SpiderS Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2014 czyli powłoka uszkodziła tworzywo ?
kamil_rosen Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Nie jestem fanem, ani przeciwnikiem Gyeona ale albo jest jakaś zmowa (w co wątpię) albo faktycznie z nie którymi produktami/konkretnymi sztukami danego produktu jest coś nie halo, bo nie za bardzo te plastiki na Volvo wyglądają po zejściu produktu. Jakieś plamy, przebarwienia, tak chyba nie powinno być
MatthewG Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zmowy nie ma kolega chyba jednak nie dopuszcza do siebie myśli, że coś się stało z jego plastikami
DS_Tomek Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Nie ma możliwości aby ten produkt odbarwił tworzywo sztuczne. Aplikowaliśmy to osobiście na kilkadziesiąt samochodów w przeciągu ostatnich kilkunastu miesięcy, z prywatnymi włącznie. Q2 Trim leży na tworzywach sztucznych chyba wszystkich gatunków, od 24 letnich zderzaków z ABS, przez żelkot, czarny matowy lakier, ciemne folie, lakierowane tworzywa sztuczne, plastikowe chromy współczesnych samochodów, obramowania szyb, fabrycznie nowe tworzywa i wiele więcej. Rekordzista spośród tych aut na które mamy bieżący podgląd przejechał z tym zabezpieczeniem ponad 40kkm, tworzywa już nie kropelkują jak powinny, ale nadal są ciemne i mają równomierny kolor. Przeciętny przebieg większości to okolice 15kkm i u wszystkich jest okej. Co więcej, nigdzie na świecie nie było problemu z takim efektem jak tu prezentowany. Nie da się jednak ukryć, że plastiki na przytoczonym Volvo wyglądają na zdjęciach co najmniej dziwnie. Czy one nie są jeszcze częściowo mokre ? Z tego co pamiętam, w tym samochodzie tworzywo jest mocno porowate, może to daje taki efekt...
MatthewG Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Lipe widze Toś Panie podsumował
propekMONTER Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2014 krzysiek555, a może Bartka? Też mam wrażenie że coś z plastykami od volvo się stało, a co? Nie wiemy
dzinkins Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2014 A dla mnie to wygląda jakby listwy były uje***e pastami po korekcie, niewyczyszczone i nałożono powłokę która schodzi w miejscach zabrudszeń
HubertRinkon Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Wszytko Ok ale oglądaliście zdjęcia z dnia aplikacji ? Dwa auto nie było poddawane korekcie . ( przynajmniej stan lakieru i moja wiedza w tym temacie to potwierdza )
MatthewG Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Wątpię żeby kolega Hubert dopuścił się takiej amatorszczyzny. A właśnie według Ciebie są zniszczone czy nie? To przecież Twój samochód.
dzinkins Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Wątpię żeby kolega Hubert dopuścił się takiej amatorszczyzny. Może nie sam Hubert ale ktoś przed mógł nabroić i przymaskować
MatthewG Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2014 To w takim razie zapytajmy jak przygotował plastiki przed aplikacją. Drogi Panie my pytamy?
HubertRinkon Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Powiem Wam szczerze że nie mam pojęcia dlaczego tak się stało ..... Plastiki przed położeniem powłoki były czyste na 100% . ( apc ,prep ) Tylko nawet jeśli ktoś przed coś robił to w dniu aplikacji wyglądały dobrze także chyba to nie miałoby wpływu Teraz procedura była taka sama i plastiki znów są w idealnym stanie i nie ma na nich przebarwień
Sadamek Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Powiem szczerze, że jak ja obserwuje zachowanie niezabezpieczonych plastików u swojego ojca, to efekt po myciu jest dokładnie taki jak na zdjęciach - nierównomierne schnięcie porowatej powierzchni, i też tworzą się takie ciemno-jasne zamazy. U siebie w aucie nie zauważyłem niczego niepokojącego po zejściu Gyeon Trim. Może oprócz tego, że tworzywo znów jest surowe i wyjałowione i nie wygląda atrakcyjnie Nie ma jednak żadnego niepokojącego efektu przebarwień czy zniszczenia tworzywa. Swoją drogą nawet nie wyobrażam sobie jak taki preparat mógłby zniszczyć powierzchnie pod spodem? Musiałby to niszczyć od razu w momencie aplikacji, bo chyba nie jak już jest utwardzony? Na logikę chłopską
miw Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Sadamek , zasadniczo to mógłby ją powoli utleniać, choć to raczej wątpliwe a może to kwestia tego że gejon po prostu zostawił po sobie trudnousuwalny film/osad wpijający się w strukturę tworzywa i da się go w jakiś sposób wymyć?
