Skocz do zawartości

Sonax polymer netshield


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak, to to samo - inni pytają o tą wersję "amatorską" w zestawie.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Zauwazyliscie, czy u Was PNS pada szybko na dolnych partiach drzwi, na tylnym zderzaku i tylnej klapie? Bo u mnie na tych obszarach tafla wody, a w pozostalych czesciach karoserii ladne kropelki po ponad 2 miesiacach od aplikacji.

Opublikowano

Te części karoserii które wymieniłeś są akurat najbardziej narażone na zabrudzenia i nieważne co na aucie leży zawsze w tych miejscach jako pierwsze produkty zabezpieczające tracą swoje właściwości.

Opublikowano

Ja to zauwazylem juz myjac recznie jeszcze w poprzednim roku przed swietami. Zawsze najszybciej mi schodzilo LSP w tych miejscach. Przy ostatnim nakladaniu PNS staralem sie te miejsca zabepieczyc powoli i dokladnie, ale widocznie dalej jest cos nie tak

Opublikowano

Może lepiej popracować nad przygotowaniem powierzchni. Ja to zawsze robię tak:

Coś na smołe, Iron, Glinka, Pasta wykańczająca na czerwonej gąbce Urban/NAT, Odtłuszczanie za pomocą PREP lub zmywacz Novola, i na to daję PNS. Ale zauważyłem, że też są różne formy aplikacji.. ostatnio widziałem to, ale chyba sporo towaru się traci...:

Opublikowano

najpierw zrobilem korektę lakieru, potem jak wosk osłabł to jeszcze raz myce iron,prick, glinka mycie cleaner i wosk i tez to samo :)

Zastanawiam się tylko czy każde auta mają tka smao czy np to zależy od kształtu nadowzia też częściowo czy nie :)

Opublikowano
... ostatnio widziałem to, ale chyba sporo towaru się traci...:

Hahahaha :wallbash: 80% Sonaxa w ścierce po takiej aplikacji.

  • Partner forum
Opublikowano
najpierw zrobilem korektę lakieru, potem jak wosk osłabł to jeszcze raz myce iron,prick, Glinka mycie cleaner i wosk i tez to samo :)

Zastanawiam się tylko czy każde auta mają tka smao czy np to zależy od kształtu nadowzia też częściowo czy nie :)

 

Dużo zależy od samego lakieru ;)

 

Mam testową maskę od jakiegoś nie dużego starszego auta myślę że jakiś mały ford fiesta mk4 chyba

 

testowane był na niej wszystko:

- korekta

- zmywacze, odtłuszczacze

- 4nano scrub

- nawet glass polish

i nadal kropelkuje jak zmęczony wosk (przy tym lakierze uzytkownik może stwierdzić że nawet wosk w spray-u leży i chroni prawie rok :D

  • Moderator
Opublikowano

Nie do konca. Lakier niczym nie zabezpieczony szybko sie zapcha i znikna kropelki, a zrobi sie tafla ;)

Opublikowano

Ostatnio nałożyłem Net Shielda na Focusa, fajnie przyciemnił lakier. Jestem pod wrażeniem odpychania wody i kropelek. Chyba skończy się tak, że na zimę Net Shield i BSD, na wiosnę dobry natural i tyle tego detailingu :D

Opublikowano

Sonax PNS nałożony miesiąc temu i w tym czasie przejechane ok. 4000km in słońcu, deszczu, śniegu i lodzie z temperaturami od -12 C do +10 C ;)

 

Opublikowano
Pod spodem jest jeszcze Cosmic czy kładłeś na goły lakier?

Auto zostało najpierw przygotowane (kilka dni przez Wigilią) ze wszystkimi krokami (piana, mycie, Vampire, Prickbort, glinka (medium)), potem przetarte Eraserem, następnie całość została "wypolerowana" za pomocą SONAX Xtreme Machine Polish Hybrid NPT na czerwonym padzie Royal Pads i rotacji (Flex). Na to nałożona jedna warstwa PNS.

 

Czyli tak: nie mam pojęcia czy Cosmic jest nadal pod spodem - od jego aplikacji minęło 10 miesięcy.

 

24 sty 2015, o 17:23

 

Hmm, można parę słów o szamponie ADBL? :o

Niedługo będzie o nim głośno tak myślę ;)

Dla mnie rewelacja...

Opublikowano

PNS robi robotę.

 

Co do Cosmica to pewnie nie możesz określić jego trwałości? Pamiętam, że niezłe kanapki na nim robiłeś, a lakier błyszczał się przeokropnie.

Opublikowano

a jak PNS spisuje sie przy kontakcie z piana/chemią na bezdotyku ? Domyslam sie, że od razu zabić go nie zabije, ale czy widać znaczne osłabienie PNS ?

  • Moderator
Opublikowano

iljash, poprawnie nalozonego trwalszego wosku/sealanta czy powloki (a taka jest PNS) proszek na bezdotyku nie zabije bardziej jak mycie normalna piana aktywna i szamponem.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

7000km na kołach zimowych (felgach alu) i koła pięknie się domywają. Ostatnio spryskując je atomizerem woda + DG#901 brud sam ładnie odpłynął.

 

Na dachu kombi się trzyma. Na masce już na samym przodzie ok 20cm znikło. Na tylnej klapie poległ szybko i nie ma po nim śladu. Generalnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony trwałością. W zeszłym roku robiłem testy na felgach z coli, hi temp fk1000, i żaden tak ładnie się nie trzymał na kołach jak netshield.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.