Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hello Boys and gals! :kox:

 

Pora na kolejną odsłonę programu raz dwa trzy poleruj TY. Dzisiaj brudną ślicznotką będzie kolejne auto sąsiada, które wpadło tylko i wyłącznie na mycie i wosk, i tego spodziewa się sąsiad, który dał mi kluczyk, pilota garażu i pojechał na tydzień wakacji ;) W ten sam dzień wyjechały też moje pociechy, to zamiast siedzieć na forach i pytać do czego się używa APC :o , wolałem spędzić parę godzin więcej przy pracy. Dokładnie 37 :D

 

Właściciel przyznał się, że w zimie czasami bywał na szczotkach, bo lubi mieć czyste auto, i proszę, bez krzyków że tak się nie robi, bo ten pan ma siedemdziesiąt lat! (70), jeszcze rok temu pracował na pełnym etacie, uwielbia myć samochód, ma też jacht który sam czyści oraz motocykl BMW, którym aktywnie jeździ. Myłby pewnie i auto zimą, gdyby go żona nie goniła :D ach te żony, jak my je kochamy :-]

 

Od razu na początku dodam, że ten obecny lakier BMW naprawdę mają fantastyczną jakość. Na późniejszych fotach widać jak świetnie się z nimi współpracuje.

Robiłem już dwa auta w tym kolorze, jedno z nich moje własne, rocznik 2002, i cięcie było horrorem. A tutaj twarda gąbka 3M, FG400 i nawet niezbyt wiele hologramów, co by sugerowało niską twardość, jednak bardzo łatwy lakier w wykończeniu, banalnie wręcz, całą korektę przeprowadziłem bejbi Flexem. Muszę mu kupic rodzinę, bo raz się tak zgrzał że zaczął pachnąć... :/

 

Co do samego auta, nie jestem przekonany co do jakości. Niektóre plastiki odstają i klepią.

 

Mycie:

 

Tenzi Truck

Prickbort

BH Korrosol

BH autowheel

BH autofoam

ADBL shampoo PRO

SG S&B szampon do felg

Glinka GH regular

BH Surfex 1:5

ADBL APC pro 1:10

 

Korekta:

Menz FG400 + gąbka pomarańczowa twarda 3M

Menz PF 2500 + Gąbka na przemian pomarańczowa/czerwona Detailing Mafia/NAT

Menz SF 4500 + niebieski wafel 3M

Do testów stanęły również:

Scholl S3G na pomarańczowej DM/NAT

Sonax Perfect Finish na czerwonej DM/NAT

CarPro Essence jako podkład pod

 

FinishKare FK1000 a dzień później na niego wskoczył Reload 40:60 woda.

Nadal mam problemy z tłustymi mazami.

 

Szyby myłem 4nano Glass Shine oraz przecierałem później IPA.

 

Skórkę przetarłem AG Leather Cleanerem, i natarłem AG Leather kremem

 

Na koła Slickrims Feeder jako baza oraz dressing w sprayu po dwóh dniach marynowania opony. Na felgi 4nano Energizer.

 

Wewnątrz przemyłem APC ADBL pro 1:50 oraz nałożyłem Autoglym Vinyl & Rubber Care. Dressing SG nie sprawdził się. Nałożyłem go tylko w podłokietniku, tak, że gdy sąsiad następnym razem go otworzy, miejmy nadzieje uderzy go inny, milszy zapach :)

Do środka miałem dać zapach Cali Scents, ale byłem styrany i zapomniałem. Może uda mi się go jakoś wcisnąć jak nieziemski sneaky fuck () jak sąsiad nie będzie widział?

 

Ale dosyć filozofii, pora przyjrzeć się bohaterce dzisiejszego odcinka:

 

DSCN5689_zpsn2fayfxq.jpgDSCN5690_zpssqmttkpd.jpgDSCN5691_zpsaziogru7.jpgDSCN5692_zpsmvjysitr.jpg

 

Jak się ma czarny do czarnego?

 

DSCN5693_zpsfpvlbvxm.jpg

DSCN5695_zpsvkz4gpij.jpgDSCN5696_zps6ewmxvej.jpgDSCN5697_zpsjkz9hk4j.jpgDSCN5698_zps8cqafgz6.jpgDSCN5699_zps3ourosb5.jpg

 

Zmora tej sesji, która do tego nawiedziała mnie wyskakując z każdej możliwej dziury, był nalot po "obfitej" apliacji wosków.

 

Tutaj jednak winiłbym producentów chemii samochodowej!!

Jest wielu ludzi, którzy mają ochotę sami pracować przy aucie, jednak dręczy ich ilość dostępnych na rynku środków. Niekiedy jeden producent ma wiele różnych środków do tej samej czynności. A nie ma takiej jednej linii, gdzie byłoby maks 6-7 środków, ponumerowane i posegregowane na kolory z fibrami w odpowiednich kolorach oraz prostymi instrukcjami co i do czego.

Wchodząc na stronę sklepu internetowego można przecież oczopląsu dostać. Nic więc dziwnego, że kupują na stacji benzynowej, gdzie nie ma ani doradztwa ani jakości, ale za to jest jeden szampon turtel i jeden wosk turtel.

