Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Polski fiat 125p. Ktoś coś o lakierach? Będę niebawem w kolegą robił jego klasyka a arsenał mam raczej na miękkie lakiery stąd niepewność czy pyknie.

Lakier oryginał ponoć stan dobry. Poprosiłem o fotki pod ledem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wala mi się w składziku z chemią sporo tego standardowego APC od ADBL i w zasadzie do niczego już go nie używam. Pomyślałem, że może bym go wykorzystał w roli czegoś do zmiękczenia robali. Produkt jest zasadowy, więc powinien sobie jako tako poradzić. Jakie proponujecie proporcje na start?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć 😀

chcę zabezpieczyć felgi na sezon, kupiłem kiedyś w dobrej promocji Poorboy's Wheel Sealant, ale czytałem też o nim bardzo różne opinie.
Pytanie, co będzie trwalszym zabezpieczeniem, wspomniany wyżej Wheel Sealant jako produkt dedykowany do felg, czy może Colli 476s (z trwalszych wosków, posiadam też Tonyin Ceramic Crystal Coating Wax)?

Chciałbym, aby efekt ułatwiający mycie utrzymał się chociaż 2 miesiące. Co byście polecili z produktów, które wymieniłem? Ewentualnie, dodatkowo mógłbym efekt podbić  kładąc jeszcze jako drugą warstwę jakiś bardziej wytrzymały QD (mam np. Carpro Reload). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Gardor napisał(a):

To spływa po pierwszym myciu czymś zasadowym.

Pytanie zasadnicze brzmi: czy jest potrzeba dotykać felgi czymkolwiek zasadowym po aplikacji tego wosku do felg? Jeśli tak to jest to totalny niewypał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Gardor napisał(a):

To spływa po pierwszym myciu czymś zasadowym. 
 

Colli już na pewno dłużej poleży 🙂

Auto myje raz w tygodniu i zawsze opony/felgi są myte Deturner Wheels & Tire Cleaner, który jest zasadą, więc myjąc nawet tylko opony, felgi chcąc nie chcąc także nim troszkę oberwą. 

Wrzucę więc colli + reload. Tak na prawdę chodzi głównie o to, aby po woskowaniu wewnętrzne części felg utrzymać w możliwie najlepszym stanie przy niewielkim nakładzie pracy, bo dostęp do nich jest mocno ograniczony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, bcz_pl napisał(a):

Nadaje się on do takiego zastosowania czy może narobić szkód?

Nadaje. Ale szkód możesz narobić jak będziesz tym nieodpowiednio pracował: za duże obroty, zbyt duży nacisk.

Bezpieczniej dla Ciebie będzie jak użyjesz Cocnept Chu-sol.

 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@xadamx ,@zwirek03 ,@Tuptuś  dzięki Panowie za pomoc. 😉

Od razu spytam też czy ktoś walczył z podobnymi defektami lakieru jak na poniższych zdjęciach, jest jakaś szansa na doraźny sposób żeby nie kłuło tak bardzo po oczach? Lakierowane parę lat temu w ASO i wychodzą takie kwiatki…

 

 

IMG_8944.jpeg

FullSizeRender.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje sprawdzona mikrofibre do odtluszczania zmywaczem lub ipa przed polozeniem powloki, czyli musi byc delikatna. Kolejna mikrofibre do docierania tlustych lub przyschnietych past polerskich zeby ladnie zbierala nadmiar i wszystko dotarlo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.