Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Powoli wprowadzam do swojej oferty szybkie korekty lakieru "One Step" bo na takie coś mam zapotrzebowanie na moim rynku. Jak na razie zrobiłem kilka aut pastą Meguiar's Ultimate Compound na padzie ADBL pomarańczowym (one step) i efekt jest taki jak oczekiwałem. Czy można kupić coś jeszcze lepszego ? Menzerna 3w1 się nie sprawdziła, jest zdecydowanie gorzej. Zależy mi na paście która łatwo się wypracowuje i łatwo się wymywa. Na końcu stosuję wosk Collinite 476S lub Meguiar's Gold Class Carnauba Plus.

Beznazwy-2.jpg

Opublikowano

Mimo, że Ultimate Compound kojarzy się pastą dla pasjonatów (dla zakładów bardziej seria profesjonalna 101/105 + 205).

To uważam, że jest to jedna z najlepszych past na rynku. Dementuję pogłoski o słabej sile cięcia.

Bardzo dobrze tnie, więcej niż polishowy PF/EX04-06. Bardzo dobrze wykańcza. Wybacza błędy, pasta jest łatwa w pracy i bardzo konkurencyjna cenowo. Bo zamiast standardowych 250, to otrzymujemy 470ml.

Więc na co byś nie zmienił z wyższej półki szykuj się z wyższymi kosztami niż Megs UC.

Standardowymi wyborami do one stepów pasty polishowe, ze względu na wyposrodkowaną siłę cięcia i wykończenie.

Czyli np Sonax Pefect Finish, Koch Chemie F5, Scholl S20.

Do odrobinę twardszych lakierów Sonax Excut 05-05.

Do ekstremalnie twardych można użyć Kocha mocno tnącego H8, i jes szansa, że na gąbce wtedy zostawi akceptowalne wykończenie.

Na nasz rynek wchodzi też pasta 3D One, której siłę cięcia, w większym stopniu niz przy innych pastach, reguluje się twardością padów.

Oprócz tego co podał kolega @Arkeolowy. Możesz zobaczyc jak radzą sobie inne pasty oprócz UC, jest tam sporo filmów:

https://kosmetykaaut.pl/topic/12604-zestawienie-past-polerskich-siła-usuwania-rys-po-papierze-ściernym/

Jest jeszcze opcja AIO, np @Eidos71 robił ostatnio testy:

https://kosmetykaaut.pl/topic/13424-porównanietest-aio/

Opublikowano
49 minut temu, vangsta napisał:

@Kwiecien Sonax EX04-06 plus czerwony pad - sprawdza się w większości warunków. 

Też wymieniłem tą pastę powyżej w alternatywach. Jednak bardziej alternatywa niż coś lepszego, trzymając się sedna tematu:

3 godziny temu, Kwiecien napisał:

Czy można kupić coś jeszcze lepszego ?

 

@vangsta Teraz się nie czepiam, ale poważnie pytam, w czym uważasz, że EX jest lepszy od UC?

 

Opublikowano

@ghost moim zdaniem przy twardych lakierach szybciej uwiniesz się EX 04-06 - robiąc w ub. weekend Lancera Evo IX TM gdzie Meguiars raczej nie ciał, tam EX 04-06 robił robotę (na tym samym czerwonym padzie) poniżej zdjęcia przed/po z użyciem Wipe Out:

E1WkkIk.jpg

8L3BEMb.jpg

qpZ6q8N.jpg

Słusznie poruszyłeś sedno tematu - szybki one-step - jeżeli miałbym więcej czasu, zapewne postawiłbym na UC; jeżeli chcesz zrobić to samo ale szybciej - EX 04-06. 

 

Opublikowano
W dniu 30.10.2018 o 17:03, vangsta napisał:

robiąc w ub. weekend Lancera Evo IX TM gdzie Meguiars raczej nie ciał

Dlatego byłem ciekawy Twojej opinii by wymienić się poglądami.

Wykończenie mają na podobnym poziomie.

 

Osobiście uważam, że UC jest lepszy od EX w kategoriach:

cena bezdyskusyjnie (470vs250ml)

łatwość pracy 

mniej zapycha pady

łatwiej go zetrzeć fibrą

i właśnie siła cięcia.

 

 

To ostatnie obrosło na forum mitami. Dlatego testowałem obie pasty na twardych lakierach Audi i Mercedesa. Oraz na paru innych miększych. Obie pasty wykorzystuję w 95% na DA,  obie również testowane na rotacji  spisały się świetnie.

