Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lybex, jeszcze kilka dni i wrzucę "złote myśli forumowiczów", efekt tego co znalazłem tu na forum w skondensowanej postaci :) trochę pewnie pomoże mimo że będzie z naciskiem na DA. Też mam Opla a tu lakier nie taki straszny :)

PS. Czy ktoś mógłby wrzucić fotkę obróbki wnęki klamki? Ta od kierowcy prawie zawsze jest w opłakanym stanie więc traktujemy to papierkiem i co dalej? Jak tam wjechać padem [nawet 80mm] i nie przetrzeć na krawędziach lakieru?

Opublikowano

Otwórz drzwi. Ściągnij we wnęce zaślepkę pod którą jest torx pewnie 15 lub 20 -> złap klamkę w pozycji otwartej i odkręcaj torxa -> po chwili ta mniejsza część klamki będzie luźna i ją wyciągasz ciągnąc do siebie -> dłuższą część klamki lekko do siebie i do tyłu auta, a następnie 180 stopni w stronę przodu i już masz klamkę na zewnątrz.

W przypadku Opla nawet papiery nie będą potrzebne.

 

Jeżeli nie ma masz małego pada to pastę cutting na mikrofibrę i jedziesz. Znacznie lepiej przy klamkach spisuje się kawałek mikrofibry niż aplikatory czy nawet tricolor ;)

Opublikowano

Novus, dzięki, przyjąłem. No właśnie tricolor mi nie podchodzi a mam wrażenie że znajdę punkty w których bezbarwny odszedł już w niepamięć i przetarcie będzie do bazowego.

Opublikowano

Novus odpiszesz na mój post z wczoraj 17:35 w tym wątku ? Bo nie wiem czy inwestować FG400 i coś jeszcze, czy kupić jakąś inną pastę aby coś zdziałać DA na tym moim lakierze :/ Jak napisałem mam też problem z pracą maszyną na dwóch elementach, nie wiem jak sobie tam poradzić, kreska na BP stoi w miejscu pomimo małego docisku i wysokiej prędkości. Dzieje się zapewne tak gdyż nie idzie tam trzymać pada płasko / na całej powierzchni :dontknow:

Opublikowano

Nie jestem dobrą osobą w sprawie DA, bo używam tej maszyny jedynie do finisha i cleanera.

FG jest dobra, tylko że masz twardy lakier i DA a to kłopot.

Nie chcesz zainwestować w pad z mikrofibry? Chłopaki chwalą strasznie do DA, uderz do kubika wiem, że on to polecał. Do tego megs 101 i lecisz ostro.

 

Co do blokowania tej maszyny to jakie obroty jej tam dajesz, że stoi. Może zmniejsz nacisk.

Opublikowano

Krauss DB na 5. Tylko ona staje jak jadę w tym miejscu szczególnie http://s6.ifotos.pl/img/polplGOLF_eaxqepp.jpg bo tam na tym zaokrągleniu pad nie będzie dotykał całą swoją powierzchnią elementu a jedynie kawałkiem. To samo jak robię rogi błotników. Jak pad dotyka całkowicie lakieru to nawet z naciskiem jej nie zatrzymam, ale nie mogę sobie poradzić z tymi zaokrągleniami :/

 

Mam twardy pad z MF flexipads. To co zainwestować w M101 ? Cena prawie jak za rotacje K2 :kox: później po M101 można wykończyć UC na żółtym flexi ?

 

FG400 kosztuje 40 zł. Czy tym M101 coś zdziałam DA ? :o

Opublikowano

mateuszk, wiesz nie możesz tak liczyć złotówek w tym hobby ;) czasem trzeba dołożyć trochę do wykonanej pracy. Jakiś czas temu miałem audi a4 b7 i za nic nie mogłem dogadać się z jego uni lakierem. Nawet tutaj pisałem o tym. Dokupiłem inne/różne pady, mf wydałem ponad 200zł a efektu zamierzonego nie osiągnąłem. Czasem trzeba trochę dołożyć żeby czegoś nauczyć się

Opublikowano

Wiesz wydałem łącznie dość sporo gotówki na wszystkie produkty, pady, maszynę itd. więc trochę już skąpię. Szczególnie, że nie widzę efektu mojej pracy. Dlatego się zastanawiam czy pakować się w M101 czy kupić pierw FG400. Zakup taniej rotacji wydaje mi się, że też jest dobrym pomysłem. Po zrobieniu korekty używałbym i tak później tylko DA do nakładania jakichś cleanerów, glazów. Oglądałem fotki użytkowników i tą tanią rotacją K2 też się da osiągnąć sukces.

 

Krojcefeld nie mów, że DA mógłbym coś takiego zrobić na tym lakierze skoro ma problem z usunięciem nawet delikatnych rysek.

Opublikowano

Widzę, że idziesz w bardziej tnące kombinacje a wtedy warto pamiętać, że na rantach i załamaniach jest troszkę mniej lakieru. Ostrożność wskazana.

Opublikowano

Wiem o tym ale raczej DA nie uszkodziłbym tak lakieru. Chyba, że się mylę ? Nie trzymam maszyny w jednym miejscu tylko wykonuję ruchy według tutoriali.

 

Mogę się pochwalić, że dzisiaj powtórzyłem wczorajszą nierówną walkę. Polerowałem na średnim padzie i z większym naciskiem jak wczoraj. UC, ryski ładnie usuwał a większe wygładzał także nadal się uczę :ad:. Zakupię chyba na początek FG400 i po nim UC na żółtym flexi. Dobry pomysł ?

Opublikowano

panowie, jakie pasty użyć do polerki Astry II lakier czerwony Y547 jednowarstwowy, 12 letni, lekko wyplowiały i zmatowiały.Myslalem nad pastami menzerny 500 2500 4000 bo nie są bardzo drogie i w mniejszych pojemnościach mozna je dostac.

Opublikowano

No właśnie też jestem przed pierwszą polerką i zastanawiam się nad tym czy wziąć Menzerne 4000 czy kocha antichologram. Cena taka sama

Opublikowano

Wszystko zależy od lakieru. Generalnie antiholo używam do hond dla bezpieczeństwa. A tak to 4000 na DA robi robotę zawsze.

  • Administrator
Opublikowano

Koch Antihologram jest bardzo dobrym finishem ale nie sprawdza się na każdym lakierze.

Opublikowano

opel ma bardzo miękki lakier chyba, ten na którym chcę zrobić to jednowarstwowy zwykły czerwowny kolor.

Opublikowano

tomek909,

 

Nie jedno warstwowy a dwu - podklad i baza czyli tak zwany akryl.

Zanim zaczniesz lecieć 400 czy 500 spróbuj najpierw 2500. Robiłem teraz nissana 200sx w tym kolorze i poszło bez 400. Może taka kombinacja Ci wystarczy bo w tym przypadku 400 i twardy pad robił mi bałagan na lakierze

Opublikowano

Mam pytanko jestem w trakcie korekty jaguara s type granatowy metallic. Zrobiłem przejazdy na futrze Wolfs Chemicals wp5n, po tym biały flexi i na czarnym waflu wykończeniową wp1n, i tu pytanie czy wystarczy 1 przejazd wykończeniową jeżeli będę nakładał cleaner Lusso RC maszynowo, dopełni tą korektę, usunie minimalnie holo??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.