dawid.zu Opublikowano 5 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2015 Dzięki za odp. Znając życie to będę chciał sobie popsuć humor i dożąć do ideału
Moderator Domel Opublikowano 5 Maja 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2015 Oooo ludzie... kto robi pastami cuttingowymi plastikowe słupki? ..... Robiłem tak, ale nie bylo efektów - pojechałem na grubo - za grubo Kwestia praktyki i doświadczenia Sprawdzę jeszcze raz wszystkie sugestie. thx
bienek Opublikowano 5 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2015 Te "plastikowe" słupki często nie są plastikowe.. Często to są nakładki aluminiowe normalnie lakierowane i nie rozumiem dlaczego pastą cuttingową nie można by tego polerować. Nie raz tak robiłem i było w 100% ok
Maciej WTN Opublikowano 5 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2015 Prawde mówiąc nie ma sie chyba za bardzo co spuszczać, bo po pierwszym myciu pewnie już się cos pojawi
dawid.zu Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2015 Kupiłem pad Flexi cutting z mikrofibry na DA. Maszyna to Bass Polska i podczas pracy tym padem na pełnych obrotach zatrzymuję sie prawie całkowicie na lakierze, co jest przyczyną tego słaba maszyna czy zbyt suchy pad mało pasty?
impex Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2015 Tez ostatnio miałem okazje pierwszy raz używać tą maszynke.Jednak robiłem tylko polish i finish-nie uzywałem padów z mikrofibry.W Twoim przypadku przyczyna jest raczej inna niż słaba moc maszyny, może kombinuj z większą ilościa pasty, lepiej doczyść pada itp?
dawid.zu Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2015 Pad jest nowy pasty nałożyłem dość obficie żeby trochę nasiąkną ale nie pomogło. Na gąbkach NAT maszyna radzi sobie świetnie. No ale będę próbował nie poddaję się mimo ze mam rotację ale ma działać to i to
powalla Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2015 dawid.zu, zatrzymuje sie calkowicie, czy ruch obrotowy BP sie zatrzymuje?
dawid.zu Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2015 Tak ruch obrotowy BP sie zatrzymuje, jak docisnę to pad staje całkowicie. Na białej gąbce NAT przy dość mocnym docisku radzi sobie świetnie
powalla Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2015 To norma ze obrotowy ruch sie zatrzymuje , bo ten ruch jest wymuszany w DA poprzez sile odsrodkowa i jesli za mocno docisniesz to tarcie pada o lakiej jest wieksze od tej sily i sie zatrzymuje . Flex vrg ma dla tego ruchu specjalna zebatke i ten problem nie wystepuje.
Tomek WRO Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2015 Nie mogę poradzić sobie z bałaganem po futrze. Jechałem z #105 i z FG400. Zostały hologramy. Próbowałem białą gąbką flexi z FG400 na rotacji, żółty 3M z SF2500 na DA, 3M żółty z #205 na DA. Po #205 najmniej zostaje ale to też dobry oszust. Lakier BMW E46, lakierowany powtórnie. Na masce był ori i poszło super, na jednym boku też lakierowany i też wyszło ok. Teraz kolejny bok i mam pod górkę. Nie miałem takich problemów nigdy
dawid.zu Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2015 To norma ze obrotowy ruch sie zatrzymuje , bo ten ruch jest wymuszany w DA poprzez sile odsrodkowa i jesli za mocno docisniesz to tarcie pada o lakiej jest wieksze od tej sily i sie zatrzymuje . Flex vrg ma dla tego ruchu specjalna zebatke i ten problem nie wystepuje. To cięcie bez docisku raczej nic nie przytnie
polo33 Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2015 Tomek, ostatnio podczas pracy na czarnym bwm zastosowałem futro flexi i fg400, potem tez miałem problem ale poradził sobie doskonale niebieski NAT z s17+ na DA. Potem finish i żadnego hologramu, elementy lakierowane powtórnie tylko DA na s17 i finish zrobiłem. Po futrze zrób jeden czy dwa przejazdy fg400 białym flexi, potem polish i finish, futro rzeczywiście zostawia mocny bałagan. Pamietaj o wypracowaniu pasty, na futrze równie wazne.
dawid.zu Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2015 Ja swoje czarne e46 cale lakierowane powtórnie jadę Kochem 8,2 cut na DA i biały NAT. Troche zostają hologramy. Wymyć to teraz IPĄ i jechać Kochem antihologramem i czerwony NAT czy może dołożyć jeszcze Manzerne 2500 na żółtym?
Tomek WRO Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2015 Niestety nie mam czasu na wyjazd do Pielęgnacji aut po inne pady żeby próbować. Mam Menzerny: 400, 500, 2500, 3000, 4000, megsa #105 i #205 oraz Kocha Antihologram. Pady mam głównie z flexipads, miękkich kilka z urbana i LC. Próbowałem właściwie wszystkich kombinacji. Przetarcie #205 bardzo delikatnie i delikatną MF potrafi zrobić holsy. Dziwny lakier. Drugi raz w życiu trafił mi się taki cukierek. Dziwne, że resztę auta mam ogarniętą, a z tej strony na progach M-pakietu nie chcą zejść hologramy po glince soft. Klapę bagażnika zrobiłem na DA i cuttingu z MF i ani jednego hologramu. Cuda czy cuś Mam jeszcze pastę Urbana one step, może nią coś uda się zrobić.
Administrator AreK Opublikowano 11 Maja 2015 Administrator Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2015 Pasta Urban potrafi zadziwić. Przetestuj.
kamilgt Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2015 Ja swoje czarne e46 cale lakierowane powtórnie jadę Kochem 8,2 cut na DA i biały NAT. Troche zostają hologramy. Wymyć to teraz IPĄ i jechać Kochem antihologramem i czerwony NAT czy może dołożyć jeszcze Manzerne 2500 na żółtym? mam rotację ale ma działać to i to weź wytnij to szybko rotacją, zrób polish i finish na DA i po problemie
dawid.zu Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2015 A wymywać 8.2 czy jechać drugą i trzecią no i wtedy mycie całości rękawica?
Tomek WRO Opublikowano 11 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2015 Arekkaz, tak wiem. Kiedyś zrobiłem nią Superba mytego od nowości na szczotkach. Dwa przejazdy na DA na pomarańczowym flexi potem FF na czarnym urbanie i była malina. Idę działać bo przy kompie jestem z doskoku
Tomek WRO Opublikowano 12 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2015 Udało mi się znaleźć kombinację wykańczającą z czarnym karbowanym urbanie z kochem antihologram z małym dociskiem, prędkości obr. jak i wolnymi przejazdami do mniejszego bałaganu. Dzięki pomocy kolegi Impex udało się wyjść z tym większych holsów, których sam nie mogłem usunąć. Najprawdopodobniej bałagan robił mi każdy mały pad (dużym bardzo ciężko było pracować ze względu na kształt drzwi i progi). Zwichrował się żółty BP z flexi i od powodował duże i nie kontrolowane ruchy gąbki.
Heniek1989 Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2015 coś takiego na klapie bagażnika mam, jechałem to papierkiem wodnym 2000 potem FG400 Menzerna na futrze i nadal jest co to może być i jak to usunąć albo przykryć?
Heniek1989 Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2015 wygląda mi to bardziej na jakiś wżer
cannonn Opublikowano 15 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2015 Jak palcem przejdziesz to czuć krawędzie tego? Jak dla mnie to klar schodzi, a nie wżer.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się