Skocz do zawartości

Powłoki, supersealanty etc...


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

Rano nałożyłem cq raz jeszcze, tym razem aplikowałem na elementów i od razu polerowałem. Najmniejszych problemów nie było. Po godzince wrzuciłęm reloada i tutaj zaczęły się schody, na masce zostawił takie mazy że w żaden sposób nie mogę ich spolerować. Pod słońce tego nie widać, ale w cieniu widać plamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po godzince wrzuciłęm reloada i tutaj zaczęły się schody, na masce zostawił takie mazy że w żaden sposób nie mogę ich spolerować. Pod słońce tego nie widać, ale w cieniu widać plamy.

 

jesteś pewny, że to po reloadzie a nie po cquartzie? Ja właśnie też mam coś takiego, pod słońce nic a w cieniu widoczne. Niestety nie da się tego usunąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Justyna te mazy i plamy zostaly na pewno po relodzie. Nie szlo tego dopolerowac, nie wiem, mozliwe ze duza wilgotnosc powietrza miala na to wplyw...jak warunki beda sprzyjac to jeszcze raz sprobuje zqaplikowac relod'a.

 

Spróbuj wygrzać przynajmniej halogenem każdy panel, mi to pomogło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śmieszy mnie jak ktoś mówi że lakier musi być przygotowany idealnie pod aplikację powłoki kwarcowej... po za tym polerowanie mechaniczne nie jest idealne i tutaj wytwarza się nam warstewka , która to osłabia wiązania pomiędzy lakierem a stosowaną powłoką, ale to już ciężka sprawa do ogarnięcia. Od siebie za to polecam zmianę energii powierzchni co wpłynie znacznie na przyczepność. Te mazy o których mówicie mogą świadczyć o zbyt niskiej temperaturze podczas aplikacji , albo zbyt dużej temperaturze wygrzewania. Niestety , ale za wysoka temperatura z promiennika może zaszkodzić powłoce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem kilkanaście aut bez korekty lakieru (czasem nawet bez glinkowania) i nie powiem żeby to źle wyszło , wygląd wizualny był sprawą drugorzędną , priorytetem było zabezpieczenie przed warunkami zimowymi lakieru i jakoś nie spłynęło mi po 3 myciach...

 

PS jak robiłem badania cq to próbki jedynie odtłuszczałem spirytusem i wyniki były zadowalające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem kilkanaście aut bez korekty lakieru (czasem nawet bez glinkowania)

myślę, że różnica będzie i to duża przy aucie bez glinkowania, a przy aucie przygotowanym na tip top i nie chodzi mi tu o wygląd, a o zrzucanie wody i trwałość takiej powłoki. Ale co ja się tam znam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem kilkanaście aut bez korekty lakieru (czasem nawet bez glinkowania)

myślę, że różnica będzie i to duża przy aucie bez glinkowania, a przy aucie przygotowanym na tip top i nie chodzi mi tu o wygląd, a o zrzucanie wody i trwałość takiej powłoki. Ale co ja się tam znam. :)

 

Wiadomo że różnica będzie duża , ale to juz nie było ode mnie zależne , robiłem to wg wskazań osoby zainteresowanej i dostępnych rzeczy. Trzeba dążyć do jak najlepszej przyczepności powłoki, wtedy efekty o których mówisz będą trwalsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Tylko jak robiłeś swoje badania, to robiłeś je na próbkach lakierów, a nie na samochodach. Nie muszę chyba tłumaczyć jaka jest różnica w czystości pomiędzy praktycznie sterylną próbką lakieru , a kilkuletnim lakierem samochodowym wystawionym na działanie czynników zewnętrznych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

No widzisz, próbki nie wyglądają jakby były z używanych aut, a niestety ciężko teraz dojść co pisałeś a co nie, po tym jak się obraziłeś i poedytowałeś swoje posty. Biorąc jeszcze pod uwagę fakt że o Cquartzie i przygotowaniu powierzchni pisałeś kiedyś tak :

 

I oczywiście przygotowanie powierzchni sprawa niby wiadoma , ale najważniejsza od tego zależy przyczepność powłoki.

 

to się nie dziw że wszyscy przyjęli za pewnik prawdziwe przygotowanie powierzchni, a nie przetarcie IPĄ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.