fipa Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Opisz dokładniej swoje spostrzeżenia
kubik Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Było sporo rys,które określiłbym na 2-3 przejazdy fg500 i w rezultacie z daleka spoko,podchodzisz i jak rysy na wystawie... imo rzucały się w oczy bardziej
rickson Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2012 aaa tam, nie każdy musi mieć show car do jazdy na codzień
kubik Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2012 Nie sposób się nie zgodzić,z tym,że to trochę energii psu w dupę Może patrzę na to inaczej,no bo owszem zabezpieczenie przed nowymi rysami jest,ale 250zł na powłokę i żeby efekt nie urywał,to słabo.
michałoś Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2012 Jak chciałeś efektu tu trzeba było zrobić korektę Ja też kupiłem C1+C1.5 i tak jak rickson pisze, nie robię show cara tylko 11 letnią Vectrę B z licznymi ogniskami korozji, głębszymi rysami, malowanymi elementami itp. Wyciągnę ile się da, przy jednoczesnym zachowaniu zdrowego rozsądku i mam nadzieję że będę się cieszył efektami powłoki przez dłuższy czas
kubik Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2012 Ale to było w ogóle nie przygotowane 4letnie czarne auto po 200kkm.
michałoś Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2012 To nie wiem czego Ty się spodziewałeś Za 250 miałbyś wszystko do ręcznej korekty + jakiś wosk itp. i efekt byłby o wiele lepszy.
kubik Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2012 To nie wiem czego Ty się spodziewałeś Za 250 miałbyś wszystko do ręcznej korekty + jakiś wosk itp. i efekt byłby o wiele lepszy. Odnoszę dziwne wrażenie,że piszemy o czym innym. Na początku piszę,że widziałem kwarc położony na nieprzygotowane auto,a Ty jak bym to zrobił ja Chodzi o to,że dla mnie kładzenie kwarcu na takie auto,które nie ma korekty przynajmniej 60% to pieniądze w błoto,ale kto bogatemu zabroni?
saddam Opublikowano 14 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2012 Chyba po następnym myciu poleci kolejna warstwa albo Gtechniq C1.5. Hard Body po 41 dniach...
bobas Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Nie napisał co to więc ciężko wydumać.
szymon_k Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 ceracoat ceramic nano protection
Administrator Evo Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Nie jest nigdzie napisane, że to ten właśnie produkt leży na tym Audi
szymon_k Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 true, ale ciekawe co może dawać takie efekty, jakieś pomysły?
Gtechniq Mike Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 W odpowiedzi na pytania, które były zadawane w tym dziale o EXO. EXO 180ml już jest! gorący towar układamy na półkach i rozwozimy do naszych dystrybutorów. Cena? W weekend pojawi się info w dziale Gtechniq oraz na FB, bądźcie czujni na start-up promo "stratup promo" ;-)
DawPi Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Gtechniq Mike, jedyna różnica jest w pojemności w stosunku do dużej puchy?
Gtechniq Mike Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Gtechniq Mike, jedyna różnica jest w pojemności w stosunku do dużej puchy? EXO 180ml jest bardziej sexy. Inny jest tylko spryskiwacz (przypominający dezodorant).
gary Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Gtechniq Mike, ile potrzebuje EXO na średniej wielkości samochód?
Gtechniq Mike Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 gary, Wszelkie info znajdziecie w temacie EXO lub EXO 180ml (który powstanie w weekend), w dziale Gtechniq. P.S 410ml starcza na 6-7 aut, przy wymaganych 2 warstwach
mirek85 Opublikowano 21 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2012 Podczas przeglądania poniższej relacji: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... pro-light/ natknąłem się na powłokę CERAMIC PRO LIGHT firmy Nanoshine LTD (?). Na necie nie ma zbyt wielu informacji na jej temat, zdaje się że to jakiś ruski odpowiednik cquartz Ciekawa jest cena - jakieś 250zł za 50ml. Zakładając, że wydajność będzie podobna do innych powłok, cenowo wychodzi ok. Pytanie jak z jakością tj. nakładanie, polerowanie, efekt i trwałość. Czy ktoś słyszał coś na temat tego preparatu?
karambol Opublikowano 25 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2012 a ja mam pytanie odnośnie OPTIMUM OPTI-COAT 2.0 Czy wymaga odpowiedniego czasu na utwardzenie? Oraz jak z trwałością?
kubik Opublikowano 29 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2012 Tak ostatnio naszło mnie.Jak wiadomo CQuartz ma problem z water-spotami.Ostatnio odświeżając powłokę ,Reload nie dał rady miejscami.Jak dobrze wiemy ocet doskonale sobie radzi z water-spotami i pytanie czy można przetrzeć przed reloadem auto octem?
julian Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 kubik, nie próbowałem octem, więc sie nie wypowiem... myślę, że nic dobrego dla powłoki nie zrobi. CQuartz miewa problem z waterspotami, ale bardzo rzadko w naszym klimacie. Po aplikacji powininen zostać przed wyjazdem z garażu przetarty ReLoadem, w sytuacji kiedy nie mamy reloada, przynajmniej zawoskowany czymś naturalnym typu RG, SV, Z. To pozwoli powłoce wyschnąć w 100% i uchroni przed powstaniem plam przez pierwszych kilka tygodni.
embargo Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 Jest jakiś pomysł na ożywienie ponad rocznego CQ ? bo trochę lubi trzymać brud. Myślałem nad dekontaminacją kompletną - apc/degrease, prickbort, glinka, nie powinno być problemu z ubytkiem/ściągnięciem powłoki ?
julian Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2012 embargo, oprócz usunięcia wszystkiego z lakieru, tzn. smoły, soków z drzew, opiłków (iron), należałoby zrobić finish choćby DA (o ile nie porysowaliśmy w międzyczasie lakieru) i położyć powłokę raz jeszcze. Rok to na prawdę jest moment, kiedy należałoby położyć ją raz jeszcze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się