Piotrek Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 U mnie już prawie 9 miesięcy, i nie wygląda to źle.
DS_Tomek Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 piotr13, z uwagą obserwuję Twój test. Po pierwsze dlatego, że fajnie go prowadzisz i jestem żywo zainteresowany wynikami. Po drugie dlatego, że kiedyś miałem SC (jakieś 13 lat temu ) i wiem jak niewdzięcznie te plastiki przyjmują dressingi ! Zaczernienie zwykle schodziło po drugim myciu... Środki wtedy też były inne 9 miesięcy to już naprawdę świetny wynik, a wiem, że będzie więcej ! Garażujesz samochód ?
Piotrek Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 DS_Tomek, Dzięki. Plastiki były bardzo trudne w utrzymaniu, każdy dressing spływał. Nie, nie garażuje. Cały czas pod chmurką. Przebieg robię bardzo mały, ale przez to, że stoi na dworze to muszę często myć.
DS_Tomek Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 DS_Tomek, Dzięki. Plastiki były bardzo trudne w utrzymaniu, każdy dressing spływał. Nie, nie garażuje. Cały czas pod chmurką. Przebieg robię bardzo mały, ale przez to, że stoi na dworze to muszę często myć. Tym bardziej super wynik ! Kiedyś jeszcze Cię namówię na zdjęcie tylnej ramki tablicy i pokazanie foto odcięcia, które tam jest
Piotrek Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 DS_Tomek, A jeszcze przy okazji, można traktować TRIMa, Prickbortem i Ironem, czy lepiej omijać ?
DS_Tomek Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2014 DS_Tomek, A jeszcze przy okazji, można traktować TRIMa, Prickbortem i Ironem, czy lepiej omijać ? Iron krzywdy nie robi żadnej w moim odczuciu, testowane wielokrotnie. Co do Prickborta to nie dam głowy czy nie osłabia właściwości hydrofobowych powłoki... Po wielokrotnym użyciu tego środka na jednym z moich aut kropling listew bocznych nie jest już mega imponujący, podczas gdy inne tworzywa na tym samym samochodzie (w miejscach gdzie Prickbort nie był stosowany) odpychają wodę jak wściekłe. W ogóle z Prickbortem mam doświadczenia, które mówią, że potraktowane na bogato niezabezpieczone czarne plastiki mogą się nieco odbarwić, szczególnie nagrzane (praca po wjechaniu ze słońca itp). Na zabezpieczonych Q2 TRIM nigdy tego nie zaobserwowałem. Nie zmienia to jednak faktu, że preparat jest bardzo skuteczny, i używam go w dużych ilościach.
Moderator Domel Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2014 piotr13, chcesz mi powiedzieć ze od 9 miesięcy ani razu nie poprawiałeś tych plastików i ta czerń jest 24/7 ? Wyglada super. RIM'a juz nalozylem, chcialbym taki sam efekt na tych moich kilku wrednych plastikach ... Jak z przyciąganiem kurzu ? Pozdro
Piotrek Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2014 piotr13, chcesz mi powiedzieć ze od 9 miesięcy ani razu nie poprawiałeś tych plastików i ta czerń jest 24/7 ? Wyglada super. RIM'a juz nalozylem, chcialbym taki sam efekt na tych moich kilku wrednych plastikach ... Jak z przyciąganiem kurzu ? Pozdro Tak. Myję je tylko wtedy ,gdy myje samochód. Wycieram do sucha, czasami jakiś QD. Wszystko. Co do przyciągania kurzu, to nie zauważyłem jakiejś tragedii. Nie można jednak powiedzieć, że kurz się nie osadza, praw fizyki sie nie oszuka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się