Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

[ref=#ff3366]robertus[/ref],

W autach gdzie jest skomplikowany lakier i trzeba bazy w różnych kolorach dawać żeby wyszło co trzeba, nie ma innej możliwości

[ref]TfB[/ref],

Super, nie ma garażu detailera bez tego gadżetu ;)

Wolał bym dołożyć do 8hp. U mnie na jednym przelaczniku jest 4hp i niby daje rade ale dużych płaskich paneli tj dachu nie wysuszysz 4hp. Do reszty już wystarczy

Pozdrawiam

Opublikowano

[ref]lukasz87[/ref],

Braciak miał coś ogarnąć, bo on na filmikach się zna, ale z nim się dogadać :dontknow:

 

[ref=#ff3366]elucidate[/ref],

Póki co wleci może jakiś soft i wydech. ;)

Bo brakuje mu trochę mocy zwłaszcza w górnym zakresie

Zobaczymy co mój dealer na to :dontknow::wallbash:

Opublikowano
Kiedy DP i hybyrda? :D

Jak rodzimi tunerzy nauczą się jak poprawnie shamować ten samochód to można zacząć myśleć o down pipe i hybrydzie. Z tego co wiem to Perun dopiero "eksperymentuje" z hybrydą do tego silnika a seryjne turbo ma możliwości na 370/380 PS.

Opublikowano

Heko z GCS Tuning też sobie sprawił Focusa RS

 

W komentarzach wspominał że dobrze trzeba hamować te samochody.

 

 

Fota z jego profilu na fb:

"Focus RS 3 2.3eb 350KM

Na razie docieramy i czekamy na DP i hybrydę "

 

15369913_1343647699019984_8552125959743611707_o.jpg?oh=e39b7ca27c071ba2051135b9cec3e9ea&oe=58B22381

  • Moderator
Opublikowano
685514 Jak rodzimi tunerzy nauczą się jak poprawnie shamować ten samochód

 

A jaki jest problem?

Opublikowano

Problem jest taki, że zaczynasz mieć wątpliwości czy dany tuner wie co robi. Jak dzwonisz gdziekolwiek to mówią, że nie ma problemu - ogarną spokojnie na 400+ na seryjnych gratach. Jak zaczynasz konkretną rozmowę i zadajesz konkretne pytania to okazuje się, że na Twoim samochodzie będą eksperymentowali. Seryjne turbo ma margines na 380 więc nie wiem skąd 400+ PS, jak jedziesz na hamownię i udajesz na poczatku głupka, który się nie zna to "profesjonalista" pokazuje Tobie wyniki na poziomie 290/300 PS. Jak zadajesz pytania dlaczego tak nisko to się śmieje, że widocznie ten typ tak ma. Jak mówisz, że samochód ma procedurę do hamowania plus moze dodatkowo dla pewności rozpięliby napędy to nagle przestają się śmiać i wynik wychodzi na poziomie 338 PS. Nie ma ludzi wszechwiedzących ale jeżeli nie znam tematu albo nie czuję się pewnie w danym zagadnieniu to nie wmawiam ludziom, że się na czymś znam. Osobiście, już jakiś czas temu, podjąłem decyzję, że pobawię się z tym samochodem ale jak zacząłem drązyć temat w PL to dałem sobie na razie spokój. Poczekam na innych, w tym na Heko, którego kreski wklejone zostały powyzej, a któremu to tunerowi specjalizujacemu się w Fordach osobiście pisałem PW na innym formu jak ma hamowac ten samochód :mrgreen: . Jak dla mnie to, w przypadku tego modelu auta, wygląda mi to na razie na mocną dłubaninę i eksperymenty. O dobrych rzeczach zawsze się pisze ale o fuck-upach już nie dlatego poczekam spokojnie jak, np. będzie wyglądał żywot tego RS-a Heko (550 Nm na 2 tys obr :shock: )bo jak zacznie się śledzić jego realizacje to wyskakują takie kwiatki, że szok... Jeden temat, który podlinkował mi Franek, na forum forda gdzie chłopak w zasadzie w fabrycznym Focusie ST miał choinkę kontrolek po profesjonalnym tuningu, kilku innych userów na FB, którzy wszucili zdjęcia resztek silnika po tuningu, etc. Jak świadomie chcę się pobawić w tuning i świadomie tracę gwarancję to chciałbym mieć chociaż pewność, że zostawiam samochód w rękach osoby, która wie co robi.

Opublikowano
685656 O co chodzi z tą hamownią i procedurami do hamowania? Subaru też 4x4 a pojechalem, żadnych procedur i problemów

Ano to że nowego RSa hamuje się na ośce a nie 4x4 bo tak jak pisał lukwawa wychodzą kwiatki

Opublikowano
685665 No dobra ale to on ma te 350 koni ale na osce a podczas jazdy 4x4 to ma 300-315?

na Focus Club Polska była dyskusja że te 350 to jest na overbooscie a norma to około 320KM

Opublikowano

No dobra coś tam napisze

-Po pierwsze focus nie ma overboost na moc tylko moment

-moc na hamowni wychodzi około 340-350 km jeżeli jak pisał [ref=#3366cc]lukwawa[/ref], jest to zrobione poprawnie czyli na przedniej osi, generalnie napęd tego auta jest za inteligentny lub jak kto woli za mało inteligentny bo na rolkach odcina i przezuca moc na różne koła stąd kwiatki przy testach

-co do wytrzymałości to mountune wypuściło lekki soft na 375 km i 530 nm na gwarancji, wiec żadnych tragedii bym się nie spodziewał.

Z resztą revo zaraz startuje ze stage 2 na około 418km a pumaspeed jeździ od pół roku 430km autem z seryjnym turbo bez żadnych problemów więc :good:

-mi wystarczy wspomniany soft od mountune na 380 km i 530 nm z wydechem i dolotem bo lata już na tym całe UK bez zadnych problemów, jeżeli nie to to pewnie zdecydowanie poszedł bym w stronę revo.

Nawet jeśli przyrosty nie wydają się duże to jak spojrzysz na wykres w granicach 3 tyś obr. jest +60 Km i +100nm .

Zresztą jestem juz na tyle dojrzały 8-) żeby zdać sobie sprawę że nawet jakby miał 200 km to najsłabszym ogniewem jestem ja, bo rs żeby naprawdę jechał potrzebuje ogarnietego kierownika a nie manekina co będzie naciskał przyciski i klepniety pedał w podłogę ;)

Żeby to zobaczyc trzeba się tym autem wybrać na ciasny tor i zobaczyć jak wygląda mina przewiezionego właściciela a45, rs3, r7 itp. (Absolutnie nie mowie ze te auta są złe..... służą one po prostu do czegoś zupelnie innego)

Opublikowano
[ref=#ff3366]robertus[/ref],

W autach gdzie jest skomplikowany lakier i trzeba bazy w różnych kolorach dawać żeby wyszło co trzeba, nie ma innej możliwości

[ref]TfB[/ref],

 

e tam, jak mam trojwarstwowy lakier w mazdzie i wszedzie 70-80 mikronow. takze nie ma reguly, trzeba sie cieszyc ze masz 200, bo ja to nie bede mial z czego sciagac.

 

Piekny ford, zazdroszcze.

Opublikowano

[ref]Gardor[/ref],

Bez zarzutu, zrobiłem 12000 km i żadnych oznak zużycia :good: zawsze po myciu używam najlepszego qd tj. Last touch od megsa i jest cały czas dobrze, więc śmiało można powiedzieć że kanapka CS i UNCR dają radę

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.