Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Wywaliłem gumowe dywany

trndLVb.jpg

 

Wymieniłem filtr kabinowy

HjruZP2.jpg

 

Ogarnąłem komorę silnika

ftC33o2.jpg

 

Umyłem ręcznie- pierwszy raz od trzech miesięcy ;)

mYBgO8w.jpg

 

Wymieniłem olej

XcadaRf.jpg

 

wuNzApW.jpg

 

Taka ciekawostka jak wymieniają olej w ASO.

 

C7oAl7M.jpg

 

SvZXjX2.jpg

 

Przy pierwszej wymianie (po 2500kkm) dałem im swój olej, taki sam jak teraz i o dziwo po drugiej wymianie okazuje się że olej osiąga zupełnie inne temperatury niż wcześniej. Mam duży problem żeby w mieście osiągnąć 100stopni a wcześniej przy tej samej jeździe miałem 102-104stopnie.

Pytanie o co chodzi?

- nie wymienili oleju?

- wlali to co mieli czyli Castrola?

- zmienił się skład Amsoila?

 

8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]kupusso[/ref], z tego co wiem trzeba "fachowców " w ASO pilnować :thumbdown: bo potrafią nie spuścić oleju do końca że o podmianie oleju nie wspomnę. :zly: Znam taki przypadek i kolejnym razem kolega stał i patrzył na ręce. A tak wogóle fajny Leoś FR, :good: podstopnica była już na wyposażeniu czy montowałeś sam? :o Mam nakładki a zastanawiam się nad podstopnicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up tylko są serwisy jak gainex Gliwice że nie wpuszczą Cię na warsztat i mogą robić sobie co chcą . Po pewnej wizycie u nich, bylem bogatszy o wgniotkę w tablicy rejestracyjnej, mechanik nie wychamował ... dobrze ze tylko tabliczka się uszkodziła i teraz nie za pięknie to wygląda. I co zrobić ? Zmienić warsztat tak jak ja

 

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]kupusso[/ref], wjechał mi na ambicje czystym samochodem więc i ja ruszyłem do ataku :)

Dwa wiaderka, dressingi na wszystko co możliwe, czyszczenie końcówek wydechu oraz QD Soft99 Fukupika na deser :)

 

IMG_3967.jpg

IMG_3960.jpg

IMG_3956.jpg

IMG_3954.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]sebek1993[/ref], w jakim celu tablica jest niżej? Bo pomijając że tylko zakrawa ić i pogarsza dopływ powietrza:)

Tablica jest tylko na czas aż przyjdą magnesy i ją wtedy przymocuje, szkoda mi wiercić dziury i tak to przymocuje. Na dniach już będzie wszystko na miejscu, bo dopiero co zderzak założyłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]vertix[/ref], masz folię na szybie czołowej?

Czołowa pozostała jako jedyna bez folii :)

 

Miałem wrażenie, że na brzegach szyby jest charakterystyczne "sreberko", ale to widocznie tapicerka słupków A.

Pytałem, bo wiem, że są folie na szyby przednie, które nie przyciemniają, a jedynie odbijają promienie UV - i dzięki temu są całkowicie legalne. Ciekaw byłem, jak to się sprawuje w praktyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]vertix[/ref], masz folię na szybie czołowej?

Czołowa pozostała jako jedyna bez folii :)

 

Miałem wrażenie, że na brzegach szyby jest charakterystyczne "sreberko", ale to widocznie tapicerka słupków A.

Pytałem, bo wiem, że są folie na szyby przednie, które nie przyciemniają, a jedynie odbijają promienie UV - i dzięki temu są całkowicie legalne. Ciekaw byłem, jak to się sprawuje w praktyce.

 

Tak, to tapicerka słupków A,

miałem w poprzednim samochodzie taką folię, generalnie plusem dużym było to, że samochody w nocy jakby mniej oślepiały.

 

Dodane po 56 sekundach:

[ref]vertix[/ref], masz folię na szybie czołowej?

Czołowa pozostała jako jedyna bez folii :)

 

Przednie boczne mają przepuszczalność >70%?

Bo dają bardzo fajny efekt, ale mam wątpliwości :/

 

Nie wiem czy się chwalić, czy co :P

Dyplomatycznie odpowiem, 20% :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to tapicerka słupków A,

miałem w poprzednim samochodzie taką folię, generalnie plusem dużym było to, że samochody w nocy jakby mniej oślepiały.

 

A czy w jakikolwiek sposób to zastępowało okulary przeciwsłoneczne przy ostrym słońcu? To mnie najbardziej interesuje w tym wynalazku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to tapicerka słupków A,

miałem w poprzednim samochodzie taką folię, generalnie plusem dużym było to, że samochody w nocy jakby mniej oślepiały.

 

A czy w jakikolwiek sposób to zastępowało okulary przeciwsłoneczne przy ostrym słońcu? To mnie najbardziej interesuje w tym wynalazku.

 

Nie, różnicę tak naprawdę odczuwałem jedynie w nocy jak nie oślepiały samochody.

Jeśli chodzi o słońce, może mniej się nagrzewała deska rozdzielcza, natomiast była to praktycznie przeźroczysta folia, więc słońca nie zatrzymywała.

Że słońce nie oślepia - stosunek przyciemniona szyba do nie przyciemnionej, to mogę powiedzieć że jest efekt dopiero na bocznych szybach gdzie jest folia o stopniu 20% przepuszczania światła. Na bocznych taka folia jest ok, natomiast jeśli chodzi o szybę czołową, nie odważyłbym się założyć nic ciemniejszego niż 50% przepuszczalności światła, znajomy ma przyciemnione wszystkie szyby boczne i tylną folią o 36% przepuszczalności światła i szyby wyglądają na delikatnie przydymione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy pierwszej wymianie (po 2500kkm) dałem im swój olej, taki sam jak teraz i o dziwo po drugiej wymianie okazuje się że olej osiąga zupełnie inne temperatury niż wcześniej. Mam duży problem żeby w mieście osiągnąć 100stopni a wcześniej przy tej samej jeździe miałem 102-104stopnie.

Pytanie o co chodzi?

- nie wymienili oleju?

- wlali to co mieli czyli Castrola?

- zmienił się skład Amsoila?

 

8-)

Z ciekawości, czemu akurat ten Amsoil? Przecież w benzynie przy skróconych interwałach możesz korzystać ze specyfikacji VW 502.00 :) Czyli np. European Car Formula EFM 5W40. Oczywiście nic mu nie ujmując, bo sam wleję taki kiedyś do TDI, żeby zobaczyć, czy praca silnika będzie się różnić cokolwiek od Penrite Enviro+ 5W30.

 

Co ja obstawiam? Dziadowsko zrobioną wymianę. ;) ASO na Bogucickiej w Katowicach, tam gdzie Yamaha (do której jeżdżę)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zmieniłem w swoim TSI z Motul Specific 5w30 na Motul X-max 8100 0w40.

Silnik chodzi dużo ciszej, to obserwacja po pierwszych 30km.

Dodatkowo zamiast papierkowego filtra powietrza założyłem wkład K&N i silnik jest żwawszy, nie dławi się już szczególnie przy jezdzie w korku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.