 

DSCN5700_zpsp0zo4ytg.jpgDSCN5701_zpse1ruhbc5.jpgDSCN5702_zpshge7blji.jpgDSCN5703_zpsmodkay6a.jpgDSCN5704_zpsnpqrzerm.jpgDSCN5705_zpsqinatbpd.jpgDSCN5706_zpsd7pr11br.jpgDSCN5707_zpswvzi3g4t.jpgDSCN5711_zpscpzjn2h8.jpgDSCN5714_zpsiy21ific.jpgDSCN5715_zpskgkdwfow.jpg

 

Lewy dolny róg, nawet tam!

 

DSCN5717_zpsaum2bfas.jpg

 

Chociaż w środku jest OK

 

DSCN5718_zpsth7oaeao.jpg

DSCN5719_zpsobeouepf.jpgDSCN5721_zpsnm9oqtwm.jpg

 

:oops:

 

DSCN5722_zpsl4kpgpxx.jpgDSCN5724_zpskla7f1e8.jpgDSCN5725_zpsxrbhpzk7.jpgDSCN5727_zpss57ckjs0.jpgDSCN5728_zpsaatvwikc.jpgDSCN5729_zps3y0rkzqm.jpgDSCN5730_zpsc6qn4jua.jpgDSCN5731_zpsl8jltecc.jpg

 

Zacieki od wewnątrznej na uszczelkach

 

DSCN5732_zpst99wjdym.jpgDSCN5733_zpsinyhyaf8.jpgDSCN5741_zpsimn3hdkj.jpgDSCN5735_zpsyukwitoi.jpgDSCN5736_zpsyytfdphm.jpgDSCN5737_zps5gjrmsbw.jpgDSCN5738_zpsmpcpvs6p.jpgDSCN5740_zpsjpfpdmqn.jpg

 

Motor, taki piździk i 190 koni

 

DSCN5744_zpswhjxnyq2.jpg DSCN5745_zps0adhsxfd.jpg DSCN5746_zps2w0ahpbn.jpg DSCN5747_zpskyi4rfuj.jpg DSCN5749_zpsiov3hrmk.jpg

 

Rozpoczynam proces mycia, a tu znowu invader!

 

DSCN5750_zpsf9i9vtlo.jpg

DSCN5751_zpsa7pmtfnt.jpg DSCN5753_zps270v8yxh.jpg

 

Piana do silnika, samo BH

 

DSCN5754_zpssc3au6gg.jpg

DSCN5755_zpsbonrwht4.jpg

 

Zakładam też to, odpryski z ciasnych kantów jakoś zawsze znajduja oczy

 

DSCN5756_zpsoippsbnn.jpg

DSCN5758_zpskvsvz6xc.jpg

DSCN5759_zpsehdm2uem.jpg DSCN5760_zpsfzhddbnx.jpg DSCN5761_zpsrlysuxfu.jpg DSCN5762_zpsxqknkfaq.jpg

 

A to pech. To już trzecia co nie dała rady

 

DSCN5764_zpsrxylqbzk.jpg

 

Nie optymalne, ale z taśmą teflonową jakoś się wkręciła. Oczywiście musiało się to stać akurat jak nakładałem pianę, a nie jak spłukiwałem...

 

DSCN5765_zpsxwm7tjhg.jpg

DSCN5767_zpscdr5qp0i.jpg

 

Tam jest jakaś dziura, muszę to przebadać

 

DSCN5768_zpsclrqzhyi.jpg DSCN5769_zpsbqy3axxd.jpg DSCN5770_zpsbtmfdx4e.jpg

 

Jakby się coś doczyściło...to też nie część umowy :D

 

DSCN5771_zps0f0w78xx.jpg DSCN5773_zpsrd1x0l3i.jpg

 

Pociskam Prickborta na całe auto łącznie z dachem. Sąsiad parkuje często przy przystani, tam ludzie heblują swoje łódki i malują, nie wiadomo co tam leży na tym dachu, trochę chropowato jest

 

DSCN5774_zpsic7nb2b0.jpg

 

Poszły dwie butelki

 

DSCN5775_zpsyyhx0qfy.jpg

 

Listwy ozdobne po obydwu stronach auta zniszczone. Rdza nie powierzchniowa, tylko na metalu...

DSCN5776_zpsinslgqs4.jpg

 

A Prick sobie działa

 

DSCN5777_zpsa1npj4am.jpg

DSCN5778_zpsgzymd9db.jpg DSCN5779_zps16pkmgnj.jpg DSCN5780_zpshvx7lzsr.jpg

 

I znalazłem więcej wosku! :D

Ogólnie tam w szparze między dachem a tylną klapą od strony klapy to było z kilogram, chyba dlatego że ten element się bierze od tyłu :P to i jakby ruch aplikatora wciera tam lakier

 

DSCN5781_zpsu9gmgein.jpg DSCN5782_zps05xfv7eb.jpg

 

Było sobie życie :D

 

DSCN5783_zpsppcplnii.jpg

 

Pierwsze pianowanie, 100ml trucka i 100 autofoama

 

DSCN5784_zps0nl6boff.jpg DSCN5785_zpssyivpkr8.jpg

 

Już zaczyna pasta do butów z opon spływać

 

DSCN5786_zps74fv2acb.jpg

 

Auto zostało dokładnie spłukane od dołu do góry, i opsikane tym

 

DSCN5790_zpsucxmq6o5.jpg DSCN5791_zpsbd83usxv.jpg

DSCN5792_zps1lysr9gt.jpg

 

Przy okazji mam szansę zajrzeć na pracę PB

Niedokładnie

 

DSCN5793_zpsb7b3vv8y.jpg DSCN5794_zpsbo8kabbi.jpg DSCN5795_zpsamcg5bwy.jpg DSCN5799_zpspospggpv.jpg DSCN5801_zpsl4ndfv8d.jpg

 

DSCN5802_zpspnugqweu.jpg

 

Zaczyna się ściemniać to i zaczyna sie pośpiech – niby do czego? Co widać po walających sie pędzlach. Od razu jak to sobie uzmysłowiłem posprzątałem.

