Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło 3


Rekomendowane odpowiedzi

Powoli zaczyna mnie już trafiać szlak! Odesłałem laptopa lenovo do naprawy serwisowej 15 grudnia.. Okazalo się, że nie da się go naprawić więc wystawili notę o wymiane na inny sprzęt przez komputronika...Trwało to do 2 lutego!! Po kilku dniach poszedłem do komputronika, żeby zglosić problem i podobno zgloszenie poszło do centrali. Dzisiaj już jest 5 marzec, a ja nadal nie mam laptopa i nikt k.... się nie kwapi aby coś zrobić w tej sprawie!!! 
Do tego tak się złożyło, że laptop kupiony prawie 2 lata temu za 3199 miał taką specyfikację ( I7, 16gb RAM, SSD480 itd..) ze dzisiaj, żeby kupić taki sam trzeba dać ok 4000 zł.
W piśmie jakie dostałem od lenovo stoi, że mają dać laptopa o nie gorszych parametrach lub jeśli to nie bedzie możliwe zwrot kasy....
I tu przeczuwam kolejne kłopoty. Czuję, że komputronik będzie chciał mnie zrobić na szaro i oddać mi te 3199, za które nie ma szans kupić podobnej konfiguracji...

 

Tak naprawdę po raz pierwszy zostałem oszukany przez beznadziejny serwis lenovo bo to oni powinni mi wysłać nowego laptopa, a tak się wypieli i zepchali to na komputronika.. a ja jako konsument jestem najbardziej w tym poszkodowany. Jutro tam dzwonie i przestane być miły i czuję, że się skonczy na jakimś rzeczniku od praw konsumenta.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bienek odezwij sie z takim problemem do rzecznika praw konsumentów - oni lubią takie kwiatki , na pewno nie zaszkodzi, a prawdopodobnie przyspieszy proces zwrotu kasy 

https://prawo.money.pl/bazy-teleadresowe/rzecznicy-konsumentow/p;o;powiatowego;rzecznik;konsumentow,jaroslaw,rzecznik;konsumenta,5,5.html

od siebie dodam, że jeśli otrzymałbyś te 3200 to itak możesz się czuć zadowolony, bo ja kiedys 3 razy naprawialem telefon, az gdy za 4 razem sie popsul to gwarancja minela i telefon poszedl do smietnika :(
Dodatkowo to że ceny wzrosły to nie jest wina sklepu czy Lenovo, a poprostu niestety wynik kopania kryptowalut. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bienek  wypinka na klienta to praktycznie codzienność.

Zanim kupisz gruszki na wierzbie obiecują, jak już kupisz to... spadaj na tą wierzbę. Nie Ty pierwszy i nie ostatni takie przeboje ma z serwisem. I nie tylko 'komputerowym' żeby nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kursien napisał:

3200 to itak możesz się czuć zadowolony, bo ja kiedys 3 razy naprawialem telefon, az gdy za 4 razem sie popsul to gwarancja minela i telefon poszedl do smietnika :(
Dodatkowo to że ceny wzrosły to nie jest wina sklepu czy Lenovo, a poprostu niestety wynik kopania kryptowalut. 

Tym bardziej nie jest to moja wina... Laptop się sam zepsuł, ja go nie uszkodziłem, więc mam prawo rządać chyba takiego samego sprzętu jak miałem. Za 3200 nie kupię takiej konfiguracji i nie zgodzę się na zwrot tych pieniędzy. Jutro się tylko dowiem, jaki numer ma to zgłoszenie i najpierw zadzwonie do centrali i zobacze co powiedzą, jak będa krecić to ide do rzecznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bienek niestety wiem z własnego doświadczenia, że laptopy Lenovo to porażka. Mój ma już co prawda cztery lata ale od ponad roku ma uszkodzony zawias z jednej strony... Skrecalem go kilkukrotnie, nawet próbowałem kleić, nic nie pomogło, teraz ciągle stoi otwarty, bo gdy go zamknę to tak plastiki przeskakują, że boję się pęknięcia. Kilku moich znajomych w innych modelach Lenovo ma to samo. Nigdy więcej tej firmy, a jeszcze jak teraz opisałeś tą sytuację to już w ogóle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zmorka akurat jeśli chodzi o dbanie, to nie mam z tym problemów. Studiuje informatykę, z komputerami mam styczność od nastu lat i regularnie dbam o swój sprzęt, czyszczę i serwisuje, bo mam nadzieję, że niedługo będzie to moje stałe  źródło dochodu. Miałem nawet działalność związana z tym. Według mnie mają po prostu kiepska jakość wykonania, Asus o niebo lepszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samym komputerom nie ma nic do zarzucenia ;) mój ma chyba już z 8 lat i dalej chodzi ale problem z zawiasami potwierdzam. Były 2 lenovo w domu, i w obu rozleciały się zawiasy. Jeden był nawet naprawiany, cała obudowa wymieniona i po jakimś czasie znów to samo. Także wnętrzności ok. Ale opakowanie kicha ;) nie wiem jak te nowe bo jak pisałem my te lapki mamy już trochę lat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedzę w branży od lat to napiszę krótko - jest Lenovo i Lenovo Thinkpad  - 2 różne światy jeśli chodzi o sprzęty mobilne. Prawda jest taka, że wszystko poza serią Thinkpad to jest niestety masówka, której nikt nie chce serwisować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś ciul zarysował mi po raz drugi zderzak z tyłu...przy okazji uszkodził mi czujniki parkowania....Mam nadzieję, że był to piękny nowy, biały suv wypacykowanej lali i że na jej drzwiach został mój piękny niebieski lakier i będzie bo trudno usunąć. Jutro szukam monitoringu. Mam nadzieję, że tam jest.

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkurzyło mnie dzisiaj (i nie tylko)...

Nazywanie wszystkiego HEJTEM. Kuźwa, niedługo kiepskiej pogody nie będzie można skrytykować żeby się paru misiów nie odezwało z bólem rzyci o HEJTOWANIE. Działa to na mnie jak płachta na byka, że we współczesnym świecie ma być słonecznie i miło jak w teletubisiach, bo inaczej jedna z drugą wyjątkowa śnieżynka się poczuje urażona falą nienawiści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, KHOT napisał:

Wkurzyło mnie dzisiaj (i nie tylko)...

Nazywanie wszystkiego HEJTEM. Kuźwa, niedługo kiepskiej pogody nie będzie można skrytykować żeby się paru misiów nie odezwało z bólem rzyci o HEJTOWANIE. Działa to na mnie jak płachta na byka, że we współczesnym świecie ma być słonecznie i miło jak w teletubisiach, bo inaczej jedna z drugą wyjątkowa śnieżynka się poczuje urażona falą nienawiści.

Dokładnie.... albo teksty "maszyny w ręku nie miałeś a krytykujesz".

Hmmm nie wiedziałem, że aby wyrazić opinię o długości gwarancji trzeba mieć ją w ręku :D:D
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten artykuł i 3/4 komentarzy broniących tego człowieka, gdzie ja żyje w Afryce chyba :blink: jeden to nawet podważa że opony były prawie dobre ponieważ miały chyba 1,5 mm bieżnika o Jesus.

Ja głupi GY 4 letnie zimowce na złom z 4,5mm oddałem co za debil ze mnie :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, KHOT napisał:

Nazywanie wszystkiego HEJTEM

Mam podobnie. Nawet słuszna krytyka potrafi być teraz "hejtem" 

Czy ci ludzie nie wiedzą co to słowo oznacza i od jakiego słowa się wzięło?

 

Osobiście  drażni mnie też jak w TV używają tego słowa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.