Vaxh Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Pytanie czy Jak umyje W środku deskę i wszystkie plastiki APC rozcieńczonym to wystarczy ze wytrę to później fibrą. Czy płukać to jakoś wodą?
Mess Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Vaxh Wystarczy wytrzeć Ja często tylko MF spryskuje i jadę kokpity tapicerki itp
Carire Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Vaxh, wycierasz fibrą i juz możesz je spokojnie zabezpieczac
Marek__82 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Vaxh Wypadało by jeszcze przemyć czystą wodą
Vaxh Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Ok a czym najlepiej zabezpieczyć środek? może to byc coś w stylu AF Spritz interior?
grabek246 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Vaxh, może być albo natural look, nielsen finesse, pink sheen itd...
masa140 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Panowie jakie pady byście polecili do rotacji. Mam Flexipads 135mm biały,pomarańczowy i żółty. Chciałbym się zabezpieczyć w razie awarii z padem (odklejenie czy rozpadniecie).
SlawkO Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Panowie da się z tym coś zrobić czy element do malowania ? Ps. jakiś cieć/cieciówa pod hipermarketem nie umie otwierać drzwi
Swoop Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 SlawkO, lakier do spolerowania bo grubszych rys nie widać, a na łysinę niewiele poradzimy tak samo jak na obrączkę
TADEK14 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Panowie da się z tym coś zrobić czy element do malowania ? Obrazek Ps. jakiś cieć/cieciówa pod hipermarketem nie umie otwierać drzwi Możesz spróbować wypełnić ubytek zaprawką, pózniej wygładzić papierem sciernym i na końcu wypolerować [ Dodano: 5 Marzec 2013, 14:49 ] Panowie jakie pady byście polecili do rotacji. Mam Flexipads 135mm biały,pomarańczowy i żółty. Chciałbym się zabezpieczyć w razie awarii z padem (odklejenie czy rozpadniecie). Urban albo 3m
Mielony Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Panowie, w takim stanie jest mój tłumik: Co z tym zrobić, wypolerować? Jeśli tak to czy ręcznie dam radę i jaką pastę polecacie? I czy da się to potem czymś zabezpieczyć? Pozdrawiam
larmin Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Cześć, Jestem nowicjuszem i nie mam pojęcia o środkach itp Z tyłu otarłem zderzakiem o plastik na zderzaku innego samochodu i mam taki niefajny ślad - czym to załagodzić? Nie ma śladów lakieru, nie jest to głębokie..
Moderator krd Opublikowano 5 Marca 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Pewnie papier 3000 i zabawa rotacja. Raczej powinno wszystko zniknac...
Dystrybutor e36ace Opublikowano 5 Marca 2013 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Panowie, w takim stanie jest mój tłumik: z tym tłumikiem to raczej dużo nie zdziałasz spróbuj filc polerski na wiertarke pasta polerska i jazda
Swoop Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Mielony, najlepiej zdjąć całość, umyć, wyczyścić i pomalować farba żaroodporną
Marcin89 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Nigdy nie pracowałem z maszyną polerską, jaką maszynę polecacie rotację, czy DA? Początkowo będzie służyła do nakładania cleanera, a w niedługim czasie do korekty
bartolini9 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Witajcie. Mam pytanko odnośnie kupna Quick Detailera. Od kilku dni składam swój zestaw detailingowca-amatora przeczesując forum i pojawił się problem z wyborem QD. Rozpatruję następujące propozycje: - DURAGLOSS Aquawax wosk #951 - Duragloss Fast Clean & Shine #921 - Chemical Guys Pro-detailer Wosk jaki wybrałem to niezniszczalne Collinite 476, który będzie stosowany na lakier czarny metaliczny. Proszę o pomoc w wyborze QD oraz o ew. dygresje. Pozdrawiam
larmin Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Pewnie papier 3000 i zabawa rotacja. Raczej powinno wszystko zniknac... To odnośnie mojego otartego zderzaka? Sprawdziłem jeszcze raz i jest to gładkie - jak przejadę po tym ręką to nic nie czuć (w końcu tamte auto miało plastiki na tej wysokości). Nie da się tego pastą polerską? Nie mam żadnych polerek mechanicznych.
Swoop Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 bartolini9, bierz - Chemical Guys Pro-detailer albo Sonaxa
escimo Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Początkowo będzie służyła do nakładania cleanera Bierz na początek DA. Lepiej do tego się nadaje niż rotacja, a korektę też zrobisz, tyle że się dłużej będziesz musiał z nią "bawić"
kamilgt Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Bierz na początek DA. Lepiej do tego się nadaje niż rotacja, a korektę też zrobisz, tyle że się dłużej będziesz musiał z nią "bawić" daj spokój, niech się uczy od razu na normalnym sprzęcie
escimo Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 kamilgt, ja tam na początek DA kupiłem i nie żałuję. Można się oswoić z pracą na maszynie i nie narobić wielkich szkód
Marcin89 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Czyli co panowie, cleaner wygodniej nakłada się DA? Na czym polega łatwwość w pracy z DA?
fipa Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Cześć, Jestem nowicjuszem i nie mam pojęcia o środkach itp Z tyłu otarłem zderzakiem o plastik na zderzaku innego samochodu i mam taki niefajny ślad - czym to załagodzić? Nie ma śladów lakieru, nie jest to głębokie.. Widać ślady pęknięć lakieru (zderzak się pewnie delikatnie ugiął i lakier pękł). Tych pęknięć nie wyciągniesz ani papierem, ani rotacją. Reszta zejdzie. Ogólnie da się do zamaskować.
lukwawa Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2013 Na czym polega łatwwość w pracy z DA? względem czego? pracy ręcznej czy pracy z polerką rotacyjną?
Rekomendowane odpowiedzi