Administrator AreK Opublikowano 4 Lipca 2017 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2017 5 godzin temu, piesu102 napisał: Witam, która chemia lepsza pod kątem usuwania nieprzyjemnych zapachów i plam na tapicerce niewiadomego pochodzenia, lepszy chemspec czy tersus ?? Jedna i druga firma posiada w swojej ofercie produkty z działania których będziesz zadowolony. Ja używam głównie Tersus'a. Zaraz po dobrym praniu, jak wszystko dobrze wyschnie polecam ozonowanie. Powinieneś zapomnieć o nieprzyjemnych zapachach. Godzinę temu, Horas91 napisał: Cześć, Jaką powłokę polecacie na białą perłę? Unc-r czy szukać czegoś innego? To tak jakbyś zapytał która dziewczyna najładniejsza. Jeśli odpowiednio przygotujesz lakier swojego samochodu to w przypadku swojego koloru nie zauważysz dużych zmian stosując powłokę A czy B. UNC-R jest bardzo dobrą i trwałą powłoką i na Twoim miejscu nic bym nie kombinował. 8 minut temu, indoman napisał: zostaja mi takie dziwne rysy po p Rysy po paście. Hmmmm. Może to smugi po IPA? Spróbuj rozcieńczyć. To takie troszkę wróżenie z fusów. Zrób zdjęcie 50/50 może więcej zobaczymy.
indoman Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2017 23 minuty temu, AreK napisał: Rysy po paście. Hmmmm. Może to smugi po IPA? Spróbuj rozcieńczyć. To takie troszkę wróżenie z fusów. Zrób zdjęcie 50/50 może więcej zobaczymy. Uściślając to wyglada to tak jakby drobinki zaschnietej pasty pod wplywem ipy sie rozpuszczały i zostają takie rysy po nich. (rysy pastowe)
Administrator AreK Opublikowano 4 Lipca 2017 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2017 Przetrzyj najpierw element z pasty a następnie czystą mf i ipa. Jeśli to nie pomoże to nie wiem o co chodzi.
Praobyvatel Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2017 Dzień dobry, dopiero zaczynam przygodę z detailingiem i nie wiem jakie wnioski wyciągnąć po zmierzeniu grubości lakieru w moim Volvo S60 z 2006r. Poza maską wszystkie wartości oscylują w granicach 80-110 mikronów, natomiast we wnękach jest to 50-70 mikronów. Czy są to normalne wartości? Mam wrażenie, że są niskie, ale z drugiej strony na lakierze jest fabryczna morka, więc gdyby auto przechodziło wcześniej głębokie korekty to by tej morki chyba nie było?
Zdroja0 Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2017 Krauss DB5800S vs Bass BP-5119? Krauss: Skok: 8 mm Częstotliwość 50/60 Hz Moc: 900W Regulacja obrotów: 2500/min - 6500/min Średnica tarczy: 125 Długość kabla: 4 m Waga: 2,3 kg Cena: 585 Bass: Skok: ? Częstotliwość: 50Hz Moc: 950W Regulacja obrotów: 1500-6800 rpm Średnica tarczy: 180mm Długość kabla: ? Waga: 2,40kg Cena: 265-300
Gesiu_15 Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2017 @Zdroja0 warto dołożyć i kupić Kraussa
Zdroja0 Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2017 W czym lepszy bo parametry przemawiają za bass?
