Michał126 Opublikowano 24 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2017 Jak dla Mnie powłoka sprawdza się świetnie , jestem z niej zadowolony i jeżeli wytrzyma rok i przebieg 20 000 km będę bardzo zadowolony ( podejrzewam że wytrzyma długo dużej ) Sól i ogólnie warunki zimowe przetrwała wzorowo A będziesz smarował Silk Coatem np. na wiosnę? Kosztuje kupkę kasy, ale może dla wzmocnienia mocno eksploatowanej powłoki warto Przyznam, że sam jestem ciekaw zachowania UNCRa z dedykowanym QDkiem, bo z tymi "zwykłymi" (Reload i inne do powłok) niby się nie lubi, a może będzie kiedyś warto sypnąć groszem.
Moderator krd Opublikowano 24 Lutego 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2017 695215 niby się nie lubi Teoretyzujesz czy mówisz z praktyki? Ja smarowałem UNCRa różnymi QD i jakoś nie zauważyłem by się nie lubiły...
huberts. Opublikowano 24 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2017 U mnie podobne spostrzeżenia po przebiegu 4500km, mocne taflowanie tylnej klapy i poniżej linii klamek, reszta elementów bez zarzutu. Lakier szary seatowski więc sporo maskuje i wybacza, jednak nawet po umyciu tylko na bezdotyku auto pomimo tafli i tak wygląda na czyste, nawet kiedy wróciłem nim po śnieżnej trasie waw-poz gdzie auto było totalnie zgnojone autostradowym szlamem błotno-śniegowym. Dycha wrzucona w myjkę i calutki syf puścił, a dach i maska to nawet elegancko zrzucały krople. Doły i klapa wyglądały czysto ale taflowały, tak jakby cały widoczny brud był zmyty i zostawały tylko jego najdrobniejsze frakcje które zatykają powłokę. Ja jestem zadowolony bo właśnie zależało mi na zabezpieczeniu które maksymalnie ułatwi dbanie o daily-drivera i nie będzie wymagało specjalnego zachodu i konserwacji. U siebie nie mam warunków (pod chmurką), ale dogadałem się z właścicielem mojej sąsiedniej myjni bezdotykowej, można śmiało myć na 2 wiadra swoimi bibelotami jeśli nie ma ruchu. W weekend podjadę, zobaczymy jak się odetka dół i tył auta. Dzięki za poradę z APC na pewno spróbuję.
Michał126 Opublikowano 24 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2017 695215 niby się nie lubi Teoretyzujesz czy mówisz z praktyki? Ja smarowałem UNCRa różnymi QD i jakoś nie zauważyłem by się nie lubiły... Hint: "niby"
Gardor Opublikowano 24 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2017 695215 niby się nie lubi Teoretyzujesz czy mówisz z praktyki? Ja smarowałem UNCRa różnymi QD i jakoś nie zauważyłem by się nie lubiły... Hint: "niby" Z tego co pamietam to kolega [ref]kaskra1[/ref], używa na swojego Focusa RS qd Last touch od megsa i nie narzeka
Pajko Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2017 [ref]Michał126[/ref], silk coat zapewne zawita ale nie wcześniej niż rok od aplikacji , chyba że powłoka wcześniej mocno osłabnie . Moje założenie to sprawdzić jak faktycznie zachowa się przez rok . Nie wspomagam jej niczym , nie używam do jej "odtykania" nic poza szamponem i to normalnym w tym wypadku Detailer's Magic Shampoo Magic . Jedynie przy kolejnym razie użyję APC Magic .
robcok Opublikowano 24 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2017 mi uncr nie przyjal po myciu fk425 robily sie takie jakby mazy nie dotartej powloki, holsy, nie do wytarcia...auto tak zostawilem samo spadlo bo przy nastepnym myciu nic takiego nie bylo...a water spoty od twardej wody zmylem IPA i byl miod malina
Pajko Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2017 Mały aktual , mały bo bez zdjęć . Obecny na dziś przebieg powłoki 16155 km w równe 9 miesięcy . Moje obserwacje po porządnym myciu ręcznym szamponem z dużym dodatkiem APC . Doły drzwi , mocno osłabione kropelkowanie - robi się tafla która później spływa - Look bez zmian kosa Maska , mocno osłabione kropelki - wcześniej wyglądało to dużo lepiej po za tym pojawiły się jakby waterspoty których nie udało mi się "domyć" - Look bez zmian Drzwi na linii okien i klamek - jak tydzień po nałożeniu - Look bez zmian Dach identyczna sytuacja jak z maską Tył auta tu jest najgorzej bo tu powłoki jakby nie było - klapa i zderzak - Look stracił trochę blasku Przy najbliższej okazji spróbuję całe auto opryskać T&G i Iron'em może to odetka powłokę . Jeżeli to nie pomoże to powoli będę kończył test bez "tykania" wspomagaczem . I na auto za aplikuje Silk Coat . Myślę że uzyskany efekt i tak jest godny polecenia , i jak ktoś jeździ mało i głównie w mieście to powłoka posłuży bardzo długo . U mnie myślę że bariera 20k km pęknie bez problemów z dobrymi efektami bo obecnie warunki pogodowe się poprawiają więc i powłoka będzie miała lepsze warunki . Przy najbliższym myciu postaram się nagrać filmidło .
zdrowy_zab Opublikowano 29 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2017 Czekam na efekt po użyciu t&g, bo stawiam że kropelki wrócą
Pajko Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2017 [ref]zdrowy_zab[/ref], kropelki są ale to nie to co było wcześniej
damiancd Opublikowano 29 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2017 A powiedz jeszcze jak z rysami - zauważyłeś jakąś zwiększoną odporność na rysowanie? wiadomo - auto traktujesz jak trzeba ale "zawsze się trochę przyrysuje"
Pajko Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2017 [ref]damiancd[/ref], rysy poswtały tam gdzie ma dostęp mój syn , czyli okolice klamek , ale tak bywa jak 2 latek samemu otwiera sobie drzwi itp
Crasher Opublikowano 30 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2017 [ref=#00aa00]Pajko[/ref], Dziękuję za sumienny test i obiektywne opinie. Zadecydowały o zakupie powłoki (od Ciebie ) i juz wkrótce pierwszej aplikacji na lakier
Pajko Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2017 Wybił równy rok od aplikacji UNC-r'a na Mondeo . Cel osiągnięty przez rok powłoka niczym nie wspomagana chemicznie , tylko mycie na bezdotykach i myślę że maksymalnie 12-15 razy ręcznie . Przez rok zrobiła 18951 kilometrów . Na rocznicę postanowiłem zafundować jej sporą kurację odmładzającą . Auto potraktowałem DM Iron Magic i proctbord'em , następnie mocną pianą która poleżała dobre 15 minut . Uważam że sporo to pomogło i odetkało powłokę , która w kilku miejscach już mocno osłabła/była zatkana . Szczególnie doły drzwi i maska . Niestety na tylnej klapie w UNC'r znikł całkowicie , nie mam pojęcia czym jest to spowodowane . Nagrałem oczywiście filmik , tak to wygląda po spłukaniu pre-wash'a . Kolejnym krokiem było porządne i dokładne mycie na 2 wiadra ale nie szamponem a mocnym APC . Ten zabieg zrobił chyba najwięcej dobrego Doły drzwi odzyskały "moc" , maska też zauważalnie lepiej się zachowuje . Nawet tylna klapa lepiej tafluje wodę . Tak to wyglądało po ręcznym myciu Po tym wszystkim auto zostało dokładnie osuszone , łącznie z zakamarkami i innymi szczelinami . Odtłuszczone za pomocą IPY i PanelWipe . Na koniec zaaplikowałem SilkCoat . Sama aplikacja SC była banalnie prosta a zrobiła Swoje jeżeli chodzi o look , fajnie przyciemnił lakier przywracając "to coś" . Tak finalnie wygląda teraz auto Podsumowując , po roku powłoka nadal wygląda bardzo dobrze , po dekontaminacji i myciu mocnym APC odzyskało 90% swoich właściwości hydrofobowych . Na chwilę obecną będę prowadził dalej test tyle że od chwili obecnej na aucie położony został SilkCoat . Wielu pewnie zastanawia powstawanie rys - tak powstało kilka nowych ale to tylko i wyłącznie zrobionych przez mojego syna w okolicach klamek lub standardowe parkingówki . UNC'ra z mogę polecić każdemu z czystym sumieniem , osobiście mam go zaaplikowanego na drugie auto i wiem że jest to najlepszy wybór z powłok "amatorsko dostępnych" z świetną relacją cena/jakość
Crasher Opublikowano 27 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2017 Czekałem na tego posta. Ciekawe czy silk coat wpływa tylko na look czy też właściwości również. Unc'r za twoją osobą został własnie wybrany przeze mnie jako pierwsza powłoka z która miałem styczność, położony na a6 c6 (mam materiał tylko siła brak na sklejenie relacji ) . Dzięki i życzę sukcesywnego i konsekwentnego prowadzenia tematu.
Pajko Opublikowano 30 Czerwca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2017 Niestety mój test dobiegł końca. Auto zmieniło właściciela. Nie wykluczone że pociągę temat testu rocznego na Fabii na której uncr leży około miesiąca i zaraz po aplikacji był podbity silk coat'em .
Moderator Domel Opublikowano 1 Lipca 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2017 8 godzin temu, Pajko napisał: Nie wykluczone że pociągę temat testu rocznego na Fabii pociągnij na nowym Ch.A.
Vespa Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Nie chcąc tworzyć osobnego tematu, dołączę do pajkowego, skoro jego test dobiegł końca. U mnie UNC-R leży rok i 4 m-ce. Citroen przejechał z nim dużo ponad 10 tys. km. Po każdym myciu ręcznym aplikowałem Silk Coata, w sumie zużyłem prawie całego na kilkanaście myć. Niby bardzo wydajny, ale skąpa ilość w buteleczce i tak szybko się kończy. Trzeba jednak przyznać, że Silk Coat robi robotę. Po każdym użyciu widać różnicę w wyglądzie - ale na krótko, może na dwa - trzy spłukania na bezdotyku. Często przed Silk Coatem stosowałem Prima Amigo, bez wymywania. Kropelkowanie jest już dosyć słabe. Rozważam reset powłoki ale nie wiem czy znowu nakładać UNC-R, czy poszukać innej powłoki, a może wosk... Poniższe zdjęcia robiłem po przejechaniu ok. 600 m od myjni bezdotykowej. Samochód był myty ręcznie ze dwa tygodnie wcześniej, kiedy też zastosowałem Prima Amigo oraz Silk Coat (bez wymywania). Ale większość czasu stał w garażu, prawie nie jeździł. Ostatnie foto po samoistnym wyschnięciu na następny dzień.
Moderator krd Opublikowano 26 Listopada 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2017 To dorzucę i ja mój "test" długodystansowy. 2.5 roku oraz 45tys km. 2 1
Michał126 Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2017 @krd, nie doleciałeś z powłoką do tego załamania na ostatnim zdjęciu? Patrząc na Twoją relację stwierdzam, że UNCr na Malczana, który przejeżdża rocznie ze 2 tys. km i stoi se w garażu albo pod wiatą, był doskonałym wyborem. Dożywotnie LSP A z akrylu i tak by się nie wiadomo jakiego wyglądu nie wyciągnęło, zaś reakcji typu "ale się błyszczy!", które słyszałem od nałożenia UNCra, nie zliczę. Piekielnie jestem z niego zadowolony i Twoje relacje w tym wątku też miały w tym swój udział Choć decydujące było Mondeo @Pajko, od niego też potrzebna ilość powłoki.
lubek Opublikowano 29 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2017 U mnie po 1,5 roku i ok 25000km niczym nie wspomagany ma się prawie dobrze, jednak już od dłuższego czasu na klapie bagażnika jakby go nie było. Samochód myty ręcznie abdl pro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się