Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jak zachowuje się pierwsza warstwa? Jakie kropelki, jak zachowuje się podczas mycia?

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

na Fusso Coat po myciu zawsze leciał - miks FK425+BSD i raz, w sumie 2 dni temu DG#951 - to juz sam do końca nie wiem co tu kropelkuje :P

 

chciaz po DG#95 wyjątkowo ładnie wyglądał...

 

jak auto brudne - to zmycie woda pod ciśnieniem..krople do polowy auta dół..standardowo nie kropelkuje...ale też najbardziej uwalony i zapchany

Opublikowano
626500 A jak zachowuje się pierwsza warstwa?

 

Skąd ma to wiedzieć? Przecież napisał >

 

626491 po kazdym myciu QD i raz DG#951

 

Ma opisać kropelki, zrzut wody? Jak myślisz będą to kropelki Fusso, tego tajemniczego QD czy DG ? ;)

Opublikowano

Ale powiem tak, kropelki po świeżym Fusso były mega, teraz już takie nie są... :dontknow:

 

I teoretycznie nie wiem co zrobić :):o

Opublikowano

Ipa mi sciagnie wszystko - prawda?

a nie lepiej np: "dowoskowac" o ile takie słowo funkcjonuje :D

Opublikowano
Ipa mi sciagnie wszystko - prawda?

a nie lepiej np: "dowoskowac" o ile takie słowo funkcjonuje :D

IPA to nie cleaner.

Opublikowano

W miarę możliwości odtłuści powierzchnię już nawoskowaną, żeby druga warstwa lepiej przyległa :D

Opublikowano

Takie mogło by się wydawać głupie pytanie ale początki czasem bywają trudne.

Czym Zmywacie wypędzelkowane APC po czyszczeniu elementów w komorze silnika?

Domyślam się, że normalny strumień wody z węża a tym bardziej z myjki odpada więc co w takim razie?

Opublikowano
Takie mogło by się wydawać głupie pytanie ale początki czasem bywają trudne.

Czym Zmywacie wypędzelkowane APC po czyszczeniu elementów w komorze silnika?

Domyślam się, że normalny strumień wody z węża a tym bardziej z myjki odpada więc co w takim razie?

 

Proponuję wiadro wody i fibrę ;)

Opublikowano

Co Wy macie za silniki,ze wodą z węża sie boicie? :)

Jakoś ludzie leją wode po silnikach ferrari,lambo itp i nic się nie dzieje.

Ja równiez nie miałem nigdy takiego problemu-no i chociaż można wszystko spłukać i apc nie zostaje zaschnięte gdzieś w zakamarkach.

Opublikowano

Gdyby ktoś zabierał się za takie praktyki z wodą bieżącą (nie żebym rekomendował, u mnie opryskiwacz, APC, fibry i pędzelki), to proponuję zdjąć osłony spod silnika - bywa na nich wygłuszenie, które zwykle nie dostaje tyle wody za jednym zamachem :)

Poza tym w autach kosztujących extra$$$ elementy są zwykle "ciut lepiej" zabezpieczone, niż np. alternator w Fiacie Siena ;)

Opublikowano

Moim zdaniem jak coś sie sypie od kilku kropel wody to znaczy,ze już było zepsute.

Poza tym tanie syfy jak fiat siena itp nie mają pełnego ekranu pod silnik i tak czy siak woda z drogi leci na spód silnika,instalacje itp.

Moim zdaniem nie ma co przesadzać-osłonić folią komputery,kopułki(jak ktoś ma) i wystarczy.

Opublikowano

Czy standardowy twardy BP w krauss P7 jest ok do pracy czy lepiej kupic w zamian cos markowego typu flexipads?

Opublikowano

impex, jak kiedyś byłem w warsztacie, to stało auto i czekało na nowy komputer, bo właściciel chciał umyć silnik :o Coś może być na rzeczy ;)

Opublikowano

To może być na rzeczy,że mógł mieć nieszczelną obudowę.Nie chce się tutaj z nikim sprzeczać,ale jeśli są jakieś problemy z silnikiem czy osprzętem po opłukaniu wodą to jest to jedynie wina jakichs uszkodzeń i tyle.

Dla pewności można można zabezpieczyć komputer i kopułki (jeśli ktoś posiada).

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.