Skocz do zawartości

Sonax polymer netshield


SzaKal

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...

Te części karoserii które wymieniłeś są akurat najbardziej narażone na zabrudzenia i nieważne co na aucie leży zawsze w tych miejscach jako pierwsze produkty zabezpieczające tracą swoje właściwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to zauwazylem juz myjac recznie jeszcze w poprzednim roku przed swietami. Zawsze najszybciej mi schodzilo LSP w tych miejscach. Przy ostatnim nakladaniu PNS staralem sie te miejsca zabepieczyc powoli i dokladnie, ale widocznie dalej jest cos nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może lepiej popracować nad przygotowaniem powierzchni. Ja to zawsze robię tak:

Coś na smołe, Iron, Glinka, Pasta wykańczająca na czerwonej gąbce Urban/NAT, Odtłuszczanie za pomocą PREP lub zmywacz Novola, i na to daję PNS. Ale zauważyłem, że też są różne formy aplikacji.. ostatnio widziałem to, ale chyba sporo towaru się traci...:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Partner forum
najpierw zrobilem korektę lakieru, potem jak wosk osłabł to jeszcze raz myce iron,prick, Glinka mycie cleaner i wosk i tez to samo :)

Zastanawiam się tylko czy każde auta mają tka smao czy np to zależy od kształtu nadowzia też częściowo czy nie :)

 

Dużo zależy od samego lakieru ;)

 

Mam testową maskę od jakiegoś nie dużego starszego auta myślę że jakiś mały ford fiesta mk4 chyba

 

testowane był na niej wszystko:

- korekta

- zmywacze, odtłuszczacze

- 4nano scrub

- nawet glass polish

i nadal kropelkuje jak zmęczony wosk (przy tym lakierze uzytkownik może stwierdzić że nawet wosk w spray-u leży i chroni prawie rok :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod spodem jest jeszcze Cosmic czy kładłeś na goły lakier?

Auto zostało najpierw przygotowane (kilka dni przez Wigilią) ze wszystkimi krokami (piana, mycie, Vampire, Prickbort, glinka (medium)), potem przetarte Eraserem, następnie całość została "wypolerowana" za pomocą SONAX Xtreme Machine Polish Hybrid NPT na czerwonym padzie Royal Pads i rotacji (Flex). Na to nałożona jedna warstwa PNS.

 

Czyli tak: nie mam pojęcia czy Cosmic jest nadal pod spodem - od jego aplikacji minęło 10 miesięcy.

 

24 sty 2015, o 17:23

 

Hmm, można parę słów o szamponie ADBL? :o

Niedługo będzie o nim głośno tak myślę ;)

Dla mnie rewelacja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

7000km na kołach zimowych (felgach alu) i koła pięknie się domywają. Ostatnio spryskując je atomizerem woda + DG#901 brud sam ładnie odpłynął.

 

Na dachu kombi się trzyma. Na masce już na samym przodzie ok 20cm znikło. Na tylnej klapie poległ szybko i nie ma po nim śladu. Generalnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony trwałością. W zeszłym roku robiłem testy na felgach z coli, hi temp fk1000, i żaden tak ładnie się nie trzymał na kołach jak netshield.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.