Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

[ref]Marcinek_189[/ref], nie zrozum mnie źle ale to nie jest LeroyMerlin albo strona producenta polerek żeby ktoś przygotowywał dla Ciebie kilka ofert w stylu najtańsze/korzystne/najlepsze, przed kupnem maszyny jest wiele aspektów do rozważenia, chociażby zasada działania maszyny czy stan zaawansowania Twoich umiejętności. Po samodzielnym przewertowaniu tego tematu już sam sobie w dużej mierze sprecyzujesz odpowiedź na swoje pytanie.

Gdyby mnie kto pytał o zestaw w sam raz to wziąłbym Lare LD12-125 i LR21-125, albo taniej LD09 Lite i Kraussa P7. Ale Tobie może to kompletnie nie odpowiadać. Musisz czytać...

Opublikowano

właśnie spodziewalem sie takich odpowiedzi, moje umiejętności to robiłem pare aut polerkami typu do 200zl i właśnie mam trochę budrzetu na cos z wyszej polki lecz pod rekę raczej amatora. co do czyania zaglebialem sie w temacie i zglupialem bo kazdy co innego chwali dlatego myslamem o jakis propozycjach z waszej strony o sprzet wyszej klasy i pod amatora ...

Opublikowano

Witam również stoję przed zakupem maszyny polerskiej poczytałem i wiem ,że na początek wystarczy Bass Polska-5219, jednak nie wiem jakie pady najlepiej do niej wybrać chodzi mi o miękkość jakie pasty polecacie?

Druga opcja to kupić https://mrcleaner.pl/maszyny-polerskie/ ... om=listing Czy tym zestawem da się pracować czy trzeba go zmienić ?

Proszę o propozycje jestem amatorem i nigdy nie miałem maszyny w ręku dlatego tylko DA ;)

Opublikowano

Krauss p7 to nie jest DA . Tez jestem amatorem ale jeśli będziesz cierpliwy to powinno być ok. Ja pierwsze 3 korekty zrobiłem pozyczona maszyna K2. Ciężka. ...oj ciężka. .. teraz kupiłem ten zestaw z mrcleaner. Mam jeszcze 2 gąbki waflowe, jedna biała twarda druga czarna miękka. Uzupełniłem jeszcze zestaw woskiem menzerny. Ze względu na to ze myje pod chmurką to jeszcze P7 nie testowałem ale jest dużo lżejsza , cichsza i ma dłuższy kabel. Pasty jak tu na forum wyczytasz polecają różne ponieważ każdy lakier można zrobić wieloma kombinacjami i nie zawsze uzyska się jednakowy efekt. Musisz testować ale warto mieć różnej twardości pady choćbyś miał jednego czy drugiego tylko raz użyć

Opublikowano

Ok dzięki za odpowiedź :) Czytałem teraz trochę i zrozumiałem jak mało wiem. Szukam tylko DA bo podobno jest mniejsze prawdopodobieństwo narobienia szkód :kox: . Jak już mówiłem jestem w tym temacie ciemny, chyba oddam auto do polerki i będę obserwował co i jak. Jeszcze raz dzięki

Opublikowano

możesz spokojnie sam próbować. zwyczajnie delikatnie docisk i ostrożnie zgodnie z zasadami :] zaczynasz od najdelikatniejszego pada i pasty. robisz jeden przejazd i sprawdzasz co sie stalo. cała zabawa polega na tym żeby samemu zrobić i być bohaterem domu :] ale oczywiście zrobisz jak zechcesz

Opublikowano

Cześć Panowie.

Świerzak jestem, jestem po głębokiej analizie 3 najważniejszych tematów na forum i powiedzmy że wiem czego chcę - w odróżnieniu od własnej żony ;)

zdecydowałem że kupię polerkę rotacyjną i zestaw past Menzerna - step 2,3,4.

Długo się zastanawiałem nad polerką rotacyjną i małem 3 typy:

1. Graphite 59G243

2. Sparky HD

3. Lare LR10 125 Lite

 

Skłaniłem sie najbardziej ku Lare i szukałem, czytałem i natrafiłem chyba na bliźnika Lare - NTools RP 180E za dużo lepszą cenę.

http://ntools.pl/produkt/polerka-elektr ... a-obrotow/

 

Ma to ktoś ?

Jakieś opinie ?

Podobno testowana na Lakierni w Krakowie w PDG i lakiernicy zachwyceni (mam podejrzenie że artykuł był sponsorowany) :o

Podpowiecie coś ?

Opublikowano

Po przejrzeniu forum wybrałem 2 polerki a dokładnie :

KRAUSS DB-5800S ( 8mm, 900W )

LARE EPL-41 v2 ( 9mm 600W ).

 

Która polecacie dla początkującego ? Będę sie nimi bawić tylko w swoim zakresie tzn. swoje auta i rodziny.

Mam szanse kupić za niecałe 500zł LARE ale używke na gwarancji( czy LARE jest awaryjne ? ). I tu pytanie która będzie efektywniejsza w pracy, dadzą rade zrobić jakieś cięcie ? Gdzieś czytałem że ta LARE ze względu na 9mm skok i jakiś lepszy układ stabilizacji obrotów jest po prostu wydajniejsza od tych 900W sama mając tylko 600W. No ale to suche dane , ma ktoś jakieś doświadczenie ?

