Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator

Dwa koła i nadkola ogarnięte po zimie.

 

idD4s0dKj

 

Na felgi poszedł:

- kwas

- Prik

- IronX

- krążek do usuwania resztek kleju po starych odważnikach

- IPA

- SV Cleaner Fluid Profesional

- Autobahn rzecz jasna na końcu

 

Na oponach:

- Duragloss 703

- i dość egzotyczny u nas Pinnacle Black Onyx Tire Gel

 

Nadkola:

- morze APC i Prika

- Chemical Guys Bare Bones (sam nie wiem co lepiej pachnie, on czy Autobahn :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest, tylko S40 + jutro na to Soft. :song:

Maszynka rotacja, pad bialy z Lare. ;)

W szoku troche jestem, ze pod halogenem lakier wcale zle nie wyglada, a od ostatniego razu, kiedy maszyna dzialalem przy lakierze minelo ponad 3 lata, tutaj zdjecie po przejechaniu tym co napisalem wyzej, po mojemu jest calkiem przyzwoicie jak na łan stepa. :good:

male_41507c14ec5e384d47883646863.jpgmale_eb67f5d7c85b35a19708aff246813.jpg

 

Tutaj 50/50 na tylnym blotniku:

male_b5e67ddac26fae82f3158939584b6c2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie podziałane przy Avce:

Domyte felgi + dressing na opony

Lakier: Ironx, glinkowanie, Sholl s40 na żółtym padzie Rupes, Japoński wosk King of Gloss.

Szyby: Autobrite clear vue

xUOfsrp.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj korekta, dzisiaj pianowanie, mycie na dwa wiadra, odtłuszczenie i nałożenie powłoki UNC-R. Jest fajnie, ale na masce coś nie pykło i jest kupa. Trzeba będzie to poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Gajek, mycie po korekcie - jak najbardziej. Auto jest zawsze całe w pyle po pastach. Pył jest wszędzie, w każdym zakamarku i trzeba się go pozbyć.

Pytałem po co myć czyste auto "na dwa wiadra". Nie czepiałem się, zwracałem tylko uwagę że na tym etapie, taka ostrożność jest już raczej zbędna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest gruba warstwa epoksydu. Wcześniej był fertan bezpośrednio na rdzę. Na epoksyd poszła szpachla i późnej podkład wypełniający. Niestety okazało się, że wżer był bardzo mocny i musiałem jeszcze raz zaszpachlować żeby finalnie wyrównać.

Na to podkład 1k, baza i bezbarwny. Wyszło bardzo fajnie jestem zadowolony bo idealnie udało się wyrównać ten spory ubytek i wyszło super. Jak usunę śmietki i wypoleruje to wrzucę jeszcze jakieś foto.

Mam pytanie którego fertanu używałeś, tego Konwertera Rdzy czy Fedoxu koncentratu usuwającego rdzę?? Chcę położyć zabezpieczenie antykorozyjne i podwozie jest już praktycznie przygotowane. Ogniska rdzy wstępnie oczyściłem i na szybko potraktowałem Cortaninem z Organiki, ale chce lepiej to oczyścić i przygotować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.