jelinski17 Opublikowano 21 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2021 7 minut temu, Marcin1992 napisał: @jelinski17 robota w passacie to czysta przyjemność Ikona polskiej wsi Passat w tdi;) A tak serio to auto kolegi, muszę mu ogarnąć sprintera bo strach nim jechać po zmroku
jelinski17 Opublikowano 26 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2021 Laguna 3, niby mocno utlenione klosze a jednak cholernie twarde, papiery 320-600-800-1200-1500 zabezpieczenie czajnik plus dlux, Uprzedzając pytania pod szarą taśma jest woskowana bolla, auto jest tak fatalnie spasowane że lampy w miejscach w których powinny wystawać schowały się w błotnikach, zawsze to trochę bezpieczniej, lewa lampa ma dziwne wypalone kółko w środku i lekkie zamglenie (brak dekielka) 2
Cannabinol Opublikowano 26 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2021 Potrzebuję waszej porady. Planuję polerowanie lamp w swoim saabie i aucie brata. Jaki waszym zdaniem jest optymalny rozmiar BP na rotacji do ta takiej roboty? 50 czy moze 75? Wiem, że pewnie duże znaczenie ma czy lampa schowana w zderzak/ atrapy...ale mam nadzieje, że coś doradzicie pozdrawiam
antek1987 Opublikowano 28 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2021 @Gold_Car jak zle popracujesz papierem będą widoczne ryski. Staram się dłużej posiedzieć gradacja po gradacja i problemów nie ma 1
Kuba95 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Pierwsze próby z lampami. Przeciwmgielne wypolerowane, a z ksenonami się mecze. Każda kolejna gradacja pracowałem dłużej. Papiery 600-2500, hamron +h8+twardy pad kocha, 04/06+ żółty nat. Macie pomysł jak to ogarnąć?
Focus Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Witam wszystkich. Posiadam maszynę DA , Menzerne 3w1 . Dokupić muszę tylko pada lub pady. Czy po szlifie lampy przedniej papierami od 600 do 3000. Lampa w Fordzie Focusie MK2. Wystarczy Menzerna 3w1 plus pad https://adbl.eu/produkt/adbl-roller-pad-da-one-step/ Przeczytałem , że Menzerna usuwa szlif po papierze 3000. Ale czy wytnie mi to na plastikowej lampie.
Marcin1992 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2021 @Focus 3 w 1 ? Nigdy w życiu. To słaba pasta.
Focus Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Co w takim razie muszę kupić w wersji minimalistycznej. Czy bez futra się obejdzie , zastępując go dwoma padami. Rozumiem , że FG400 obowiązkowo. - Menzerne FG 400 - https://adbl.eu/produkt/adbl-roller-pad-da-cut/ - pad https://adbl.eu/produkt/adbl-roller-pad-da-polish/ W kolejności takiej bym to robił. 1- szlif do 3000 2- FG400 plus ADBL ROLLER PAD-DA CUT 3- menzerna 3w1 na żółtym padzie ADBL ROLLER PAD-DA POLISH Oczywiście przeczytałem jak wy to robicie w optymalny sposób . Ale może coś mi w wersji min zaproponujecie mając większe doświadczenie. Moja polerka ma talerz 125 mm.
Marcin1992 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2021 @Focus wszystko ok tylko zamiast 3in1 daj jakiś Finish
Focus Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Czyli dojdzie jeszcze zakup Menzerny FF3000 Czy tak będzie ok. Zastanawia mnie ta tabelka , że niby ta 3w1 mieści się w przedziale finish. Sorki za duży załącznik.
