Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A to jest sprawdzony środek do ochrony polerowanych kloszy ?  http://carchem.pl/pl/p/CarChem-Nano-Sealant-Dlugotrwala-ochrona-lakieru/23

Nie zabija ceną.

 

Takie środki w płynie stanową równie kompletną ochronę co fabryczna powłoka oprócz tego, że trzeba ją odnawiać co jakiś czas?

Jeżeli tak to zrezygnuję z lakierowania.

 

Ile tego papieru potrzeba na obie lampy?  Po jednym arkuszu 20x30cm każdej gradacji wystarczy na lampę ? 

 

Czy jak będę wszystko robił ręcznie to też muszę stosować pasty tnące i wykańczające ?

Opublikowano
9 godzin temu, StreamHD napisał:

A to jest sprawdzony środek do ochrony polerowanych kloszy ?  http://carchem.pl/pl/p/CarChem-Nano-Sealant-Dlugotrwala-ochrona-lakieru/23

Nie zabija ceną.

 

Takie środki w płynie stanową równie kompletną ochronę co fabryczna powłoka oprócz tego, że trzeba ją odnawiać co jakiś czas?

Jeżeli tak to zrezygnuję z lakierowania.

 

Ile tego papieru potrzeba na obie lampy?  Po jednym arkuszu 20x30cm każdej gradacji wystarczy na lampę ? 

 

Czy jak będę wszystko robił ręcznie to też muszę stosować pasty tnące i wykańczające ?

Raczej nikt ci nie powie ile wytrzyma ten produkt, producent to producent fusso tez niby trzyma rok.
Zazwyczaj jeżeli lampy są zabezpieczane woskami i pochodnymi owych to trrzyma się około pół roku a lama potem zaczyna zżółknąc.
Kup sobie powłoke Gyeon trim cena jest poodbna a produkt pewny, lub DLUX.
Papier starczy ci po arkuszu
Ręcznie też potrzebujesz pasty bo lampa zostanie matowa nawet po papierze 5000.

Opublikowano
Godzinę temu, Gozdziu23 napisał:

Ręcznie też potrzebujesz pasty bo lampa zostanie matowa nawet po papierze 5000.

Kolego jesteś w stanie powiedzieć jakie konkretnie pasty mam kupić ? Polerowanie tylko ręczne, brak doświadczenia więc pasty jakieś idiotoodporne.

 

Godzinę temu, Gozdziu23 napisał:

Zazwyczaj jeżeli lampy są zabezpieczane woskami i pochodnymi owych to trrzyma się około pół roku a lama potem zaczyna zżółknąc

Żółkną dlatego że warstwa wosku już zniknęła czy wosk po prostu się nie nadaje do takich zadań na dłuższą metę ?

59 minut temu, BiałyGTi napisał:

Kup powloke badz folie 

Powłokę czyli to co linkowałem wyżej ?

Dlaczego nikt nie pisze o lakierowaniu?  Puszki z podkładem, utwardzaczem i klarem tanie i chyba najlepsze do tej roli ?

Godzinę temu, Gozdziu23 napisał:

Ręcznie też potrzebujesz pasty bo lampa zostanie matowa nawet po papierze 5000.

Kolego jesteś w stanie powiedzieć jakie konkretnie pasty mam kupić ? Polerowanie tylko ręczne, brak doświadczenia.

 

Godzinę temu, Gozdziu23 napisał:

Zazwyczaj jeżeli lampy są zabezpieczane woskami i pochodnymi owych to trrzyma się około pół roku a lama potem zaczyna zżółknąc

Żółkną dlatego że warstwa wosku już zniknęła czy wosk po prostu się nie nadaje do takich zadań na dłuższą metę ?

  • Moderator
Opublikowano
20 minut temu, StreamHD napisał:

Powłokę czyli to co linkowałem wyżej ?

Dlaczego nikt nie pisze o lakierowaniu?  Puszki z podkładem, utwardzaczem i klarem tanie i chyba najlepsze do tej roli ?

