devilsky Opublikowano 31 Stycznia 2019 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2019 @rygryssMonstera wyczesywałeś? Z tego co kojarzę, ma taki splot włókien, żeby tego nie trzeba było robić. Może dlatego to była taka udręka.
DZIADZIA Opublikowano 31 Stycznia 2019 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2019 @devilsky , specjalnie dobrałem szczotkę z bardzo rzadkim włosiem... dla mnie każda MF, która ma mieć kontakt z lakierem musi być wyczesana, a później przedmuchana sprężonym powietrzem. nie ma co ukrywać, że po praniu z odpowiednim płynem i płukaniu z octem, jest sztywniejszy... nowy jest jakby impregnowany i różnica po praniu jest zauważalna. 1
boT Opublikowano 3 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2019 Suszarka z pompą ciepła robi robote z mikrofibrami, po praniu wrzucasz na suszenie i wyciagasz fibry miękkie oczyszczone z klaczkowo jak nowe to samo robi z ubraniami i innymi, gdyby ktos mial okazję kupić czy sie zastanawia czy kupić taki sprzęt do mieszkania, to brać nie zastanawiać sie i pamiętać tylko z pompą ciepła,
zdanek Opublikowano 8 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2019 U mnie niestety ta sama sytuacja co u poprzedników, ręcznik dzisiaj rozpakowany, osuszone jedno auto i się rozleciał. @Good Stuff co proponujecie? Poprzedniego Fluffy męczyłem chyba 3 lata, prany kilkadziesiąt razy i nic Troszkę się zawiodłem niestety.
Dystrybutor Good Stuff Opublikowano 8 Lutego 2019 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2019 @zdanek oczywiście wymienimy. Na tą chwilę sprzedaż ręczników z najnowszej partii jest wstrzymana. W poniedziałek mamy wizytacje przedstawiciela z Korei. Wstępna diagnoza jest taka, że w pewnej partii została użyta zbyt gruba igła, która narusza materiał. Jest to 5 oficjalna reklamacja i podjęliśmy decyzję o wstrzymaniu sprzedaży i zgłoszeniu problemu producentowi. Wszystkie ewentualne reklamację będziemy rozpatrywać na Waszą korzyść. Proszę o kontakt na PW. Pozdrawiam Michał 8 2 1
Gesiu_15 Opublikowano 8 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2019 @Good Stuff z moim się nic nie dzieje Z tego co pamiętam z tych pierwszych partii więc do tej pory nie mam problemów jak koledzy a wręcz przeciwnie pije wodę jak głupi Zdarza się najlepszym 1
Fredi88 Opublikowano 8 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2019 44 minuty temu, Good Stuff napisał: @zdanek oczywiście wymienimy. Na tą chwilę sprzedaż ręczników z najnowszej partii jest wstrzymana. W poniedziałek mamy wizytacje przedstawiciela z Korei. Wstępna diagnoza jest taka, że w pewnej partii została użyta zbyt gruba igła, która narusza materiał. Jest to 5 oficjalna reklamacja i podjęliśmy decyzję o wstrzymaniu sprzedaży i zgłoszeniu problemu producentowi. Wszystkie ewentualne reklamację będziemy rozpatrywać na Waszą korzyść. Proszę o kontakt na PW. Pozdrawiam Michał Można? Można... wreszcie firma która napisze otwarcie, że jest problem i z nim walczy. Bo jest jeszcze opcja że ręcznik został wyposażony w otwory wentylacyjne przez co szybciej wysycha albo nie umiecie wycierać... Mój monster świeżo kupiony ale z racji pogody nie przetestowany jeszcze. Mam nadzieję że mnie to nie dosięgnie 1 1
Bielutomek Opublikowano 8 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2019 @Good Stuff ja wrócę do domu wieczorem późnym, to ocenie stan swojego. Dmuchając na zimne, jakby wyszła jakaś przygoda z moim, to w ramach Waszej mega zajebistej postawy, będę chciał tylko ręcznik za ręcznik! Żadnego gratisu. Ewentualny gratis wyślijcie/przekażcie na cele potrzebujących brawa wielkie za podejscie do klienta. Edit: mój wyglada na konkret! Mam nadzieje ze przy myciu nadal będzie git pozdro @Good Stuff 1
Moderator Domel Opublikowano 8 Lutego 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2019 1 godzinę temu, Good Stuff napisał: @zdanek oczywiście wymienimy. Na tą chwilę sprzedaż ręczników z najnowszej partii jest wstrzymana. W poniedziałek mamy wizytacje przedstawiciela z Korei. Wstępna diagnoza jest taka, że w pewnej partii została użyta zbyt gruba igła, która narusza materiał. Jest to 5 oficjalna reklamacja i podjęliśmy decyzję o wstrzymaniu sprzedaży i zgłoszeniu problemu producentowi. Wszystkie ewentualne reklamację będziemy rozpatrywać na Waszą korzyść. Proszę o kontakt na PW. Pozdrawiam Michał Bez kitu, bez ściem, pełna profeska ! szacun ! 1
397 Opublikowano 8 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2019 Kurczę kupiłem ten ręcznik na listopadowych promocjach, ale nie używałem jeszcze bo mi go szkoda . Jednak jutro będzie trzeba przetestować skoro mamy takiego wspaniałego dystrybutora 1
zdanek Opublikowano 9 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2019 @Good Stuff Poleciało PW, wiecie może mniej więcej która partia jest wadliwa? Kumpel swojego też nie rozpakował, ale kupił praktycznie równocześnie ze mną na Black Friday.
