Administrator Evo Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 IMO czarna jest odrobinę twardsza od niebieskiej
Moderator Eryczek Opublikowano 24 Marca 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 Evo, no nie wiem ale właśnie "zmacałem" obie gąbki i czarna jest bardziej "zbita"
g.pajak Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 IMO czarna jest odrobinę twardsza od niebieskiej ale właśnie "zmacałem" obie gąbki i czarna jest bardziej "zbita" Panowie, zaczyna się robić dyskusja na poziomie molekularnym Zostańmy przy tym, że po prostu są: nie widzę różnicy
tukolarz Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 Moim zdaniem czarna jest bardziej szorstka, niebieska jest gładsza, i stąd może wynikać inne postrzeganie miękkości . W pracy są do siebie bardzo podobne, wydaje mi się, że niebieski bardziej pyli jak trochę go uszkodzimy o jakąś krawędź. Ale Panowie, "who cares?". To trochę tak jak zastanawianie się czy do kuchni wziąć ręcznik papierowy o zapachu rumiankowym lub miętowym . Każdy lubi inne pady- ze względu na troszkę inną technikę, dobór pasty polerskiej/cleaner-a itp.. Uważam, że najlepiej trzeba samemu spróbować co na danym lakierze najlepiej się sprawdza .
michal88 Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 Rozwialiście moje wszystkie wątpliwości
Moderator Eryczek Opublikowano 24 Marca 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 Rozwialiście moje wszystkie wątpliwości Akurat!
KeepeR Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 Panowie dzieki za propozycje zakupów w UK, cieżko się na coś zdecydować bo w sumie szału z cenami nie ma może kupi się coś czego u nas mało Może ktoś poleci jeszcze jakiś pewny sklep z obrymi cenami w UK ?
tom87 Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 Chcialbym potraktowac Nafta kropeczki asfaltu z calej powierzchnii samochodu ( tzn. od klamek w dol). Jedyne mozliwe miejsce to myjnia bezdotykowa. I tu moje pytanie, czy po calej akcji zmyje nafte kombinacja mycie proszkiem + spłukiwanie a nastepnie zgodnie ze sztuka mycie na dwa wiadra Na uwadze mam zapach nafty oraz jej konsystencje
g.pajak Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 czy po calej akcji zmyje nafte kombinacja mycie proszkiem + spłukiwanie Prickbrot'a zmyłem to i naftę pewnie też. Mnie się udało samym proszkiem + spłukiwanie ZDEMI, Jak jeszcze dodasz do tego szampon to na 100%
michal88 Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 Eryczek, Dlatego trzeba kupić dwa , czarny i niebieski
tom87 Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 g.pajak, dzieki za konkretna odpowiedz Jeszcze sie tylko zastanawiam ile nafte trzeba trzymac Bo to ze rozpuszcza asfalt to widac ale nie chce wycierac tego mikrofibra tylko splukac woda.. Jest to mozliwe
Moderator Eryczek Opublikowano 24 Marca 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 michal88, chyba że tak
viviusek Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 Przepraszam za to że pewnie pytam się o rzeczy, które były już wiele razy na forum chciałem się upewnić czy coś zmienić w moim zamówieniu. Przejrzałem wątki o polerowaniu, padach, bp i pastach. W tym natłoku informacji dobrałem taki zestaw: pasty menzerna: fg500, pf2500, sf4000 chyba lepszy ten 3 częsciowy zestaw od 2 częsciowego FG500 i FF3000 ? a może zamienić i zamiast FG500 dać FG400 ? BP: flexipads backplate 75mm i 125mm białe którą grubość pianki wybrać przy 125mm talerzu 12mm czy 25mm ? a może lepiej kupić taki zestaw BP: http://showcarshine.pl/391-flexipads-ze ... fibry.html do tego pady 75mm i 130mm firmy flexipads: biały, pomarańczowy, żółty futro 75 i 130mm firmy flexipads no i zastanawiam się nad jakimś dodatkowym delikatnym padem do tego tylko nie wiem jaki dokupić ktoś napisze czy wszystko się zgadza ? podrawiam
Mess Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 Wsio gut ) Leciałem ostatnio takim samym zestawem swoją E46 (jak chcesz looknij relacje w PSB). Do tego mógł byś wziąć jakiś finishowy wafel np czarny wafel urbana (choć te ponoć się rozklejają - nie stwierdziłem ) Co do pasty FG400 zamiast 500 się nie wypowiem
kinek01 Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2013 viviusek, zestaw ok, co do past zdania są podzielone, ale jaką nie wybierzesz to będzie BP, jak zaczynasz to ja bym brał grubszą piankę, czym grubsza i bardziej miękka pianka tym lepiej się prowadzi i nie będzie tak odbijało jak nie masz dużego doświadczenia , ale analogicznie wymaga większego docisku
michal88 Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2013 Miał ktoś was styczność z "halogenami led"? Jakie wrażenia?
maya Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2013 Ja mam do oświetlania podwórka, LED 20W świeci jak halogen 200W. Działa już rok i nie zauważyłem żadnych niepokojących rzeczy. Barwa światła oczywiście inna taka bardzo biała.
alchemic Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2013 Ja mam dwa takie halogeny. Jeden 10W w warsztacie, drugi 20 czy 30 W też na podwórku. Całkiem fajna sprawa. Ten większy będę w najbliższym czasie testował podczas korekty lakieru. Kupował może ktoś z Was Numatica z amazone.co.uk? Jest sporo tańszy niż u nas i zastanawiam się czy nie zamówić. http://www.amazon.co.uk/Numatic-GVE370-2GREEN-George-Cylinder-Cleaner/dp/B00014AVW2
Shmatan Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2013 Widzę że mój temat został usunięty, więc może zapytam tutaj. Czy próbował ktoś czyszczenia i konserwacji odzieży skórzanej za pomocą środków przeznaczonych stricte do tapicerki skórzanej? Czy można do tematu podejść tak samo, czy powinienem szukać środków dedykowanych i stosować inne techniki?
staszekR100 Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2013 Zaczynam prace z Iron X - proszę o małą podpowiedz.. 1. Jakie stężenie ? 2. Prawidłowa aplikacja ? 3. Wpływ (szkodliwość) na gumę i tworzywa zewnętrzne ? Z góry dziękuje za podpowiedzi i wyrozumiałość.
MarrciN Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2013 1. Tylko czysty, tego się nie rozieńcza. 2. Spryskujesz karoserie, felgi i tyle. Najlepiej na suche auto. 3. Nie stwierdzono
Moderator Eryczek Opublikowano 25 Marca 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2013 staszekR100, unikaj "chromowanych" ramek wokół drzwi. W niektórych autach Iron dziwnie z nimi reaguje
staszekR100 Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2013 A czy ten odór jest "naturalnym" zapachem , czy mój się zakisił ?
Moderator Eryczek Opublikowano 25 Marca 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2013 staszekR100, tak ma być - jeśli wyczuwasz nutkę "cherry" to masz już nowy lepszy zapach
staszekR100 Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2013 Wole tego nie wąchać Dzięki za podpowiedzi...
Rekomendowane odpowiedzi