Powłoke czyli albo carpro dlux badz gyeon trim. Co do lakierowania nie kazdy to robi bo nie kazdy sie czuje na siłach zeby polakierowac nie kazdy ma tez sprzet do tego oraz miejsce. Ja nigdy nie mialem pistoletu w reku ale jak malowalem sobie komorę silnika od nowa i wyszla bardzo ladnie to wiem ze to nic trudnego, chodz dużo osób po prostu sie obawia ze im nie wyjdzie wiec w takim wypadku albo powłoka albo folia 

Opublikowano

W lakierowaniu jest taki problem, że po pomalowaniu zwykłym klarem za kilka zł po roku połtorej to wszystko sie z lamp łuszcz,y  odpada, a dodatkowo sam klar żółknie i wyglada to z dupy.
Dobrej jakości klar możesz pomwlaoć jeżeli masz kompresorkiem albo jezeli nabija ci w puche klar jakiś 4k i to ma rece i nogi, tylko tu zaczynaja sie schody bo taki klar długo schnie i wypadało by aby mógł odlezec w cieple ;)
Więc strzelac sobie puchą z lakierni za 30zł nie bedziesz zadowolony po czasie
Jezeli wszystko robisz recznie to ci na starcie współczuje, papiery jakie bedziesz potrzebował to 600-800-1000-1200-1500-2000-2500-3000-4000 - pasty Koch h8 i smigasz - odtłuszczasz - zabezpieceznie

Szczerze u mnie dobrze lampy robi kilka warsztatów po 100zł za obie sztuki, zapytaj tylko czym zabezpieczają i może ktoś robi to powłoką ceramiczną.
I zapytaj jaką jak Ci nie powie to pewnie ich nie używa jako zabezpieczenie i tylko ci walnie woskiem o ile wgl takiego użyje.
Wosk nadaje sie jako zabezpieczenie ale jest nie trwałe i nie odbija UV w 100% musiąłbyś woskować je co miesiac DOBRYM WOSKIEM

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przeglądam sobie dziś ogłoszenia dotyczące polerowania lamp (szukałem napylania odbłysników) i nagle co widzę? Ogłoszenie o polerowaniu lamp, w którym ktoś sobie bez pytania wrzucił moje prywatne zdjęcie z 2011 roku kiedy polerowałem lampy (wtedy jeszcze czysto hobbystycznie tylko dla siebie) w moim prywatnym aucie.

Zrzut strony:

9IarXA0.png?2

Napisałem już typowi propozycję nie do odrzucenia w kwestii usunięcia zdjęcia w ciągu 24h.

P.S. Cena i czas wykonywanej usługi mówi wszystko o jej jakości - godzina czasu i 30 pln z alampy. Polerowanie lakieru całego auta - 140 / 170 pln. :D:D:D

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Opublikowano

Uuu, biurokrato... polskiego BYZNESMENA będziesz za drobne uchybienie sądził. Tak to tylko w tym kraju, byznes by się kręcił gdyby tylko szkodnicy nie przeszkadzali. A tak społeczeństwo zawistne jest o czyjąś pracę i będzie imię dobrego fachowca kalać.  :D

Opublikowano

Skończyłem dziś grzebać w lampach, teraz już mogę zająć się szlifem kloszy.  

Mam papiery od 800 do 3000. Mam też papier 5000. Czy mam go użyć na koniec przed polerowaniem pastą Farecla G3?   

Wszystko od A do Z będzie robione ręcznie, maszyny brak za to czas jest :P

  • Moderator
Opublikowano

@StreamHD ja zawsze koncze na 1500 nie ma sensu leciec wyzej papierami skoro mamy pasty ktore juz zbieraja rysy po 1200. Robilem juz nie raz lampy i czy konczylem na 1500 czy na 3000 efekt taki sam.

 

Pasta farecla tez chcesz recznie leciec ?? Czy to juz maszyna ? 

Opublikowano
Godzinę temu, StreamHD napisał:

Skończyłem dziś grzebać w lampach, teraz już mogę zająć się szlifem kloszy.  