 

DSCN5802_zpspnugqweu.jpg

 

DSCN5803_zpsnda2ikim.jpg DSCN5805_zps4bm24yvm.jpg

 

Jadę APC w zakamarach

 

DSCN5806_zpsd66mwhsa.jpg

 

DSCN5808_zpsi17yd2ga.jpg DSCN5809_zpsbd1kdi8h.jpg DSCN5810_zpssbkbzag6.jpg DSCN5812_zpsmxzic1fg.jpg

 

I jak juz Korrosol poleżał z 10 minut, pianuję po raz kolejny.

 

DSCN5814_zpsb8flahxc.jpg

 

DSCN5816_zpsxwdds950.jpg

 

I dokańczam pędzlowanie

 

DSCN5817_zps4dqrd8n5.jpg

DSCN5818_zps7n3lmjxw.jpg DSCN5819_zpsqcijajb0.jpg DSCN5820_zpsfwa6kjob.jpg

 

Wiaderko do kół

 

DSCN5822_zpshn86iltc.jpg

 

I zajarany od razu wlałem do mycia góry, ale już w piątek zrobiło się za późno na to, zdążyłem umyć same koła

 

DSCN5823_zpstmudi1qy.jpg

 

DSCN5824_zps0704q3ab.jpg DSCN5825_zpsvhyrnacw.jpg DSCN5826_zpstlgiknzi.jpg

 

Podejście 2

 

DSCN5827_zpsjvuu3s7n.jpg

 

I z tych pozornie czystych felg coś leci

 

DSCN5828_zps6ppjicd8.jpg

DSCN5829_zpsyxt0rgay.jpg

 

Wszędzie niestety ta sama historia, dwa długie zasrane szczotkowania

 

DSCN5830_zpsdwjlc4bp.jpg

 

Auto bez suszenia do garażu na dobranoc.

Rano zaczynam od wnęk

 

DSCN5831_zpsmy4wmodf.jpg

DSCN5832_zpsqe7vslbv.jpg DSCN5833_zpssmntcz7l.jpg

 

Dużo jest takich klientów, co przynoszą z samochodem schodek, żeby się łatwiej pracowało? On sam przyniósł go wcześniej parę dni i postawił mi w garażu!

 

DSCN5835_zpsavspvaml.jpg

DSCN5836_zpsv2zwnkim.jpg DSCN5837_zpsliiyxp4f.jpg DSCN5838_zpsovzscpz0.jpg DSCN5839_zpsu7tj8uv2.jpg

 

Góra gotowa, zmiana rękawicy i zaczynam dół

 

DSCN5840_zpsr5fxhsxb.jpg

 

O szajse, zapomniałem o wnęce bagażnika!

 

DSCN5841_zpst07kdsji.jpg

 

Glinka

 

DSCN5842_zpssahlwah6.jpg

 

Wypełniam wiadro znowu

 

DSCN5843_zpsonjxkmty.jpg

 

Po glince

 

DSCN5845_zpsdx5fld6h.jpg

 

Suszę tym

 

DSCN5847_zpsgsfpj2ur.jpg

 

Na końcu we wnękach, otwieram, a tam

 

DSCN5850_zpsxy2esred.jpg DSCN5851_zpsh6m8slys.jpg

 

Glinka po całości, coś tam smoły zabrała, śmieszne jest jednak to, że od 20 lat BMW wstawia w około okien gumy co brudzą glinkę

 

DSCN5854_zpsvad1jjxf.jpg

 

DSCN5855_zpsjigjdcwz.jpg

 

Zacząłem o 7 rano, po osuszeniu zaczęło wychodzić słońce i od razu moje sokole oczy wypatrzyły to z dziesięciu kilometrów (jaja se robie)

 

DSCN5856_zpsn3jcte0q.jpg

 

I widzę też, że ktoś próbował tę kupkę usilnie zeskrobać

 

DSCN5857_zpscpws4fuu.jpg

 

Kalibruję

 

DSCN5860_zps6lychisf.jpg

 

DSCN5861_zpsorvig0st.jpg DSCN5862_zpsrjnm5bze.jpg DSCN5864_zpshncjwc9a.jpg DSCN5865_zpsussj88a3.jpg DSCN5866_zpsekmybudt.jpg DSCN5867_zpsw8fh8vzz.jpg DSCN5869_zpss9i1k7l4.jpg DSCN5874_zpscg3o88uk.jpg DSCN5875_zps8dx8vaxa.jpg DSCN5881_zpsvpdakjx1.jpg DSCN5882_zpsxdva1ivr.jpg DSCN5884_zpsi1hekckn.jpg

