Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Rozkleiłem (właściwie to same się rozkleiły) lampy tylne z E46 i zastanawiam się czym je posklejać. Chodzi o przyklejenie klosza do odbłyśnika. Jakiego kleju użyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bienek napisał:

Potrzebuję DOBREGO kleju do tapicerki. Mam delikatnie odklejoną okleine na boczku drzwi. Ktoś poleci coś godnego uwagi?

bK5nRs.jpg

Kupiłem kiedyś "klej szewski" tak sie nazywał, nie pamiętam firmy, kleił gumę, skórę, plastiki, dosłownie wszystko na długie lata, wytrzymywał wilgoć i mróz, jak skleiłem tworzywo z metalem i po roku chciałem naprężyć tworzywo, to tworzywo pękło a klej trzymał... ciekaw jestem czy można go jeszcze dostać :o

 

30 minut temu, szuwar333 napisał:

Witam, chciałbym sie na szybko poradzić czym usunąć hologramy i zmatowienia po ręcznym użyciu (na szczęście tylko na kawałku zderzaka).

"Eksperci" z dwóch sklepów moto w mojej okolicy powiedzieli że rysy mogę usunąć ręcznie farecli G3 przy użyciu ściereczki bawełnianej (najlepsze jest to że ten sam produkt i postępowanie zalecono mi dwóch miejscach) i później  na to nałożyć wosk w płynie firmy PLAK . Dużo nie myśląc i nie czytając forum, zrobiłem jak mi polecono (robiłem na mokro). Rysy może i usunąłem, z daleka zderzak wygląda dobrze, ale powstały hologramy i delikatne zmatowienia, widoczne przy świetle z bliska. 

Trochę poczytałem i wiem, że postąpiłem źle :oops:.  Jaki środek byście polecili na poprawienie lakieru na błotniku ręcznie? Poniżej moje typy:

- MEGUIARS SwirlX

MENZERNA ONE STEP POLISH MENZERNA 3 IN 1 250ML

- MEGUIARS Scratch X 2.0 

Do tego pad: 

ValetPRO Ergo Polishing Applicator

- Monster Shine Aplikator ręczny Lite Polishing - średnio twardy

Miło gdyby środek posłużył również do usunięcia delikatnych rysek na przyszłość.

Nie oczekuje efektu lustra, ani przywrócenia stanu fabrycznego auta, bo nie mam też na to czasu obecnie:/

 

Megs Ultimate Compound usunie rysy, swirle i zmatownienia. To najmocniejszy środek z bezpiecznych do prac ręcznych.

Pad już musisz dobrać do marki i lakieru. Jak średni nie bedzie dawał rady to hard i wpracowywać do skutku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto to Fiat Bravo 2 kolor czarny.

Czytałem o Megs Ultimate Compound, ale zastanawiałem się czy dla bezpieczeństwa nie wziąć mniej ściernego środka czyli SwirlX. 

Trochę się obawiam że przy pomocy UC porobię więcej hologramów ponieważ w kilku postach na forum określano go jako średnio/mocno ścierną pastę. Szkoda że nie można kupić próbek tych środków żeby się przekonać jak działają na dany lakier:P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, szuwar333 napisał:

Witam, chciałbym sie na szybko poradzić czym usunąć hologramy i zmatowienia po ręcznym użyciu G3 (na szczęście tylko na kawałku zderzaka).

"Eksperci" z dwóch sklepów moto w mojej okolicy powiedzieli że rysy mogę usunąć ręcznie farecli G3 przy użyciu ściereczki bawełnianej (najlepsze jest to że ten sam produkt i postępowanie zalecono mi dwóch miejscach) i później  na to nałożyć wosk w płynie firmy PLAK . Dużo nie myśląc i nie czytając forum, zrobiłem jak mi polecono (robiłem na mokro). Rysy może i usunąłem, z daleka zderzak wygląda dobrze, ale powstały hologramy i delikatne zmatowienia, widoczne przy świetle z bliska. 

