yukon Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Franek, po pierwsze osoba, która ma kasę nie będzie szczędzić i kupi takiego Touarega nawet za 400k. kult vw z czegoś wynika, prawda? jakoś nie widzę podobnej ilości Alfy na ulicach. audi kopie ostatnio silniki, ale teraz robi się takie auta. toyota ma problemy z układem hamulcowym, we francuzach padają moduły. w tych czasach produkują auta na kilka lat, potem martw się sam. Evo pokazywał spasowanie elementów w Ferrari, oO to dopiero marka, a tu takie buble Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Osobiście uważam, że VAG są przereklamowanie, yeah that Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Walki keyboard fighterów na temat wyższości jednej marki/koncernu nad drugą to jeden z moich ulubionych aspektów for internetowych w PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Franek w tych czasach produkują auta na kilka lat, potem martw się sam. dokładnie teraz są czasy elektroniki, ekologii, oszczędności i bubli ... co by się nie kupiło to i tak się zepsuje tylko w każdym co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Franek, po pierwsze osoba, która ma kasę nie będzie szczędzić i kupi takiego Touarega nawet za 400k Własnie tego nie rozumiem. Jak można zapłacić za Folkswagena (szajse!!!!) 300 K. No nie rozumiem. Ale w tych czasach produkują auta na kilka lat, potem martw się sam. true true. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Franek, po pierwsze osoba, która ma kasę nie będzie szczędzić i kupi takiego Touarega nawet za 400k. kult vw z czegoś wynika, prawda? jakoś nie widzę podobnej ilości Alfy na ulicach. audi kopie ostatnio silniki, ale teraz robi się takie auta. toyota ma problemy z układem hamulcowym, we francuzach padają moduły. w tych czasach produkują auta na kilka lat, potem martw się sam. Evo pokazywał spasowanie elementów w Ferrari, oO to dopiero marka, a tu takie buble Jak ktoś ma 400k to na pewno nie kupi Tuarega a już na pewno nie VW. Kult VW wynika jedynie z tego ze są to jedne z pierwszych aut zachodnich dostępnych we wczesnej polsce, do tego niezbyt zaawansowane technologicznie (przy dzisiejszych) stąd zbiegiem okoliczności się nie psuły. Auto miało być "dla ludu", proste i toporne , do naprawy przy pomocy młotka i śrubokręta. I tak powstała legenda VW w polsce, niestety trzyma się do dziś bo to tępy kraj i odporny na edukację. Niestety problem ma drugie dno, nawet jeśli ktoś chciałby kupić inne auto a liczy się z gotówką to i tak kupi VW bo ma niższa utratę wartości (podziękowania dla reszty społeczeństwa). I tym sposobem dochodzimy do prostego acz jakże prawdziwego wniosku że na inne marki stać jedynie najbogatszych (utrata wartości za bramą salonu). Pierwsze słyszę żeby we francuzach padały moduły. Co więcej w żadnym PSA czy jakiejkolwiek innej marce nie ma tak poważnych cyrków jak 2.0TDI, 1.2TSI i powyższy FSI. To byłoby do przełknięcia gdyby VAG dawał ceny niższe niż konkurencja i nie kazał dopłacać za dywaniki. Jednym słowem obecny VAG razem z Mercedesem to jedna wielka miernota nie tylko jeśli chodzi o silnik. (wyłączając niektóre silniki) Walki keyboard fighterów na temat wyższości jednej marki/koncernu nad drugą to jeden z moich ulubionych aspektów for internetowych w PL To nie jest żadna walka tylko swobodna wymiana zdań nt. czy warto za dziadostwo VAG-a dopłacać znacznie więcej (paradoksalnie im więcej dopłacamy tym gorsze auto). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 O, pojawiają sie już pierwsze profile psychologiczne, nice - ide po popcorn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 VAG razem z Mercedesem Akurat tego bym nie porównywał. A jak się dobrze policzy, to w danym segmencie mozna kupić mercedesa w tej samej cenie co folkswagena. Co do jakości - to jak wiele osób już pisało - nie ma teraz dobrych aut. Ale jak juz mam wydac swoją kase, to wolę merca niź vw. I nadal twierdzę, że VAG są strasznie drogie jak na swoje realia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Evo, sory ale jeśli nie masz nic merytorycznego do powiedzenia to nie musisz ani czytać ani offtopować. Chętnie poznamy Twoje zdanie nt. temat Nie bądż hejterem Co do jakości - to jak wiele osób już pisało - nie ma teraz dobrych aut. Tak. Ale za cenę Mercedesa lepiej kupić 2x francuza i jeździć bezawaryjnie z których każdy i tak wytrzyma tyle co ten Mercedes. A jak się dobrze policzy, to w danym segmencie mozna kupić mercedesa w tej samej cenie co folkswagena. To też jest z obydwu stron absurdalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 4 Grudnia 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Evo, sory ale jeśli nie masz nic merytorycznego do powiedzenia to nie