Karbo Opublikowano 10 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2019 @Good Stuff szanuje ostro. Nigdy nie kupiłem co prawda Waszych ręczników, bo zawsze przyjanuszowalem i wybrałem lekko tańsze. Teraz już wiem że to był błąd. Podziwiam za takie rozwiązanie sprawy i już wiem, że następny ręcznik będzie właśnie od Was. Pozdro 1
Fredi88 Opublikowano 10 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2019 Ja swój wczoraj rozpakowałem i dokładnie przejrzałem krawędzie... niestety chyba rzeczywiście partia jest wadliwa bo jest już mała dziurka i pewnie po użyciu poleciałoby dalej. Dodam tylko, że ręcznik też świeżo kupiony.
Dystrybutor Good Stuff Opublikowano 10 Lutego 2019 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2019 Na wstępie chciałbym serdecznie podziękować Wam za wsparcie i miłe słowa. To naprawdę budujące w tej trudnej sytuacji! W poniedziałek będzie u nas przedstawiciel z Korei, która ma sprawdzić KAŻDY ręcznik, który mamy. Po tej wizycie będziemy mądrzejsi i przekażemy Wam informację jak to wygląda. Bez względu na wynik inspekcji MONSTER z najnowszej partii nie pojawi się już w sklepach. Wada dotyczy ostatniej partii ale jakiejś jej części - według informacji producenta ręczniki szyte były na różnych maszynach i nie możliwe jest żeby cała partia miała wadę. Natomiast jak ją rozpoznać na tą chwilę nie wiemy. @Fredi88 poproszę o PW - mam nadzieję ,że uda nam się to jakoś załatwić No nic my walczymy dalej w poniedziałek poinformujemy Was o postępach. Pozdrawiam Michał 9 3
D@ViD Opublikowano 12 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2019 @Good Stuff A jak w przypadku waszej BESTI ? Warto teraz kupić , czy też może być jakas wadliwa seria?
Dystrybutor Good Stuff Opublikowano 12 Lutego 2019 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2019 @david2888 Problem dotyczy tylko ręcznika MONSTER z ostatniej partii.
Syrio Opublikowano 12 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2019 @Good Stuff panowie dajcie znać kiedy wyjdzie poprawiona i będzie w sprzedaży. Musze kupić nowy ręcznik na sezon i chętnie wezmę właśnie monstera.
devilsky Opublikowano 12 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2019 A tam wada, ręcznik stwierdził, że skoro jest tak zarąbisty, to musi się klonować. Z JEDNEGO ręcznika będą DWA. A Wy narzekacie. Mój się rozmnażać nie chce... @Good StuffSzanuję za sposób załatwienia sprawy
zdanek Opublikowano 13 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 13 Lutego 2019 Paczka reklamacyjna od @Good Stuff dotarła wczoraj, szczerze mówiąc nie spodziewałem się aż tak szybkiego i bezproblemowego załatwienia sprawy, w przeciwieństwie do RRC, które potraktowało mnie jak debila. Ukłony za podejście do klienta. Arsenał Work Stuff stale się u mnie powiększa i utwierdza mnie to w wyborze. Niech konkurencja się uczy 1 1
Spider Opublikowano 15 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2019 Jest już nowa partia potworka (naprawiona) w sklepach ? Czy dalej istnieje ryzyko że kupi się uszkodzony ? Sklepy autodetailingowe w dużych miastach wiedzą o tym problemie ? Chciałem zakupić ale nie wiem czy jeszcze nie czekać.
Dystrybutor Good Stuff Opublikowano 15 Lutego 2019 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2019 @Spider Wszyscy nasi oficjalni Partnerzy zostali poinformowani o tym i ściągamy ręczniki ze sklepów. Nowy MONSTER pojawi się nie wcześniej niż w okolicach Lipca. W związku z brakiem MONSTERa przyspieszyliśmy decyzję o wprowadzeniu ręcznika o którym marzymy już o bardzo długiego czasu. Myślę ,że fajnie zapełni lukę na ten okres Co do samej sprawy, w zeszłym tygodniu tak jak wspominaliśmy mieliśmy wizytację przedstawiciela firmy z Korei. Wizyta trwała 3 dni i zakończyła się uwzględnieniem naszej reklamacji. Profesjonalizm i zaangażowanie jakie wykazał nasz Partner w celu rozwiązania tej sytuacji utwierdził nas w tym ,że wybór tego dostawcy był słuszną decyzją. Błędy zdarzają się najlepszym a najważniejsze jest jak się z nich wychodzi. Tak jak już wspominałem wielokrotnie jeżeli ktoś ma jakieś pytania, wątpliwości czy reklamację zapraszam PW/mail/telefon. Myślę ,że wszystkie dotychczasowe zgłoszenia zostały rozwiązane pozytywnie. Myślę ,że to tyle w formie wyjaśnienia Oczywiście pamiątkowa fotka Pozdrawiam Michał 8 1 2
Kubsonke Opublikowano 15 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2019 Można jakiś ręcznik z tej partii kupić po niższej cenie? Chętnie przerobiłbym na mniejsze bezszwowe :)Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Karbo Opublikowano 15 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2019 Tak właściwie to ja też byłbym zainteresowany, chyba że polityka firmy nie przewiduje takich zachowań. Jeśli jednak by się zdarzyło. To dajcie znać
Mumins Opublikowano 18 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2019 @Good Stuff będę wdzięczny za odpowiedź na wiadomość, którą podesłałem w piątek na PW
DZIADZIA Opublikowano 31 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2019 Zapomniałem napisać, że Bestia u mnie na lakierze jednak d.py nie urywa. Klei się i zostawia smugi, ale na folii robi mega robotę, wchłania gigantyczne ilości wody. @Lukaso, dzięki za przypomnienie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się