Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano
zmywacz Koch-a

 

 

W tym nie zauważyłem jakiegoś uciążliwego zapachu w porównaniu do IPY,pracuje się też tak samo :dontknow: ale fakt, niektóre dają tak że przesiąka wszystko :/

 

Co do rozcieńczenia, to producent przewiduje nawet 1:4 na lakierach uni, jako przygotowanie pod powłokę Kocha, nie pamiętam niestety nazwy.

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Jak już jesteśmy przy zmywaczach, IPA itp. to czym jest "Menzerna Top Inspection" i do którego z w/w bliżej temu środkowi?

Opublikowano
W tym nie zauważyłem jakiegoś uciążliwego zapachu w porównaniu do IPY,pracuje się też tak samo

 

Bo zmywaczowi Koch-a bliżej do IPY (pod względem jakości pracy i składu chemicznego) niż do zmywacza antysilikonowego (takiego dostępnego w mieszalniach lakierów itp., np. Novol-a). Pracuje się nim podobnie do Eraser-a od CarPro (zapach w porównaniu do CarPro gorszy, ale cena lepsza). Jak go rozcieńczyłem to bardziej się mazał po prostu i zostawiał takie dziwne kropki, przed finalnym wytarciem- cenię go jednak na równi z Eraser-em- są to bardzo dobre produkty, jeśli komuś zależy na komforcie pracy :good: .

Opublikowano
Ile kropli szamponu lać jako lubrykant do glinki?

Ja odlewałem sobie z wiaderka z przygotowaną wodą do mycia. Po co to oddzielnie robić.

Wychodziło chyba 15ml na 10L - szampon od megi.

A przy okazji - to mieszkasz w Kowalewie obok Mławy czy gdzieś dalej ? 8-)

Opublikowano
Ile kropli szamponu lać jako lubrykant do glinki?

Ja odlewałem sobie z wiaderka z przygotowaną wodą do mycia. Po co to oddzielnie robić.

Wychodziło chyba 15ml na 10L - szampon od megi.

A przy okazji - to mieszkasz w Kowalewie obok Mławy czy gdzieś dalej ? 8-)

Mam szampon Shiny Garage Orange Car Shampoo i tam do mycia muszę wlać 30-50ml szamponu na 8l wody. Czy nie będzie to za duże stężenie do glinki? Bo czytałem, że może się rozpuścić :)

Do Mławy mam 110km.

Opublikowano

dreadlook, Zdecydowanie za dużo, ma być tylko kilka kropel aby glinka miała ślisko. Polecam jednak zainwestować w dedykowany lubrykant. Dużo różnica. :mrgreen:

Opublikowano

A mógłby ktoś tak z doświadczenia powiedzieć np.

 

3 krople Presty na 250ml wody?

 

Bo każdy pisze, że kilka kropli tylko nikt nie podał na ile wody :-]

Opublikowano

Witam.

Zmagam się właśnie z Audi A5 w kolorze czarnym uni ( niemetalik ).

Pozornie lakier wygląda bardzo dobrze do momentu inspekcji z latarką bądź halogenem.

 

Lakier jest wyjątkowo twardy nawet jak na Audi i do 95% korekty potrzebuje 5-7 dłuugich przejść FG400 z obrotami do 1500/min na wełnie + 1 do 2 FG400 przejście twardym padem 100mm( dla usunięcia pig tails, bo niestety wełna je zostawia) + Żółty korek na żółtej gąbce + Ultrafina na niebieskim.

 

Tym sposobem usuwam nie więcej niż ok. 6-7 mikronów.

 

Czy ma ktoś lepszą kombinację dla tego rodzaju lakieru?

Nad samą górą klapy która w tym samochodzie nie jest specjalnie duża pracowałem non stop ponad 3 godziny.

Opublikowano
dreadlook, Zdecydowanie za dużo, ma być tylko kilka kropel aby Glinka miała ślisko. Polecam jednak zainwestować w dedykowany lubrykant. Dużo różnica. :mrgreen:

Wystarczy mi woda z szamponem :P

Swoją drogą, lepiej chyba rozrabiać z wodą demineralizowaną?

