Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Ale skoro wg. niego już tyle wystarczy by auto uznać za inwalidę to w czym problem :dontknow:

To tylko jego opinia. To nie wątek polityczny żeby trzeba było to udowadniać :mrgreen:

Dla mnie obniżenie do poziomu linii błotnika jest spoko. Do tego koło w racingowym stylu z mięsistym semi slickiem i jest malina.

Ale jak już opona zaczyna się chować z nadkolu i dochodzą kąty większe niż w torowym setupie to wg. mnie zaczyna być żenująco ;)

 

Każdy lubi boogie :)

 

Dodane po 1 minucie 4 sekundach:

[ref=#aa0000]Slovak[/ref], Asterka fajna. Widać, że zadbana ale to koło w ogóle mi nie leży. Planowane również ;)

 

Dodane po 50 sekundach:

669183 hińczyki na naciągu

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

669178 Slovak, fajny kolorek ;)

Oryginalny Nocturno od Opla, ale jest plan na Aviator Grey z palety Audi :).

 

669184 Slovak, Asterka fajna. Widać, że zadbana ale to koło w ogóle mi nie leży. Planowane również ;)

Auto ma mi się podobać, a nic wyścigowego w dobrych szerokościach nie ma. BBS CH, OZ Ultraleggera i OZ Alleggerita to maks 8-8,5 cala szerokości. Tutaj musowo musi być konkretny kaleka :D. Mam skrzywioną psychikę na tym punkcie, a czas Astry na torowe przejażdżki się już skończył, teraz jest inna zabawka ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kojak weź mi powiedz czy nie masz problemów z obcieraniem?

Ale tak serio. Masz gwintna beton ustawiony?

Przed chwilą skończyłem ustawiać tył na praaawie taki spas jakby mi pasił i kuźwa wszystko fajnie póki sie szybciej nie leci bo już trze.. :/

Bede jeszcze próbował przykręcić troche na twardość ale mimo wszystko jakbym chciał mieć taki spas jakby mi pasował to musiałbym na totalny beton ustawić a mimo wszystko szkoda mi budy

zastanawiam sie czy to jeszcze nie kwestia przesadzonego ET i tego że masz bardziej schowane koło a właściwie opone.

 

U mnie rolka ma tylko 8 cali i żeby zrobić jakiś naciąg sensowany to musiałaby być opona od roweru :P

Nie mam foty jak już troche opuściłem gwint jedynie przy świezo założonym kole.

Żeby coś urwać będe jeszcze chciał wrzucić inna opone na przód. jest 215/45 a myśle o 205/45

de7b8876afc94ccamed.jpg

 

Żeby nie było gadania, gwint ISC, rolka 2tlg Rial F1 a opony Dunlop także bez spinki na temat "chińczyków" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzac na ta fotke to opona ma za duzy profil. Jezeli chcesz sobie porobic lepsze spasy to profil musisz dac nizszy, do fajnego spasowania dalbym 205/40, no i automatycznie zrobi sie troche wiecej miejsca. Rozumiem, ze felgi masz 17'? Nie wiem jakie masz et itd, no i nie wiem jak to dokladnie lezy na tym aucie. Ja mam gwint bez regulacji twardosci i w takim ustawieniu jak jest na zdjeciach w 3 osoby, kilka tobołków w bagażniku, trasa ~600km i nic kompletnie nie tarlo. Ustawiajac auto na roznych odbojach nie koniecznie musi zrobic sie taczką. Mozna zrobic mixa klipsy/pianki i potrafi byc naprawde calkiem spoko, tym bardziej na wielowahaczu. ;)

Albo w sumie moze przez te chinole mi nie przyciera... :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę podziałałem przy "kalece" z pomocą ADBL, Good Stuff, Time to Shine, SG :D. Teraz czas na zrobienie konserwacji od nowa, ostatnio pod sklepem delikatnie ją zdarłem :lol:.

Hehe, tematycznie, ja to robiłem w moim w poniedziałek i dzisiaj pościągałem z niego folie, którymi pozaklejałem karoserię i elementy, których nie chciałem konserwować ;) Robiłem to pierwszy raz w życiu. Kupiłem pistolet do UBSa, dwie puszki środka SIKA 6060 (który mogę polecić - krycie i samorozprowadzanie się po psiknięciu :good:) i heja :). Trochę posmarkałem na baku, bo tam akurat skończyła mi się puszka, końcówa poleciała na bogato, przyschło i jak waliłem z drugiej, to pozostawały takie fleki, ale bak i tak najprędzej z tego zgnije (już go raz wymieniałem, bo puścił na zgrzewach i teraz pewnie będzie to samo, bo tam nie dałem rady dotrzeć, a woda z solą dotrze), ale oprócz tego jestem mega zadowolony. Kładłem na starą, dokładnie wyczyszczoną konserwację, która nie była położona zbyt ładnie (takie zacieki jak zrobiłem na baku miała w wielu miejscach), ale dobrze się trzymała.

