Moderator krd Posted January 10, 2015 Moderator Report Share Posted January 10, 2015 Zauwazylem, ze ta NW nie ma swojego wlasnego tematu wiec zakladam Tak wyglada powloka na szybie po 16 miesiacach i ponad 25tys km przebiegu. Nastepny update pewnie po kolejnych 5tys km Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geno Posted January 10, 2015 Report Share Posted January 10, 2015 Krzychu jak zwykle na Tomorrowlandzie Kurde, może i ja znów dam mu szansę. Ostatnio umarł dość szybko, może to była kwestia nie do końca przygotowanej szyby. Jak przygotowywałeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator krd Posted January 10, 2015 Author Moderator Report Share Posted January 10, 2015 FG500 na srednim padzie. Wymyte benzyna ekstrakcyjna, potem G4 na jakims padzie finiszowym i znow pare razy benzyna Przy nakladaniu platkiem skrzpypialo az ciarki przechodzily Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vespa Posted January 10, 2015 Report Share Posted January 10, 2015 Efekt lepszy niż u mnie, po RainX, tydzień po aplikacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dystrybutor e36ace Posted January 10, 2015 Dystrybutor Report Share Posted January 10, 2015 RainX nie można porównywać z Gtechniq bo to inna liga, swoją drogą widać że niezły twardziel z niego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimps Posted January 10, 2015 Report Share Posted January 10, 2015 U mnie leży na aucie 9 miesięcy i przejechał już prawie 8 tyś km. Sorka za marny filmik ale trzymałem w jednej ręce telefon a był dosyć duży ruch na drodze więc nie za bardzo kontrolowałem co i jak nagrywam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billkill Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 U mnie leży na aucie 9 miesięcy i przejechał już prawie 8 tyś km. Pimps, a jak i czym przygotowałeś powierzchnię pod G1? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimps Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 billkill - najpierw maszynowo CarPro CeriGlass'em potem IPA i stwierdziłem że jeszcze trochę dodam sobie pracy przejechałem ręcznie GTechniq G4 i to przetarłem CarPro ERASER. Po tych zabiegach nałożyłem G1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
billkill Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 billkill - najpierw maszynowo CarPro CeriGlass'em potem IPA i stwierdziłem że jeszcze trochę dodam sobie pracy przejechałem ręcznie GTechniq G4 i to przetarłem CarPro ERASER.Po tych zabiegach nałożyłem G1 Dzięki za info. Myśle że przyda się to nam wszystkim. Mam prośbę aby relacjonować w temacie twój test, zobaczymy ile NW przeżyje Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuebk Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 Czy powloka jest odporna na srodki typu IronX, mocne APC czy tez IPA? Chcialem najpierw zaaplikowac G1 a dopiero potem zadbac o lakier ale nie wiem czy to dobry pomysl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eidos71 Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 Czy powloka jest odporna na srodki typu IronX, mocne APC czy tez IPA? Chcialem najpierw zaaplikowac G1 a dopiero potem zadbac o lakier ale nie wiem czy to dobry pomysl. Trochę o d... strony chcesz się zabrać za robotę. Dlaczego nie chcesz najpierw oczyścić chemią lakieru (i przy okazji przygotować szyby), a dopiero potem kłaść powłokę na szyby ? G1 na pewno wytrzyma chemię, która - podczas czyszczenia lakieru - będzie miała kontakt ze szkłem, ale ta chemia (również na pewno) skróci wytrzymałość powłoki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas10313 Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 Pimps, te krople to jakieś grubasy się u Ciebie robią Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickul Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 U mnie G1 leży od października zeszłego roku, a w tym czasie auto pokonało już 20 000km. Szczerze to jadąc autostradą 120-130 nadal nie muszę używać wycieraczek... Dodatkowo nałożyłem dwie warstwy, a nie trzy jak rekomenduje producent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ralfs Posted December 14, 2015 Report Share Posted December 14, 2015 Jeśli mam wklejona nowa szybe to musze użyć G4 czy wystarczy przemyć benzyna ekstrakcyjna ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator krd Posted December 14, 2015 Author Moderator Report Share Posted December 14, 2015 ralfs, przeleć dla pewności G4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ralfs Posted December 14, 2015 Report Share Posted December 14, 2015 Ok. Dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MATI87 Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Panowie przymierzam się do aplikacji G1, czy zamiast G4, CeriGlassu, AG CGP mogę użyć tlenku ceru i później IPA ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickson Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar79 Posted January 5, 2016 Report Share Posted January 5, 2016 MATI87, Link to comment Share on other sites More sharing options...
ralfs Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 G1 na szybie od miesiaca i powiem szczerze że jak jade w deszcz to mi się morda cieszy Link to comment Share on other sites More sharing options...
funkoval Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 G1 na szybie od miesiaca i powiem szczerze że jak jade w deszcz to mi się morda cieszy G1 siedzi u mnie od około 30 kkm, nie poddaje się. IPA od czasu do czasu i jazda. G5 na lepsze krople, szybciej zrzuca, ale pada po 3 ÷ 3.5 kkm Link to comment Share on other sites More sharing options...
ralfs Posted February 2, 2016 Report Share Posted February 2, 2016 G5 zastosuje na aucie żony dla porównania i przekonam sie jaka jest różnica i co mi lepiej pasuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
booohal Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 619458 ale pada po 3 ÷ 3.5 kkm Ojojoj, tak szybko? Trochę się czaiłem na G5 ale 3 000km to miesiąc jazdy Potrzebuje coś zrzucającego wodę od najniższych prędkości ale fajnie jakby 3 miesiące/9 000km posiedziało... Link to comment Share on other sites More sharing options...
funkoval Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 619458 ale pada po 3 ÷ 3.5 kkm Ojojoj, tak szybko? Trochę się czaiłem na G5 ale 3 000km to miesiąc jazdy U mnie +/- też, przynajmniej rok temu. Nie pisałbym o tym tak zdecydowanie, bo dopuszczałem jakiś "błąd w procesie aplikacji" (robione u MXa, więc prawdopodobieństwo błędu zerowe, ale...), ale na niską trwałość skarżył się ich klient, który z tego co pamiętam kładł sam. Stwierdził, że G5 skończyła się jak nożem uciął po 3kkm, ja miałem takie same wrażenie - klęka bez ostrzeżenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoffmann Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 czy przygotowując szybę do położenia powłoki Gtechniq G1 mogę zamiast GTechniq G4 GLASS NANO POLISH (którego nie mam) użyć AUTOGLYM CAR GLASS POLISH (który akurat posiadam) ?? z tego co widzę oba preparaty są z gatunku "polish" czyli powinny tak samo działać ? mając G1 mogę co jakiś czas szyby przelecieć preparatem AutoGlym Car Glass Polsih? czy lepiej nie bo zlikwiduje powłokę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now