Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

@marcineke Chyba żaden spray nie posiedzi kilku miesięcy, a jak klient pojedzie na szczoty lub mocny bezdotyk to mu to spłynie.

Spróbuj Turtle może, ale z zastrzeżeniem żeby na szczoty nie jeździł.

Chyba że coś lepszego koledzy z forum podpowiedzą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tuptuś @pablo15005 autem jeździ starsza kobitka,auto myje raz na rok, chciałem jej tak ładnie zrobić...wiem że za bardzo się przejmuje, auto miałem umyć , żucić jakiś szybki woski , odkurzyć i kurze pościerać, ale zawsze mam miękkie serce....

Miałem położyć Primer z Neoxala ale idąc po niego zauważyłem Black Hole i stwierdziłem że więcej przykryje ....oczywiście miejscowo wjechałem pastą Hevy Cut bo sporo miejsc mocno matowa i kilka obcierek jest to się ściągło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Tuptuś napisał(a):

dzwoń jutro do Techkar

To nie te dysze. Do Profi są inne.

8 godzin temu, Putkowski07 napisał(a):

@Tuptuś tak dokładnie bo mi wypadła dosłownie i zgubiłem 

A: 13563883986 kup tę i będziesz bardziej zadowolony niż z tej oryginalnej.

Teejet TP6502E

Ja dodatkowo kupiłem jeszcze tę dyszę A:9026289554. Tak na wszelki wypadek gdybym chciał większą przepustowość. 

Teejet TP6503E

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma szans zdjąć tego finishem. Zostały grubsze rysy, których kombinacja nie zdjęła. Jeśli chcesz to zdjąć to trzeba zadziałać mocniej. Osobiście też bym tego nie ruszał. Wykończenie wygląda bardzo przyzwoicie bez bałaganu. Moim zdaniem nie ma sensu walczyć o każdą ryskę. Lakier i tak zyskał mocno na wyglądzie. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Streat a no widzisz, u mnie daily to najczystsze auto, bo najczęściej jeżdżone 😄 to co mówisz może i ma sens. Wrzucę na to Neoxal Primer i na koniec FX Vision, bo akurat ostało mi się trochę. Znając życie, to te rysy będą widoczne tylko dla mnie 😄 Dzięki za pomoc panowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjechał auto na wosk ale klient poprosił mnie czy bym nie spróbował coś zrobić ze skórą,problem jest taki że to auto drogie więc metody inwazyjne odpadają , macie pomysł jak poprawić temu wygląd?

Wgniotki od części leżących we wnętrzu podczas podróży z USA , niestety standard.

 

 

IMG_20230806_184219.jpg

IMG_20230806_184223.jpg

IMG_20230806_184227.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tuptuś takie porównanie na sucho nic mi nie daje w rozwianiu wątpliwości, czy warto dopłacić do 47 🥴, @marcineke gdzieś ostatnio chyba jakąś wrzucał, i jak dobrze pamiętam to chyba też @DZIADZIA, ale nie mogę namierzyć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, zwirek03 napisał(a):

@Tuptuś takie porównanie na sucho nic mi nie daje w rozwianiu wątpliwości, czy warto dopłacić do 47 🥴, @marcineke gdzieś ostatnio chyba jakąś wrzucał, i jak dobrze pamiętam to chyba też @DZIADZIA, ale nie mogę namierzyć 

Mam 46 i jedyna różnica która kojarzę to w 47 jest zbiornik wyrównawczy i można dolewać wodę bez studzenia bojlera:) czyli w teorii pracujesz bez przerwy

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zwirek03 47 nowsza od 46 i różnią się pojemnością zbiornika, 47 ma mniejszy przez co szybko jest gotowa do pracy ale za to szybciej kończy się w niej para i można uzupełnić na bieżąco, a 46 musi ostygnąć. 46 niby ma ciut większe ciśnienie, ale przy gorącej parze to nie ma takiego znaczenia.

Ja bym brał 47.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testował ktoś zestaw do renowacji skóry od colourlocka? Mam delikatne przetarcie które mnie po prostu irytuje i nie wiem czy by nie zastosować w/w prodktu. Nie ma sensu kierownicy obszywać, bo jest w jednym miejscu przetarte delikatnie ( a nie zdarte )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testował ktoś zestaw do renowacji skóry od colourlocka? Mam delikatne przetarcie które mnie po prostu irytuje i nie wiem czy by nie zastosować w/w prodktu. Nie ma sensu kierownicy obszywać, bo jest w jednym miejscu przetarte delikatnie ( a nie zdarte )
Ja robiłem swoją kierę. Zestaw jest ok , 3-4 warstwy musisz zarzucić i w międzyczasie opalarka. Jak ze wszystkim najlepiej zdjąć kierownicę

Nadałem z mojego fona przy użyciu Tapatalka


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, przemas.p napisał(a):

Ja robiłem swoją kierę. Zestaw jest ok , 3-4 warstwy musisz zarzucić i w międzyczasie opalarka. Jak ze wszystkim najlepiej zdjąć kierownicę

Nadałem z mojego fona przy użyciu Tapatalka emoji12.png

 

U mnie to jest delikatne przetarcie i serio az 3 warstwy potrzebne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licz się z tym że czarne czarnemu nie równe i może być różnica koloru , ja robiłem całą kierownicę . Poprzedni właściciel niby dbał ale kierownicy chyba porządnie nigdy nie czyścił , jak zacząłem czyścić to się okazało że farby już nie ma i leciałem całą .
3-4 żeby się zaraz nie przetarło ponownie .

Nadałem z mojego fona przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.