piotrek305 Opublikowano 7 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 blacharkę robisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas10313 Opublikowano 7 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Żadnych spawań nie będę robił, na podłogę w dwóch miejscach nity, i ze dwie łatki przy nadkolach. Głównie pozbywam się rdzy z karoserii, gdyż niedawno zakupiłem SATA minijet 4400 RP. Ale przed tym na spód i zakamarki poleci konserwacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mickul Opublikowano 9 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Nie wiem kiedy założę temat w PSB dlatego pochwalę się tutaj, że po 9 miesiącach od zakupu w końcu ruszyłem z polerką swojego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael MSTP Opublikowano 9 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Uwielbiam ten kolor aut, jest potencjal bedzie wygladac miodzio. Co po korekcie bedziesz na nim klasc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mickul Opublikowano 9 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Uwielbiam ten kolor aut, jest potencjal bedzie wygladac miodzio. Co po korekcie bedziesz na nim klasc? Gtechniq C1 + C2v3, a jak C2v3 się skończy to słoiczki Czas spać, jutro ciąg dalszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael MSTP Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 No to zestaw elegancki. A jeszcze jedno jaka masz dlugosc garazu to jes 6 metrow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Mickul, polecałbym Ci jakąś szafkę, bo w takich warunkach łatwo może Ci się osadzić na padzie jakieś ziarenko piasku i narobi na lakierze bałaganu! Szczególnie, że podłodze do sterylności dużo brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mickul Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Mickul, polecałbym Ci jakąś szafkę, bo w takich warunkach łatwo może Ci się osadzić na padzie jakieś ziarenko piasku i narobi na lakierze bałaganu! Szczególnie, że podłodze do sterylności dużo brakuje. Wszystko jest w pojemnikach, a pady na ziemi są rzucane na "do prania" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Weekend więc jest okazja na pogrzebanie przy aucie. Moje lampy przednie były już zmęczone bo rok temu były ogarnięte tylko na szybko. Teraz postanowiłem więc zrobić to jak książka pisze. 1. Przygotowania. 2. Ocena stanu pacjenta - rewelacji nie ma. 3. Czas na "wet sanding". Lampy po papierach 600 > 800 > 1200 > 2500 4. 50:50 - po przejeździe JEDNĄ pastą (Menzerna FG400). 5. Lampa po Menzernach FG400 i FF3000. 6. Obie lampy po Meznzernie FG400 i FF3000, przygotowane do nałożenia Megsa Headlight Protectant z filtrami UV aby uchronić lampy od żółknięcia. 7. Lampy już na aucie. Podsumowanie - z zewnątrz lampy są bardzo ok jednak NIE JEST to jeszcze efekt, jakiego oczekiwałem. Powód - klosze lamp są brudne o wewnątrz a - niestety - klejone są klejem niepodatnym na podgrzewanie. Dlatego w tygodniu lub za tydzień lampy będą zdjęte i za pomocą Dremela będę rozcinał spoinę. Po wyczyszczeniu zostaną wklejone za pomocą kleju butylowego - tego, który używa się do klejenie wygłuszek w drzwiach. Dzięki temu będę je mógł w każdym momencie odkleić i wyczyścić w przyszłości. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Wyszlo dobrze kwestia dopracowania srodka i bedzie malina U mnie np klosze zdejmowalne, ale co z tego jak porysowane chyba od srodka, bo z zewnatrz wyprowadzilem na cacy, ale w srodku pod swiatlo odpowiednie widac slady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 10 Maja 2015 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Uszczelki po zimie wyczyszczone i wysmalcowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Mycie + QD SG Morning Dew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapitanSnuja Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Relaks po pracy - mycie - dwa wiadra, AngelWax Superior Automotive Shampoo, Mainz Pristine, FinishKare Hi-Temp 1000p. Niby myjesz, a pachnie jakbyś w kuchni coś tworzył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 12 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Umyłem Komuś śmietany ? Dwa wiadra , GG itp i Opony też potraktowane porządnie Wycieranko A na deser , dzisiejszy bohater dnia Polish Angel Presto Detail i CG Opony dziś satynowo A teraz "cieszem mordem" A teraz idę zamówić PA PD ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 12 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Aż tak Ci się spodobało? PD lansują i lansują, za dużo tych QD już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 12 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 MatthewG, zrobił bardzo ale to bardzo dobre wrażenie na Mnie , długo szukałem takiego właśnie QD , Field Glaze już mi się podobał ale AW jest po prostu ideałem . Łatwość aplikacji , a przede wszystkim look , podbicie koloru i głębi przy fajnym przyciemnieniu , tylko "kropling" przetestuję przy deszczu bo nie lubię lać wody na świeżo umyty samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Co prawda nie dzisiaj a w poprzedni weekend wymieniłam tarcze i klocki hamulcowe w Felce, bo stare już się kończyły a i hamowanie było nieco gorsze... Padło na zestaw od ATE Najpierw oczywiście auto na kobyłki i można zaczynać Tak prezentuje się stary zestaw A tak nowy Po wymianie jest o wiele lepiej, choć i tak przydały by się większe hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Dwa razy kupiłem ATE i w życiu tego dziadostwa nie chce, piszczaly non stop po rogrzaniu, czulem się jakbym jeździł rajdówka. Na przodzie mam teraz klocki EBC Green oraz tarcze Ferodo i jestem w nich mega zadowolony, ale same klocki kosztowaly tyle samo co komplet od ATE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Jak na razie jeżdżę i nic nie piszczy. Zobaczymy potem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 u nas zawsze ATE i zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viechooo Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Co prawda części after marketowe to nie ta sama jakość co pierwszo montażowe ale tak czy inaczej dużo ATE szło i nadal idzie na pierwszy montaż. U mnie też nigdy nie było problemu z ATE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Znajomy w e46 ATE założył i tarcza się zwichrowała pratycznie od razu Części to teraz loteria jak ze wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 W CR-V się zwichrowały i piszcza jak głupie. Więc dla mnie to nie jest przypadek, ze w dwóch różnych autach są podobne objawy. Nawet sprzedawca u którego kupuje części do CR-V'ek, Accorda i Astry tez mówi, ze sporo klientów narzeka na ATE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamilton Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Co do tarcz, to "kwiatek" z mojebo byłego "Mondeło", tarcze biły przy hamowaniu, myślałem że to przód się zwichrował a tym czasem z tyłu A z tematu - dziś zacząłem przyciemniać szyby w Pugu, folia 5%, jak w każdym moim aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Dwa razy kupiłem ATE i w życiu tego dziadostwa nie chce, piszczaly non stop po rogrzaniu, czulem się jakbym jeździł rajdówka. Na przodzie mam teraz klocki EBC Green oraz tarcze Ferodo i jestem w nich mega zadowolony, ale same klocki kosztowaly tyle samo co komplet od ATE. Aktualnie mam założone na przód Ferodo DS Performance z gładkimi tarczami Brembo i po ok 200-300 km zaczęły piszczeć przy lekkim hamowaniu. Jeździłem tak przez jakiś czas, ale w korku to była masakra z tymi piskami i ostatnio przy okazji na serwisie kazałem przeszlifować klocki i problem zniknął w 95%, może takie rozwiązanie pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi