piotrek305 Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 http://otomoto.pl/opel-astra-classic-na ... 57577.html a może nowa astra III Classic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotro Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 A co powiesz na Suzuki Swift 1.2 94km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Hyundai i20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 22 Listopada 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 A moze Skoda Fabia? Za mniej niz 40tys to diesla nie bedzie, ale jakas benzynka juz tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kross12 Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 kross12, generalnie jest tak, że każdy salon musi mieć takie same ceny w całej Polsce, jeśli jest koncesjonerem danej marki. Jeśli kupiłeś samochód o 10% taniej w Krakowie niż w Poznaniu to znaczy, że ktoś wywinął niezły przekręt w szczegóły się nie wdaje. Ale to tylko na korzyść Klienta końcowego. Są w Polsce 2 salony Skody które sprzedają auta w ilościach hurtowych, oba robią to za przyzwoleniem SAP'u. Jeden Inter-Auto z Krk drugi z Mińska Carsed, ten drugi kilkukrotnie zdobywał nagrody dla "dealera roku" więc wałków to niema Ja kupiłem z różnica ponad 20% wiec wcale nie jest to dziwne. Tym bardziej że niektóre marki mają importerów niezależnych a nie tylko tzw. "generalnych". Z tego co wiem to największe rabaty, właśnie ok 20% dają we Fiacie i Fordzie. Już oni swoje zarobią, nawet jak opuszczają ceny. W przypadku wyżej wymienionych aut, zarobek na serwisie nie wchodzi w grę bo tam większość osób przyjeżdża po auta z całej Polski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hardkorus Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 jak krd. Proponuje Skode Fabie, 1.6 TDI, dynamiczne i ekonomiczne. mamy we flocie te pojazdy, i serwisu (nie wliczajac przegladu) nie widzialy. Nie moge tego powiedziec o Fiatach, bo u nich jestesmy "codziennie". Fakt faktem nie chodzi tutaj o Pande, czy o Punto, ale o Fiata Bravo i Fiata Sedici. Puntem jezdzi sie przyjemnie, lecz silniki ktore posiadamy pozostawiaja duzo do zyczenia. O pandach sie nie wypowiadam, ale podejrzewam ze to bedzie najbardziej bezawaryjne auto Fiata, ze wzgledu na brak bajerow. Ja osobiscie zawezylbym temat do Niemców i Japoni. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwawa Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Co do awaryjności nie ma obecnie reguły czy to "Niemiec, Japończyk(prawdziwy), Włoch czy Francuz". Wszystko się psuje niezależenie od ceny, przebiegu i prestiżu marki proporcjonalnie do ilości elektroniki. Awarie z własnego podwórka, samochodów obecnie i na przestrzeni lat ubiegłych użytkowanych w najbliższej rodzinie: BMW E92 325d-rozwalił sie tylni most przy przebiegu 20 tys. km (auto z automatem, użytkowane przez kobietę-bardzo spokojny kierowca). BMW X5 E70 4.0d, dwa razy padało turbo-przy przebiegu 3 tys km i 7 tys km (obecnie auto ma 10 tys km) plus dwa razy wymiana fotela kierowcy-samoczynnie się przesuwał w czasie jazdy, BMW 118d E87, padło koło dwumasowe przy 31 tys km (wymiana koła dwumasowego i sprzęgła), Toyota Land Cruiser-rdzewieją blachy przy 20 tys km, Toyota Avensis 2.2 D-CAT 177PS, przy 40 tys km wydmuchało uszczelkę pod głowicą, przy 70 tys km rozleciało się turbo, 6 razy przepalały się ksenony...wymienilem tylko te poważniejsze, pierdół nie wypisywałem. Wszystkie samochody regularnie serwisowane, użytkowane normalnie, bez upalania. Podsumowując, niech teść kupi samochód który ma najlepsze warunki gwarancyjne i najniższą cenę jak nie oczekuje od auta nie wiadomo jakich wodotrysków. To i tak w mega uproszczeniu wszystko ten sam shit...na który jedni dają dłuższą gwarancję inni krótszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 lukwawa, dobiłeś mnie tym postem. Nie przypuszczałem że auta za takie pieniadze sypią się przy tak niewiekich przebiegach Z tego co wiem to największe rabaty, właśnie ok 20% dają we Fiacie i Fordzie. W PSA też można mieć rabat 20% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 W PSA też można mieć rabat 20% w grudniu ubiegłego roku w PSA dostałem 28% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas207 Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Zamawiajac do produkcji 207 i 508, rowniez rabat byl ponad 20% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Mercedes dał 22%, konkurencja jest, więc trzeba dbać o klienta Z podanych zdecydowanie rozglądałbym się za Fabią, chociaż unikałbym silników TSI. W autach szkół jazdy turbo trafia szlag po 6-8kkm ( nie wiem jaki osioł dopuścił auta z turbem do aut szkoleniowych, ale ok ) i Skoda rozkłada na to ręce Honda serwisem zawsze plusuje, jednak z Accordem do przebiegu 35kkm było tyle machlojek i usterek, że strach to wszystko wymieniać Serwis VW na początku zlewał totalnie, ale kiedy rozmowy zaczęto prowadzić z kierownikiem serwisu pewnego salonu, od razu jakoś się milej zrobiło i parujący halogen udało się wymienić następnego dnia od ręki, jak się chce to się jednak potrafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kross12 Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Z podanych zdecydowanie rozglądałbym się za Fabią, chociaż unikałbym silników TSI. W autach szkół jazdy turbo trafia szlag po 6-8kkm ( nie wiem jaki osioł dopuścił auta z turbem do aut szkoleniowych, ale ok ) i Skoda rozkłada na to ręce Słyszałem że z DSG też