wilk30 Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2017 Rozważ jeszcze kupno tanszego Euroteca ma: obroty od 2000-6400 pad 150mm skok 9mm kabel 2m waga 2.10 z padem 150mm moc 2250W (Oczywiście tyle pewnie nie ma tak sądzę) cena 227zł
juveadamo Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 Nigdy nie nakładałem cleanera maszynowo. Pad finischowy i wolne obroty tak to powinno wyglądać ? Ile przejazdów na jednym panelu ? Maszyna DA 8mm
resiak70 Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 Jaki zapach do auta w sprayu polecacie ? Myślałem nad kupnem Chemical Guys Stripper stent, co o nim sądzicie ? Jak z jego trawłością, ile utrzymuję się zapach ? Czy lepiej po prostu kupić puszkę Californi Corrando Cherry ? Szukam też jakiegoś wosku na lato, zawsze kładę fusso na swoje auto, jednak na ciepłe dni szukam czegoś bardziej pod look Chciałbym żeby starczył mi na trochę czasu, nie chce kupić małej puszeczki za 300zł ;P w oko wpadł Mi Soft99 Authentic Premium Wax, Soft99 Kiwami Extreme Gloss Wax oraz Poorboy's World Natty's Paste Wax Black. Posiadam też cleaner od SG paint cleaner +, ale nigdy go nie nakładałem, w jaki sposób najlepiej nakładać go ręcznie ? Ewentualnie w jaki sposób maszyną, posiadam kraussa DA 8mm, nie chce gnoju narobić ponieważ auto ma rok i lakier jest w niezłym stanie, myte zawsze w właściwy sposób
powalla Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 Takim postem pokazujesz nam że ... nic nie czytałeś! Są wakacje ... miłej lektury!
powalla Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 Co nie znaczy że nie możesz sobie poszukać info które wielokrotnie się na forum pojawia ...
resiak70 Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 Jak bym znalazł to bym tu nie pisał, skoro nie chcesz pomóc to nie rozumiem po co w ogóle komentujesz,a na forum jest tyle postów że trudno cokolwiek znaleźć.
Moderator BiałyGTi Opublikowano 5 Lipca 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 25 minut temu, resiak70 napisał: Jak bym znalazł to bym tu nie pisał, Problemy z szukaniem chyba masz bo mi to na telefonie zajęło ok 30 sekund
KHOT Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 24 minuty temu, resiak70 napisał: Jak bym znalazł to bym tu nie pisał, skoro nie chcesz pomóc to nie rozumiem po co w ogóle komentujesz,a na forum jest tyle postów że trudno cokolwiek znaleźć. 1. http://bfy.tw/CfS2 2. http://bfy.tw/CfS9
Donik Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 31 minut temu, resiak70 napisał: Jak bym znalazł to bym tu nie pisał, skoro nie chcesz pomóc to nie rozumiem po co w ogóle komentujesz,a na forum jest tyle postów że trudno cokolwiek znaleźć. Na forum jest wszystko, w szczególności na górze po prawej stronie są odnośniki. Patrzysz ale nie widzisz, bo nawet nie chcesz dostrzec. Co do strippera, mi tam odpowiada, mojej Kobitce nie. Aczkolwiek mistrzem trwałości to on nie jest.
Praobyvatel Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 Czy po każdej korekcie lakieru morka jest co raz mniej widoczna aż znika całkowicie? Czy może jednak dopóki nie zastosuje się papierów ściernych to morka nigdy nie zniknie? Pytam, bo zależy mi na tym aby pozostawić sobie jak najwięcej lakieru na aucie na przyszłe prace, jednak jeśli morka po kilku korektach i tak nie zniknie, to chyba wolę zająć się nią od razu.
Administrator AreK Opublikowano 5 Lipca 2017 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 @Praobyvatel, zrób korektę ściągając jak najmniej lakieru. Jeśli usuniesz morkę to usuniesz dużo lakieru tym samym nie pozostawiasz sobie pola do popisu na kolejne "akcje". 1
bienek Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 Mysląc logicznie to faktycznie każde polerowanie troszeczkę wygładza lakier, ale bez papierów czy odpowiednich padów do usuwania morki to samym polerowaniem lustra nie zrobisz.
Gość Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 40 minut temu, Kubaa napisał: W jaki sposób zadziałać na to? Na rdzawy nalot deironizery, potem ewentualnie pasta do metalu/chromu
ghost Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 2 godziny temu, AreK napisał: zrób korektę ściągając jak najmniej lakieru. AreK, widzę, że poruszyłeś temat korekty bez zdzierania za dużo, to miałbym pytanie do Ciebie lub któregoś z kolegów. Chce usunąć swirle i małe rysy widoczne w słońcu. Mimo chuchania i dmuchania w codziennym użytkowaniu jakaś ryska sie zawsze trafi. Czarny Mercedes. Mam rotację ale nie chce jej ruszać bo chciałbym żeby zostało jak najwięcej lakieru. W swoich zasobach chemicznych posiadam Ultimate Compound i Koch Chemie Antihologram m2.01. Dokupiłbym na szybko maszynkę DA, jednorazowo może być nawet Eurotec/Bass. Z tego co sie dowiedziałem w DA stosujemy o jedną klasę twardsze pady. Czy jak zrobie 2 step i do tego dokupie biały zamkniętokomorowy pad NAT DA 150mm twardy pod Meg UC, a poźniej czerwony NAT DA 150mm miękki pod Antiholo będzie ok? czy iść innym tropem, one step ?
Gość Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 1 godzinę temu, ghost napisał: AreK, widzę, że poruszyłeś temat korekty bez zdzierania za dużo, to miałbym pytanie do Ciebie lub któregoś z kolegów. Chce usunąć swirle i małe rysy widoczne w słońcu. Mimo chuchania i dmuchania w codziennym użytkowaniu jakaś ryska sie zawsze trafi. Czarny Mercedes. Mam rotację ale nie chce jej ruszać bo chciałbym żeby zostało jak najwięcej lakieru. W swoich zasobach chemicznych posiadam Ultimate Compound i Koch Chemie Antihologram m2.01. Dokupiłbym na szybko maszynkę DA, jednorazowo może być nawet Eurotec/Bass. Z tego co sie dowiedziałem w DA stosujemy o jedną klasę twardsze pady. Czy jak zrobie 2 step i do tego dokupie biały zamkniętokomorowy pad NAT DA 150mm twardy pod Meg UC, a poźniej czerwony NAT DA 150mm miękki pod Antiholo będzie ok? czy iść innym tropem, one step ? Bez przesady, że z lakieru Mercedesa rotacją "usuniesz" za dużo. Średni pad lub "one-step" pad i Antiholo najlepszy na jednoetapowe do twardych Niemców, jeśli płytkie zarysowania.
Administrator AreK Opublikowano 5 Lipca 2017 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 Jeśli auto jest po korekcie a mimo tego powstały mikrozarysowania to co stoi na przeszkodzie przejechać go rotacją na miękkim padzie i antyholo. Zobacz co się będzie działo. Jeśli uznasz ,że to za mało to zrób dwa etapy. Jeśli boisz się o holo to użyj maszyny DA na wykończenie. Zasada,że do DA stosujemy o stopień twardsze pady. Hmmmm.... Pierwsze słyszę. Wszystko zależy co obrabiamy. Każdy przypadek jest inny i należy go potraktować bardzo indywidualnie. Z mojego doświadczenia wynika, że mało kiedy pewne zasady mają zastosowanie. 1
ghost Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 31 minut temu, AreK napisał: Jeśli auto jest po korekcie a mimo tego powstały mikrozarysowania to co stoi na przeszkodzie przejechać go rotacją na miękkim padzie i antyholo. Zobacz co się będzie działo. Jeśli uznasz ,że to za mało to zrób dwa etapy. Jeśli boisz się o holo to użyj maszyny DA na wykończenie. Zasada,że do DA stosujemy o stopień twardsze pady. Hmmmm.... Pierwsze słyszę. Wszystko zależy co obrabiamy. Każdy przypadek jest inny i należy go potraktować bardzo indywidualnie. Z mojego doświadczenia wynika, że mało kiedy pewne zasady mają zastosowanie. Korekta ma być delikatna, więc uznałem, że DA będzie jak znalazł, a nie pracowałem jeszcze na DA. Więc zbieram informacje bo jak coś robić to porządnie To wiadome, że każdy przypadek trzeba traktować indywidualnie, nic nie zastąpi doświadczenia. Tym sie sugerowałem odnośnie twardszych padów: kanał MX nowicki, odcinek 19 od 3:05 omówienie padów, a samo stwierdzenie około 5:40
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się