mc_marcino Opublikowano 8 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 15 godzin temu, buka napisał: Panowie Volvo V70 III gen. Jaki silnik benzynowy jest najlepszy w tej budzie? Jakieś typowe usterki modelu. Najlepszy w tej budzie V70III swoje waży, moim zdaniem to jest 2.4 d5 185/400Nm polecam bo takim jeżdżę od pół roku, usterek puki co brak a z benzyny to t6 3.0T O usterkach polecam poczytać na www.volvoforum.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 8 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Kolega pyta o benzynę, a ty o klekocie piszesz. Brać z 4,4 V8 produkcji yamahy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolomanolo Opublikowano 8 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Najmniej awaryjny z benzynowych volvo to chyba 3.2, przebiegi po pół miliona to nie problem przy odpowiednim użytkowaniu. Do roku bodajże 2010 zdarzało się, że wyciągał się łańcuch rozrządu (podobnie w T6), później z tego co mi wiadomo było już ok.2.5T lubią pękać tuleje przy mocniejszym katowaniu. Podobnie jak w Focusach st mk2. W foce rs mk2 problem wyeliminowano zmieniając między innymi nacięcia między cylindrami. Kolega i sąsiad jeździ takim w v70 i spalanie niewiele mniejsze od T6, a jednak awaryjność i koszty eksploatacji (choćby ze względu na rozrząd) trochę większe. T6 użytkuję od 8k km w Xc70, w tym 3k na gazie. Odpukać nic się nie dzieje, a że widywałem takie z najechanymi 400k km to jestem dobrej myśli. Konstrukcyjnie bardzo zbliżony do 3.2, potencjalna awaryjność rośnie przez turbinę i większą moc. Mój jest w wersji polestar i to już się odpycha całkiem fajnie. Znam jeden egzemplarz zrobiony na ok. 370 KM i lekko nie ma, a daje radę.4.4 Yamahy słyszałem, że bardzo spoko, ale na tym moja wiedza się kończy. Trochę egzotyka, raz tylko tym jechałem i mi zdecydowanie bardziej odpowiada charakterystyka doładowanego T6.Chyba jeszcze 1.8 był o którym nie mam pojęcia, ale tutaj masa v70 może stanowić problem w komfortowym poruszaniu się.Automatyczna skrzynia biegów to słabe ogniwo tych aut. Nie jest demonem szybkości i zdarza się wiele awarii sterowników, elektrozaworów itp. Choć z drugiej strony właśnie kumpel sąsiad w swoim v70 silnik już zmienił, a skrzynia ma conajmniej 300k km przebiegu i ma się dobrze. Więc jak ze wszystkim - zależy od eksploatacji, serwisu... Panowie Volvo V70 III gen. Jaki silnik benzynowy jest najlepszy w tej budzie? Jakieś typowe usterki modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S3ci0r Opublikowano 1 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Panowie, jakąś stronę byście polecili gdzie można sprawdzić historię auta? Chodzi o Toyotę Corollę Verso z nr VIN NMTER16R40R028726. W ogóle ma jakiś sens sprawdzanie przez internet? Warte to coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karbo Opublikowano 2 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 @S3ci0r szukasz sobie verso? Odezwij się na priv, mam cus takiego na sell żeby nie było offtopu to autodna.pl Choć odpowiadając, przez internet to tak Wisz, coś tam się dowiesz, ale coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S3ci0r Opublikowano 2 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 sprawdziłem i... 2015 ODNOTOWANO SZKODĘ NA POJEŹDZIE Kraj: NIEMCY Kwota: 500 - 750 EUR 2017 ODNOTOWANO SZKODĘ NA POJEŹDZIE Kraj: POLSKA Kwota: 30000 - 50000 PLN także ten tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 2 godziny temu, S3ci0r napisał: sprawdziłem i... 2015 ODNOTOWANO SZKODĘ NA POJEŹDZIE Kraj: NIEMCY Kwota: 500 - 750 EUR 2017 ODNOTOWANO SZKODĘ NA POJEŹDZIE Kraj: POLSKA Kwota: 30000 - 50000 PLN także ten tego... daj linka żeby ostrzec innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S3ci0r Opublikowano 2 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 wrzucę później jak znajdę, dołączę raport do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Cześć Moi rodzicie mieli wypadek samochowy i ich niezawodny Avensis T27 niestety nadaje się do kasacji. W związku z tym szukam dla nich samochodu do 40 tys zł. Wstępnie wybór padł na Passata B7 w benzynie - w związku z tym pytanie, czy ktoś ma jakieś opinie nt tych silników? Może ewentualnie polecicie inne auto w tej klasie i cenie? Warunek to na pewno benzyna, klasa Avensisa, Passata itp, rocznik co najmniej 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 4 godziny temu, blaszczu napisał: Cześć Moi rodzicie mieli wypadek samochowy i ich niezawodny Avensis T27 niestety nadaje się do kasacji. W związku z tym szukam dla nich samochodu do 40 tys zł. Wstępnie wybór padł na Passata B7 w benzynie - w związku z tym pytanie, czy ktoś ma jakieś opinie nt tych silników? Może ewentualnie polecicie inne auto w tej klasie i cenie? Warunek to na pewno benzyna, klasa Avensisa, Passata itp, rocznik co najmniej 2010 to może po co kombinować jak avensis taki był ok to kupić po lifcie i cieszyć się jazdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 4 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Daruj sobie B7 w benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 1.4 150 KM może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 4 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Zostałbym przy Ave z niezawodnym 1.8 w benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabek246 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Panowie użytuje ktoś Lagune 3 w 2.0 DCI? wypowie się ktoś o tym aucie z tym silnikiem? nie interesuje mnie 1.5 bo wg. mnie bedzie za słaby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa47 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Yyy. w środę jadę oglądać samochody i mam kilka typów jak Audi A6 C5 2.8 oraz Seat Toledo II silnik 1.8 lub 2.3 Może ktoś się coś wypowiedzieć na co uważać itd. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 11 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Seat Toledo II silnik 1.8 udany silnik żadnych poważniejszych usterek nie miał,zwróć uwagę na uszczelkę zaworów lubi puszczać na "półksiężycach" i od spodu auta zajrzyj w okolicę prawego narożnika głowicy czasami lubi się tam pocić, dosyć dużo pali ok 11-12 litrów LPG w mieście. Toledo 2.3 dosyć rzadki silnik i skomplikowany ze względu na nie typową budowę,drogi w eksploatacji i bardzo często nie równo pracuje. Za to auta z tym silnikiem są fajnie wyposażone. Skupił bym się na silniku 18 20V lub bardzo rzadko występującym (był montowany na specjalne zamówienie) 1.8 T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 12 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 Z C5 poogladaj ja dokładnie gdzie ją rdza bierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa47 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 @danielek. A jak ze spalaniem poza miastem ? chodzi mi głównie na wieś ? @buka To wiadomo, bo kazdy samochód czy nawet toledo ma te problemy Nic więcej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 19 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 VR5 to VR6 z obciętym cylindrem. Flaki są takie same, z rozrządem włącznie. A tekstu o montowanym na specjalne zamówienie silniku nawet nie ma co komentować, może na specjalne zamówienie wrzucali 4x4 jeszcze i W12 z Bentleya? W 1.8 lubi zdechnąć napinacz łańcucha, jak trzeba również łańcuch wymienić to dochodzi do tego pasek. 1.8t jak to 1.8t, zresztą wszystkie pokrewne auta(golf 4/a3 8l/bora/leon 1m/octavia 1u) w eksploatacji od strony mechanicznej to baaardzo podobne koszty, ogrom części jest wymiennych między tymi samymi modelami. A z tych kilku typów... Nie wiem czy któryś bym wybrał. A6 C5 to problematyczne przednie wahacze(komplet to pewnie 1,5-2k jeśli ma to mieć sens), zamiast 2.8 więcej sensu ma 2.7t, w tolku raczej wolałbym ARL(ale trzeba liczyć dodatkowe +/- 4k do pakietu startowego na turbo i pompki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrowy_zab Opublikowano 19 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 2 godziny temu, siewcu napisał: ł. A6 C5 to problematyczne przednie wahacze(komplet to pewnie 1,5-2k jeśli ma to mieć sens) Nie skreślałbym samochodu z powodu wielowahaczy które wymienia się co 200/300tyś :D. Dając za to lepszy komfort... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 19 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 200-300k? Trochę przegiąłeś, na naszych drogach 100k przy kompletnym nowym zawieszeniu i tak jest dobrym wynikiem... Poza tym, moje zdanie, że jeśli brać to 1.9 TDI(chyba że się trafi 2.5 - ale po remoncie, zrobienie tego po bożemu to ponad 10 tysięcy) albo 2.7 biturbo quattro. Moc jakaś porażająca nie jest, bo to tylko 230 KM - a auto małe nie jest - ale silnik gaz toleruje i jak się komuś zachce to coś tam można dołożyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrowy_zab Opublikowano 20 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 W dniu 19.06.2018 o 15:02, siewcu napisał: 200-300k? Trochę przegiąłeś, na naszych drogach 100k przy kompletnym nowym zawieszeniu i tak jest dobrym wynikiem... Poza tym, moje zdanie, że jeśli brać to 1.9 TDI(chyba że się trafi 2.5 - ale po remoncie, zrobienie tego po bożemu to ponad 10 tysięcy) albo 2.7 biturbo quattro. Moc jakaś porażająca nie jest, bo to tylko 230 KM - a auto małe nie jest - ale silnik gaz toleruje i jak się komuś zachce to coś tam można dołożyć... Kupiłem passka z przebiegiem 250k który miał orginalne wahacze (prawdopodobnie z 1szego montażu). Luz był na jednym z wahaczów po stronie pasażera, tego wymieniłem na Febi. Passek do 290k przy mnie pojeździł czyli 40kkm po Polskich drogach. Zawieszenie dalej było ok. A biorąc pod uwagę że 250kkm na pewno nie jeździł po płastkim stole...;). Oczywiście mówimy o orginalnem lemforderze a nie zamiennikach (tu się nie będę kłócił - wierzę, że wysiadają po 80-100kkm). W dniu 19.06.2018 o 15:02, siewcu napisał: Moc jakaś porażająca nie jest, bo to tylko 230 KM A to polecane 1.9TDI więcej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 No, znajomy ma 240. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa47 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Byłem i oglądałem i jeździłem tym audi 2.8 i powiem szczerze że muszę dozbierać kasy i wtedy kupić coś lepszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Coś lepszego tzn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się