Pajko Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 [ref]jacek_1[/ref], czyżby Mondeo MK4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SALWA Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Jak zacząłem jeździć dieslem z fapem, w robocie wszyscy mówili -wytnij. Śmigam prawie dwa lata, kosztów póki co brak, po co wycinać skoro to działa. Zepsuje się to zobaczymy, głupotą jest usuwanie czegoś co jest sprawne. Mówisz że działa bo nie jeździłeś takim samym autem bez DPF-a ... filtr cząsteczek stałych to dla silnika temat porównywalny do człowieka biegnącego w masce przeciwpyłowej .. stwierdzam na podstawie doświadczeń, nie teorii spiskowych Tak tak, w cebulandii najlepiej wszystko wyciąć, zaspawać, zaślepić a potem truć całą okolicę. Coraz więcej widać aut pokroju E60, które już można niestety kupić poniżej 30k z czarną chmurą z tyłu. Mam nadzieję że kiedyś za to przyjdą bardzo surowe kary. Druga teoria to też bzdety, u nas na forum jeżdżą auta z 35d pod 400 KM z DPF bez grama dymu i osiągami 100-200 na poziomie E92 M3. Błagam Cię... to że się da to nie znaczy że trzeba. Niech każdy jeździ jak chce a te twoje surowe kary jeśli już przyjdą to będą tak samo obowiązywały za DPF jak i każdą możliwą modyfikację i wtedy nie będziesz pisał o osiagach z forum bo będzie tak drogo że ludzie zamiast robić z diesla prawie M-kę ,będą wolelii kupić tą Mkę Ps Opinie na temat "cebulandii" zostaw sobie dla siebie ja Ci piszę co ja przeżyłem i jak widziałem różnicę a nie co przeczytałem na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_1 Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 [ref]jacek_1[/ref], czyżby Mondeo MK4 ? nie zwykła pocztową astra h twintop :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Jak zacząłem jeździć dieslem z fapem, w robocie wszyscy mówili -wytnij. Śmigam prawie dwa lata, kosztów póki co brak, po co wycinać skoro to działa. Zepsuje się to zobaczymy, głupotą jest usuwanie czegoś co jest sprawne. Mówisz że działa bo nie jeździłeś takim samym autem bez DPF-a ... filtr cząsteczek stałych to dla silnika temat porównywalny do człowieka biegnącego w masce przeciwpyłowej .. stwierdzam na podstawie doświadczeń, nie teorii spiskowych Tak tak, w cebulandii najlepiej wszystko wyciąć, zaspawać, zaślepić a potem truć całą okolicę. Coraz więcej widać aut pokroju E60, które już można niestety kupić poniżej 30k z czarną chmurą z tyłu. Mam nadzieję że kiedyś za to przyjdą bardzo surowe kary. Druga teoria to też bzdety, u nas na forum jeżdżą auta z 35d pod 400 KM z DPF bez grama dymu i osiągami 100-200 na poziomie E92 M3. Błagam Cię... to że się da to nie znaczy że trzeba. Niech każdy jeździ jak chce a te twoje surowe kary jeśli już przyjdą to będą tak samo obowiązywały za DPF jak i każdą możliwą modyfikację i wtedy nie będziesz pisał o osiagach z forum bo będzie tak drogo że ludzie zamiast robić z diesla prawie M-kę ,będą wolelii kupić tą Mkę Ps Opinie na temat "cebulandii" zostaw sobie dla siebie ja Ci piszę co ja przeżyłem i jak widziałem różnicę a nie co przeczytałem na forum. Niewiele zrozumiałem z Twojej gadki, niech każdy jeździ jak chce - tzn niech każdy dymi i smrodzi, ważne że może jeździć autem na którego eksploatację go nie stać, to masz na myśli ? Nie bardzo mnie obchodzi co przeżyłeś, bardziej mnie obchodzi co przeżywam jadąc za takimi druciarzami i zamykając w popłochu obieg powietrza. Modyfikacje nie są karalne nawet w krajach gdzie ludzie przestrzegają przepisów pod warunkiem że są robione w profesjonalnych firmach a nie u kolegi w stodole z laptopem. Nie musisz odpisywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Pamietam jak na polibudzie gosc od samochodowki czy tam budowy pojazdow (byl to naprawde gosc z wiedza), przez 10 mowil o dpf'ach i rzeczowo wyjasnil jakim strasznym kur estwem jest wycinanie i.zaslepianie, ktore mozemy spotkac u nas nagminnie. Szkoda, ze w 5% nie umiem tego powtórzyć. Pamietam, ze chodzilo o wielkosci zwiazkow, ktore takie dpf wylapuja, z