Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator
Opublikowano
Oooo ludzie... :wallbash: kto robi pastami cuttingowymi plastikowe słupki? :/:? .....

Robiłem tak, ale nie bylo efektów - pojechałem na grubo ;) - za grubo :?

Kwestia praktyki i doświadczenia :ad: Sprawdzę jeszcze raz wszystkie sugestie. thx :)

Opublikowano

Te "plastikowe" słupki często nie są plastikowe.. Często to są nakładki aluminiowe normalnie lakierowane i nie rozumiem dlaczego pastą cuttingową nie można by tego polerować. Nie raz tak robiłem i było w 100% ok

Opublikowano

Kupiłem pad Flexi cutting z mikrofibry na DA. Maszyna to Bass Polska i podczas pracy tym padem na pełnych obrotach zatrzymuję sie prawie całkowicie na lakierze, co jest przyczyną tego słaba maszyna czy zbyt suchy pad mało pasty? :/

Opublikowano

Tez ostatnio miałem okazje pierwszy raz używać tą maszynke.Jednak robiłem tylko polish i finish-nie uzywałem padów z mikrofibry.W Twoim przypadku przyczyna jest raczej inna niż słaba moc maszyny, może kombinuj z większą ilościa pasty, lepiej doczyść pada itp?

Opublikowano

Pad jest nowy pasty nałożyłem dość obficie żeby trochę nasiąkną ale nie pomogło. Na gąbkach NAT maszyna radzi sobie świetnie. No ale będę próbował nie poddaję się mimo ze mam rotację ale ma działać to i to :)

Opublikowano

Tak ruch obrotowy BP sie zatrzymuje, jak docisnę to pad staje całkowicie. Na białej gąbce NAT przy dość mocnym docisku radzi sobie świetnie

Opublikowano

To norma ze obrotowy ruch sie zatrzymuje , bo ten ruch jest wymuszany w DA poprzez sile odsrodkowa i jesli za mocno docisniesz to tarcie pada o lakiej jest wieksze od tej sily i sie zatrzymuje .

 

Flex vrg ma dla tego ruchu specjalna zebatke i ten problem nie wystepuje.

Opublikowano

Nie mogę poradzić sobie z bałaganem po futrze. Jechałem z #105 i z FG400. Zostały hologramy. Próbowałem białą gąbką flexi z FG400 na rotacji, żółty 3M z SF2500 na DA, 3M żółty z #205 na DA. Po #205 najmniej zostaje ale to też dobry oszust. Lakier BMW E46, lakierowany powtórnie. Na masce był ori i poszło super, na jednym boku też lakierowany i też wyszło ok. Teraz kolejny bok i mam pod górkę. Nie miałem takich problemów nigdy :/

Opublikowano
To norma ze obrotowy ruch sie zatrzymuje , bo ten ruch jest wymuszany w DA poprzez sile odsrodkowa i jesli za mocno docisniesz to tarcie pada o lakiej jest wieksze od tej sily i sie zatrzymuje .

 

Flex vrg ma dla tego ruchu specjalna zebatke i ten problem nie wystepuje.

 

To cięcie bez docisku raczej nic nie przytnie :o

Opublikowano

Tomek, ostatnio podczas pracy na czarnym bwm zastosowałem futro flexi i fg400, potem tez miałem problem ale poradził sobie doskonale niebieski NAT z s17+ na DA. Potem finish i żadnego hologramu, elementy lakierowane powtórnie tylko DA na s17 i finish zrobiłem. Po futrze zrób jeden czy dwa przejazdy fg400 białym flexi, potem polish i finish, futro rzeczywiście zostawia mocny bałagan. Pamietaj o wypracowaniu pasty, na futrze równie wazne.

Opublikowano

Ja swoje czarne e46 cale lakierowane powtórnie jadę Kochem 8,2 cut na DA i biały NAT. Troche zostają hologramy. Wymyć to teraz IPĄ i jechać Kochem antihologramem i czerwony NAT czy może dołożyć jeszcze Manzerne 2500 na żółtym?

Opublikowano

Niestety nie mam czasu na wyjazd do Pielęgnacji aut po inne pady żeby próbować. Mam Menzerny: 400, 500, 2500, 3000, 4000, megsa #105 i #205 oraz Kocha Antihologram. Pady mam głównie z flexipads, miękkich kilka z urbana i LC. Próbowałem właściwie wszystkich kombinacji. Przetarcie #205 bardzo delikatnie i delikatną MF potrafi zrobić holsy. Dziwny lakier. Drugi raz w życiu trafił mi się taki cukierek. Dziwne, że resztę auta mam ogarniętą, a z tej strony na progach M-pakietu nie chcą zejść hologramy po glince soft. Klapę bagażnika zrobiłem na DA i cuttingu z MF i ani jednego hologramu. Cuda czy cuś ;):dontknow: Mam jeszcze pastę Urbana one step, może nią coś uda się zrobić.

Opublikowano
Ja swoje czarne e46 cale lakierowane powtórnie jadę Kochem 8,2 cut na DA i biały NAT. Troche zostają hologramy. Wymyć to teraz IPĄ i jechać Kochem antihologramem i czerwony NAT czy może dołożyć jeszcze Manzerne 2500 na żółtym?

 

 

mam rotację ale ma działać to i to

 

weź wytnij to szybko rotacją, zrób polish i finish na DA i po problemie :dontknow::dontknow:

Opublikowano

Arekkaz, tak wiem. Kiedyś zrobiłem nią Superba mytego od nowości na szczotkach. Dwa przejazdy na DA na pomarańczowym flexi potem FF na czarnym urbanie i była malina. Idę działać :ad: bo przy kompie jestem z doskoku

Opublikowano

Udało mi się znaleźć kombinację wykańczającą z czarnym karbowanym urbanie z kochem antihologram z małym dociskiem, prędkości obr. jak i wolnymi przejazdami do mniejszego bałaganu. Dzięki pomocy kolegi Impex udało się wyjść z tym większych holsów, których sam nie mogłem usunąć. Najprawdopodobniej bałagan robił mi każdy mały pad (dużym bardzo ciężko było pracować ze względu na kształt drzwi i progi). Zwichrował się żółty BP z flexi i od powodował duże i nie kontrolowane ruchy gąbki.

Opublikowano

2w24qpw.jpg

 

coś takiego na klapie bagażnika mam, jechałem to papierkiem wodnym 2000 potem FG400 Menzerna na futrze i nadal jest :zly:

co to może być i jak to usunąć albo przykryć? :?::(

Opublikowano

Jak palcem przejdziesz to czuć krawędzie tego? Jak dla mnie to klar schodzi, a nie wżer.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.