marco80 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Ostatnio pomagałem Ci z jakimś VW chyba phaeton,jak widzisz sprawdzenie historii to nie jest taka prosta sprawa (a jeszcze chciałeś to mieć, najlepiej na wczoraj),napisałem Ci wszystko co można było wyczytać o tym samochodzie a Ty dalej wymyślałeś i zadawałeś coraz to dziwniejsze pytania,tym razem życzę Ci powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joshua121 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Panowie przymierzam się do zakupy e46 330i cabrio i znazłem całkiem ciekawy egzemplarz niestety jest przedliftem i posiada skrzynie 5 biegową. Zastanawiam się teraz mocno czy poczekac jednak na jakiegoś polifta czy ma ktoś wiedzę czy było tam dużo rzeczy ulepszonych i najbardziej mnie interesuje skrzynia czy ta 5 biegowa daję radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 1 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Ani skrzynia ani ulepszenia nie są ważne. Krótko - przedlifty lubią rudą. Polifty znacznie mniej. I w sumie to tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wostok Opublikowano 3 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 i w przed i po liftach potrafi pokazać sie ruda... ale najważniejszy jest ogólny stan auta i czy silnik nie bierze oleju - ten motor lubi brac ole Skrzynia 5tka napewno będzie głośniejsza od 6 i autko trochę więcej pali - pytanie jak będziesz użytkował auto... Wizualnie przed i polift ma duże różnice wizualne - dla mnie tylko przedlift się liczy PS. Ja swoje coupe szukałem 8 miesięcy i celowałem w silnik 2,5 lub 2,2 niestety w dobrym stanie nie znalazłem ani jednego egzemplarza - tj takiego który nie miał szpachli na tylnych błotnikach lub pasie tylnym i stan techniczny i wizualny był akceptowalny. Finalnie mam 318CI i do miasta mi wystarcza. Dobre opinie odnośnie aut mają chłopaki z Auto Bawaria specjalizują sie w BMW ale ja z ich usług nie korzystałem (2 lata temu nie znałem) https://www.facebook.com/AutoBawariaPulawy/?fref=ts Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrsjackdan Opublikowano 4 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Czy ktoś ma do czynienia ze skoda octavia drugiej generacji po liftingu ? Silnik 1.6 Tdi albo 1.9 Tdi 105 km. Jakieś opinie , wskazówki na co zwrócić uwagę. Aktualna octavia 1u idzie na sprzedaż z powodu rudej i wieku pojazdu. A na olx/otoMoto mozna znaleźć zadbane octavie 2 za około 25 k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iljash Opublikowano 4 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Ktos tu chyba nie ma jeszcze pojecia jak masakrycznie trudno jest kupic coupe/cabrio z r6 pod maska (pomijam ze 3.0 to juz w ogóle), ze problemem i przedmiotem rozwazan jest skrzynia 5 czy 6 biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sergiej7 Opublikowano 4 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Kwestia ceny, nie róbcie z e46 białego kruka.Wystarczy szukać w granicach cen mobile.de i sprawa załatwiona. Ale jak się bierze poziom cen z allegro jako wyznacznik, to rzeczywiście sporo ulepów najpierw się znajdzie.Strata czasu jak dla mnie, ale jak ktoś lubi oglądać dziesiątki aut albo wydawać połowę wartości auta w tzw. pakiet startowy to jego broszka;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wostok Opublikowano 4 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 e46 to pospolite auto ale wersja coupe w dobrym czy tez bardzo dobrym stanie to rzadkość. Są to autka już wiekowe i mają swoje bolączki i jeśli ktoś o to nie zadbał to pakiet startowy nie zawsze wyleczy auto... A ze jeszcze klika lat temu cena była wysoka i niska była wyznacznikiem zakupu to większość coupe to ulepy albo styrane życiem agro-tuningowozy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbieniek Opublikowano 5 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Kolega co pytał o akurat tę kwestię mieszka w UK więc i chyba tam będzie szukał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 5 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 mrsjackdan, latam taką w 1,9 tdi od nowości, zastrzeżeń brak, przy 180 tyś zmieniałem dwumasę, jedynie korozja się gdzieniegdzie pojawia, tylna klapa podświetlenie tablicy, dolne partie drzwi. Obecny przebieg 240 tyś. Masz więcej pytań zapraszam na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cendra Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Co byście polecili do dużego miasta (W-wa) dla kobiety, codzienne dojazdy do pracy. Warunki: - budżet do 13 tys na zakup, - klima, - benzyna, być może do zagazowania (chodzi o jak najtańszą eksploatację), - "trochę ładne" Ja stawiałbym na: Twingo, C1/107/Aygo, Picanto. Panda, Seicento odpadają z powodu wyglądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Dorzucilbym do tego Micre, Yarisa i Lupo/Arose. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 i Corse C części tanie jak barszcz, łatwo znaleźć egz. z klimą, silniki polecam 1.2 i 1.4, ten pierwszy palił mi około 6.8 benzyny a teraz jeździ u kumpla i mu pali około 7,5 - 8l gazu oczywiście mówię o jeździe po mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SALWA Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Czy ktoś tu posiada CLK w kompresorze ??... potrzebne pewne info na temat eksploatacji samochodu.Mówimy o modelu W208. Części są śmiesznie tanie a szukam sobie auta na dojazd do pracy z normalną mocą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Co byście polecili do dużego miasta (W-wa) dla kobiety, codzienne dojazdy do pracy.Warunki: - budżet do 13 tys na zakup, - klima, - benzyna, być może do zagazowania (chodzi o jak najtańszą eksploatację), - "trochę ładne" Ja stawiałbym na: Twingo, C1/107/Aygo, Picanto. Panda, Seicento odpadają z powodu wyglądu. Trojaczki, mega bezawaryjne, w razie czego części za darmo, palą nic i dziewczynom się podobają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mav Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Czy ktoś tu posiada CLK w kompresorze ??... potrzebne pewne info na temat eksploatacji samochodu.Mówimy o modelu W208. Części są śmiesznie tanie a szukam sobie auta na dojazd do pracy z normalną mocą Mam takiego w bliskiej rodzinie. Po zakupie zagazowalismy go instalacja BRC. Skrzynia manual. Auto było kupowane od handlarza, z niepewna historia (brak jakiejkolwiek historii w ASO lub książki serwisowej) i miało kilka przygód blacharsko lakierniczych. I mówiąc szczerze auto jeździ bezproblemowo... Raz w trasie pojawił się komunikat o niskim stanie oleju, po dodaniu i dojechaniu na miejsce okazało się, że oleju jest za dużo więc prawdopodobnie czujnik zwariował. Awarii nie było, tylko normalne elementy eksploatacyjne. Problemem zaczyna być rdza, ale jak pisałem wcześniej auto miało w przeszłości lakierowane elementy. Auto jak na coupe całkiem komfortowe, silnik mimo okolic 160KM fajnie sobie radzi z autem i autostrada nie jest dla niego meczarnia. Przyzwoite wyciszenie, chociaż ostatnio zaczęło szumiec z okolic szyby pasażera - pewnie coś z uszczelka. Ogólnie uważam, że jak znajdziesz ładny i pewny egzemplarz to się tym autem nacieszysz. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Punto classic lub grandę punto, spokojnie do 13 cos znajdziesz, silniki idioto odporne, części tańsze od barszczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cendra Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 W Punto nie ma problemów z rdzewieniem podwozia? Ja też bym był za trojaczkami, ale moja kobieta musi obejrzeć to najpierw na żywo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 i Corse C części tanie jak barszcz, łatwo znaleźć egz. z klimą, silniki polecam 1.2 i 1.4, ten pierwszy palił mi około 6.8 benzyny a teraz jeździ u kumpla i mu pali około 7,5 - 8l gazu oczywiście mówię o jeździe po mieście No nie rób se żartów Moja dziewczyna ma Corsę C, 1.2 Ecotec 75KM, 2003, pierwsza rejestracja 2004. Bez gazu. Dostała ją od dziadka, od nowości jest w rodzinie, ale jeździli nią tam po kolei już chyba wszyscy. Po pierwsze, motor jest paliwożerny, poniżej 7 benzyny to ciężko zejść, na niemieckich i austriackich autostradach też tyle żłopała (cały czas przynajmniej 130-140 żeby ruchu nie blokować ). Auto rzeczywiście jest w miarę bezawaryjne, ale za to tak niesamowicie toporne, że głowa boli (i to dosłownie). Po pierwsze - wygłuszenie. Chyba go tam nie ma. Jak parę razy się rozpędziłem do ponad 150 przy wyprzedzaniu, hałas w kabinie był taki, jakbym z 250 jechał normalnym autem. Nawet przy normalnych prędkościach przelotowych rzędu 90-100 hałas zarówno od silnika (ma wtedy ponad 3 tys. obrotów na piątce ), jak i pędu powietrza, jest znaczący. Po drugie - fotele. Zero podparcia odcinka krzyżowego, można ustawiać fotel w nieskończoność i i tak jest niewygodnie, a dodam, że siedzę w samochodzie zawsze prosto, oparcie mam wręcz pionowo. A po trzecie - ergonomia. Na przykład sposób zapalania światła nad przednią szybą jest mistrzowski - trzeba przycisnąć pokrętło od włączania reflektorów. Przeciwmgielne też ciężko wymacać, ogólnie kilka takich rzeczy bym wymienił, jakbym dłużej pomyślał. Co do tego, że jest w miarę bezawaryjne: w trasie nigdy nie stanęło, ale rzeczy po prostu kiepskiej jakości jest tam mnóstwo. Na przykład silniczek tylnej wycieraczki się przytarł od brudu - w żadnym innym aucie mi się to nie zdarzyło. Gumy na stabilizatorach wyzionęły ducha po... 20 tys. km od wymiany. Albo temat-rzeka w tych autach - rozrząd. Na łańcuchu, dożywotni! - taaa... Hałasuje przy przebiegu 120 tys. km (oryginalnym) i ASO zakwalifikowało go do wymiany przy ostatnim przeglądzie, a kosztuje jedyne 1800 złotych. Jeśli o mnie chodzi, to darowałbym sobie zarówno Corsę (sorry ), jak i trojaczki i zainteresował się starszym bratem jednego z trojaczków - C3. Jeżdżę takim od dziadka (on już w zasadzie nie używa samochodu, więc mam go w nieskrępowane używanie). 1.4i 75 KM 8V, 2005 (przedlift), 114 tys. oryginalnego przebiegu, serwis w większości w ASO od nowości. U nas od grudnia 2009 i przebiegu 60 tys. km. Niesamowicie udany samochód. Bardzo przestronny (i wysoko się siedzi! - plus dla większości kobiet ), super oszczędny (średnio na autostradzie pali mi 6 litrów przy gonieniu po 140-150 z czwórką osób na pokładzie ), relatywnie bez bolączek i - kolejny plus dla kobiety - bardzo świeży wygląd, zarówno na zewnątrz, jak i w środku. Dużo egzemplarzy z ładnym, jasnym środkiem (jak nasz). U nas jest wiśniowa perła i jak się go porządnie umyje na dwa wiadra i potraktuje QD, to wygląda jak aktualnie sprzedawany, prawie nowy samochód. Co się popsuło: - bezpiecznik od spryskiwacza , - miska olejowa zardzewiała na łączeniu i się pociła - wada C2 i C3 - w ASO w Chorzowie mają takie dwie przez cały czas na stanie (ok. 600 zł z wymianą), - katalizator wywala błąd, że niedomaga, ale na przeglądzie czystość spalin wyszła w normie (nowy 1000 zł w ASO, tyle co używka po regeneracji na allegro ), - oprócz tego eksploatacja: tylne amortyzatory (TRW), jeden z łączników stabilizatora z przodu (oryginał), rozrząd (oryginał). Silniki 1.1 i 1.4 są idealne do gazu. Proste jak nie powiem co, ośmiozaworowe. Nie wiem jak 1.6, zresztą jego podaż na rynku jest raczej mała. Ale samochód polecam z całego serca. Co do trojaczków: dwa razy miałem C1 jako samochód zastępczy z ASO Citroena. To był 2014, sam koniec produkcji. Silnik litrowy, coś ponad 60 koni. Strasznie dziwne auto. Np. ten brak przycisku otwierania szyby pasażera po stronie kierowcy, albo bagażnik, który nie pomieści nawet siatki z zakupami... Ale licznik tym zamknąłem na autostradzie. Ten 1.0 palił mi gdzieś tyle co 1.4 w C3. Ale jeździ całkiem inaczej - mega krótka jedynka i długie pozostałe biegi, przez co samochód wymaga przy wyprzedzaniu przy ok. 50 km/h redukcji na... dwójkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samwdomu Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Michał126, jeździlem 107 siostry to na 2 110 bez problemu lecial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Cendra, oglądałem kilka egzemplarzy powyżej 2005r i wszystkie byly zdrowe. Bardziej ruda atakowala w II przed FL. Grande już w ogóle nie gnije, przynajmniej ja niw widziałem takiego z rudą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Spalanie w takich małych wozach zależy od kierowcy , sposobu jazdy i nie mylenia tego iż kupując autko miejskie , na cieniutkich, malutkich oponkach nie może ono służyć do latania w 4 osoby po 150km/h po autostradzie Do takiej jazdy kupuje się inne auta , a miejski maluch ma służyć w mieście . Corsa 1,2 2005 190tys. przelotu (łańcuch oryginalny i jest niesłyszalny) , od roku zero awarii poza tylną wycieraczką którą po prostu zdemontowałem po awarii. Za późno po prostu dowiedziałem się jak tej awarii zapobiec (rozebranie, wyczyszczenie i przesmarowanie ...30 min roboty) . Zresztą jej awarię powoduje tez brak regularnego użytkowania Spalanie 6,5-7L w normalnej miejskiej eksploatacji i to już z klimą ...dodam też iż moja żona jeździ bardzo dynamicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 powalla, jak się nie ma innego do dyspozycji, to czasem trzeba i 150 z czwórką osób polatać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 No tak tak (ta corsa idzie max do 170 po A4) , tylko wtedy nie liczmy jej spalania na stacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Dorzucilbym do tego Micre, Yarisa Pytanie tylko czy Yarka znajdzie się w pożądanym stanie w takim budżecie. Micra K12 ma dość kontrowersyjny wygląd, ale z pewnością nie jest nudna (jak Tojka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi