Michał126 Opublikowano 14 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 11 godzin temu, KZFR napisał: Tankujecie zazwyczaj "zwykły" ON + Archoil czy "lepszy" + Archoil? Tylko zwykły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 14 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Zwykły. "Niezwykly" ON jest jeszcze bardziej suchy więc uklad paliwowy ma trochę cięższe życie. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz-odkrywca Opublikowano 14 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Umyłem auto siostry wyleciał qd good stuff gloss detailer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurdziaszek Opublikowano 14 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 A ja sobie poprostu nie myłem, nie czysciłem tylko zalałem moją Saabinke ravenol vst ;) Mam nadzieję że się odwdzięczy Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#kris Opublikowano 14 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Zwykły. "Niezwykly" ON jest jeszcze bardziej suchy więc uklad paliwowy ma trochę cięższe życie. Pzdr.Uuuu a ja od dłuższego czasu leje niby to lepsze na BP. Troszkę mnie to stwierdzenie przestraszyło. Pasowałoby coś też dodawać do paliwa??Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KZFR Opublikowano 14 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 3 godziny temu, Manolito77 napisał: Zwykły. "Niezwykly" ON jest jeszcze bardziej suchy więc uklad paliwowy ma trochę cięższe życie. Pzdr. To akurat nie do końca jest prawdą. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrek1980 Opublikowano 14 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 22 godziny temu, KZFR napisał: Tankujecie zazwyczaj "zwykły" ON + Archoil czy "lepszy" + Archoil? U mnie Verva plus Archilo dawały odwrotne rezultaty.Ale zwykły ON i Archiol petarda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 14 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Odnośnie oleju, jakie proporcje oleju 2t lejecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smerf91 Opublikowano 14 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2019 Ogarnąłem auto rodziców: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 15 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 19 godzin temu, Manolito77 napisał: Zwykły. "Niezwykly" ON jest jeszcze bardziej suchy więc uklad paliwowy ma trochę cięższe życie. Pzdr. To jest popularny mit. Owszem, jest w tym ziarno prawdy, ale nie należy ekstrapolować tego na wszystkie rodzaje ON. To dotyczy tych "arktycznych", pozbawionych kwasów tłuszczowych estrów metylowych, czyli FAME. Pakiety w tych paliwach zawierają jakieś tam modyfikatory tarcia, ale smarność i tak mają niższą niż podstawowe. Za to "normalne" premium prawie na pewno ma wyższą smarność. Sam porównywałem karty na Shellu. Za to premium nie ma wyższej liczby cetanowej, a tak się powszechnie myśli, zaś Archoil ją podnosi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukasM Opublikowano 15 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Sobotnie popołudnie: Oczywiście x4: Moi pomocnicy: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kursien Opublikowano 15 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Szybkie 3godzinki życia minęły Piana SG niebieska, dwa wiadra VP AP + ADBL BM, na deser ponowna aplikacja Binder Premium Hydrophobic Wax. Koła Excede UWC oraz T&R, a jako deser SG B2B. Plastiki zewnętrzne KC PSS. Dodatkowo odkurzylem środek i przetarlem wnęki w/w szamponem i zabezpieczylem ADBL QD1. To był dobry dzień 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 15 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 zadowolony z Peugeota ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlatyNH Opublikowano 15 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Szybkie mycie dwóch autek. W kolejce czeka nowy nabytek teściowej :D już mnie korci Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoupe Opublikowano 16 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Wczorajsze robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 16 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Trochę za nisko ta kamerka bo na centymetry nie podejdziesz ale pewnie wyżej nie dało rady, szkoda. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 17 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 W dniu 14.09.2019 o 19:35, buka napisał: Odnośnie oleju, jakie proporcje oleju 2t lejecie? Jeśli chodzi o olej 2T to najbardziej optymalna proporcja to była 4-5ml na każdy zatankowany litr paliwa. Czyli jak 10 litrów paliwa tankujesz, dodajesz 50 ml oleju 2T. Oczywiście należy pamiętać o odpowiednich normach takiego oleju w zależności czy w aucie jest filtr DPF czy nie. W e39 gdzie nie miałem DPFu bardzo dobrze sprawdzał się powszechnie dostępny olej 2T Orlenu - półsyntetyczny. Do F11-tki, gdzie jest już obecny DPF zalewałem olej Motula (710) w pełni syntetyczny - w takich samych proporcjach. Za bańkę 1l płaciłem około 45-50 pln. Taka bańka wystarcza na około 200 l paliwa. Natomiast Archoil 6900-D Max wychodzi najlepiej cenowo bo od tego Motula jest ze 20 pln droższy ale wystarcza na 500 l paliwa. Dodatkowo ponoć pomaga lepiej eksploatować DPF. Pzdr. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoupe Opublikowano 17 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 @dareme89nie jest za nisko bo jak widać na ekranie widać kulę haka. Ale i tak jest pomocna bo j mnie szybą tyła mocno opada jak to w ht. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukasM Opublikowano 17 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 @Manolito77, @Michał126 - a Liqui Moly się nie nada? Mam LM 5176, wystarcza na 300 [dm^3]. Mnie się niedługo skończy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 17 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 Z LM używałem jedynie Diesel Spulung ale zauważalny efekt na korekcjach wtryskow był tylko wtedy gdy przy wymianie zalałem go bezpośrednio do nowego filtra paliwa. Zalewany do baku praktycznie nic nie zmienił w korektach wtryskow jak podgladalem w kompie diagnostycznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 17 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 @LukasM - nie używałem, to nie będę ściemniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZimnyKartofel Opublikowano 19 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2019 Mycie po nałożonej około 2 tygodnie temu chińskiej ceramice. Nie spodziewałem się cudów ale niewiele ponad tydzień poleżała i po umyciu auta została wielka tafla. Dziwne trochę bo auto "porządnie" umyte, dokładnie nasmarowane AG SRP, wytarte IPA i dopiero po tym nałożona ta "ceramika". Efekt był super, pierwszy deszcz - super. A później tafla wody. Więc dziś przed pracą szybka myjka na bezdotyku + IPA i na to Tenzi Quartz Spray. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 20 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2019 W końcu nadszedł czas aby ugryźć temat mocno parującej lampy (na tyle mocno, że pod 2 - 3 dniach chłodnych, deszczowych dniach wewnątrz już dość mocno skrapla się woda). Jako wsparcie do roboty posłużyła ta instrukcja:https://www.youtube.com/watch?v=W5VC3xDYw5o Z tą różnicą, że: - zamiast w piekarniku, miejsce klejenia podgrzewałem opalarką, - na podgrzaną spoinę aplikowałem rozpuszczalnik, który w połączeniu z temperaturą powoduje rozwarstwianie się kleju i usprawnia proces rozklejania. Rozpuszczalnik wraz z kloszem kupiłem tutaj: http://www.xenon24.eu/pl/287-klosze-lamp Wcześniej w necie kupiłem sznur butylowy i tym skleiłem nowy klosz. Sam rozpuszczalnik po aplikacji na podgrzaną spoinę zacowuje się jakby wrzał - pewnie zachodzi też jakaś reakcja, która ułatwia rozwarstwianie kleju. Cięcie: Wyjęcie "chromów" aby ich nie uszkodzić przy ogarnianiu i podgrzewaniu lampy: Obudowa oczyszczona ze starego kleju (przewalona robota), nowy klosz uzbrojony we wkład i przygotowanie do montażu: Złożone w całość: Na aucie: Dla porównania prawa lampa, która może nie jest zajechana ale teraz względem nowego klosza widać różnicę: Dlatego na dniach prawa lampa będzie wypolerowana i poczęstowana powłoką kwarcową. Czas zweryfikuje robotę. Pzdr. 4 2 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano2007 Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Mad Cow Candy Wax! I możemy śmigać na Detailling Show 2019! ;D 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inka14 Opublikowano 22 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Korzystając z ładnej pogody powolutku zaczęłam pracę nad swoim autem, na co się w sumie zbierałam od kilku miesięcy i w końcu się udało Dzisiaj pre-wash, mycie na dwa wiadra, zakamarki, kilka powtórzeń bug removera (po wczorajszym kilku-godzinnym tripie związanym z Detailing Show jak zobaczyłam przód auta to aż przysiadłam), pełna dekontaminacja, no i odważyłam się tknąć po raz pierwszy komorę silnika (dzięki @paperson za rady, rzeczywiście motorplasta starczy mi aż do emerytury, może ktoś z Was trochę potrzebuje? ). 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się