Przepraszam za mase pytań, ale tak to jest jak chce sie dobrze wydać pieniądze :/

Opublikowano

Co wybrac aby jako tako ciac na da a jednoczesnie moc pracowac na bp80... Jakas lare o skoku 12mm? Chce da ale rowniez moc swobodnie dokonac korekty bardzo zniszczonego lakieru. Pozdrawiam

Opublikowano

Lare i Krauss mają w ofercie DA ze skokiem 12mm ale tylko z BP w rozmiarze 75mm (można zapinać pady 100mm) . Dopiero maszyny ze 15mm skokiem mają BP 125mm ale do nich nie zapniesz 80mm BP.

Opublikowano
Po przejrzeniu forum wybrałem 2 polerki a dokładnie :

KRAUSS DB-5800S ( 8mm, 900W )

LARE EPL-41 v2 ( 9mm 600W ).

 

Która polecacie dla początkującego ? Będę sie nimi bawić tylko w swoim zakresie tzn. swoje auta i rodziny.

Mam szanse kupić za niecałe 500zł LARE ale używke na gwarancji( czy LARE jest awaryjne ? ). I tu pytanie która będzie efektywniejsza w pracy, dadzą rade zrobić jakieś cięcie ? Gdzieś czytałem że ta LARE ze względu na 9mm skok i jakiś lepszy układ stabilizacji obrotów jest po prostu wydajniejsza od tych 900W sama mając tylko 600W. No ale to suche dane , ma ktoś jakieś doświadczenie ?

Przepraszam za mase pytań, ale tak to jest jak chce sie dobrze wydać pieniądze :/

 

Byłby ktoś uprzejmy coś doradzić :) ?

Opublikowano

[ref]zawisza[/ref],

Tego Lare w łapkach nie miałem ale z cała stanowczością mogę polecić DB-5800S. DA z małym skokiem, której niczego nie brakuje.

Dla finalnych efektów na lakierze większe znaczenie będzie miało to co wybierzesz z kombinacji past i padów.

Opublikowano
687352 Dzieki, a talerz mocujący na 75mm wchodzi w gre ?

Jasne. Ja właśnie 5800 zostawiłem sobie do BP75mm. 125mm mam na S15. Takim zestawem robię znakomitą większość prac.

Opublikowano

Super dziękuję bardzo za odp. Rozumiem do mocnej pasty lepiej pad flexipad z mikrofibry? A 2/3 step na piance

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Zamówiłem właśnie Kraussa P7 i sprzedający stwierdził że Krauss a Lare to jest to samo :D Produkowane są w tej samej fabryce tylko różnią się naklejkami. Można porównać sobie na przyklad Kraussa P7 i LARE LR20-125. Ta sama obudowa, te same przełączniki w tych samych miejscach tylko że Lare kosztuje około 750 cebulionów a Krauss okolo 600 :ad:

Opublikowano
687352 Dzieki, a talerz mocujący na 75mm wchodzi w gre ?

Jasne. Ja właśnie 5800 zostawiłem sobie do BP75mm. 125mm mam na S15. Takim zestawem robię znakomitą większość prac.

Czyli opinie ze da nie da nie albo ze jest ciezko zrobic porzadna korekta mozna wlozyc miedzy bajki? Takie panuje tu przekonanie tutsj Na forum...

Opublikowano
687352 Dzieki, a talerz mocujący na 75mm wchodzi w gre ?

Jasne. Ja właśnie 5800 zostawiłem sobie do BP75mm. 125mm mam na S15. Takim zestawem robię znakomitą większość prac.

Czyli opinie ze da nie da nie albo ze jest ciezko zrobic porzadna korekta mozna wlozyc miedzy bajki? Takie panuje tu przekonanie tutsj Na forum...

 

Mam ten sam problem, jedni pisza tak, inni tak :D Jednak z tego co już się dowiedziałem to tą maszynką idzie zrobić cięcie lakieru, ale powoli ;)

Opublikowano

Jak dla mnie to nieprawda dużo ludzi robi korekty da, poczytaj wątek jaka pasta mocnościerna pod DA...Wystarczy pad mf/futro +koch heavy cut/sonax cut max/megs 101...Jakby to tak długo trwało każdy ciąłby rotacją którą już za 250zł się kupi...

Opublikowano

Co innego zrobić korektę maszyną DA ze skokiem 21mm, a co innego 8mm. Ta pierwsza to przyjemność, ta druga poradzi sobie z lakierem hond, toyot. Ostatnio robilem audi a3, rotacja grzalem mocno blotnik i po dlugiej pracy udalo sie doprowadzic go do stanu przyzwoitości, 8mm krausem zajeloby to chyba x3 wiecej czasu.

Opublikowano
Co innego zrobić korektę maszyną DA ze skokiem 21mm, a co innego 8mm. Ta pierwsza to przyjemność, ta druga poradzi sobie z lakierem hond, toyot. Ostatnio robilem audi a3, rotacja grzalem mocno blotnik i po dlugiej pracy udalo sie doprowadzic go do stanu przyzwoitości, 8mm krausem zajeloby to chyba x3 wiecej czasu.

 

Ok to żebyśmy mieli jakieś odniesienie ile zajął Ci ten element na rotacji (błotnik) a ile mniej więcej twoim zdaniem zajęłoby to polerowanie da o skoku 8mm? Na forum przewija się mityczne "bardzo dużo czasu" :)

Opublikowano

4h rotacja - 3 etapy z wyprowadzaniem holo, bylo robione duzo kombinacji, bo lakier mega zajechany i nie dal sie ciąć w dodatku, przy swojej hondzie juz bym go dawno spalił:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.