 

:o

 

DSCN5885_zpsd9uahr0y.jpg DSCN5886_zpse5jujhvu.jpg DSCN5888_zpsp4z5zsst.jpg DSCN5892_zps5vrqeg7a.jpg DSCN5898_zpsjkpl34gs.jpg DSCN5901_zpsaf5j1b1y.jpg DSCN5905_zpsmyzcykbs.jpg DSCN5906_zpsxm5sbde1.jpg DSCN5909_zps1kdvni4o.jpg

 

No i zaczynam się przyglądać

 

DSCN5913_zps29q7lj1x.jpg

 

DSCN5914_zpssvfkwxkj.jpg DSCN5915_zps12jlkmzj.jpg DSCN5917_zpsq8m3whyz.jpg DSCN5919_zpso24buklg.jpg DSCN5921_zpshohchhwu.jpg DSCN5922_zpsocgovutt.jpg DSCN5924_zpsnodkaroh.jpg DSCN5925_zpszctoznc0.jpg DSCN5926_zpsrrb39lct.jpg DSCN5928_zpslyc1kpdx.jpg DSCN5929_zpsszray0er.jpg DSCN5930_zpsp4w8vm7k.jpg

 

Nie mam zdjęcia z pastą, jakoś zamuliłem, ale tutaj na środkowej sekcji próbowałem od razu finish Sonaxa

 

DSCN5932_zpsvluivdng.jpg

 

Zmywam monopolem i IPA

 

DSCN5933_zpsutvibi8l.jpg

DSCN5935_zpsefvmgqrd.jpg

 

Natomiast tu zaczynam z tym

 

DSCN5937_zpsiwq9hnqk.jpg

 

Lakier odpowiada dobrą temp roboczą :D

 

DSCN5938_zpssbqpwqe5.jpg DSCN5939_zpskifpghil.jpg

 

DSCN5942_zps4xdaca3q.jpg

 

Wykańczam SF4500 na waflu i bingo, łatwo starte resztki, piękny szklisty efekt, nawet Essence, którego od razu spróbowałem, nie podbił looka zbytnio, jednak trochę uwydatnił ziarno

 

To foto aby zobaczyć ewentualną różnicę w odcieniu

 

DSCN5944_zpsfabbrbif.jpg

 

DSCN5945_zpssb8c6zfx.jpg DSCN5946_zpsdyfkvyro.jpg DSCN5947_zpskppq6jek.jpg

 

Oczywiście, że Sonax mniej dał rade wyciąć, ale i tak mi zaimponował, tylko ta tubka słaba jest

 

DSCN5950_zpsnlul7b2h.jpg

 

DSCN5956_zpsoqt2d2gg.jpg DSCN5957_zpstcxutywk.jpg

 

A to juz tam zostanie.

 

DSCN5958_zpsxcnf8sxm.jpg

Piękne DSCN5963_zpsgtcyafdf.jpg

 

DSCN5968_zpsgxupzsni.jpg

 

A z prawej strony próbowałem S3, które to zostawiło po sobie mały bałaganik i pyliło bardziej niż FG400

 

DSCN5969_zpsltcvtpas.jpg

 

Ale dało się bez bólu rowa wyprowadzić

 

DSCN5973_zpsfci2zbwq.jpg

 

DSCN5974_zpsfzuw5r7i.jpg

 

To zabieram się za to gówno

 

DSCN5977_zpsnpx4qsl3.jpg

 

DSCN5978_zpsjtfwjtbo.jpg DSCN5979_zpsfm2zm3kf.jpg

 

Zjadłem około 10 mikronów, i mimo tego dalej nie wszystko usunąłem. Poddałem się

 

DSCN5980_zpseepdqud2.jpg

 

Po pierwszym przejeździe

 

DSCN5985_zpsfwq1x1iz.jpg

Piękne holo

 

DSCN5988_zpsexgpifkn.jpg

 

Ale kupy jakby nie widać

 

DSCN5989_zpsff1sgl2u.jpg

 

OK

 

DSCN5991_zps7u7vdcql.jpg

 

DSCN5996_zps9darrlo7.jpg DSCN5999_zpsshp4vphl.jpg

 

Były też dwa takie miejsca, lakier jakby rozpuszczony?

 

DSCN6006_zpszixgyxu0.jpg

 

Znowuż, widać różnicę w odcieniu, góra po polerowaniu

 

DSCN6007_zpsyt1fzd9j.jpg

 

Na zderzaku używałem mniejszej gąbki

 

DSCN6009_zpsqe0c94w1.jpg

 

DSCN6010_zpsnaar8uhu.jpg DSCN6011_zpssupvqmnl.jpg DSCN6012_zpslivuqga7.jpg

 

Jest jakby lepiej

 

DSCN6013_zps59gzcdff.jpg

 

DSCN6015_zpsjmvm4y3g.jpg

 

 

DSCN6021_zpsx7vikmo9.jpg DSCN6025_zpsnoxmmogp.jpg

DSCN6027_zps7n6lpduz.jpg

 

DSCN6028_zpsd6xkk5lf.jpg DSCN6031_zpsxtgfcapv.jpg DSCN6033_zpsds0ovezv.jpg

 

Zostało parę rys, ale jest lepiej

 

DSCN6035_zpsqidr94s2.jpg

 

DSCN6039_zpsrlait3j7.jpg DSCN6040_zpsmyaxagzv.jpg

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Niższe partie naokoło były nieco gorsze

 

DSCN6043_zps1yngayif.jpg DSCN6044_zpsp5fdoou0.jpg

 

Otarcie od czyichś drzwi, plaga tutaj

 

DSCN6045_zpsgftpnuhc.jpg DSCN6046_zpsmz8p2j7c.jpg

 

I jeden wgniotek

 

DSCN6048_zpsnooyblrd.jpg

 

DSCN6049_zpsbt5c9rka.jpg DSCN6050_zpspvxrlre1.jpg

 

Nie, nie wycinałem wszystkiego, zwłaszcza że na tych dołach jest już w okolicach 100 mikron, ale dobrze spojrzeć w połowie roboty, tu jak na dłoni widać, że nie dojeżdżałem do taśmy na zagłębieniach panela.

 

DSCN6055_zpsgltkbncs.jpg

 

Spasowanie elementów na światowym poziomie

 

DSCN6056_zpsw4va4jdu.jpg

 

To oklejam na wszelki wypadek

 

DSCN6058_zpsvrtuhlai.jpg

 

DSCN6062_zpssfm51cec.jpg DSCN6064_zpsntehtr4e.jpg DSCN6065_zpsf4jkmoe5.jpg DSCN6070_zpsgqrzqci2.jpg

DSCN6123_zpse0fydjh7.jpg

DSCN6125_zpsfzrs25rb.jpg DSCN6126_zpskg9s5kpv.jpg DSCN6071_zps0qhntbxp.jpg

 

Z drugiej strony otwieram nową gąbkę

 

DSCN6085_zpseniguhig.jpg

 

Na dachu nie było źle, ale trochę też do ogarnięcia

 

DSCN6086_zpsmtlqekvr.jpg

 

DSCN6088_zpsqqccabyn.jpg DSCN6089_zpsxmm1okzq.jpg

 

Do wszystkich zdjęć odtłuszczam najpierw

 

DSCN6091_zpssorodkyk.jpg

 

Spójrzcie, jakie malutkie holo po stronie jechanej FG400!

 

DSCN6092_zpsrsocmjad.jpg

DSCN6094_zps6qex52ax.jpg DSCN6095_zps3oe3ooe4.jpg DSCN6105_zpsovg3iqup.jpg

 

Holosy z lampą

 

DSCN6096_zpsthukjrle.jpg

 

DSCN6097_zpsbbphourn.jpg DSCN6098_zpskfbjincn.jpg DSCN6104_zpsudada58f.jpg

 

Przed 2500

 

DSCN6111_zpsyna9ol8e.jpg

 

Psik psik

 

DSCN6112_zpswww7xcmh.jpg

 

I już by było do zaakceptowania, nieprawdaż?

 

DSCN6114_zpsef8fsgdz.jpg

 

Ale nawet 2500 zostawiła po sobie delikatny

 

DSCN6116_zps2k660rq2.jpg

 

Tutaj go chama na godzinie 11 jest upolowałem

 

DSCN6134_zpsyvuebyz3.jpg

 

I tutaj

 

DSCN6133_zpskox8jfmh.jpg

 

DSCN6131_zpsfnmjzz5w.jpg

 

Ogarnięte całe auto, został tylko tył, wystawiam auto o tyle żeby wcisnąc moje tłuste ekhm tam.

 

Oklejam tutaj cały plastik bo ten dolny panel jest to jakby piano pomalowane pod kolor nadwozia, fajny bajer, ale tam też musze przejechać

 

DSCN6135_zpsqbiyhngy.jpg

 

A tu zonk, będzie potrzebne futerko

 

DSCN6136_zpsdmfscaht.jpg DSCN6138_zpsca7okvq2.jpg DSCN6139_zpsglxqn7vz.jpg

 

Góra zderzaka

 

DSCN6143_zpsahunlgzs.jpg

 

I mały odprysk lakieru

 

DSCN6145_zpsfikt67zc.jpg

 

W tym momencie myśę szkoda że nie mam lakieru zaprawkowego, to bym to wypełnił... Przy sprzątaniu bagażnika później znalazłem lakiery...

 

Ogień...

 

DSCN6147_zpsnfhc2v1j.jpg

 

...Pożoga

 

DSCN6149_zpsr7umhu3n.jpg DSCN6150_zps5srw9rks.jpg DSCN6153_zpsqjcuym4s.jpg

 

Tam od razu robię mały handjob

 

DSCN6154_zpsvteyhjzh.jpg

 

O, jakie ładne

 

DSCN6156_zpsmauunia4.jpg

 

DSCN6157_zpsdv0zfwci.jpg

 

Po jednym przejeździe na twardej gąbce

 

DSCN6159_zps5qk4gsgo.jpg

 

DSCN6160_zps7m8gy6ns.jpg DSCN6161_zpsy1coiol3.jpg DSCN6162_zpsjgaisnv0.jpg

 

Ale jeszcze się chowają kutafony

 

DSCN6164_zpsjr2idsf5.jpg

 

DSCN6165_zpsadtpcado.jpg DSCN6167_zpsiljeipby.jpg

 

Zanim wypoleruję, doczyszczam emblemat

 

DSCN6169_zpsayb13o6b.jpg

 

DSCN6171_zpsggiggpmr.jpg DSCN6173_zpsarypdjqa.jpg DSCN6175_zpskvllh3n6.jpg DSCN6176_zpss1pxvqfr.jpg DSCN6177_zps3gf7jtuu.jpg

 

Następnie przyszła pora na detale

 

DSCN6178_zpsomy7ybon.jpg

DSCN6179_zpspijdg50i.jpg

 

To co jest pod listwą postrzępione to kolejny przykład wykończenia na światowym poziomie. Krawędź od strony szyby późneij tez obtarłem, leży tam resztka surfexa

 

DSCN6180_zps2nwuy0nj.jpg

DSCN6181_zpsoixmgtxm.jpg

 

DSCN6182_zpsb8eqxkr7.jpg DSCN6183_zpseo1wkkpg.jpg

 

DSCN6184_zpst7z8th2s.jpg

 

DSCN6185_zps3aw9sss2.jpg DSCN6186_zpsumiqnlrk.jpg DSCN6187_zps1oq1owb7.jpg DSCN6188_zpstatx1x3w.jpg DSCN6190_zpszp1plbup.jpg DSCN6191_zpsyali1vuf.jpg DSCN6192_zpstun44sch.jpg DSCN6193_zpszxid5r0w.jpg DSCN6194_zpsiq7qhk2q.jpg DSCN6196_zps0xsekxuq.jpg

 

Nie mam zdjęć po, ale tam też ogarnąłem, juz od mojego pierwszego BMW wiem dobrze, że o nereczki trzeba dbać :kox::-]

 

DSCN6198_zps483qdxkv.jpg

 

No i pora na ostatnie resztki

 

DSCN6202_zpsguyii4oa.jpg

 

DSCN6203_zpsowzbyhkn.jpg DSCN6205_zpso5krxzzw.jpg DSCN6210_zpsqcuywkiz.jpg

 

Do naprawdę ciasnych miejsc ostrzę kawał patyka normalnie używanego do skórek

 

DSCN6211_zpsb2vhfng5.jpg DSCN6213_zpsugfwa3cd.jpg DSCN6212_zpsow8u6blx.jpg

 

Lepiej?

 

DSCN6214_zpsstivwla4.jpg DSCN6216_zpslds3xmso.jpg DSCN6219_zpsllekchsg.jpg DSCN6220_zpsfs5jm2s8.jpg

 

To i spojrzałem pod klamki a tam, pod każdą

 

DSCN6221_zps6otdyjtl.jpg

 

I na koniec relaksacyjna rundka z

 

DSCN6222_zpsh3rxbg7p.jpg

 

Zestaw na koła

 

DSCN6223_zpsogkmrq1t.jpg

 

Z każdej opony zdzieram te kropki co tu nie wiem po co stawiają jakąś białą farbą

 

DSCN6224_zps5peg6fz1.jpg

 

 

DSCN6224_zps5peg6fz1.jpg

 

DSCN6234_zpsy0hy8d0l.jpg

DSCN6228_zpsajuy3lji.jpg

 

DSCN6232_zpsdmz5yox7.jpg DSCN6233_zps8zodjyq8.jpg

 

Obcinka na słońcu. Przed nałożeniem Kocha na plastik

 

DSCN6236_zps6vtsm0zz.jpg

 

Bestia

 

DSCN6237_zpsqigfbz1v.jpg

 

DSCN6238_zpseyo8rzqk.jpg

 

A na bestię

 

DSCN6240_zpsz00bqaud.jpg

 

Wymieniam aplikator który się jakimś cudem sam styrał i wybrudził

 

DSCN6241_zpsckowmvxb.jpg

 

 

Wosk zaaplikowany

 

DSCN6246_zpscyxt3cyq.jpg

 

Nie po gumie!

 

DSCN6247_zpsno9solp5.jpg

 

Jest czy ni ma?

 

DSCN6259_zpsywrtc5hs.jpg

 

Jeeeest :)

 

DSCN6261_zpsgtwuodly.jpg

 

DSCN6262_zpsejcwobcf.jpg

 

Pstrykam kilka fot bo jest ładne słońce

 

DSCN6263_zpsifw3w6o2.jpg

 

DSCN6264_zps0gdb1chu.jpg DSCN6265_zpssz11v0on.jpg

 

Komfort pracy znacznie się w mojej norze poprawił

 

DSCN6267_zpsan2gdqlx.jpg

 

Nie wiem, skąd chodzą słuchy o tym, że FK daje jakiekolwiek problemy przy dcieraniu czy w zasadzie czymkolwiek.... Po iluś tam minutach, może 20? Docieram

 

Jednak zanim dotrę, tutaj jest dobra ilustracja co ja mam w głowie: Zanim dotrę wosk, to składam szmatę tak, aby nacisk na panel był równomierny. Hahaha idiotyzm

 

DSCN6271_zpsecdn34q8.jpg

 

DSCN6272_zpsymecyauq.jpg

 

Dwa ruchy ręką w prawo, dwa ruchy ręką w lewo

 

DSCN6273_zpsquwsjbfh.jpg

 

Dotarty :)

 

DSCN6275_zps7t3yuuuc.jpg

 

Fantastyczne ziarno

 

DSCN6276_zps3n75h2c8.jpg

 

Na ostateczne zatarcie tłuścioch Turtle

 

DSCN6277_zpsb51thjsn.jpg DSCN6278_zpsrvosggb3.jpg

 

Tyle zostało z kupy

 

DSCN6279_zpsl8akna8r.jpg

 

Koch NMPC dookoła

 

DSCN6282_zpscgbswhq0.jpg

DSCN6282_zpscgbswhq0.jpg

 

I zabieram się na szybko za wnętrze. Poświęciłem mu tylko 4 godziny i to widać.

 

DSCN6284_zpsdg3sa7st.jpg

 

DSCN6285_zpsdjn9ana2.jpg DSCN6286_zpsnm6oqv8e.jpg DSCN6288_zpst2upadzt.jpg DSCN6289_zpsijk4lx0v.jpg DSCN6292_zps617e6wi7.jpg DSCN6293_zpsqsaf4mz5.jpg DSCN6294_zpsl9ufrzko.jpg DSCN6295_zpsy6fwtmhe.jpg DSCN6296_zpso4qjoxbo.jpg DSCN6297_zps3mxkhmdv.jpg DSCN6298_zpsz6ehmafe.jpg DSCN6299_zpsmp3ntvvl.jpg

 

Tak być nie może

 

DSCN6300_zpsfoelvuwz.jpg

 

Ale tak może

 

DSCN6301_zpslcjmdrsn.jpg

 

DSCN6304_zps6lvfrhsa.jpg

 

DSCN6306_zpshbkuqttp.jpg DSCN6307_zpspjierwnh.jpg DSCN6308_zpsrpfwvwn2.jpg DSCN6309_zps1kxepcyb.jpg

 

Mike vs Brud runda 1

 

DSCN6310_zps6turpxbz.jpg

 

Brud nie miał żadnych szans

 

DSCN6312_zpswrg80gq6.jpg DSCN6313_zpsxcgmqilj.jpg DSCN6314_zpsulyewrjj.jpg DSCN6316_zps95u5zrij.jpg DSCN6317_zpsfkfppwyt.jpg DSCN6319_zpssultm4s8.jpg DSCN6320_zpsio8skimg.jpg

 

Podczas mycia przy przestawianu auta nałożyłem jedną z moich mat aby nie uświnić tej welurowej

 

DSCN6321_zpsp45spnst.jpg DSCN6322_zpsdttlvdov.jpg DSCN6325_zpsjoktqnl7.jpg DSCN6326_zpsclnaywee.jpg DSCN6327_zpsjofcfh0w.jpg DSCN6328_zpsg3ppnw3r.jpg DSCN6329_zpsqabga57q.jpg DSCN6330_zpsutdacvws.jpg DSCN6333_zpsvxgvyjms.jpg

 

Wiele brudu nie było

 

DSCN6334_zpsppe0ber7.jpg

 

Kolejne spyphotos :)

 

DSCN6335_zpsepghdoqw.jpg

DSCN6336_zpsfql3r3hz.jpg

 

Myję szyby

 

DSCN6340_zpsj12nxbdi.jpg

 

DSCN6350_zpseqxqbkzu.jpg

 

DSCN6351_zps6xeyfing.jpg DSCN6352_zpsdzxmkhrx.jpg DSCN6353_zpsnzcajuhg.jpg

 

Potem przecieram fibrą z krótkim włosiem i tym aby pozbyć się ewentualnego owłosienia

 

DSCN6343_zpstmb8dhq7.jpg

 

Sprawdzam z latarką czy dressing wszędzie dotarł i widzę, że nie wszędzie

 

DSCN6346_zpsklvqkzzt.jpg

 

Czyszczę zapalniczkę... też mi zapalniczka

 

DSCN6347_zpsc861vxdh.jpg

 

DSCN6348_zpsete9pds8.jpg

 

Obcieram kierownicę cała była w jakichś tłustych mazach

 

DSCN6357_zpsglbn4sw2.jpg

 

DSCN6358_zpsotyvejyz.jpg

 

No i to już koniec, w końcu.

Jak zwykle, żeby być w pełni szczęśliwym, musiałbym dać jej z 5 więcej godzin :)

 

Oceńcie sami

 

DSCN6361_zps3gcmued3.jpg DSCN6363_zpsbo6l8cl8.jpg DSCN6365_zpssb8fb4cd.jpg DSCN6366_zpsyosctor8.jpg DSCN6366_zpsyosctor8.jpg DSCN6369_zps2hehlssf.jpg DSCN6370_zpsd1yxwbj7.jpg

 

DSCN6372_zps2flev6r8.jpg DSCN6373_zpskorileuh.jpg DSCN6374_zpsfh7bgci6.jpg DSCN6375_zpspqclrymn.jpg DSCN6376_zpskgmsccjs.jpg DSCN6377_zpstvxg8swm.jpg DSCN6381_zpsonfeseuw.jpg DSCN6383_zpseeo5ac2c.jpg DSCN6386_zpsojp0ucmx.jpg DSCN6387_zpsgcl3tbuc.jpg DSCN6390_zpslpaojiyn.jpg DSCN6392_zpsc6bzgmn9.jpg DSCN6393_zpsoadimpbt.jpg DSCN6394_zps8lhdo7tf.jpg DSCN6396_zpsiaarcttr.jpg DSCN6397_zpszzeger9f.jpg DSCN6401_zpsavgwopcr.jpg DSCN6403_zpsstdbgnpq.jpg DSCN6406_zps7ktediso.jpg DSCN6406_zps7ktediso.jpg DSCN6407_zpsrugjrjln.jpg