musisz ani czytać ani offtopować. Ależ ja bardzo chętnie poczytam, sporo ciekawych rzeczy się już dowiedziałem A co do offtopicu, to po prawej masz taki wykrzynik, zawsze możesz zgłosić post a moderator to rozpatrzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Ależ ja bardzo chętnie poczytam, sporo ciekawych rzeczy się już dowiedziałem da się wyczuć nutę subtelnej ironii , ale takie uroki działu ... Dział typowo towarzysko-rozrywkowy czyli off-topic, luźna wymiana zdań itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 francuza pavlik (chyba, sorki jeśli sie mylę) pisał, że picasso juz by nie kupił. Z francuzów, to w domu był XM, ale sprzedaliśmy go 15 lat temu. Służył w domu 7 lat. Ale to był prosty diesel, nawet bez turbo. Wg mnie ważne, by kupując nowe auto odciąć się od wszystkich niepotrzebnych bajerów, jak peumatyka, automaty czy inne dsg. Wczesniej miałem auto napchane bajerami i co tydzień coś (signum) Teraz kupiłem zwykłą benzynę, bez turbo, tylko z klimą i podstawowa elektryką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Tyle że my nie mówimy o francuzach zeszłej epoki a o autach obecnie produkowanych na rynku ,jak już setki razy wspomniano w tym temacie, tak to znowu zataczamy kółko cofająć się do czasów projektowania auta przy pomocy gumki i ołówka i porównując z najnowszym modelem innej marki. Rzeczywiście poprzednie PSA nie należały do udanych. Obecne jeżdżą we flotach i taksówkach (nawet w DE !) i bez kłopotu robią 250kkm. Wg mnie ważne, by kupując nowe auto odciąć się od wszystkich niepotrzebnych bajerów, jak peumatyka, automaty czy inne dsg. Z tym się w pełni zgodzę, później nikt za to nie zapłaci przy odsprzedaży. P.S. Z żadną z firm francuskich nie jestem w żaden sposób związany a swoje refleksje opieram jedynie na własnej skórze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Jeździłem długo (ze 3 lata) 307 a później 307 cc (oba salonowe). Serwis droższy niż mercedesa (dla porównainia wtedy w domu było oko w210) Ale te stare miały duszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DDominikk Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Jest jeszcze jeden problem - technika idzie mocno do przodu i nie oszukujmy się auta stają się bardziej wymagające (silniki bardziej wysilone, precyzyjne i wymagają systematycznego serwisu, turbosprężarki umiejętnego obchodzenia się z nimi) a niektórzy mocno zaniedbują auta, nie wiedzą jak traktować turbodoładowane silniki, lub tankują nowoczesne diesle byle gdzie, dodatkowo zapominając o wymianach filtrów itp. Nie mówię tutaj o naszej forumowej społeczności, bo tutaj chyba każdy traktuje swoje auto ponadprzeciętnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 5 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 gruby_RS, kup żonie abartha 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Rodzice kupują samochód, ostatecznie wybór padł na Hyunadia i10, znalazłem interesujące kolory, pojechaliśmy z zamiarem zakupu i okazało się, że oba lakierowane. Prawa strona w obydwóch +- 200um Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 z jakim silnikiem te i10? Jeździłem takim w wakacje, i powiem Ci że całkiem przyjemne miejskie autko Silnik miał 40tyś km i od nowości nie było robionego przeglądu, w czym nie było już oleju w silniku, a motor dalej cichutko pracował. Uważajcie w zakrętach bo autko strasznie miękkie jest. I nie polecam jeździć po autostradzie więcej niż 140 km/h, śmierć w oczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Chcieliśmy 1.2, ale teraz już ciężko znaleźć i będzie 1.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Prawa strona w obydwóch +- 200um A ja mam takie pytanie, czy oby napewno wartość ponad 200 um wskazuje na przeszłość powypadkową..? Wiem, wiem, do 160-70 um świadczy o ori lakierze ale czy są wyjątki od reguły?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Lewa strona +- 140um, inne egzemplarze to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toka Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Lewa strona +- 140um, inne egzemplarze to samo Ale inne egzemplarze hyundaia, a inne auta?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Mierzyłem po tych dwóch 5 szt i10 u trzech dealerów i wszedzie +- 140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Jeździłem właśnie 1.1, i z ręką na sercu auto jest bardzo ekonomiczne. Maksymalne spalanie jakie miałem to 7-8l/100km/h przy naprawdę ciężkiej nodze. A podczas normalnej jazdy, 5-6l w terenie mieszanym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Spalanie 7-8l/100km przy pojemności 1.1 i mocy okolo 60PS to dla mnie kompletna abstrakcja a nie ekonomia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się