Mam papiery od 800 do 3000. Mam też papier 5000. Czy mam go użyć na koniec przed polerowaniem pastą Farecla G3?   

Wszystko od A do Z będzie robione ręcznie, maszyny brak za to czas jest :P

Najlepiej jak po prostu na tej Farecli znajdziesz informację jakiej gradacji szlif wyciąga i do takiego papieru dojedz. Jak informacji takiej nie będzie to dojedz do minimum 1500 papierem (dla bezpieczeństwa zrób do 2000) i powinno być ok.

Opublikowano

@Manolito77

Ja własnie dlatego pytam doświadczonych ludzi bo chodziłem po necie i czytałem, że taka i taka pasta zbiera szlif do takiej i takiej gradacji i mi się trochę mętlik zrobił. 

Na opakowaniu nic nie ma ale poczytam na stronie producenta 

 

@BiałyGTi  Wszystko ręcznie.  

Mówisz, że są pasty które zbierają po 1200. To znaczy, że istnieje taka opcja, że jak pojadę papierem 3000 to jakaś grubo ziarnistą pastą mogę porysować powierzchnię czy pasty mimo wszystko aż tak agresywne nie są ? 

 

 

 

Ogólnie jadę jutro 800-1200-1500-2000-2500-3000- Farecla G3.

 

  • Moderator
Opublikowano

Sa agresywne ze potrafią po sobie zostawic mega balagan w postaci rysek jak dojedziesz do 3000 to nie lecial bym farecla ktora jest tnaca tylko od razu jakas wykonczeniowa.

Ja zazwyczaj koncze na 1200 tak jak mowilem potem lece albo menzerna 400 albo megsem 101 obydwie wyciagna ten szlif po papierku, na koniec jakas wykonczeniowa przelece i masz efekt jak nowe  tyle ze ja poleruje juz maszyna. To tez inaczej. Nie masz jakies wykonczeniowej ?? Zeby po 3000 jechac wlasnie ta malo agresywna 

Opublikowano

Pany, co polecacie na zabieg do takich reflektorów ? 

Lampy_reflektor.jpg

 

Ps. Jak coś to posiadam polerkę, i pasty Farecla G3 i Menzerna SF3800 jak coś :) i pad średnio-miękki nata czerwony 80mm do tego zabiegu :) 

Opublikowano

23622007_1499042433519500_67471589345171

 

23659703_1499042463519497_26943942413060

Nie mam niestety foto przed, ale było dużo gorzej niż u Ciebie. Zabezpieczenie najlepiej : 1) folia 2) klar 2k   3) powłoka 4) woski i inne duperele

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

To co jest jest moim zdaniem najgorsze to montaż i demontaż lamp. Poskładanie tego wszystkiego do kupy to czasochłonne zajęcie.

Nie mniej można to zrobić i w większości modeli aut da się to wykonać we własnym zakresie. Proponuję tutaj jeszcze sprawdzić - odnośnik. Można tam trochę więcej poczytać na ten temat.

Opublikowano
W dniu 10.01.2018 o 19:22, Alfa47 napisał:

Pany, co polecacie na zabieg do takich reflektorów ? 

Ps. Jak coś to posiadam polerkę, i pasty Farecla G3 i Menzerna SF3800 jak coś :) i pad średnio-miękki nata czerwony 80mm do tego zabiegu :) 

Tam po środku klosza jest ewidentnie spękana struktura plastiku na wskroś materiału, zostanie widoczne.

 

W dniu 10.01.2018 o 19:35, Arkeolowy napisał:

Papiery 800->1000->1200->1500->2000 -> polerka z pastą typu cutting -> polish -> zabezpieczenie i jest lux :good:

Przy twardych plastikach kloszy BMW lepiej będzie 600 - 800 - 1000/1200 - 1500/2000 - 3000 - pasta tnąca na futrze - wykończenie ;)

15 godzin temu, kier napisał:

To co jest jest moim zdaniem najgorsze to montaż i demontaż lamp. Poskładanie tego wszystkiego do kupy to czasochłonne zajęcie.

W jakim aucie? W większości obejdzie się bez demontażu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.