Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Żadnych spawań nie będę robił, na podłogę w dwóch miejscach nity, i ze dwie łatki przy nadkolach. Głównie pozbywam się rdzy z karoserii, gdyż niedawno zakupiłem SATA minijet 4400 RP. Ale przed tym na spód i zakamarki poleci konserwacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam ten kolor aut, jest potencjal bedzie wygladac miodzio. Co po korekcie bedziesz na nim klasc?

Gtechniq C1 + C2v3, a jak C2v3 się skończy to słoiczki ;)

 

Czas spać, jutro ciąg dalszy. :kox:

 

P1060645j_wwwprhh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mickul, polecałbym Ci jakąś szafkę, bo w takich warunkach łatwo może Ci się osadzić na padzie jakieś ziarenko piasku i narobi na lakierze bałaganu! Szczególnie, że podłodze do sterylności dużo brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mickul, polecałbym Ci jakąś szafkę, bo w takich warunkach łatwo może Ci się osadzić na padzie jakieś ziarenko piasku i narobi na lakierze bałaganu! Szczególnie, że podłodze do sterylności dużo brakuje.

Wszystko jest w pojemnikach, a pady na ziemi są rzucane na "do prania"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weekend więc jest okazja na pogrzebanie przy aucie. Moje lampy przednie były już zmęczone bo rok temu były ogarnięte tylko na szybko. Teraz postanowiłem więc zrobić to jak książka pisze.

1. Przygotowania.

isOecp8.jpg?2

 

2. Ocena stanu pacjenta - rewelacji nie ma.

 

uo8EHZO.jpg?1

 

iFCzbe0.jpg?1

 

iU8ebu0.jpg?1

 

MsgtmSU.jpg?1

 

3. Czas na "wet sanding". Lampy po papierach 600 > 800 > 1200 > 2500

 

Zak2eu7.jpg?1

 

Zf9MYBK.jpg?1

 

4. 50:50 - po przejeździe JEDNĄ pastą (Menzerna FG400).

 

UWhgRqn.jpg?1

 

V85IhMk.jpg?1

 

5. Lampa po Menzernach FG400 i FF3000.

 

YauJQEz.jpg?1

 

6. Obie lampy po Meznzernie FG400 i FF3000, przygotowane do nałożenia Megsa Headlight Protectant z filtrami UV aby uchronić lampy od żółknięcia.

 

o5eff4u.jpg?1

 

7. Lampy już na aucie.

 

yxuUFr1.jpg?2

 

tE8wMmS.jpg?2

 

TfqE6q7.jpg?1

 

WmM1nOf.jpg?1

 

Podsumowanie - z zewnątrz lampy są bardzo ok jednak NIE JEST to jeszcze efekt, jakiego oczekiwałem. Powód - klosze lamp są brudne o wewnątrz a - niestety - klejone są klejem niepodatnym na podgrzewanie. Dlatego w tygodniu lub za tydzień lampy będą zdjęte i za pomocą Dremela będę rozcinał spoinę. Po wyczyszczeniu zostaną wklejone za pomocą kleju butylowego - tego, który używa się do klejenie wygłuszek w drzwiach. Dzięki temu będę je mógł w każdym momencie odkleić i wyczyścić w przyszłości.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umyłem :)

Komuś śmietany ?

j1ie0B6.jpg

Dwa wiadra , GG itp i

nTR8SpX.jpg

Opony też potraktowane porządnie

68lh6if.jpg

Wycieranko

iCzpIuY.jpg

A na deser , dzisiejszy bohater dnia Polish Angel Presto Detail i CG

84Jpr4c.jpg

d74y0rx.jpg

Opony dziś satynowo

378VcKl.jpg

A teraz "cieszem mordem"

htxadoY.jpg

De6FzhT.jpg

XJjc4Wz.jpg

KNnVWOj.jpg

66X0OlE.jpg

bncXpwr.jpg

6VLbamB.jpg

 

A teraz idę zamówić PA PD ! :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MatthewG, zrobił bardzo ale to bardzo dobre wrażenie na Mnie , długo szukałem takiego właśnie QD , Field Glaze już mi się podobał ale AW jest po prostu ideałem .

 

Łatwość aplikacji , a przede wszystkim look , podbicie koloru i głębi przy fajnym przyciemnieniu , tylko "kropling" przetestuję przy deszczu bo nie lubię lać wody na świeżo umyty samochód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda nie dzisiaj a w poprzedni weekend wymieniłam tarcze i klocki hamulcowe w Felce, bo stare już się kończyły a i hamowanie było nieco gorsze...

:D

 

Padło na zestaw od ATE :)

 

rHbm05.jpg

 

Najpierw oczywiście auto na kobyłki i można zaczynać

 

Xy7bUP.jpg

 

Tak prezentuje się stary zestaw

 

6Va3M2.jpg

 

nGymRF.jpg

 

A tak nowy :D

 

1MgqJM.jpg

 

N1Ej4q.jpg

 

y51ySB.jpg

 

Po wymianie jest o wiele lepiej, choć i tak przydały by się większe hamulce :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa razy kupiłem ATE i w życiu tego dziadostwa nie chce, piszczaly non stop po rogrzaniu, czulem się jakbym jeździł rajdówka. Na przodzie mam teraz klocki EBC Green oraz tarcze Ferodo i jestem w nich mega zadowolony, ale same klocki kosztowaly tyle samo co komplet od ATE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W CR-V się zwichrowały i piszcza jak głupie. Więc dla mnie to nie jest przypadek, ze w dwóch różnych autach są podobne objawy. Nawet sprzedawca u którego kupuje części do CR-V'ek, Accorda i Astry tez mówi, ze sporo klientów narzeka na ATE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa razy kupiłem ATE i w życiu tego dziadostwa nie chce, piszczaly non stop po rogrzaniu, czulem się jakbym jeździł rajdówka. Na przodzie mam teraz klocki EBC Green oraz tarcze Ferodo i jestem w nich mega zadowolony, ale same klocki kosztowaly tyle samo co komplet od ATE.

 

Aktualnie mam założone na przód Ferodo DS Performance z gładkimi tarczami Brembo i po ok 200-300 km zaczęły piszczeć przy lekkim hamowaniu. Jeździłem tak przez jakiś czas, ale w korku to była masakra z tymi piskami i ostatnio przy okazji na serwisie kazałem przeszlifować klocki i problem zniknął w 95%, może takie rozwiązanie pomoże ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.