 

Zacząłem się zastanawiać dlaczego u Ciebie UC mniej ciął. Evo nie robiłem, ale jeżeli jest jak reszta japonii, to ma miękki lakier. Pierwsze podejrzenia poszły na pad. Jeżeli czerwonego miałeś na myśli NATa to  jest bardzo miękki i zamknięto komórkowy. Przyznam, że przy one stepach OSOBIŚCIE dużo lepiej pracuje mi się na otwarto komórkowych. Np royal pomarańczowy. Albo do finishu pad otwartokomórkowy Koch Antihologram.

 

Tak jak mówili chłopaki z MX dobranie zbyt miękkiego pada może utrudniać wypracowanie wielu past. Trudno powiedzieć, ale może to zaburzyło wynik.

 

Wg. Moich obserwacji siła cięcia UC potrafi być większa niż EX nadal przy genialnym wykończeniu.

 

Szukałem też odpowiedzi czy moje wrażenia były słuszne i znalazłem....

 przede wszystkim poniższe dwa filmy od Apex.

Sonax 04-06 uwuwa rysy po papierze P2000.

Natomiast UC usuwa rysy po papierze P1500.

UC robi wrażenie, rzeczywiście możliwościami wchodzi w rejony past cuttingowych 🙂

 

Opublikowano

@ghost sam byłem zaskoczony twardością lakieru - fabryczny 'Electric Blue' jest bardzo twardy - podkreślam fabryczny, niestety niemal już nie występują na drogach. 

W kwestii pada - wybór padł na Lare Pro, nie ma problemu z rozklejaniem się pada - jak dla mnie są w porządku. 

Spróbuję na golfie UC, a nuż będzie lepiej 🙂

Apropos Lancera - egzemplarz w stanie obłędnym - zobaczcie na to podwozie 😄

D7eUzSR.jpg

kEUQK39.jpg

TCsvkIF.jpg

 

Opublikowano
14 godzin temu, vangsta napisał:

[mention=18234]ghost[/mention] sam byłem zaskoczony twardością lakieru - fabryczny 'Electric Blue' jest bardzo twardy - podkreślam fabryczny, niestety niemal już nie występują na drogach. 

W kwestii pada - wybór padł na Lare Pro, nie ma problemu z rozklejaniem się pada - jak dla mnie są w porządku. 

Spróbuję na golfie UC, a nuż będzie lepiej

Apropos Lancera - egzemplarz w stanie obłędnym - zobaczcie na to podwozie

 

Sorry za offtop - osz Ty Panie stan tego Evo piękny.

Około 2 lata temu miałem zajawkę na Evo ale po roku poszukiwań i okolo 10 obejrzanych odpuściłem. Wiekszosc w stanie średnim jak nie tragicznym.

 

Jak Ci sie pracowało na takim podnośniku?

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

@ghost przed Moonlightem leciałem maskę no była porysowana. @Gozdziu23 użyczył właśnie Clear Cuta. Miodzio wyszło. 3 przejazdy i pasty nie ma. Rysek tez nie ma. I wykończenie wyszło lepsze niż po 04/06. Może dziwnie ale u mnie siadło idealnie. 

Opublikowano
2 godziny temu, vangsta napisał:

@Birkhof praca w porządku - podwozie zostało zabezpieczone w ub. roku - tak wygląda po roku (i po zimie) - po wyplukaniu samą wodą:

Ale na tym podnośniku robisz detailing? 

Opublikowano

@Birkhof też - bardzo wygodnie robi się doły drzwi, progi, dyfuzory.

@ghost auto było rozebrane przez nas w 2017r - sodowanie, proszek, woskowanie profili, szkiełkowanie wahaczy itd. 

W kwestii ACD - tak, po regeneracji został dodatkowo zabezpieczony 🙂 a na puszce wydechu leży Wasz ulubiony Mr Fix 🙂

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Rozumiem, że robicie na pomarańczowym padzie one step od ADBL.
Czy pracując DA takiego one stepa robić na padzie twardym czy średnim czy najlepiej kupić pad o jakim piszecie?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jakieś nowości w temacie szybkich one/two-stepów? Myślę o zrobieniu teraz autka kombinacją CarPro Clear cut z padem one step i ewentualne wykończenie Essence w razie potrzeby. 

Kusząca propozycja jest też z Sonaxem 04-06. Czy to rzeczywiście taka dobra propozycja ? 🙂

Opublikowano
3 godziny temu, PROPER napisał:

Jakieś nowości w temacie szybkich one/two-stepów? Myślę o zrobieniu teraz autka kombinacją CarPro Clear cut z padem one step i ewentualne wykończenie Essence w razie potrzeby. 

Kusząca propozycja jest też z Sonaxem 04-06. Czy to rzeczywiście taka dobra propozycja ? 🙂

bardzo dobra 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.