210813_160232.jpg.0bbd46c2a86dad9b5b900457f9c9e1c7.jpg20210813_163712.jpg.efcfab4c0c0c01f9a7a8603eb5d5ebd1.jpg20210813_163716.jpg.56d927ca6b87f4d7b5dc649a3d8e0f0a.jpg20210813_164412.jpg.d576448d2e7235b3820ca0e09efc6e2b.jpg20210813_164415.jpg.4206a5f6c42ba155b072a533610334ac.jpg20210813_164713.jpg.235664e90a543116118761ea7edde13b.jpg

I szybkie podejście do auta na budowę brata, 

Vectra c, papiery 320-800-1200-1500

20210813_180811.jpg.083f04246aed559b5279e5d1cc7997f3.jpg20210813_180816.jpg.6abfd512612a1d7e0755dcdbd8afc8af.jpg20210813_181510.jpg.b3a3189ffec353b1d1283bdd1933a1de.jpg20210813_181513.jpg.9d71d0df436427ef61ac0b6aa2c653ae.jpg

Czas operacyjny Mercedes 2.5 godziny, vectra 25 minut, lakier usuwałem ręcznie na klocku na sucho papierem 320, a potem wykończenie Delta 

  • Lubię to 3
Opublikowano

Dzisiaj druga lampa (za mocno się odróżniały ) , jako że sklep gdzie kupuje moje papiery ma wolne, prace zacząłem od 500 na sucho na klocku, potem 800-1200-1500 na mokro na delcie, czajnik i dlux. Czas trochę ponad godzina, lakier cholernie twardy, 500 ledwo co go ruszała. Sorry za brak zdjęć przed

Tutaj stan po 500 na klocku:

20210814_090043.jpg.fc03c4ac1bdd5afd4fee3d2ae433fc29.jpg

20210814_090051.jpg.80113b37f49e152c7cd8326b26cabaa1.jpg

Tutaj po 1500:

20210814_092822.jpg.d214c2acc0463b6a4384bc75b94368af.jpg20210814_092827.jpg.93beb0ff93f9e391724e99511198b155.jpg

I na gotowo:

20210814_093524.jpg.780aa07082a16081f4b225772e1b4fb2.jpg20210814_093526.jpg.bc3425516459cde95505df3b442869d5.jpg

  • Lubię to 2
Opublikowano

Pierwsze podejście do lamp, kupiłem zestaw z allegro, papierki od 600 do 3000, reflektory twarde i ciężko było zetrzeć pierwszą warstwę.

Po spolerowaniu papierkami i pastą niestety widać dużo okrągłych rys a lampy są bardziej matowe niż były.

Co tu można zrobić? Pewnie pomógł by czajniczek ale nie mam....

IMG_20210815_105611.jpg

Opublikowano

@wwd Jak zmieniasz papier na mniejszą gradację to pracujesz nim dłużej, tak żeby zatrzeć rysy poprzedniego. Do tego używaj dobrej firmy papierów, będziesz miał pewność że papier ma stałą wielkość ziaren, tzn nie znajdą się ziarenka większe ....

Opublikowano
W dniu 15.08.2021 o 12:44, Gold_Car napisał:

@wwd Jak zmieniasz papier na mniejszą gradację to pracujesz nim dłużej, tak żeby zatrzeć rysy poprzedniego. Do tego używaj dobrej firmy papierów, będziesz miał pewność że papier ma stałą wielkość ziaren, tzn nie znajdą się ziarenka większe ....

Starałem się to robić dokładnie, pierwszy reflektor robiłem z 2,5 godziny drugi szybciej bo spieszyłem się do pracy a efekt taki sam.

 

Opublikowano
W dniu 16.08.2021 o 16:05, alexander.p napisał:

Wypoleruj porządnie 😉

Może to mleczko z zestawu jest za słabe, polerowałem po 15 minut padem z gąbki.

Myślę czy nie kupić BRAYT T11 albo Sonax  Plastic Scratch Remover i jakiś inny twardszy pad.

 

Opublikowano
8 godzin temu, alexander.p napisał:

No raczej 😉

Pasta typu cut, plus finisz z odpowiednimi padami. Moze zadziałać np Pasta pośrednia.  zależy jaką masz dostępność 

Deepgloss lub allegro - przy czym nie chcę wydawać dużo bo auto nie młode a wciąż jakieś wydatki. Co by tu można zastosować?

Opublikowano
7 godzin temu, alexander.p napisał:

Maszynę masz?

Wkrętarkę 400 lub 1600rpm, w razie czego szlifierkę kątową z regulacją obrotów, pad piankowy i głowica z rzepem 7cm z zestawu z allegro .

Miałem mleczko do usuwania rys z autoglym ale gdzieś pozbyłem.  

Opublikowano

Podjedź do lakiernika, niech Ci dokończy 🙂

Lub

Kup np. Sonax ex04-06, w miarę mocne cięcie z wykończeniem. Najwyżej dwa podejścia zrobisz. Jedno z dociskiem żeby te.parametry pasty 04-06 zadziałało, i bez docisku żeby wykończyć 

Opublikowano
1 godzinę temu, alexander.p napisał:

Podjedź do lakiernika, niech Ci dokończy 🙂

Lub

Kup np. Sonax ex04-06, w miarę mocne cięcie z wykończeniem. Najwyżej dwa podejścia zrobisz. Jedno z dociskiem żeby te.parametry pasty 04-06 zadziałało, i bez docisku żeby wykończyć 

Dzięki. a czym to obrobić? Jaki pad? Może coś od gościa https://allegro.pl/uzytkownik/lovemycar_pl

Ma tego sonaxa i przy okazji ssw zamówię bo mi się skończyło.

Opublikowano

Gulf 5 w tdi:) papiery 800-1200-1500 plus czajnik i gravon bo gdzieś wsadziłem dluxa

20210820_092021.jpg.823c164311ab42bca0f2cfa8aab86dca.jpg20210820_092028.jpg.ff7bbfd81e52c4e237bce434359c0102.jpg20210820_092029.jpg.40b071b9dc58730d107df82f8adea1c0.jpg20210820_092032.jpg.85c532fc86028aa7de86686030a0afb8.jpg20210820_100831.jpg.0176fa49f271ea9384fd6100609b25bc.jpg20210820_100836.jpg.c26d72e045c22266134777e8f49a561c.jpg20210820_104322.jpg.11c7256cb7d343eb37940117e09c53dc.jpg20210820_104326.jpg.134de789b2e620ff1ac0206b5004dc11.jpg20210820_104619.jpg.0daf406c213de5fc9387bc3b7054ca9d.jpg20210820_104623.jpg.ecaf679a84be992aa81e60b2dc6f59df.jpg20210820_104628.jpg.4ccb7b184c3cceceb86dc73cdc609ab6.jpg20210820_104631.jpg.ed6acebc867e6e62ae786b8f4797a4c4.jpg20210820_104650.jpg.3f4eeec05899d3593a77a1f4dfeec43b.jpg20210820_104654.jpg.aa2911409e037195b493cc05eeecbd2e.jpg

Największą trudność to otwarcie maski i wyciągnięcie lamp z błotników, w zimę znajomi wjechali w zaspę i nikt nie zwrócił uwagi że zderzak razem z lampami cofnął się o 2 cm 🙂

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.