Skocz do zawartości

Nasze pieszczochy 2


Rekomendowane odpowiedzi

Na autostradzie nie musisz mieć 300km. Mając 150 wyprzedzasz wszystko i będziesz w 99 procent przypadków najszybszy jak będziesz chciał.

 

Jedyne miejsce gdzie wykorzystasz taka moc to krajowki

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dobrze moje auto łapie się na styk bo mam akurat 150 koni, inaczej sens posiadania go by przepadł 😄 A tak na serio to luz nie rozumiem do czego zmierza ta dyskusja 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, że poniżej 300KM na suchym 4x4 nie jest szybsze od napędu na przód/tył, różnice są rzędu 0,3sekundy 0-100kmh, a dla aut poniżej 200KM, to 4x4 jest zawsze wolniejsze. Natomiast na bardzo mokrym no to wiadomo, że 4x4 będzie szybsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lubek napisał:

545 2005 rok, niecałe 160 k km;)

Środek indyvidual, cały tunel i tylne obicia foteli w skórze, ale tylko takie zdjęcia mam;/

 

Ostatnio znajomy robił taką BMW z silnikiem 4.4 V8 i powiem szczerze szacun, 15 tyś zł poszło w sam słupek silnika. Ogółem auto bardzo fajne, od zawsze podobają mi się mocne benzyny a dodając dzwięk V8 czy V6T to po prostu ciary. Ale niestety, realia mamy jakie mamy i zakup takiego auta wiąże się z ogromnymi kosztami jeżeli poprzedni własciciel/właściciele nie dbali o pewne rzeczy. Nawet moge powiedzieć, że często jest to drugie tyle co zapłacilismy za auto, albo i więcej. Wiem po przykładzie własnych aut. Oby służyła !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się podpisze pod tym że można przeżyć że nie ma trakcji na niższych biegach... A tak niektórzy psioczą że powyżej 200km to FWD już dupa. Ale czy tak często musimy przyspieszyć ostro do tej setki na granicy przyczepności opon? Niektóre samochody po prostu nie mają napędu na tył 4x4 i nic się z tym nie zrobi. Za to mają inne zalety no i szkoda z tego rezygnować a czasem są też w fajnych pieniądzach gdzie konkurencja z innym napędem jest droższa 😉 do tego powyżej 4 cylindrów i jest już przyjemnie 🙂 bo nie oszukujmy się ale 4 gary nie dadzą nigdy jakiego sensownego dźwięku poza pierdzeniem przy schodzeniu z obrotów. Pryz przyspieszaniu tu jedynie buczy 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem wiem, tylko się zgrywam 😉 Moja babcia też bardzo dobrze wspomina auta które mieli w latach 70, 80 i 90 (zawsze nowe lub prawie nowe) cytat "Nie można było do Warszawy dojechać żeby się samochód nie popsuł, na szczęście dziadek znał wszystkich mechaników po drodze" i drugi cytat "Jak to dobrze, że teraz to człowiek wsiada i jest pewny że odjedzie, nie tak jak kiedyś."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 2szt  Terrano i w ciągu 4 lat w jednym tylko "cewka wtryskiwacza" za 200zł się zużyła , a w benzyniaku  ... nie przypominam sobie czy cokolwiek w nim naprawiałem oprócz konserwacji (wiadomo stary japoniec) , ba tam to nawet rozrząd był na kołach zębatych i był nie do zajeżdżenia 😉 

 edit

aaa regenerowałem rozrusznik ale nie pamiętam w którym to było 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 2szt  Terrano i w ciągu 4 lat w jednym tylko "cewka wtryskiwacza" za 200zł się zużyła , a w benzyniaku  ... nie przypominam sobie czy cokolwiek w nim naprawiałem oprócz konserwacji (wiadomo stary japoniec) , ba tam to nawet rozrząd był na kołach zębatych i był nie do zajeżdżenia  
 edit : 
aaa regenerowałem rozrusznik ale nie pamiętam w którym to było  

Powiedz lepiej jak często blacharza zamiar mechanika odwiedzałeś :D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, powalla napisał:

O to mi wlasnie chodzi ... „wlaczam tryb” 😉  Tam pomiedzy noga a przepustnica byla tylko linka , zadnych trybow , dupereli , ot duza pojemnosc  i zero zbednej elektroniki !  🙂 

2,4 to nie jest duża pojemność 😉 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.