Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 259
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie jestem fanem, ani przeciwnikiem Gyeona ale albo jest jakaś zmowa (w co wątpię) albo faktycznie z nie którymi produktami/konkretnymi sztukami danego produktu jest coś nie halo, bo nie za bardzo te plastiki na Volvo wyglądają po zejściu produktu. Jakieś plamy, przebarwienia, tak chyba nie powinno być :o

Opublikowano

Nie ma możliwości aby ten produkt odbarwił tworzywo sztuczne.

 

Aplikowaliśmy to osobiście na kilkadziesiąt samochodów w przeciągu ostatnich kilkunastu miesięcy, z prywatnymi włącznie. Q2 Trim leży na tworzywach sztucznych chyba wszystkich gatunków, od 24 letnich zderzaków z ABS, przez żelkot, czarny matowy lakier, ciemne folie, lakierowane tworzywa sztuczne, plastikowe chromy współczesnych samochodów, obramowania szyb, fabrycznie nowe tworzywa i wiele więcej.

 

Rekordzista spośród tych aut na które mamy bieżący podgląd przejechał z tym zabezpieczeniem ponad 40kkm, tworzywa już nie kropelkują jak powinny, ale nadal są ciemne i mają równomierny kolor. Przeciętny przebieg większości to okolice 15kkm i u wszystkich jest okej. Co więcej, nigdzie na świecie nie było problemu z takim efektem jak tu prezentowany.

 

Nie da się jednak ukryć, że plastiki na przytoczonym Volvo wyglądają na zdjęciach co najmniej dziwnie. Czy one nie są jeszcze częściowo mokre ? Z tego co pamiętam, w tym samochodzie tworzywo jest mocno porowate, może to daje taki efekt...

Opublikowano

Powiem Wam szczerze że nie mam pojęcia dlaczego tak się stało .....

Plastiki przed położeniem powłoki były czyste na 100% . ( apc ,prep )

 

Tylko nawet jeśli ktoś przed coś robił to w dniu aplikacji wyglądały dobrze także chyba to nie miałoby wpływu :cry:

 

Teraz procedura była taka sama i plastiki znów są w idealnym stanie i nie ma na nich przebarwień :good:

Opublikowano

Powiem szczerze, że jak ja obserwuje zachowanie niezabezpieczonych plastików u swojego ojca, to efekt po myciu jest dokładnie taki jak na zdjęciach - nierównomierne schnięcie porowatej powierzchni, i też tworzą się takie ciemno-jasne zamazy.

 

U siebie w aucie nie zauważyłem niczego niepokojącego po zejściu Gyeon Trim. Może oprócz tego, że tworzywo znów jest surowe i wyjałowione i nie wygląda atrakcyjnie :/

Nie ma jednak żadnego niepokojącego efektu przebarwień czy zniszczenia tworzywa.

 

Swoją drogą nawet nie wyobrażam sobie jak taki preparat mógłby zniszczyć powierzchnie pod spodem? Musiałby to niszczyć od razu w momencie aplikacji, bo chyba nie jak już jest utwardzony? Na logikę chłopską :)

Opublikowano

Sadamek , zasadniczo to mógłby ją powoli utleniać, choć to raczej wątpliwe

 

a może to kwestia tego że gejon po prostu zostawił po sobie trudnousuwalny film/osad wpijający się w strukturę tworzywa i da się go w jakiś sposób wymyć? :o

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

piotr13, z uwagą obserwuję Twój test.

 

Po pierwsze dlatego, że fajnie go prowadzisz i jestem żywo zainteresowany wynikami.

 

Po drugie dlatego, że kiedyś miałem SC (jakieś 13 lat temu ;) ) i wiem jak niewdzięcznie te plastiki przyjmują dressingi ! Zaczernienie zwykle schodziło po drugim myciu... Środki wtedy też były inne ;)

 

9 miesięcy to już naprawdę świetny wynik, a wiem, że będzie więcej ! Garażujesz samochód ?

Opublikowano

DS_Tomek, Dzięki. Plastiki były bardzo trudne w utrzymaniu, każdy dressing spływał. Nie, nie garażuje. Cały czas pod chmurką. Przebieg robię bardzo mały, ale przez to, że stoi na dworze to muszę często myć. ;)

Opublikowano
DS_Tomek, Dzięki. Plastiki były bardzo trudne w utrzymaniu, każdy dressing spływał. Nie, nie garażuje. Cały czas pod chmurką. Przebieg robię bardzo mały, ale przez to, że stoi na dworze to muszę często myć. ;)

 

 

Tym bardziej super wynik !

 

Kiedyś jeszcze Cię namówię na zdjęcie tylnej ramki tablicy i pokazanie foto odcięcia, które tam jest ;)

Opublikowano
DS_Tomek, A jeszcze przy okazji, można traktować TRIMa, Prickbortem i Ironem, czy lepiej omijać ? :)

 

 

Iron krzywdy nie robi żadnej w moim odczuciu, testowane wielokrotnie.

 

Co do Prickborta to nie dam głowy czy nie osłabia właściwości hydrofobowych powłoki...

 

Po wielokrotnym użyciu tego środka na jednym z moich aut kropling listew bocznych nie jest już mega imponujący, podczas gdy inne tworzywa na tym samym samochodzie (w miejscach gdzie Prickbort nie był stosowany) odpychają wodę jak wściekłe.

 

 

W ogóle z Prickbortem mam doświadczenia, które mówią, że potraktowane na bogato niezabezpieczone czarne plastiki mogą się nieco odbarwić, szczególnie nagrzane (praca po wjechaniu ze słońca itp). Na zabezpieczonych Q2 TRIM nigdy tego nie zaobserwowałem. Nie zmienia to jednak faktu, że preparat jest bardzo skuteczny, i używam go w dużych ilościach.

  • Moderator
Opublikowano

piotr13, chcesz mi powiedzieć ze od 9 miesięcy ani razu nie poprawiałeś tych plastików i ta czerń jest 24/7 ? Wyglada super. RIM'a juz nalozylem, chcialbym taki sam efekt na tych moich kilku wrednych plastikach ... Jak z przyciąganiem kurzu ? Pozdro :)

Opublikowano
piotr13, chcesz mi powiedzieć ze od 9 miesięcy ani razu nie poprawiałeś tych plastików i ta czerń jest 24/7 ? Wyglada super. RIM'a juz nalozylem, chcialbym taki sam efekt na tych moich kilku wrednych plastikach ... Jak z przyciąganiem kurzu ? Pozdro :)

 

Tak. Myję je tylko wtedy ,gdy myje samochód. Wycieram do sucha, czasami jakiś QD. Wszystko.

 

Co do przyciągania kurzu, to nie zauważyłem jakiejś tragedii. Nie można jednak powiedzieć, że kurz się nie osadza, praw fizyki sie nie oszuka.

 

;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.