Trochę poczytałem i wiem, że postąpiłem źle :oops:.  Jaki środek byście polecili na poprawienie lakieru na błotniku ręcznie? Poniżej moje typy:

- MEGUIARS SwirlX

MENZERNA ONE STEP POLISH MENZERNA 3 IN 1 250ML

- MEGUIARS Scratch X 2.0 

Do tego pad: 

ValetPRO Ergo Polishing Applicator

- Monster Shine Aplikator ręczny Lite Polishing - średnio twardy

Miło gdyby środek posłużył również do usunięcia delikatnych rysek na przyszłość.

Nie oczekuje efektu lustra, ani przywrócenia stanu fabrycznego auta, bo nie mam też na to czasu obecnie:/

Ręcznie usuwanie to męczarnia ;) Jeśli ktoś z znajomych maszynę polerską to pożycz i zrób takiego One Stepa i lakier znacznie odzyska swój blask , zależy od lakieru i kombinacji past ale trochę usuniesz ;) Dużo Mx Nowicki w tym filmiku powiedział , pokazał :) Warto obejrzeć ten odcinek jak i resztę , bardzo przydatna lektura na przyszłość :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udalo mi sie uwiecznic dreczacy mnie problem ;
 

Przypomne ze lakier dosc starannie wycialem megsem 101 na mf.

Dzis powinienem juz miec dodatkowo pasty menzerna : 2500 + 3000 + 3500

Pady mam rozne.

Przylozyc sie bardziej do tego lakieru z polishem czy klasc nacisk bardziej na finish po lekkim polishowaniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki ;) bede dzialal.

 

Mam pytanie jeszcze - czym najlepiej doswietlic lakier zeby bylo dobrze widac te holosy?

Niezle sie musze nawyginac zeby swiecac z gory latarka i patrzac od dolu je dostrzec choc troche a w sloncu cale auto w hologramach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Michał126 napisał:

Z innej beczki. Czym sugerujecie pomalować miskę olejową? Muszę zrzucić miskę w Maluchu, bo uszczelka już powiedziała dobranoc i olej spiernicza jak zły. Przed wymianą o tym nie wiedziałem, bo miałem na bagnecie minimum i nie dolewałem gdy taki poziom się ustabilizował, nie mając czego i chcąc kupić dobry, ale po wymianie niestety znaczę teren. :lol: Myślałem, żeby wyszlifować miejsca, gdzie powierzchownie pojawiła się korozja, zabezpieczyć je Miparoxem i pociągnąć całość albo epoksydem w sprayu, albo czymś pokroju Hammerite'a.

Ponawiam ;) Chyba się zaplątało w gąszczu innych pytań. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć :)

Zamierzam sprzedać auto w najbliższym czasie (VW Jetta 2012) i w ramach przygotowania do sprzedaży zdecydowałęm się na auto-detailing. Nie znam się na tym za cholerę więc poszukuję miejsca w Warszawie lub okolicach, gdzie mógłbym coś takiego zlecić z dobrym stosunkiem cena/jakość. 

Przez to, że się na tym nie znam obawiam się, że z łatwością ktoś mnie zrobi w kunia :P  Czy ktoś mógłby wskazać kogoś godnego polecenia? 

Pozdrówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za polecenie :) Patrząc po cenach, to chyba musiałbym zostawić z 1500 zł netto, bo jest parę niedoskonałości/rys na lakierze, które potrzebuję usunąć. Samego auta nie opchnę pewnie za więcej niz 40 tys, więc nie wiem czy jednak nie wycofać się z tego pomysłu. Jak myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Żaden klient nie zapłaci Ci za korektę bądź pełen detailing. Czasami warto podjechać do studia i zapytać co można zrobić niedużym kosztem a z ogromnym efektem. Paweł Nowicki nie wywali Cie w kosmos ;-)

  • Super 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, ghost napisał:

Kupiłem kiedyś "klej szewski" tak sie nazywał, nie pamiętam firmy, kleił gumę, skórę, plastiki, dosłownie wszystko na długie lata, wytrzymywał wilgoć i mróz, jak skleiłem tworzywo z metalem i po roku chciałem naprężyć tworzywo, to tworzywo pękło a klej trzymał... ciekaw jestem czy można go jeszcze dostać :o

Potwierdzam, skleiłem tak gumowo materiałową listwę ozdobna w swoim golfie Mk4. Wcześniej próbowałem kleju w sprayu od APP ale nie kleiło się wcale, a o dziwo był do tego specjalnie przeznaczony, dopiero ten klej szewski dał rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.