 

Jak mnie kiedyś zacznie ten bak wkurzać, to zbiorę to z wierzchu na gładko cykliną i trysnę jeszcze raz. :D

 

konserwacja1.jpg

 

konserwacja2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]KORDI[/ref] pomyśl o czymś takim:

http://www.mapet-tuning.com/sklep/klips ... 12536.html

http://www.mapet-tuning.com/sklep/klips ... 12537.html

 

Najmniej upierdliwe w montażu, a działają że tak powiem optymalnie ;) ale moim zdaniem oponka ciut mniejsza by się zdała ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wlasnie o czyms takim kiedys slyszalem... :D

Jak sie domyslam dziala to jak ogranicznik dobijania ? ;)

 

Kurde nizsza opona caly czas mi chodzi po glowie ale problem w tym ze meeega duzo kilometrow ro ie doladowanym autem (towar) i przy tym z przepisową jazdą roznie bywa a honda sama w sobie juz ma sztywny zawias... :(

 

A ja dzis sobie uswiadomilem taka podstawowa rzecz... :P

Gdzie mowa o spasach jak mam seryjne nadkola nie rolowane.. :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnim czasem ogarnąłem oświetlenie ambientowe w Cytrynie :D Tasma LED czerwona z opornikiem na 6V i pasuje idealnie:) Żadnej różnicy do orginału nie ma :) Została mi tylko lampka na tył z diodą oświetlającą tylną kanapę :)

45442e6ecbc5aace5d3818dba7c6b4b9.jpg

3c71e7d60e21c162e0750b9c4330526a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref=#ff3366]hybris[/ref], mnie się bardzo podoba, bardzo lubię ten qd ze względu na szklistość jaką nadaje

pytanie do was - planuję zakonserwować podwozie przed zimą, co by nie zostało zjedzone, auto to octavia I która ma oryginalne zabezpieczenie, ale miejscami już puszcza i wychodziła ruda którą usunąłem. Jest gdzieś jakiś poradnik jak należałoby w miarę solidnie przeprowadzić taką konserwację, środkami typu SIKA 6060? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie do was - planuję zakonserwować podwozie przed zimą, co by nie zostało zjedzone, auto to octavia I która ma oryginalne zabezpieczenie, ale miejscami już puszcza i wychodziła ruda którą usunąłem. Jest gdzieś jakiś poradnik jak należałoby w miarę solidnie przeprowadzić taką konserwację, środkami typu SIKA 6060? ;)

Justyna zrobiła to ładnie, ale jeżeli chcesz zrobić samą konserwację, to interesuje Cię tylko pierwszy etap: viewtopic.php?f=9&t=23619

 

Oprócz tego w necie jest cała masa poradników, ale inspiruj się tymi, w których demontowalne elementy są ściągane albo chociaż oklejane, a podwozie dokładnie czyszczone. :) Ja użyłem silnie zasadowej piany Tenzi Truck i Karchera - spód najpierw opianowałem, spłukałem, potem rozrobiłem środek w wiadrze, wyszorowałem i znowu spłukałem, a nadkola były w tym roku przykonserwowane przez blacharza, więc tylko opianowałem, spłukałem Karcherem i wydmuchałem wodę z zakamarków pistoletem do UBSa bez przypiętej puszki, samym sprężonym powietrzem.

 

Generalnie to jest proste jak spółkowanie o poranku, tylko sporo roboty. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref=#ff3366]hybris[/ref], mnie się bardzo podoba, bardzo lubię ten qd ze względu na szklistość jaką nadaje

pytanie do was - planuję zakonserwować podwozie przed zimą, co by nie zostało zjedzone, auto to octavia I która ma oryginalne zabezpieczenie, ale miejscami już puszcza i wychodziła ruda którą usunąłem. Jest gdzieś jakiś poradnik jak należałoby w miarę solidnie przeprowadzić taką konserwację, środkami typu SIKA 6060? ;)

 

Brat robił w warszawie corollę E12 - znaczy dawał do warsztatu. Podwozie nigdy nie było robione od nowości i mówili, że trochę rdzy wyszło. Za całość zapłacił ok 1600 zł + tydzień bez auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat nie przy swoim, ale też pokażę.

 

1. Lakierowanie kufra i baku do Fazer-a. Trójwarstwowa perła Yamaha S1 Silver 1.

 

6ai9WXz.jpg

 

9rSonGS.jpg

 

earA0k3.jpg

 

i8Wb3XT.jpg

 

iEmq5cD.jpg

 

6kp0767.jpg

 

nNevPwP.jpg

 

vtkwXaM.jpg

 

BtgqdI1.jpg

 

pG7Ni3x.jpg

 

V5W58fN.jpg

 

oEIzQF0.jpg

 

Wxm1f9e.jpg

 

FQemJR6.jpg

 

wFd2I7g.jpg

 

B9lHEBN.jpg

 

LVdm1eY.jpg

 

3Ln8DMS.jpg

 

 

2. Nowa Skoda Superb - pełna kosmetyka i aplikacja ceramiki Carbon Collective Platinum Paint + Oracle.

 

Wuc6gbK.jpg

 

55OD9bl.jpg

 

PoUrjaz.jpg

 

2di5hp9.jpg

 

64qtU8j.jpg

 

kB00d7s.jpg

 

0sIpX2l.jpg

 

 

3. Lakierowanie skopanych przez dzieci plastików w Hondzie CR-V.

 

b2iSvcG.png

 

 

4. Nowa Mazda 6. Jednoetapowa korekta + aplikacja ceramiki.

 

vtAmALl.jpg

 

4wohGg7.jpg

 

CSzgB2I.jpg

 

77TzEfI.jpg

 

5UIb82w.jpg

 

 

5. Subaru Legacy - pełna kosmetyka + korekta lakieru + ceramika

 

E4qFScI.jpg

 

N2l33A2.jpg

 

5nC243o.jpg

 

V2qZuEq.jpg

 

96Be7BU.jpg

 

fiT6QJu.jpg

 

gqYaBhC.jpg

 

ZHYfEE9.jpg

 

FAtDUW4.jpg

 

Ugg5rpo.jpg

 

emmEGqK.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.