 

Czy IPA też mam rozcieńczyć? 1:1 będzie ok?

Opublikowano
bo baaardzo szybko odparowuje

Ale jak się z atomizerka potraktuje cały panel to tak szybko nie paruje. Jeżeli przecieramy nasączoną MF to faktycznie od razu znika.

Ja lecę cały panel z atomizera tak, żeby na całym panelu była tafla zmywacza, czekam pół minutki i przecieram MF. I wtedy przeważnie: :shock::x:wallbash::cry::oops::o:dontknow:

Ale jestem pewien roboty chociaż :)

Opublikowano

Witam potrzebuję jakiejś pasy do ręcznego polerowania. Kwota jaką dysponuję około 70 zł. I jeszcze potrzebuję jakiś szampon z woskiem. Kwota jaką dysponuję na szampon to około 50 zł.

Opublikowano

Jechałem trochę białym Valet Pro po autku... i nie wiem czy dam rade przejechać cały samochód... dzwięk jaki wydawała przy polerowaniu przyprawiał mnie o dreszcze :D

Tak piszczało, że aż włosy się jeżyły

Opublikowano

Testował ktoś Nielsen HD Degreaser do mycia silnika?

http://www.pielegnowacauto.pl/preparat- ... er-1l.html

Ewentualnie jak nie to może któryś z poniższych znacie:

http://www.pielegnowacauto.pl/kosmetyka ... ka-1l.html

http://www.pielegnowacauto.pl/kosmetyka ... clean.html

 

 

Potrzebne mi coś co usunie błoto, brud, smar, oleje, pył wulkaniczny i wszystko inne co może się na silniku znaleźć.

Chodzi o auto użytkowe, silnik niezabudowany więc ew. wpływ na elementy plastikowe nie ma znaczenia (bo ich nie ma...).

Opublikowano

LZ, sam jestem ciekaw jak działa ten AB Super Solve bo kupiłem go ostatnio a nie miałem jeszcze okazji do jego zastosowania

Opublikowano
Testował ktoś Nielsen HD Degreaser do mycia silnika?

http://www.pielegnowacauto.pl/preparat- ... er-1l.html

Ewentualnie jak nie to może któryś z poniższych znacie:

http://www.pielegnowacauto.pl/kosmetyka ... ka-1l.html

http://www.pielegnowacauto.pl/kosmetyka ... clean.html

 

 

Potrzebne mi coś co usunie błoto, brud, smar, oleje, pył wulkaniczny i wszystko inne co może się na silniku znaleźć.

Chodzi o auto użytkowe, silnik niezabudowany więc ew. wpływ na elementy plastikowe nie ma znaczenia (bo ich nie ma...).

 

 

Osobiście mogę polecić w odpowiednim stężeniu Tenzi Truck lub Bival 3M ;)

Opublikowano

a więc zastosowałem na próbę u siebie na klapie AF Tripple. temp 3 stopnie, na dworze, klapa umyta aktywną pianą. nakładałem ruchami wzdłuż i wszerz. po około 3-4 min spolerowałem MF. efekt nie zadowalający. minimalnie zniknęły rysy koliste. W jakich temp należy stosować ten AIO? jak polerować i jak nakładać, może robie coś źle??polerować mf czy miękką gąbką na polerce i jakimi obrotami??Kłaść na to colli dla lepszego efektu??

Opublikowano

Procent, ja Trippla początkowo kładłem ręcznie germanem, żółtą stroną, wypracowywałem praktycznie do zniknięcia i przecierałem fibrą, efekty na kilku autach bardzo fajne. Zawsze odszczurzałem najpierw auto np. APC, potem glinka i dopiero Tripple.

 

Z doświadczenia wiem, że umiera po około 3 tygodniach, najszybciej tylna klapa.

 

Teraz jadę go maszynowo i efekty są lepsze.

 

W lato robiłem to przy temperaturach około 20 stopni, teraz jak było w garażu około 16.

 

cheers,

Art

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.