ktorymi nasz organizm sobie nie radzi. Nie jestem w stanie tego powtorzyc , a szkoda. Jednakze kazdemu szpecowi, ktory mysli jak to oszukal system wycinajac dpf tylko pogratulowac. Jeszcze najlepsi sa Ci co kupuja diesle do miasta na dojazd 3 czy 5 km do pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr@sta Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Tak tak, w cebulandii najlepiej wszystko wyciąć, zaspawać, zaślepić a potem truć całą okolicę. A wypalający się dpf nie zatruwa okolicy? są robione w profesjonalnych firmach a nie u kolegi w stodole z laptopemw polsce bardzo często kolega z laptopem w stodole robi 100 razy lepiej niż "zakład profesjonalny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Wypalający się DPF ma znacznie wyższą temperaturę, w której szkodliwe substancje rozpadają się na inne. Tak jak spalarnie odpadów zwykle nie emitują do atmosfery syfów, bo spalanie odbywa się w innych warunkach, niż te w ognisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SALWA Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Jak zacząłem jeździć dieslem z fapem, w robocie wszyscy mówili -wytnij. Śmigam prawie dwa lata, kosztów póki co brak, po co wycinać skoro to działa. Zepsuje się to zobaczymy, głupotą jest usuwanie czegoś co jest sprawne. Mówisz że działa bo nie jeździłeś takim samym autem bez DPF-a ... filtr cząsteczek stałych to dla silnika temat porównywalny do człowieka biegnącego w masce przeciwpyłowej .. stwierdzam na podstawie doświadczeń, nie teorii spiskowych Tak tak, w cebulandii najlepiej wszystko wyciąć, zaspawać, zaślepić a potem truć całą okolicę. Coraz więcej widać aut pokroju E60, które już można niestety kupić poniżej 30k z czarną chmurą z tyłu. Mam nadzieję że kiedyś za to przyjdą bardzo surowe kary. Druga teoria to też bzdety, u nas na forum jeżdżą auta z 35d pod 400 KM z DPF bez grama dymu i osiągami 100-200 na poziomie E92 M3. Błagam Cię... to że się da to nie znaczy że trzeba. Niech każdy jeździ jak chce a te twoje surowe kary jeśli już przyjdą to będą tak samo obowiązywały za DPF jak i każdą możliwą modyfikację i wtedy nie będziesz pisał o osiagach z forum bo będzie tak drogo że ludzie zamiast robić z diesla prawie M-kę ,będą wolelii kupić tą Mkę Ps Opinie na temat "cebulandii" zostaw sobie dla siebie ja Ci piszę co ja przeżyłem i jak widziałem różnicę a nie co przeczytałem na forum. Niewiele zrozumiałem z Twojej gadki, niech każdy jeździ jak chce - tzn niech każdy dymi i smrodzi, ważne że może jeździć autem na którego eksploatację go nie stać, to masz na myśli ? Nie bardzo mnie obchodzi co przeżyłeś, bardziej mnie obchodzi co przeżywam jadąc za takimi druciarzami i zamykając w popłochu obieg powietrza. Modyfikacje nie są karalne nawet w krajach gdzie ludzie przestrzegają przepisów pod warunkiem że są robione w profesjonalnych firmach a nie u kolegi w stodole z laptopem. Nie musisz odpisywać. No widzisz, skoro niewiele Ciebie obchodzi co myślą/przezywają inni a patrzysz na czubek własnego nosa to nie dziw się że później tyle aut takich czy innych jeździ. A co do "niech każdy jeździ jak chce" ... tak niech smrodzi i dymi i ma świadomość konsekwencji które mam nadzieję przyjmie na klatę a nie będzie się u diagnosty czy policjanta tłumaczył "bo takie kupiłem" .Skończmy w obustronnym zrozumieniu tą dyskusję i może jednak skupmy się na kosmetyce bo opinia jak du$% .. i tego się nie zmieni. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DIMA Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 To może ja zmienię temat hehe Nissan qashqai po liftingu 2010 / 13 rok.. benzyna tylko i wyłącznie.. Ktoś miał, ma ? Na co zwrócić uwagę przy kupnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 są robione w profesjonalnych firmach a nie u kolegi w stodole z laptopemw polsce bardzo często kolega z laptopem w stodole robi 100 razy lepiej niż "zakład profesjonalny" Jesteś z Tarnowskich Gór (przypuszczam po nicku)? Jak tak, to poleć mi takich kolegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr@sta Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 @Michał126 Nie z tarnowskich gór z Torunia. osobiście widziałem sytuację że auto po wyjeździe ze zmiany oleju z ASO miało za mało oleju, znajomym ze "stodoły" nigdy się to nie darzyło no chyba że ASO jest za mało profesjonalne. Dużo części da się profesjonalnie zregenerować w "stodole" i działa tak jak nowe w profesjonalnym ASO to nie przechodzi musisz wymienić całą część za połowę wartości auta lub dorób nowy kluczyk w ASO nie da się tylko nowy za kosmiczne pieniądze a w zaufanej "stodole" za 5-10% ceny z ASO za dorobienie kluczyka. Mało razy trzeba poprawiać po papudrakach z profesjonalnych zakładów. Więc robię wszytko sam lub z pomocą kolegów ze stodoły (stodoła jest lepiej wyposażona niż "profesjonalny" warsztat). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 15 Września 2016 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 [ref]piotr@sta[/ref], serio będziesz porównywał ceny ASO ze stodołą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr@sta Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 nie bo nie raz cena z ASO potrafi mile zaskoczyć-cena części nowych tańsza niż używek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco80 Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Pamietam jak na polibudzie gosc od samochodowki czy tam budowy pojazdow (byl to naprawde gosc z wiedza), przez 10 mowil o dpf'ach i rzeczowo wyjasnil jakim strasznym kur estwem jest wycinanie i.zaslepianie, ktore mozemy spotkac u nas nagminnie. Szkoda, ze w 5% nie umiem tego powtórzyć. Pamietam, ze chodzilo o wielkosci zwiazkow, ktore takie dpf wylapuja, z ktorymi nasz organizm sobie nie radzi. Nie jestem w stanie tego powtorzyc , a szkoda. Jednakze kazdemu szpecowi, ktory mysli jak to oszukal system wycinajac dpf tylko pogratulowac. Jeszcze najlepsi sa Ci co kupuja diesle do miasta na dojazd 3 czy 5 km do pracy Pewnie chodziło o to że nowoczesne układy common rail na tyle dobrze potrafią rozdrobnić paliwo że cząsteczki które są efektem spalania są na tyle małe że potrafią wniknąć do organizmu (a część z nich jest niestety rakotwórcza),a sprawny filtr DPF jest w stanie je wyłapać i dopalić w bezpieczny sposób w wysokiej temperaturze,sam zastanawiałem się nad kupnem samochodu z silnikiem wysokoprężnym jednak koszty eksploatacji są w niektórych przypadkach wysokie ,a jeżeli na prawdę zaczną kontrolować filtry dpf to ludzie zaczną mieć poważny problem,koszt wymiany czy dołożenia już wyciętego filtra może znacznie uszczuplić portfel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
One Love Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Znajomy myśli nad zakupem auta i spodobał mu się Accord 8 generacji, 2.2 dtec Jakieś przeciwskazania dla tego modelu? Dodam że auto będzie kupowane i jeżdżone w uk. Max 2 właściciel, pełna ksiązka i w miarę mały przebieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamilton Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Jeszcze odnośnie używania auta z FAPem - gdybym nie zamontował u siebie diody sygnalizującej działanie procedury to bym się w życiu nie domyslił, że to działa. FAP wypala się "bezobjawowo" i nieodczuwalnie, mogę deptac autem ile chce i nie kopci, widzę nieraz te plujące sadzą nowe BMKi, Merce i Audi to chce mi się śmiać...super ideały ze Szwajcarii z 150kkm..taaaa...bo Janusz cebulak wyciął "panie bo się psuje i wogóle wyciońć trza".. Najlepszy był kolega, rechotał że kupiłem żabojada z FAPem i będę miał problem, a jego Passacik taki zajebisty i nie ma tego wymyślanego ustrojstwa, no i TDI to najlepszy na świecie. A co się okazało na przeglądzie w serwisie? Że ma dpfa i nawet o tym nie wiedział. A co do Hondy - no jakoś mi w niej diesel nie pasuje, to ma się kręęęęęcić Żarcik taki, zajefajne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-patrick- Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 nic tylko brać takiego acco. przelatałem takim 1,5 roku ale w 2.0 benzyna