kandy Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2014 Jak to robiłem? Hmm 1. Mycie 2. Glinka 3. Mycie 4. DG #601 5. DG #111
mkbewe Opublikowano 26 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2014 ja tak samo tylko jeszcze z korektą może tu być jedynie problem z przerwą czasowoą między #601 a #111 że np zrobiłem za długą albo że to powinno się robić panelami po kolei najpierw #601 i zaraz potem #111... czym nakładałeś #601 ? Myślę jeszcze raz spróbować nałożyć DG tylko nie wiem czy teraz bezpośrednio na to mogę czy wypadało by jakoś ten stary usunąć....
kandy Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 Sealant leciał na auto zaraz po skończeniu nakładania #601. Do aplikacji używałem zwykłych aplikatorów piankowych.
8szymon8 Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 Trzy dni temu nakładałem cleaner + SRP. Za około miesiąc chciałbym nakładać sealant od Mothersa. Czy powinienem również lecieć cleanerem czy po myciu przelecieć lakier IPA i już?
nieznany15 Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 Ile waży nowa zamknięta puszka Colli 476?
manio49 Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 Po miesiącu to warto byłoby zrobić full proces z glinką, cleanerem, i na to dopiero sealant
KoKoS89 Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 czy zamiast ipy moge użyć preparatu do czyszczenia tarcz hamulcowych w celu wymycia resztek z pasty ?
Administrator AreK Opublikowano 27 Września 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 czy zamiast ipy moge użyć preparatu do czyszczenia tarcz hamulcowych w celu wymycia resztek z pasty ? konkursu ciąg dalszy?
Administrator AreK Opublikowano 27 Września 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 KoKoS89, nie są nam znane właściwości ww specyfiku. Testuj i dziel się z nami spostrzeżeniami.
KoKoS89 Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 taki środek firmy caramba felgi tym odszczurzyłem Ocena: Środek do czyszczenie hamulców / tarcz hamulcowych i innych powierzchni - Szybko czyszczący - Nie pozostawia resztek usuwanych zabrudzeń i smarów - Odtłuszcza - Szybkoschnący - Nie zawiera acetonu – neutralny wobec gumy, tworzyw sztucznych i powierzchni lakierowanych - Nie zawiera silikonu jutro ma byc pogoda a ipy nie kupie więc się pytam może ktoś coś podobnego stosował.
manio49 Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 Pojedź już lepiej po denaturat...
dunga Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 Wal śmiało tym odszczurzaczem felg. Najwyżej będzie caramba. Gdzie można głosować na uczestników konkursu ?
mkbewe Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 Po miesiącu to warto byłoby zrobić full proces z glinką, cleanerem, i na to dopiero Sealant tylko jaki cleaner mogę dać przed DG#601 i DG#111 ???glinka soft zamówiona
Moderator Eryczek Opublikowano 27 Września 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 tylko jaki cleaner mogę dać przed DG#601 i DG#111 ??? Przeczytaj dwa zdania o produktach których chcesz użyć. Sprawdź czym jestDG601.
zegarek Opublikowano 27 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2014 tylko jaki cleaner mogę dać przed DG#601 i DG#111 ??? #671 lub #652
mkbewe Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 Sprawdź czym jestDG601. raczej nie spełnia on roli typowego cleanera którego muszę użyć żeby pozbyć się resztek pozostałego wosku więc może ty poczytaj dyskusję od początku
Eidos71 Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 #601 pełni rolę cleanera (delikatnie oczyszcza lakier ze starego wosku) i środka poprawiającego wiązanie się sealantu z lakierem (działanie podobne do żywicy epoksydowej, zresztą sama nazwa świadczy o przeznaczeniu środka). A więc rację ma Eryczek, ale i częściowo mkbewe, gdyż - moim zdaniem - warto przed #601 użyć typowego cleanera (tak, jak doradza zegarek)
mkbewe Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 A więc rację ma Eryczek, ale i częściowo mkbewe, gdyż - moim zdaniem - warto przed #601 użyć typowego cleanera (tak, jak doradza zegarek) masz rację i tak jak piszesz, gdyby już wosku prawie nic nie zostało to wystarczyło by samo #601 i tutaj eryczek ma rację ale że on jeszcze na aucie jest i nie osłabł aż tak dlatego wydaje mi się że muszę zastosować wcześniej typowy cleaner tak jak piszesz . Czyli wszystkoo już wiem, bardzo dziękuje Panowie za szybką i konkretną pomoc zakupię DG #652 i posmalcuje auto jeszcze raz
sysiu20 Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 Ile waży nowa zamknięta puszka Colli 476? Opcja szukaj rzecze http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=12606
InspektorKot Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 Pytanie odnośnie Sonaxa Xtreme do felg. Znalazłem dwie wersje tego produktu: w formie żelowej i płynnej. Czy różnią się między sobą tylko konsystencją? Rozważam też TENZI Alux GT. Głównie zależy mi, żeby gdzieś w sklepie kupić, bo potrzebny mi na już.
8szymon8 Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 Mam wersję nieżelową, i różnica jest ponoć tylko taka że nieżelowa wersja krwawi. Dużo ludzi poleca Tugę ale ja nie mam z tym doświadczenia.
jaypablo Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 Czy jest jakiś środek/mazidło na odświeżenie matowych, tylnych lamp? Czy pozostaje tylko
InspektorKot Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 8szymon8, Dzięki, więc kupię wersję w płynie
tomekc001 Opublikowano 28 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2014 Kupiłem dziś na Orlenie Sonaxa do felg, tego nie w żelu i faktycznie krwawi. Całkiem nieźle wyczyścił felgi. Tylko ten atomizer jest nieekonomiczny.
Rekomendowane odpowiedzi