Skocz do zawartości

Co mi dziś poprawiło humor 2


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Posłuchaj teraz uważnie, żaden zwykły diesel nie ma emblematu M na tylnej klapie. A jeśli ma to ktoś sam sobie nakleił. Tam posiadają go tylko auta M Power oraz najwyższe wersje cywilne jak M550d czy M235i. Jedyne małe zewnętrzne emblematy M Pakietu są teraz na przednich błotnikach ale to jest opcja do wyboru.

 

Kebaby również miały takie loga M, nie były na błotnikach tylko na listwach drzwi przednich, rozmiar niemal identyczny jak obecnie. Możesz bić pianę dalej.

 

Słyszę uważnie proszę księdza.

Nawracaj mnie, tak jak kijem Wisłę:) jak nie masz co robić.

 

A jak wyjmiesz pan już przyłbicę z dupy, to może sie skończysz spinać jakoby właściciel marki BMW, wpadniesz do Oslo i lookie lookie osobiście :)

 

W Norwegii, na nowym aucie, sam nakleił

Hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Segment premium chyba jest dla bogatych, a raczej prezesow lub wlascicieli firm. Akurat tak sie zdarzylo, ze firma w ktorej pracuje, jest najwiekszym odbiorca audi na swiecie, a takze najwiekszym odbiorca audi a8 na swiecie - statystyki sa nastepujace - 98% kupujacych a8 w Niemczech to firmy, 95% kupujacych a6 to firmy, dla a4 to wynik powyzej 80%. Identycznie jest z bmw, troche mniej % firm kupuje mesia (wiadomo, zamilowanie niemieckich rentnerow). Wiec z tym przeznaczeniem limuzyn dla bogatych lub bardzo bogatych bym nie przesadzal, bo naprawde malo kto kupuje takie auto prywatnie.

 

Bardzo możliwe, jednak czy zamysłem A5 nie było rozwinięcie gamy nadwoziowej A4 poprostu? Oraz jak wytłumaczyć serię 2 z napędem na koła przednie?

Poszło PM kolego :)

 

 

Dzisiaj humor zrobiły mi komentarze pod tym wideo:

 

 

Haha Zrobić żonie kawał i pokryć tym papier toaletowy?? :lol:

 

Shit doesn't stick :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

No to humor poprawiony na jakiś dłuższy czas. :D

 

Pojeździlim...

 

tPNzN7.jpg

6jRz72.jpg

JJdZVQ.jpg

 

Szkoda tylko, że temperatura i delikatny opad nie pozwolił na sprawdzenie 100% możliwości samochodu. Teraz w pełni rozumiem Geno, co do zależności mocy, warunków i napędu. Do miasta na sucho przekozacki, na mokro czy na tor trochę brakuje :) Niemniej jednak jako daily car w zupełności by nam wystarczył ;)

 

Wyszło:

0-100 - 6.1

0-200 - 18,6

W idealnych warunkach realne są bliskie okolice 18 do 200 :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że temperatura i delikatny opad nie pozwolił na sprawdzenie 100% możliwości samochodu. Teraz w pełni rozumiem Geno, co do zależności mocy, warunków i napędu. Do miasta na sucho przekozacki, na mokro czy na tor trochę brakuje

 

Niestety w podobnych warunkach testowałem nową Cupre w ubiegłym roku, mimo wszystko pomimo deszczu, +2 i letnich kapciów pozytywnie mnie zaskoczyła. Na torze 5F dają sobie radę o czym można się przekonać na 4nano Time Attack Challenge organizowanym przez Seat-Racing.

 

Co do zależności moc-warunki-napęd niestety muszę się zgodzić, obecnie właśnie latam ponad 300 konną "ośką" i w warunkach jak dzisiaj, czyli deszcz/deszcz ze śniegiem i okolice 0'C jest źle :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.