kiepsko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 No ja o DSG nie słyszałem, ale mimo poprawy osiągów, nie zdecydowałem się na nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 23 Listopada 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 OT: U mnie zadnych problemow z TSI, turbo, czy DSG po 18tys km nie ma... Kwestia tego jak sie dba o sprzet. W L'kach jezdza czesto np na 3 biegu 50km/h, przez co zawor przy turbince ciagle jest otwarty i po prostu zapieka sie. W kazdym razie sa to jednostkowe przypadki. EOT Za 40tys i tak nie kupi Fabii z TSI, jak juz to jakis HTP 60-70 konny. edit, Skoda nie rozklada rak, wymieniaja turbine na gwarancji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebcio Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 trochę mnie śmieszą te przebiegi i awarie w nowych autach... człowiek kupuje nowe auto żeby przez jakieś parę ładnych lat nic nie grzebać a tu po roku więcej awarii niż w 20 letnim aucie... dobrych aut już się nie robi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator rychu Opublikowano 23 Listopada 2011 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 lukwawa, Fajnie, że opisałeś te przypadki. Teraz już nie uważam resetującego się wskazania, średniego zużycia paliwa oraz źle nalepionej folii ochronnej na progu za wielki problem w moim nowym aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Rozkładają ręce i nie wymieniają na gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Moja mama smiga panda 1.1. Auto bardzo ciasne. Mam 1.8m i nie moge ustawic lusterek zewnetrznych (koniec regulacji). Po przesiadce z mojego auta od razu bola mnie plecy, pozycja malo komfortowa. Plastiki twarde choc dobrze spasowane. Obrzydliwe kratki wentylacyjne. Dosyc szybko skonczyly sie ori amory, ponoc to standard. KYB sa duzo trwalsze. Jak bedziesz kupowal, to przypilnuj zeby nie dali Ci opon debicy. Ogolnie jesli ktos wymaga minimum od auta to moge polecic o ile kierowca bedzie mniejszy niz ja. Naprawy tanie, mala komplikacja konstrukcji. Silnik pali rozsadnie choc jak go pogonie to wciaga swoje. Niestety auto jest mul i w polaczeniu z uboga opcja troche nie fajne. Czasem miewam wrazenie ze podmuch wiatru mnie przewroci Duzo bardziej wolalbym punto, jak na ta klase to wydaje mi sie bardzo rozsadnym wyborem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebcio Opublikowano 23 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 ded, Auto: BMW e39 touring.... i wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanquisz Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Dzięki wszystkim za pomoc, co chciałem, to się dowiedziałem. Jak sprawa nabierze tępa, dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 sebcio, auta staram sie oceniac obiektywnie, a ze mam punkt odniesienia i do dawnej klasy premium to chyba dobrze Ja duza wage przywiazuje do wykonczenia wnetrza. Tanie fiaty sa tu daleko z tylu, ale trudno od nich tego wymagac. Uwazam jednak fakt, ze majac 180cm zwyczajnie nie mieszcze sie w tym aucie za duze zawezenie klienteli. Jesli nagle mialbym sie przejsiasc na auto tej klasy, to panda ma stanowczo za mala moc (1.1). W modelu mamy nie ma klimy ani wspomagania, bo te dodatki to juz calkiem zmulilyby auto. Do tego rozstaw kol niebezpiecznie maly, w sam raz zeby przewrocic auto na szybszym luku. Punto na dobrym wypasie to juz ciekawsze auto. Z zewnatrz ladne, wnetrze dosyc swieze, prowadzenie ok, podwojne wspomaganie to dla mnie duzy plus. W srodku sie mieszcze, bagaznik rozsadny (w pandzie tragedia). Pozostaje tylko wybrac odpowiedni silnik i juz. BTW, im dluzej smigam e39 tym bardziej dochodze do wniosku, ze ciezko o rozsadna alternetywe dla tego auta w podobnych pieniadzach. Audi kiepsko wykonane w srodku, silniki na pasku. Merc z tych lat rdzewieje. Pozostaje tylko e39 mlodsze i z v8 albo x5 pierwszej generacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundik Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Dorzucę od siebie kilka słów na temat Toyoty Yaris 1.3, którą latam głównie na prawym fotelu jako instruktor. Niestety rewelacji nie ma. Jakość wykonania w porównaniu do poprzednika spadła według mnie. Wiem, że nie ma lekko na nauce jazdy, ale spalanie rzędu 8,5L to sporo. W środku mocno plastikowo, średnio spasowane elementy i trochę głośno. Prowadzi się tak, jakby kierownica nie do końca współpracowała z kołami. Na obronę: dużo miejsca, dobra widoczność i zwrotność. Podsumowując: odradzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Audi kiepsko wykonane w srodku chyba żartujesz, co jak co, ale jakości wykonania audi w środku to odmówić nie sposób! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 ded, akurat w wykonaniu wnętrza Audi bije Bmw. Nie macałem wszystkich nowych modeli, ale poprzednie łącznie z E60 są strasznie plastikowe, mało przyjemne. tak się składa, że są silniki na łańcuszku. proponuję nie pisać głupot jak nie masz pojęcia. ale skoro punto to dobry wypas w porównaniu do starszego yarisa to taczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Akurat w wykonaniu to Mercedes bije Audi i BMW. Poważnie (Każda sroka... ). Jesli chodzi o silnik w Audi na łańcuchu to znam tylko te z Multitroniciem. Tak na poważnie mówiąc to wykonanie wnętrza oceniam tak: W210 -> E39 -> C5. jeśli chodzi o W211 to jest już jak w C5 i o skrzypieniu plastików nie wspominam. Co prawda mówie o 9 letnim aucie ale to i tak żenada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się