xXKrystianXx Opublikowano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2016 Tak naprawdę trzeba się postarać żeby go zniszczyć to raz. Dwa jadąc do fachowców jak wy trzeba być przygotowanym na koszt 150 - 200 zł. po 3 nie ucze się na lambo czy innych super autach gdzie lampy liczy się w tysiącach. .. po 4 robie to dla bliższych i dalszych znajomych rodziny wiec nie ma problemu z takim układem Z drugiej strony to masz z tego zysk - doświadczenie
Pogodny Opublikowano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2016 A doświadczenia w tej branży nie da się kupić, nawet jak się naoglądasz filmików na YT, relacji na forum itp. Praca, praca, praca
Gaj3c Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2016 Tak naprawdę trzeba się postarać żeby go zniszczyć to raz. Dwa jadąc do fachowców jak wy trzeba być przygotowanym na koszt 150 - 200 zł. po 3 nie ucze się na lambo czy innych super autach gdzie lampy liczy się w tysiącach. .. po 4 robie to dla bliższych i dalszych znajomych rodziny wiec nie ma problemu z takim układem Z drugiej strony to masz z tego zysk - doświadczenie i takie odpowiedzi się miło słucha ,a jako amator tak samo pozwole się zapytać czy Wy (ludzie obeznani w temacie) warto ładować się w maszyny do wetsandingu czy papier + klocek styka no i w razie czego duży koszt takiej maszynki?,wiadomo ,że powiecie ze zalezy ile lamp mam zamiar robić dlatego od razu mówię ,że chciałbym troszke na tym dorobić ,a drugie pytanie czy mozecie polecic jakąs nie drogą polerkę do której mozna dołozyć redukcje na pady 80mm w nie dużych pieniążkach ,do tego pady i jakies pasty
3echo Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2016 Nowy rok a Ty lamoy poleeujesz? hieroglify z ciapatalka
xXKrystianXx Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2017 Gaj3c Do lamp rotacja będzie najlepszym rozwiązaniem, może k2 masner, Silverline, graphite, albo coś z maszyn profesjonalnych Lare, tylko cena dużo większa, ale mają w ofercie małe rotacje, które napewno będą poręczne przy takich pracach. Według mnie to na początek "papier+klocek", tania maszynka, pady, pasty i po pewnym czasie jak zrobisz kilka lub kilkanaście kompletów lamp ocenisz, czy chcesz to nadal robić lub robić, ale z już lepszym sprzętem, więc wtedy inwestujesz w coś lepszego i praca idzie zdecydowanie lepiej. Najważniejsze to nie napalać się, bo wtedy można strasznie szybko poczuć "niesmak" do tego A ile kompletów już zrobiłeś, czy nie robiłeś i chcesz zacząć ?
Gaj3c Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2017 narazie 3 komplety jechalem papierem 800-2500 + moje DA zółty pad + pasta T11 ale efekt nie był taki jak bym chcial bo zostawały mi mikrorysy Dodane po 1 minucie 24 sekundach: Nowy rok a Ty lamoy poleeujesz? hieroglify z ciapatalka alko nie pije ,małe dziecko mam to już dawno poszło lulu z mamą obok siebie to ja mam spokój haha
DZIADZIA Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2017 687461 pasta T11 ale efekt nie był taki jak bym chcial bo zostawały mi mikrorysy niestety ta pasta jest gruboziarnista i zostawia rysy, po tej paście u mnie idealnie sprawdziła się menzerna 2 na miękkim krążku, robione polerką masner
kamil3210 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2017 Cześć, znalazłem w sieci taką polerkę http://adlerpneumatyka.pl/narzedzia-pne ... adler.html jak myślicie nada sie do wetsendingu przy lampach?
SlawkO Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 http://adlerpneumatyka.pl/narzedzia-pne ... adler.html nada sie do wetsendingu przy lampach? Nada ! Bier bez zastanowienia...
xXKrystianXx Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 Do tego super wydajny kompresor, żeby nie szedł non stop. Z bass polska są również podobne i tańsze szlifierki
jelinski17 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2017 Witam, panowie czy taka szlifierka nada się do lamp? Jest mała , lekka i kształt delta pozwoli dojść w wiele zakamarków bez ich demontażu. I czy wiecie skąd wziąć do niej papiery o gradacji od 800 do 2500? Lub co innego polecicie zasilanego na 220v tak do 300 zł ? Z pełną dostępnością do papierów i gąbkowych przekładek? Dodane po 1 minucie 49 sekundach: http://www.euro.com.pl/szlifierki-i-str ... 0wodkjYNuA nie wkleiłem linku:) lub coś w tym stylu : /szlifierka-oscylacyjna-wibracyjna-hecht-1760-220w
kamil3210 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2017 688380 super wydajny kompresor, ja mam 50 l zbiornik i coś koło 250l/min przepływu do tej polerki to chyba będzie za mały
xXKrystianXx Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2017 jelinski17 To nie czasem do szlifowania drewna maszynki Kup masnera K2 + przedłużka, BP na M14 i małe pady, przekroczysz budżet tych 300zł, ale będziesz zadowolony, a i do innych celów też się przydadzą. kamil3210 Za mały, kompresor będzie cały czas chodził, to jest ten minus w tych polerkach, że potrzebują konkretnego zapotrzebowania w powietrze.
jelinski17 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2017 Ale ja nie potrzebuję maszyn do polerowania tylko do szlifowania:) mam kraussa p7 ,małe bp od flexi i parę kompletów padow , nad przedłużka też już myślałem. Bardziej interesuje mnie coś co przyspieszy proces szlifowania bo papier na klocku jest dosyć mało wydajny a i czasem zostają rysy:)
kojak Opublikowano 10 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2017 Panowie jaki dobry specyfik byscie mi mogli polecic, zeby zabezpieczyc lampy po calym zabiegu matowania/polerowania kloszy ?? [mod=]Za duży rozmiar zdjęć[/mod]
Pogodny Opublikowano 10 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2017 A w jaki sposób pracowałeś? Bo średnio to wyszło, klosze audi są mega twarde i trudne w obróbce, ale jak poświęcisz im czasu, możesz uzyskać świetne efekty.
robcok Opublikowano 10 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2017 nie tylko w audi sa twarde, ostanio trafilem na mega twarda sztuke w citroen c3, dzis natomiast w toyocie yaris 1gen (oryginalne valeo).
kojak Opublikowano 10 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2017 Hmmm srednio wyszlo?? co konkretnie masz na mysli? Matowanie od 400, pozniej stopniowo w gore i tak do 3000, futro z menzerną 400, sredni pad z menzerną 2500 i na koniec Koch antiholo.
etr Opublikowano 12 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2017 według mnie efekt super, nie wiem do czego tu się można przyczepić
kojak Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2017 Szczerze mowiac to ja tez nie wiem...
Prox Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2017 Przymierzam sie do polerki lamp, bo lakier na nich (oryginalny) jest juz zmatowialy i miejscami chyba odszedl. O ile o samej polerce jest duzo informacji to nie wiem jak z zabezpieczeniem. Na jak dlugo starczaja specyfiki typu Megsa Headlight protectant? Czy lepiej pomalowac je klarem? Auto troche starsze, oryginaly w aso nie sa dostepne niestety wiec nie chce ich zniszczyc.
piszczek Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2017 Witam. Octavia 1 i przednie lampy z mikropęknięciami. Ktoś je wczesniej polerowal. I terazjak. Pytanie czy da się to jeszcze spolerowac. Niestety nie mam foty. Ale jest szorstko pod palcami tam gdzie te pekniecia. W jaki sposob powstaja te pęknięcia?
Pogodny Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2017 Pytanie czy mikropęknięcia są w warstwie zewnętrznej, które są spowodowane przegraniem np. podczas ich polerowania - da się je zniwelować wet sandingiem, a jak są od wewnątrz to znaczy że klosz przegrzewa się od środka poprzez np. chińskie żarówki/żarniki itp.
piszczek Opublikowano 16 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2017 [ref]Pogodny[/ref], w takim razie czy takie mikropęknięcia męczyć 800tką do momentu aż znikną a dopiero potem poszczególne gradacje aż do 3000? dodam że będę to robił ręcznie. trochę się obawiam bo nie wiem ile można szlifować.
Pogodny Opublikowano 17 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2017 Zacznij od 800, jak nie będzie ścierać klosza zejdź do 600/400 czy nawet 320. Trzeba próbować i znaleźć odpowiednią kombinację.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się