uważanym przez "znawców" za muła - autko genialne i mogę polecić. jedyna jego wada - cena. mocno trzymają wartość a serwis do najtańszych nie należy. aaa...no i jak dla mnie to mogłoby być więcej miejsca z tyłu. jak na tą klasę i wielkość samochodu, zdecydowanie za mało miejsca na tylnej kanapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekcw Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 A ja tam nie mam chwasta (wywalony razem z EGR), ba nawet bąka widocznego nie puszcza (jechała za mną osoba i obserwowała co się dzieje przy kick down'ie). Zrobiony nowy program i auto śmiga jak marzenie. A to że kogoś teoretycznie truję- cały przemysł truje ludzi (najbardziej chyba samoloty ale i inwentarz gospodarczy wydziela mnóstwo gazów, dodajmy jeszcze elektrownie i energetykę cieplną) więc ja nie czuję się winny problemom świata. Ba, jadąc za autobusami czy ciężarówkami to się dziwię jak one przechodzą przegląd bo tak smrodzą i takie chmury sadzy wydalają z siebie że poezja. Aha- ciekawi mnie to jak sprawdzą czy jest DPF. Podczas corocznego badania technicznego? Sonda w tłumik i rura na postoju? To już jest od dawna a kto z userów miał takie badanie? Ja nie miałem jak również znajomi z prostego powodu- diagnosta boi się dawać w palnik bo jak rozkraczy się silnik to on będzie odpowiedzialny za awarię i będzie musiał bulić za naprawę (albo ubezpieczyciel) ale to wszystko kosztuje. Honda- ojciec ma CR-V III gen 2.0 automat w benzynie + gaz, 8-9 litrów gazu bierze. Wnętrze trochę plastikowe ale dźwięk silnika (jak na 4 cylindrowca) jest przyjemny- w normalnym użytkowaniu nie słychać go prawie w ogóle a przy wyższych obrotach odgłosy są przyjemne dla ucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelus Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 czarekcw żartujesz z tym spalaniem? to z trasy chyba przy 80 km/h? To ile benzyny by wyszło 6-7l? Przecież to wysokie auto, ma spore opory toczenia, do tego nie waży mało, crv II w manualu z tym silnikiem to 13L gazu w mieście, chyba że gaz nie bardzo ustawiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekcw Opublikowano 15 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 A sorry pisałem jak pokazuje spalanie na kompie, gazu spala jakieś 12 litrów. Dla ojca 15 litrów ale nie stosuje zasad Eco drivingu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 16 Września 2016 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 665793 jeździć dieslem z fapem, w robocie wszyscy mówili -wytnij. Śmigam prawie dwa lata, kosztów póki co brak, po co wycinać skoro to działa. Zepsuje się to zobaczymy, głupotą jest usuwanie czegoś co jest sprawne. zależy tez jak jeździsz i ile jeździsz. diesel z dpf to raczej nie do miasta. my jeździmy duzo ale w cyklu mieszanym 666079 Mam auto z dpf jakie to auto jacku ? dawno nie bylem na dzielni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajek Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Land Rover Freelander I 1.8l 122KM z LPG. Ktoś może coś powiedzieć o tym aucie?? Auto z 2000roku Dodane po 11 godzinach 28 minutach 56 sekundach: mercedes w201 190. coś ktoś powie o nim?? Silnik 1.8l z LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_1 Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 666079 Mam auto z dpf jakie to auto jacku ? dawno nie bylem na dzielni Auto jak pisalem wyżej zwykła astra h twintop. A na dzielni to już ciężko mnie spotkać czasem tylko w weekendy bywam tak na codzień to Wawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris18404 Opublikowano 18 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Nie wie ktoś o jakimś samochodzie na sprzedaż do 11tys? Typu seat Leon , opel astra itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr@sta Opublikowano 19 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 mercedes w201 190. coś ktoś powie o nim?? Silnik 1.8l z LPG.mniejszy brat następcy legendy mb201-124.eu/ lub www.w201w124.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi