krojcfeld Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Lybex, jeszcze kilka dni i wrzucę "złote myśli forumowiczów", efekt tego co znalazłem tu na forum w skondensowanej postaci trochę pewnie pomoże mimo że będzie z naciskiem na DA. Też mam Opla a tu lakier nie taki straszny PS. Czy ktoś mógłby wrzucić fotkę obróbki wnęki klamki? Ta od kierowcy prawie zawsze jest w opłakanym stanie więc traktujemy to papierkiem i co dalej? Jak tam wjechać padem [nawet 80mm] i nie przetrzeć na krawędziach lakieru?
Novus Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Otwórz drzwi. Ściągnij we wnęce zaślepkę pod którą jest torx pewnie 15 lub 20 -> złap klamkę w pozycji otwartej i odkręcaj torxa -> po chwili ta mniejsza część klamki będzie luźna i ją wyciągasz ciągnąc do siebie -> dłuższą część klamki lekko do siebie i do tyłu auta, a następnie 180 stopni w stronę przodu i już masz klamkę na zewnątrz. W przypadku Opla nawet papiery nie będą potrzebne. Jeżeli nie ma masz małego pada to pastę cutting na mikrofibrę i jedziesz. Znacznie lepiej przy klamkach spisuje się kawałek mikrofibry niż aplikatory czy nawet tricolor
krojcfeld Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Novus, dzięki, przyjąłem. No właśnie tricolor mi nie podchodzi a mam wrażenie że znajdę punkty w których bezbarwny odszedł już w niepamięć i przetarcie będzie do bazowego.
mateuszk Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Novus odpiszesz na mój post z wczoraj 17:35 w tym wątku ? Bo nie wiem czy inwestować FG400 i coś jeszcze, czy kupić jakąś inną pastę aby coś zdziałać DA na tym moim lakierze Jak napisałem mam też problem z pracą maszyną na dwóch elementach, nie wiem jak sobie tam poradzić, kreska na BP stoi w miejscu pomimo małego docisku i wysokiej prędkości. Dzieje się zapewne tak gdyż nie idzie tam trzymać pada płasko / na całej powierzchni
Novus Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Nie jestem dobrą osobą w sprawie DA, bo używam tej maszyny jedynie do finisha i cleanera. FG jest dobra, tylko że masz twardy lakier i DA a to kłopot. Nie chcesz zainwestować w pad z mikrofibry? Chłopaki chwalą strasznie do DA, uderz do kubika wiem, że on to polecał. Do tego megs 101 i lecisz ostro. Co do blokowania tej maszyny to jakie obroty jej tam dajesz, że stoi. Może zmniejsz nacisk.
mateuszk Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Krauss DB na 5. Tylko ona staje jak jadę w tym miejscu szczególnie http://s6.ifotos.pl/img/polplGOLF_eaxqepp.jpg bo tam na tym zaokrągleniu pad nie będzie dotykał całą swoją powierzchnią elementu a jedynie kawałkiem. To samo jak robię rogi błotników. Jak pad dotyka całkowicie lakieru to nawet z naciskiem jej nie zatrzymam, ale nie mogę sobie poradzić z tymi zaokrągleniami Mam twardy pad z MF flexipads. To co zainwestować w M101 ? Cena prawie jak za rotacje K2 później po M101 można wykończyć UC na żółtym flexi ? FG400 kosztuje 40 zł. Czy tym M101 coś zdziałam DA ?