 

Ziarenka piasku, które siedzą między trimem a zderzakiem nie wypadły przy wysokim ciśnieniu, a żeby nie podrapać nie wyciągałem do przodu

 

DSCN6408_zpsqzs5jlqq.jpg DSCN6409_zpsvafg98rk.jpg DSCN6410_zpsxwvretua.jpg DSCN6412_zpsynxqachy.jpg

 

:)

 

DSCN6413_zpswz8kjtwp.jpg DSCN6414_zpsa0i2zju4.jpg DSCN6415_zps5pphksju.jpg DSCN6416_zpswmxy0qiv.jpg DSCN6418_zpseuk3tbub.jpg

DSCN6419_zpsyczz5czk.jpg

DSCN6420_zpsugqbdkwh.jpg DSCN6421_zpsc6bhmgso.jpg DSCN6423_zpsl8zrx4z1.jpg DSCN6424_zpsn2ynzqom.jpg DSCN6425_zpsq4ckqsra.jpg DSCN6426_zps7ahygapu.jpg

 

Jak zwykle, dziękuję Ci za cierpliwość i wizytę, gorąco zachęcam do dyskusji i pozdrawiam ;)

 

:kox::-]:good:

Opublikowano

Warto było czekać na X3 :D Piękna robota, pełna profeska szczególnie dopieszczanie "pierdółek". Jak zwykle bogactwo fot :good: i konkretne opisy.

Opublikowano
640769 Powinieneś nagrywać reakcje właścicieli przy odbiorze

Potwierdzam! :D

 

Co tu dużo pisać, tylko się powtórzę "kolejna świetna relacja" - w dodatku bonusowo ze wskazówkami :D

 

:good:

Opublikowano

Bardzo lubię oglądać Twoje relacje :) Jak zawsze świetna robota, a i taki nowicjusz jak ja może coś podpatrzeć ;)

Opublikowano
Powinieneś nagrywać reakcje właścicieli przy odbiorze :mrgreen:

 

Jestem tego samego zdania :song:

Opublikowano

Przez Ciebie spóźnię się na zajęcia :thumbdown: Stwierdziłem, że 15 min na oglądanie wystarczy, nie wystarczyło, ale robota jak zwykle kozak :good:

Opublikowano
Właściciel przyznał się, że w zimie czasami bywał na szczotkach, bo lubi mieć czyste auto, i proszę, bez krzyków że tak się nie robi, bo ten pan ma siedemdziesiąt lat! (70), jeszcze rok temu pracował na pełnym etacie, uwielbia myć samochód, ma też jacht który sam czyści oraz motocykl BMW, którym aktywnie jeździ. Myłby pewnie i auto zimą, gdyby go żona nie goniła :D ach te żony, jak my je kochamy :-]

Z góry przepraszam za herezje, ale automat automatowi nierówny i tak jak częste wizyty na zmierzwionych plastikowych szczotkach albo brudnych tekstylnych to szybki koniec dla lakieru, tak na niektórych myjniach są szczotki ze spienionego polietylenu (tzw. softecs), co w połączeniu z dużą ilością wody i piany sprawia, że obchodzą się z autem dość delikatnie. Tak w Polsce jest np. na Statoilu - czasami mi się zdarza korzystać z myjni automatycznej i Statoil tutaj deklasuje inne sieci stacji: dobre detergenty, szczotki softecs i moookro. Minus wszystkich automatów bez wyjątku jest zaś taki, że jest po nich masa doczyszczania, albo masa syfu. :)

Opublikowano
Z góry przepraszam za herezje

Dobrze że przeprosiłeś - myślę, że nie ma znaczenia z czego są te szczotki, i tak zostaje na nich piasek z poprzednich aut, który robi na samochodzie niezłą rewolucje :mrgreen:

Opublikowano

Relacja git jak kazda szacun ze masz jeszcze czas na pstrykanie fotek dodaj jeszcze zdjecia wlascicieli kiedy odbieraja auto :))))

Opublikowano

Michał126, wybacz ale chyba to nie forum dla Ciebie , jaka by nie była szczota to szczota , AMEN !

 

Wracając do relacji to ....

 

 

 

N

U

D

A

 

 

 

 

 

Jak zawsze Nuda ;)

 

Oczywiście żartuje jak zawsze profi na najwyższym poziomie , uwielbiam twoje relacje . Dużo szczegółowych zdjęć i do tego fajnie opisane .

Pozdro i czekam na więcej

Opublikowano

Pajko, daj sobie spokój. Nie znamy się, więc nie masz wystarczającej wiedzy, by to oceniać. :) Mógłbym się wytłumaczyć, ale to nie czas i miejsce, zresztą nie wiadomo mi, by za umycie auta na myjni automatycznej groził pluton egzekucyjny. A wkrótce postaram się udowodnić, że nie miałeś racji. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.