rsmaniek Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 Spolerowanie tego miejsca jaki da efekt, usunięcia powłoki czy przebarwienia?
ma_ko Opublikowano 10 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2016 Pytanko czy UNC-R polezy na felgach? Bo patrząc na wybór z serii MAX to mam zagwózdkę który z nich położyć na felgi.
SzaKal Opublikowano 10 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2016 rsmaniek, Smugi to nadmiar nie startej powłoki, delikatnie polerując to miejsce usuwamy nie starty nadmiar, no chyba że zrobimy to za mocno na nie utwardzonej powłoce to ją usuniemy. ma_ko, Poleży na felgach, ale osobiście wolę na felgi v1+ v2. lub samo v2, te powłoki są bardziej odporne na wysokie tem.
lubek Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2016 Aplikowałem uncr-a na ciemno szarego Espaca i wyszło nieźle, nigdzie nie widziałem smug. Dzisiaj jednak zrobiłem podejście pod czarne E60 i na masce zrobiła się lipa, dokładnie widać łączenia... Zacząłem właśnie od maski, więc szmatki były świeże. Nie mam silk coata więc po paru godzinach spróbowałem spolerować te łączenia ręcznie antihologramem na miękkiej gąbce finiszowej. Pozostałą pastę ciężko było zebrać, więc wspomogłem się IPĄ i usunąłem chyba w tym miejscu powłokę. Zobaczę jeszcze jak to będzie wyglądać w słońcu ale obawiam się, że maska do poprawy. Mam jeszcze takie pytanie: Ile takich dedykowanych aplikatorów max protect potrzeba żeby nałożyć powłokę na cały samochód? I czy są one wielokrotnego użytku, bo szmatki suede tak twardniały po aplikacji, że od razu leciały do kosza.
SzaKal Opublikowano 11 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2016 lubek, Ja zawsze używam dwóch aplikatorów, są one jednorazowe.
ma_ko Opublikowano 12 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2016 To jeszcze jedno pytanie, kładł ktoś UNC-R na folie? Jeśli tak to jak z aplikacją i jak po?
rsmaniek Opublikowano 14 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2016 Powracam z pytaniem. Jak oceniacie odporność na zarysowania? Uncr sam w sobie nie jest tak twardy zeby sie nie rysowal, przy odpowiednim użytkowaniu napewno posłuży, ale z pewnością chroni sam lakier przed powstawaniem rys
Borek Opublikowano 14 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2016 Może właśnie w tej miękkości cały myk no bo ciężko zarysować coś gumowatego
Pajko Opublikowano 23 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2016 Wczoraj na moje auto położyłem UNC-r'a . Temperatura w garażu okolice 22-24 stopni - najmniejszych problemów z nakładaniem Nakładałem bawełnianym płatkiem i ścierałem na 2 MF Postaram się zrobić długo dystansowy test . Mam tylko pytanie o sens nałożenia Silk Coat'a - warto za jakieś 3-4 tyg go położyć ?
sivy Opublikowano 23 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2016 649056 najmniejszych problemów z nakładaniem Jak nie nałożysz to tez będzie dobrze. Jak chcesz robic test długodystansowy to moim zdaniem bez wspomagacza.
SzaKal Opublikowano 23 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2016 Pajko, Silk Coat dodaje dodatkowej śliskości i hydrofobowości, jest on również mocno antystatyczny, nie jest konieczne używanie jego, ale na pewno przedłuża żywotność powłoki.
Pajko Opublikowano 23 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2016 SzaKal, wiem wiem . Bardziej chodzi mi o sens jego stosowania na tak świeżą powłokę. Czy nie będzie to wydatek w sumie nic nie wnoszący. Rozumiem np przed sezonem zimowym wspomóc powłokę po tych 5-6 miesiącach.
ostrylok Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2016 ma ktoś doświadczenie jak leży na srebrnym UNC-R? Konkretnie chodzi mi o lakier bmw z 2001r
SzaKal Opublikowano 1 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2016 ostrylok, Pewnie tak samo jak na każdym innym kolorze ...
epyck Opublikowano 1 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2016 Lol co za pytanie. Ja dzisiaj kladlem na czarnym uni przy temperaturze 30stopni:P, dalo rade. maske robilismy we 2 i dzielone chyba na 10 czesci w a8L
goldrentpl Opublikowano 3 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2016 Poczytałem. Kropelkowanie, hydrofobowość mniej istotne (gdyby to było najważniejsze wziąłbym UNCR). Ważniejsza odporność na mikro rysy. Samochody bardzo często myte. Zazwyczaj na ręcznych myjkach typu karcher ale także na różnych automatach. Brak wpływu na to gdzie, czym i jak są myte. Mikro rysy i tak powstaną. Problem żeby ograniczyć jak najbardziej ich powstanie. Po 2 latach lakier wygląda jak po 10-ciu, mat i cały w kolistych rysach. Samochody nowe, często tragedia już na salonie (polerowane przez amatora dilera, myte przez jakichś idiotów, wycierane na sucho przed wydaniem, ogólnie nowe auta to już porażka...). Ale także samochody już po korekcie lakieru, często kilkuetapowej. Możliwości wyboru: 1. MP UNC-R 2. gtechniq Crystal Serum LIGHT 3. GYEON Q2 MOHS (bez plusa). Co wybrać?
Pajko Opublikowano 3 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2016 wydaje mi się że w tym wypadku nic nie spełni twoich oczekiwań
kaskra1 Opublikowano 3 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2016 goldrentpl, Gtechniq crystal serum light bez exo itp. odradzam, water spoty takie że szok juz dwa tygodnie po nałożeniu.
goldrentpl Opublikowano 5 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2016 wydaje mi się że w tym wypadku nic nie spełni twoich oczekiwań Mam tego świadomość. Szukam czegoś co zminimalizuje ilość zarysowań i zmniejszy ilość pracy przy kolejnej korekcie. kaskra1 Dziękuję za odpowiedź. Szukam czegoś co w miarę zabezpieczy i nie trzeba kłaść 2 produktów, jak np EXO. Bo rysy i tak będą i tak będą. Twoja wypowiedź spowodowała odrzucenie gtechniq light. Zostały: UNC-R lub Mohs (bez plusa).
Pajko Opublikowano 5 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2016 Mohs na pewno dużo łatwiejszy i przyjemniejszy w aplikacji , jednak że najlepiej go warstwować i do tego dochodzi Cure UNC-r trochę trudniejszy w aplikacji ale nie wymaga warstwowania i jest totalnie bez obsługowy . Co do rys jeżeli auto będzie bywalcem na szczotkach to i tak rysy powstaną
Borek Opublikowano 5 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2016 goldrentpl, Mohs też jest bardzo wrażliwy na waterspoty jak jest pozostawiony sam sobie... Najlepszą opcją do mocno i niedbale używanego auta chyba będzie ten Max Protect bo przynajmniej najbardziej bezobsługowy.
mario448 Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2016 Jakiej fibry użyć do docierania UNC-Ra? Może ktoś z Was podrzucić jakieś typy za rozsądne pieniądze? Można je po użyciu prać i używać ponownie czy nadają się już tylko do nadkoli? Ile ich zejdzie na średniej wielkości sedana? Pozdrawiam. 1
kaskra1 Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2016 Jakiej fibry użyć do docierania UNC-Ra? Może ktoś z Was podrzucić jakieś typy za rozsądne pieniądze? Można je po użyciu prać i używać ponownie czy nadają się już tylko do nadkoli? Ile ich zejdzie na średniej wielkości sedana? Pozdrawiam. Ja używam najczęściej bezszfowych do powłok. osobiście używam wielokrotnie tylko przed aplikacja staram się pamiętać o wiadrze z ciepłą wodą i płynem do prania mikrofibr do którego zużytą fibre wrzucam zaraz po zmianie
mario448 Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2016 Świetny pomysł z tym wiadrem, dzięki za odpowiedź. Możesz mi wysłać, nawet na PW, jakiś konkretny model fibry? Dzięki, pozdrawiam.
Pajko Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2016 ja ostatnio katuje do powłok żółte LE .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się