Tomek WRO Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 mateuszk, wiesz nie możesz tak liczyć złotówek w tym hobby czasem trzeba dołożyć trochę do wykonanej pracy. Jakiś czas temu miałem audi a4 b7 i za nic nie mogłem dogadać się z jego uni lakierem. Nawet tutaj pisałem o tym. Dokupiłem inne/różne pady, mf wydałem ponad 200zł a efektu zamierzonego nie osiągnąłem. Czasem trzeba trochę dołożyć żeby czegoś nauczyć się
krojcfeld Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Uważaj na tych krawędziach z naciskiem. Tu przykład z maski Golfa.
mateuszk Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Wiesz wydałem łącznie dość sporo gotówki na wszystkie produkty, pady, maszynę itd. więc trochę już skąpię. Szczególnie, że nie widzę efektu mojej pracy. Dlatego się zastanawiam czy pakować się w M101 czy kupić pierw FG400. Zakup taniej rotacji wydaje mi się, że też jest dobrym pomysłem. Po zrobieniu korekty używałbym i tak później tylko DA do nakładania jakichś cleanerów, glazów. Oglądałem fotki użytkowników i tą tanią rotacją K2 też się da osiągnąć sukces. Krojcefeld nie mów, że DA mógłbym coś takiego zrobić na tym lakierze skoro ma problem z usunięciem nawet delikatnych rysek.
krojcfeld Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Widzę, że idziesz w bardziej tnące kombinacje a wtedy warto pamiętać, że na rantach i załamaniach jest troszkę mniej lakieru. Ostrożność wskazana.
mateuszk Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Wiem o tym ale raczej DA nie uszkodziłbym tak lakieru. Chyba, że się mylę ? Nie trzymam maszyny w jednym miejscu tylko wykonuję ruchy według tutoriali. Mogę się pochwalić, że dzisiaj powtórzyłem wczorajszą nierówną walkę. Polerowałem na średnim padzie i z większym naciskiem jak wczoraj. UC, ryski ładnie usuwał a większe wygładzał także nadal się uczę . Zakupię chyba na początek FG400 i po nim UC na żółtym flexi. Dobry pomysł ?
oskarr17 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 dla początkującego lepsza będzie polerka DA tak? Planuję przelecieć auto UC, a co po tym ?
tomek909 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 panowie, jakie pasty użyć do polerki Astry II lakier czerwony Y547 jednowarstwowy, 12 letni, lekko wyplowiały i zmatowiały.Myslalem nad pastami menzerny 500 2500 4000 bo nie są bardzo drogie i w mniejszych pojemnościach mozna je dostac.
Novus Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Myslalem nad pastami menzerny 500 2500 4000 Dobry wybór
lukas10313 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 zamiast menzerny 4000 polecam kocha antichologram (bajka)
Lybex Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 No właśnie też jestem przed pierwszą polerką i zastanawiam się nad tym czy wziąć Menzerne 4000 czy kocha antichologram. Cena taka sama
Novus Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Wszystko zależy od lakieru. Generalnie antiholo używam do hond dla bezpieczeństwa. A tak to 4000 na DA robi robotę zawsze.
Administrator AreK Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Koch Antihologram jest bardzo dobrym finishem ale nie sprawdza się na każdym lakierze.
tomek909 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 opel ma bardzo miękki lakier chyba, ten na którym chcę zrobić to jednowarstwowy zwykły czerwowny kolor.
woof Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 tomek909, Nie jedno warstwowy a dwu - podklad i baza czyli tak zwany akryl. Zanim zaczniesz lecieć 400 czy 500 spróbuj najpierw 2500. Robiłem teraz nissana 200sx w tym kolorze i poszło bez 400. Może taka kombinacja Ci wystarczy bo w tym przypadku 400 i twardy pad robił mi bałagan na lakierze
woof Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 coś tak mniej więcej pewnie wyjdzie
mateuszk Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Czemu okleiłeś taśmą przy szybie ? Chodzi o to aby nie pobrudzić uszczelki czy jak
woof Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Ubrudzenie to pół biedy... można przypalić uszczelke i zniszczyć pad.
BarooN Opublikowano 2 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2014 Mam pytanko jestem w trakcie korekty jaguara s type granatowy metallic. Zrobiłem przejazdy na futrze Wolfs Chemicals wp5n, po tym biały flexi i na czarnym waflu wykończeniową wp1n, i tu pytanie czy wystarczy 1 przejazd wykończeniową jeżeli będę nakładał cleaner Lusso RC maszynowo, dopełni tą korektę, usunie minimalnie holo??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się