jelinski17 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Mercedes Sprinter, lampy po rozklejaniu i próbie papierów do drewna Papiery 320-600-800-1200-1500 plus czajnik i jutro dlux I szybkie podejście do auta na budowę brata, Vectra c, papiery 320-800-1200-1500 Czas operacyjny Mercedes 2.5 godziny, vectra 25 minut, lakier usuwałem ręcznie na klocku na sucho papierem 320, a potem wykończenie Delta 3
jelinski17 Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Dzisiaj druga lampa (za mocno się odróżniały ) , jako że sklep gdzie kupuje moje papiery ma wolne, prace zacząłem od 500 na sucho na klocku, potem 800-1200-1500 na mokro na delcie, czajnik i dlux. Czas trochę ponad godzina, lakier cholernie twardy, 500 ledwo co go ruszała. Sorry za brak zdjęć przed Tutaj stan po 500 na klocku: Tutaj po 1500: I na gotowo: 2
wwd Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Pierwsze podejście do lamp, kupiłem zestaw z allegro, papierki od 600 do 3000, reflektory twarde i ciężko było zetrzeć pierwszą warstwę. Po spolerowaniu papierkami i pastą niestety widać dużo okrągłych rys a lampy są bardziej matowe niż były. Co tu można zrobić? Pewnie pomógł by czajniczek ale nie mam....
Gold_Car Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 15 Sierpnia 2021 @wwd Jak zmieniasz papier na mniejszą gradację to pracujesz nim dłużej, tak żeby zatrzeć rysy poprzedniego. Do tego używaj dobrej firmy papierów, będziesz miał pewność że papier ma stałą wielkość ziaren, tzn nie znajdą się ziarenka większe ....
wwd Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2021 W dniu 15.08.2021 o 12:44, Gold_Car napisał: @wwd Jak zmieniasz papier na mniejszą gradację to pracujesz nim dłużej, tak żeby zatrzeć rysy poprzedniego. Do tego używaj dobrej firmy papierów, będziesz miał pewność że papier ma stałą wielkość ziaren, tzn nie znajdą się ziarenka większe .... Starałem się to robić dokładnie, pierwszy reflektor robiłem z 2,5 godziny drugi szybciej bo spieszyłem się do pracy a efekt taki sam.
wwd Opublikowano 17 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2021 W dniu 16.08.2021 o 16:05, alexander.p napisał: Wypoleruj porządnie Może to mleczko z zestawu jest za słabe, polerowałem po 15 minut padem z gąbki. Myślę czy nie kupić BRAYT T11 albo Sonax Plastic Scratch Remover i jakiś inny twardszy pad.
alexander.p Opublikowano 17 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2021 No raczej Pasta typu cut, plus finisz z odpowiednimi padami. Moze zadziałać np Pasta pośrednia. zależy jaką masz dostępność
wwd Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2021 8 godzin temu, alexander.p napisał: No raczej Pasta typu cut, plus finisz z odpowiednimi padami. Moze zadziałać np Pasta pośrednia. zależy jaką masz dostępność Deepgloss lub allegro - przy czym nie chcę wydawać dużo bo auto nie młode a wciąż jakieś wydatki. Co by tu można zastosować?
wwd Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2021 7 godzin temu, alexander.p napisał: Maszynę masz? Wkrętarkę 400 lub 1600rpm, w razie czego szlifierkę kątową z regulacją obrotów, pad piankowy i głowica z rzepem 7cm z zestawu z allegro . Miałem mleczko do usuwania rys z autoglym ale gdzieś pozbyłem.
alexander.p Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Podjedź do lakiernika, niech Ci dokończy Lub Kup np. Sonax ex04-06, w miarę mocne cięcie z wykończeniem. Najwyżej dwa podejścia zrobisz. Jedno z dociskiem żeby te.parametry pasty 04-06 zadziałało, i bez docisku żeby wykończyć
wwd Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2021 1 godzinę temu, alexander.p napisał: Podjedź do lakiernika, niech Ci dokończy Lub Kup np. Sonax ex04-06, w miarę mocne cięcie z wykończeniem. Najwyżej dwa podejścia zrobisz. Jedno z dociskiem żeby te.parametry pasty 04-06 zadziałało, i bez docisku żeby wykończyć Dzięki. a czym to obrobić? Jaki pad? Może coś od gościa https://allegro.pl/uzytkownik/lovemycar_pl Ma tego sonaxa i przy okazji ssw zamówię bo mi się skończyło.
jelinski17 Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2021 Gulf 5 w tdi:) papiery 800-1200-1500 plus czajnik i gravon bo gdzieś wsadziłem dluxa Największą trudność to otwarcie maski i wyciągnięcie lamp z błotników, w zimę znajomi wjechali w zaspę i nikt nie zwrócił uwagi że zderzak razem z lampami cofnął się o 2 cm 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się