Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanko czy UNC-R polezy na felgach? Bo patrząc na wybór z serii MAX to mam zagwózdkę który z nich położyć na felgi.

Opublikowano

rsmaniek, Smugi to nadmiar nie startej powłoki, delikatnie polerując to miejsce usuwamy nie starty nadmiar, no chyba że zrobimy to za mocno na nie utwardzonej powłoce to ją usuniemy.

ma_ko, Poleży na felgach, ale osobiście wolę na felgi v1+ v2. lub samo v2, te powłoki są bardziej odporne na wysokie tem.

Opublikowano

Aplikowałem uncr-a na ciemno szarego Espaca i wyszło nieźle, nigdzie nie widziałem smug. Dzisiaj jednak zrobiłem podejście pod czarne E60 i na masce zrobiła się lipa, dokładnie widać łączenia... Zacząłem właśnie od maski, więc szmatki były świeże. Nie mam silk coata więc po paru godzinach spróbowałem spolerować te łączenia ręcznie antihologramem na miękkiej gąbce finiszowej. Pozostałą pastę ciężko było zebrać, więc wspomogłem się IPĄ i usunąłem chyba w tym miejscu powłokę. Zobaczę jeszcze jak to będzie wyglądać w słońcu ale obawiam się, że maska do poprawy.

 

Mam jeszcze takie pytanie:

Ile takich dedykowanych aplikatorów max protect potrzeba żeby nałożyć powłokę na cały samochód? I czy są one wielokrotnego użytku, bo szmatki suede tak twardniały po aplikacji, że od razu leciały do kosza.

Opublikowano
Powracam z pytaniem. Jak oceniacie odporność na zarysowania?

Uncr sam w sobie nie jest tak twardy zeby sie nie rysowal, przy odpowiednim użytkowaniu napewno posłuży, ale z pewnością chroni sam lakier przed powstawaniem rys

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wczoraj na moje auto położyłem UNC-r'a . Temperatura w garażu okolice 22-24 stopni - najmniejszych problemów z nakładaniem

 

Nakładałem bawełnianym płatkiem i ścierałem na 2 MF

 

Postaram się zrobić długo dystansowy test .

 

Mam tylko pytanie o sens nałożenia Silk Coat'a - warto za jakieś 3-4 tyg go położyć ?

Opublikowano
649056 najmniejszych problemów z nakładaniem

:good:

 

Jak nie nałożysz to tez będzie dobrze.

Jak chcesz robic test długodystansowy to moim zdaniem bez wspomagacza.

Opublikowano

Pajko, Silk Coat dodaje dodatkowej śliskości i hydrofobowości, jest on również mocno antystatyczny, nie jest konieczne używanie jego, ale na pewno przedłuża żywotność powłoki.

Opublikowano

SzaKal, wiem wiem . Bardziej chodzi mi o sens jego stosowania na tak świeżą powłokę. Czy nie będzie to wydatek w sumie nic nie wnoszący.

 

Rozumiem np przed sezonem zimowym wspomóc powłokę po tych 5-6 miesiącach.

Opublikowano

Lol co za pytanie. Ja dzisiaj kladlem na czarnym uni przy temperaturze 30stopni:P, dalo rade. maske robilismy we 2 i dzielone chyba na 10 czesci w a8L

Opublikowano

Poczytałem. Kropelkowanie, hydrofobowość mniej istotne (gdyby to było najważniejsze wziąłbym UNCR). Ważniejsza odporność na mikro rysy.

 

Samochody bardzo często myte. Zazwyczaj na ręcznych myjkach typu karcher ale także na różnych automatach. Brak wpływu na to gdzie, czym i jak są myte. Mikro rysy i tak powstaną. Problem żeby ograniczyć jak najbardziej ich powstanie. Po 2 latach lakier wygląda jak po 10-ciu, mat i cały w kolistych rysach.

 

Samochody nowe, często tragedia już na salonie (polerowane przez amatora dilera, myte przez jakichś idiotów, wycierane na sucho przed wydaniem, ogólnie nowe auta to już porażka...). Ale także samochody już po korekcie lakieru, często kilkuetapowej.

 

Możliwości wyboru:

1. MP UNC-R

2. gtechniq Crystal Serum LIGHT

3. GYEON Q2 MOHS (bez plusa).

 

Co wybrać?

Opublikowano

goldrentpl,

Gtechniq crystal serum light bez exo itp. odradzam, water spoty takie że szok juz dwa tygodnie po nałożeniu.

Opublikowano
wydaje mi się że w tym wypadku nic nie spełni twoich oczekiwań

Mam tego świadomość. Szukam czegoś co zminimalizuje ilość zarysowań i zmniejszy ilość pracy przy kolejnej korekcie.

 

kaskra1

Dziękuję za odpowiedź. Szukam czegoś co w miarę zabezpieczy i nie trzeba kłaść 2 produktów, jak np EXO. Bo rysy i tak będą i tak będą. Twoja wypowiedź spowodowała odrzucenie gtechniq light.

 

Zostały:

UNC-R lub Mohs (bez plusa).

Opublikowano

Mohs na pewno dużo łatwiejszy i przyjemniejszy w aplikacji , jednak że najlepiej go warstwować i do tego dochodzi Cure

UNC-r trochę trudniejszy w aplikacji ale nie wymaga warstwowania i jest totalnie bez obsługowy .

Co do rys jeżeli auto będzie bywalcem na szczotkach to i tak rysy powstaną

Opublikowano

goldrentpl, Mohs też jest bardzo wrażliwy na waterspoty jak jest pozostawiony sam sobie...

Najlepszą opcją do mocno i niedbale używanego auta chyba będzie ten Max Protect bo przynajmniej najbardziej bezobsługowy.

Opublikowano

Jakiej fibry użyć do docierania UNC-Ra? Może ktoś z Was podrzucić jakieś typy za rozsądne pieniądze? Można je po użyciu prać i używać ponownie czy nadają się już tylko do nadkoli? Ile ich zejdzie na średniej wielkości sedana?

 

Pozdrawiam.

  • Super 1
Opublikowano
Jakiej fibry użyć do docierania UNC-Ra? Może ktoś z Was podrzucić jakieś typy za rozsądne pieniądze? Można je po użyciu prać i używać ponownie czy nadają się już tylko do nadkoli? Ile ich zejdzie na średniej wielkości sedana?

 

Pozdrawiam.

 

Ja używam najczęściej bezszfowych do powłok.

osobiście używam wielokrotnie tylko przed aplikacja staram się pamiętać o wiadrze z ciepłą wodą i płynem do prania mikrofibr do którego zużytą fibre wrzucam zaraz po zmianie

Opublikowano

Świetny pomysł z tym wiadrem, dzięki za odpowiedź. Możesz mi wysłać, nawet na PW, jakiś konkretny model fibry? Dzięki, pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.